Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzlobiG

    félisten

    válasz Kornel #133858 üzenetére

    Hogy jön ide a Honda meg a Suzuki? Itt egy konkrét típusról van szó amit egyszerűen alig, vagy egyáltalán nem keresnek benzinesben az emberek ezért is ritka mint a fehér holló alig adtak el belőlük pláne az a 2.0 benzin motor. Ekkora kasztniba sokkal ésszerűbb választás a dízel vagy a turbo benzin. Amit írtál példát abban csak részben értek egyet a fentebb említett okok miatt pl egy stiftbe vagy kuvikba érthető hogy kicsi a dízelesek aránya.

    *rosszul tudod a turbo benzinesekkel nincs bajom azok közül választanék a dízel helyett is akár.

    [ Szerkesztve ]

  • tresh

    addikt

    válasz Kornel #133858 üzenetére

    Használtan ugyanannal a típusnál azonos evjaratnal és felszereltségnel - jó eséllyel - mindig a benzines a drágább, a várhatóan kisebb szervizkoltsegek miatt.

    Jaja mert az új benzinesekbe nincs kettőstömegű,nincs turbó és 6-7 literrel jársz :D Hagyjuk már ezeket..ma már hulla mindegy mit veszel (benzin vs dízel) szerviz ügyileg nincs már rég akkor eltérés mint régen volt.

    eltekintve ez tényleg örök élet, ellenben a Ford dizeleivel.

    Most ezt te se gondoltad komolyan.. gondolom mindjárt jön hogy a vp44 adagoló és társai végett egy raklap szar.. érdekes hogy azon kívül hogy a lánc megnyúlt benne kb 350ezernél 480k nál adtam el a céges modeomat... haveré szintén 450k nál mondta hogy elég volt neki... addig semmit nem költött rá csak értelmes kúton tankolta és kapott mindig adalékot nem "fillérbaszoskodott" vele..de az új modeo dízelek is mind szarok mert végül is azért veszik őket flottás kocsiknak.. azok is elmennek legalább ennyit gond nélkül hála psaféle hdinek mert ugye a Ford soha nem tudott dízelt gyártani..mondjuk benzinből is csak kevés értelme motorcsaládja van ami eszik de legalább megy is és azok se alapmodellekbe.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák