Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz hobizoli #103278 üzenetére

    Inkább a Golfot és a Passatot.

    deicide: Opel és Ford a németeknél kicsit hátrébb van, itt a németeknél az ultimate cégautó a Passat, és a 3-as BMW. Eggyel kisebb méretben meg egyértelműen a Golf, Astra/Focus maradnak örök lemaradók.

    Visszatérve a külföldi gyártókra, németeknél a Renault nem kis fegyvertényt hajtott idén végre azzal, hogy nagy nehezen ismét sikerült a legnépszerűbb nem német autógyártónak lennie, megelőzve a Hyndait (a 8-9. helyen vetélkednek egyébként). Mondjuk ehhez annyi csalás kell, hogy a Skodat és a Seatot németnek lehet-e vajon venni, de mivel mindkettő masszívan VAG érdekeltség, mondhatjuk, hogy az említett 2 gyártónak sikerült egyáltalán betörnie a top10-be. Az első japán gyártó a Toyota a 11. helyen, durva mélyrepülésben (-5% egy éppen bővülő piacon). Szerencsétlen Honda éppen a 24. helyen csúszik még lejjebb, szóval annyira azért nem meglepő a döntésük. :(

    Szerk.: Adatok még mindig innét, érdemes átfutni a táblázatot.

    joamilestone: A hátulja kissé furára sikerült. A Sportage valahogy egészségesebben van lezárva, szerintem a miniterepjárók között az néz ki a legépkézlábabb módon (szaladgál is belőle jó sok, igaz, Káskájból is - tököm tudja, hogy kell leírni). Igazán átemelhették volna annak a seggét ide is. De különben is, akkor már inkább CX-5 / CX-7. :DDD

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák