- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #72191 üzenetére
+1
Teljesen más lenne a szitu, ha bevallottan 300k-t futott volna az autó és a márkaszerviz szerint becsülettel elvégeztek rajta minden egyes szervizt. Ez már rég nem az 500k-s kategória, ahol örülj, ha jó állapotú autót kapsz...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
"Mert ugye állapotott vettem nem km óra állást."
Nálam ez azt jelenti, hogy nem feltétlenül baj, ha 3-400k km van egy autóban, ha cserébe leinformálhatóan végig szervizelték, jó esztétikai és műszaki állapotban van és az árába bele van kalkulálva a futásteljesítmény is.
Ha a fenti autó vissza van tekerve 100k km-re, attól még persze ugyanaz az autó marad, de nyilván nem ugyanazon az áron, hiszen az óratekerés fő motivációja a haszonszerzés és többek között ez az ami felett nehezen tudok elsiklani. A másik a valódi, hiteles szervizkönyv illetve szervizszámlák, amik általában ilyenkor a kukában végzik, pedig néha több információt hordoznak, mint az olajcserék pontos dátuma. (gyári visszahívások, garancia keretén belül elvégzett szervizek stb.)
Személy szerint például szervizkönyv, kezelési utasítás és az összes gyári kulcs nélkül sem szívesen veszek autót. Azt sem bánom, ha a garanciaidő letelte után már nem volt vezetve a szervizkönyv, de ha ezek közül nincs meg valami, az már minimum gyanakvásra ad okot. Nálam.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Igen, szerintem amellett, hogy egy Passat kategóriás autóban finoman szólva sem túl elegáns, nekem még kifejezetten bántja is a szemem főleg nagy felületen, például a hifi kijelzőjénél.
Mod: A Golf VI fekete alapon fehér világítása sokkal elegánsabb nekem.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz bitpork #72529 üzenetére
Nálam az autó nem munkaeszköz, így csak viszi a pénzt. Ez a 22k km is több, mint fél millióba került csak az üzemanyagot számolva. Ennyibe kerül a kényelmes utazás évente, igaz ha leosztom két főre, akkor már emészthetőbb.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Van több is. Én csak annyit fűznék hozzá, hogy:
1. a Castrol ajánlóját el kell felejteni (gyakran téves infót ad)
2. ha csipegeti az olajat, arra nem az előírtnál vastagabb olaj a megoldás
3. figyelj a minősítésekre, mert a VW csoportnál akad belőlükVillanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz neduddki #73257 üzenetére
A héten a másik 2 injektort is ki kellett cserélni a Land Cruiserben. Végre szépen jár a motor, de számomra továbbra is érthetetlen, hogy a Denso befecskendezők fele annyit bírnak, mint a Bosch és ráadásul még csak fel sem újíthatók.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz neduddki #73278 üzenetére
Értem már!
Nekünk ráment 500k + bevizsgálás + munkadíj a 4 injektorra. Ráadásul a márkaszerviz és az automata váltós ember sem tudott megegyezni arról,hogy mennyi olaj is kell a váltóba. Mindenesetre úgy néz ki most jó az autó.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Nem német, hanem angol, ha jól tudom. A normál EBC tárcsa fekete fékbetéttel általában lényegesen olcsóbb, mint a gyári szett és akik próbálták már mindkettőt azt mondják,hogy jobb a fékhatás és tartósabb a fék. A fúrt/mart tárcsákról és színes (verseny) fékbetétekről is szinte csak pozitív visszajelzések vannak. Ha az esetedben valóban háromszoros az ár, akkor annyit nem ér, de szerintem te inkább valami versenycucc árát láthattad.
Összegezve nekem bevált és az eddigi autóimhoz hasonló árban volt, mint más utángyártott, gyári minőségű fék (ATE, Brembo, Ferodo stb.)
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
"A '97 után gyártott kocsiknál mindben van isofix"
Nem tudom honnan származik az infó, de biztos, hogy így téves. Talán úgy lenne helyes, hogy a '97 után bevezetett és engedélyeztetett autókban, de ebben sem vagyok biztos, hogy kötelező volt vagy csak a szabványt találták ki '97-ben.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #74071 üzenetére
A legkisebb felszereltségi szinten is illene, hogy alapfelszereltség legyen ebben a kategóriában.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz hobizoli #74263 üzenetére
Úgy emlékszek azért akart szívót, mert az korhűbb. Ő tudja, ő dolga. Abban viszont igazad van, hogy ha már szívó, akkor akár maradhatott volna gyári is. Ezen a szinten pár 10 le miatt nem bontottam volna meg a motor és költöttem volna rá több százezret.
Mod: Az ITB meg nagyon-nagyon kevés embernek működik kielégítően Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #74299 üzenetére
Nekem a 195/50R15-tel soha semmilyen gondom nem volt. Sem a gumi, sem a felni nem sérült. Amikor váltottam 195/45R16-ra, akkor pár hét alatt 2 kátyút fogtam ami 3 gumiba és két felnibe fájt. Szerencsére fizetett a közút biztosítója. Ha keveset járnék városon kívül vagy nem kelet felé közlekednék, akkor ma is 16-ossal járnék, mert imádtam közvetlen kormányreakciót.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
A fogyasztásával elégedett lennél. Le se merem írni, hogy nekem mennyit fogyaszt városban (Bp), mert ahogy olvasom itt mindenki 10 körüli értékekkel dobálózik, ami szerintem horribilis, persze az én útvonalamon nincs nagy dugó és a táv is hosszabb. Iszonyú rövid idő alatt melegszik be még nagy hidegben is. Viszont a te keretedből fiatalabb, modernebb, biztonságosabb autót lehet venni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen