- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz KAMELOT #32890 üzenetére
Látom nem kicsit vagy elfogult, úgyhogy inkább rád hagyom. 16 év átlagos futásteljesítménnyel nem kihívás egy szívóbenzinesnek. Egyébként nem is a ZETEC tartósságára céloztam, inkább a járáskultúrájával van bajom és olyan kelletlen pörög fel. Az már csak hab a tortán, hogy a legtöbből orrán-száján ömlik az olaj. Tudom, nyilván a tiédből nem...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz KAMELOT #32923 üzenetére
Akkor inkább ne írd, hogy autópályán 3 liter, mert nem kicsit megtévesztő. Az autópályatempó nálam minimum óra szerint 130, de inkább 140-150.
Örülök neki, hogy jó állapotban van az autód és szereted, használd továbbra is egészséggel! Csak ezt az elvakult márkafanatizmust kell levetkőzni, mert nem vezet sehova. Lehet preferálni egy márkát különböző okok miatt, de olyan nincs, hogy minden árkategóriában és méretben az legyen a legjobb vétel.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Én vezetem, de mivel ritkán szoktam tele tankolni, így csak az összfogyasztást nézem az etapok nem hitelesek. Egyébként pont az autópályás 140-150 miatt fasorban sem vagyok a 6,44 l-es átlagommal.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz KAMELOT #33050 üzenetére
Számomra ízléstelen, de hdman is lerandázta. Nem célom fénykép alapján megítélni az átépítés minőségét, mert nem is lehet, de a stílus, hát... Szerencsére már kezdenek eltűnni ezek és egyre jobban előtérbe kerülnek a gyárias megoldások. Egy E36-ra nem kell más csak egy M-packet, egy szép felni és egy kis csüccs.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #33097 üzenetére
Ezek szerint van némi zavar az erőben, mert amikor 130@6 literről írtál, akkor én GPS szerint gondoltam és lehet hobizoli is. Ha már 120-nál is 6,3-at ír a BC, akkor 130-nál szerintem 7 felett lesz. Az én GPS szerinti 140 körüli autópálya tempómban már valószínűleg 8 felett.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #33209 üzenetére
Ezt is megértük, topiktestvére lett a volt Concerto-mnak.
A lomhaságról, annyit, hogy szerintem jobban megy a D16A8/9 motrorkódú Honda motoros verzió, mint ez a 2.0 Rover motoros. Így lehet benne valami.
Ha esetleg lesz valami kérdésed az autóval kapcsolatban, akkor kivele!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz tomcsi23 #32211 üzenetére
Tegnap este volt alkalmam tesztelni a Megalight Ultra +120% izzókat 250km-en keresztül.
Még a +90%-oshoz képest is sokkal fényesebben világít. Azon vettem észre magam, hogy nem is kapcsolgatom a távolságit, mert tompítottal is nagyon jól látni. Elég drága (H4-esben 5k/pár), de ha ez is kibír 2 évet, akkor megéri.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Elég megnézni a spritmonitort.
RX-8 átlag: 13,51
RX-8 legalacsonyabb: 9,57
RX-8 legmagasabb: 21,13S2000 átlag: 10,17
S2000 legalacsonyabb: 7,36
S2000 legmagasabb: 14,91Ez nem sok? Mellesleg némi olajfogyasztás is társul hozzá.
Egyébként imádom az eszement japán gépeket, komolyan leborulok előttük, de az RX-8 egy zsákutca.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Ferdítesz.
Nem akartam ebből RX-8 vs. S2000 vitát indítani, csak példának hoztam fel, mert hasonló teljesítményű és tömegű japán vasak. A célközönséget valószínűleg nem érdekli, ennek ellenére az RX-8 lényegesen többet fogyaszt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz tomcsi23 #33769 üzenetére
Nem vettem észre csökkenést. Egyébként a gáztöltettel variáltak, a 120-as 100% xenonnal van töltve, a tompított és a távolsági és fényesebbnek tűnik. A távolságinál nehezebb megítélni, mert értelemszerűen ritkábban használtam, mint a tompítottat, illetve távolságival elég jól látni még egy alsókategóriás izzóval is. A xenontól még sajnos messze van a fénye, de amíg annak a használatára nincs legális lehetőség, addig ez jó kompromisszumnak tűnik, feltéve ha kibír minimum 10k km-t.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz SyntaxeError #33798 üzenetére
Én nagyon szeretem a W210-est, van is jó pár körülöttem, de lebeszélnélek róla. A rozsdásodási problémákon kívül számos elektromos nyűgje is van. Ha mégis ilyet szeretnél legalább V8-ast ne!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Bull Boss #33947 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy a Polo-val körforgalomban való driftelést lehet überelni...
Egyébként azért nem büntethet meg, mert gyártás szempontjából öreg a gumi, de ha repedezett, akkor igen és jól is teszi. Hatalmas különbség van egy öreg, megkeményedett gumi és egy fiatal között.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz latyak17 #34051 üzenetére
Vakítani nem fog, de az út jobb szélét nem fogja úgy megvilágítani, ahogy kellene. Érdemesebb cserélni.
Egyébként az RHD to LHD átalakítás sem olyan egyszerű ám. Nem biztos, hogy a másik oldalon is van helye a tűzfalon a szerelvényeknek (fékdob, pedálgép stb.)
Volt jobb kormányos donor autóm. Elsőre nem is gondolná az ember, hogy mennyi minden van fordítva rajta.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Laraxior #34331 üzenetére
Mi számít sok lóerőnek? A legtöbb downsized turbo motor 100 le/liter körüli teljesítménnyel bír, egyáltalán nincsenek kihegyezve. Már 30 évvel ezelőtt is léteztek közel 1000 le/liter teljesítményű motorok, igaz nem kellett sokat kibírniuk és nem vonatkoztak rájuk euro normák sem (F1).
Ha nem lesznek tartósak az nem azért lesz, mert downsized turbo-k, hanem, mert ilyet akartak gyártani.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
CR injektor tisztításra, felújításra tudtok ajánlani valakit BP-en?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Ha nem haragszol, akkor én is reagálnék rá, mert én is nézegettem Primera-kat, illetve van is a családban, sőt
autóvásárlás előtt a top2-ben szerepelt a facelift előtti Primera P11, a facelift angol Civic ellenében.Bár kívülről a Primera is nagyon tetszett, de belül kifejezetten puritánnak éreztem és egyszerűen egy szép kárpit sem volt rendelhető hozzá. Annyira nem éreztem jól magam benne, hogy nagyjából el is dőlt a dolog. A Civic mind anyaghasználatban, mind színekben és mintákban is kellemesebb belülről.
A Nissan 1,6-osát lomhábbnak éreztem a Honda 1,5-ösénél és a VTEC-E Civic fogyasztását messze nem tudta hozni. Papíron a fék és a futómű is komolyabb a Hondában, de ezt rövid távon nem éreztem.
Próbáltam utánajárni pár dolognak, de rá kellett döbbennem, hogy a Nissan fórum gyakorlatilag halott a Honda fórumhoz képest. Néhány GT alkatrészen kívül semmit nem árultak Primera-hoz, ehhez képest angol Civic-et jelenleg is vagy 4-en bontanak a fórumozók. Így, ha szükséged van valamire, akkor jóval a bontós árak alatt hozzájuthatsz.
Egyébként a fentiek ellenére kategóriájában kifejezetten jó autónak tartom a Primera-t, de nálam egyértelműen a Civic győzőtt.
Ami még a Primera felé húzott az a 4 csillagos törésteszt (oldallégzsák) és a fed.comp. volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Azzal semmi, amíg kihúzódik a külsőbe, ha egy gyorsabb jármű érkezik mögötte és nem kezd el önkéntes rendőrt játszani, aki a világ pénzéért sem engedne el, elvégre 130km/h a korlát és neki alanyi jogon jár, hogy Budapesttől Szegedig használja a belső sávot...
Más: Ma délután Zuglóban egy Punto II rükvercben haladta a forgalomban utcákon és kereszteződéseken keresztül. Megdöbbentő látvány volt. Gondolom beragadt a váltója.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Nem viszitek túlzásba az olajcserét! Csak én cserélek itt tízezrenként olajat?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
A szervizkönyvben általában az is benne van, hogy nagyobb igénybevétel (gyakori városi használat) esetén az intervallum feleződik, kevesen tartják be. Az olaj egyik feladata, hogy lebegtesse a szennyeződéseket, ezért feketedik el. El kéne már felejteni, hogy ez rosszat jelent.
Személy szerint nem igazán hiszek a 20-30k-s csereintervallumokban, 10 ezernél nem szívesen használok tovább egy olajat. 10k HUF alatt megvan a csere gyári olajszűrővel.
Taat: Te nem számítasz, mert nem autót tartasz, hanem szobrot! Nálad hamarabb öregszenek el az alkatrészek, mint, hogy elérnék a max. futásteljesítményüket.
MunezXBK: Mitől olyan drága?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
!Overdose!
őstag
válasz zolikaDB #36186 üzenetére
Elég nagy mennyiségű akkumulátorra van rálátásom, igaz inkább ipari, mint starter akksikról van szó. Azt érdemes tudni, hogy hiába van egy rakás akkumulátor márka, valójában pár nagy gyárban, egy gyártósoron készül szinte az összes más és más matricával. Többek között Varta sem létezik már, mint gyártó. A másik pedig, hogy a gyártók általában több minőségi kategóriában is kínálnak akkumulátort, erre érdemes figyelni. Tapasztalataim alapján továbbra is Yuasa-t ajánlanék.
Mod: a töltés nem árt neki, de 15km nem olyan rövid táv, ami kifejezetten indokolná.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen