Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz Szajo #168665 üzenetére

    Figyu! Én a D5 S60 után gondolkozok erősen egy új Swiftben (akár 1.2, akár 1.0). Egyelőre nem komoly a dolog, Volvóka eddig még nem tudta annyira felcseszni az agyam a szervizigényével, hogy eladjam. ;]

    Töréstesztje szerintem kisautók között jó, én nem izgulnék emiatt. Értelemszerűen, ha szembe jön egy ~1.5 tonnás családi kombi, akkor a 0,9-1 tonnás Swift hátrányból fog indulni (m*v, azaz az impulzus miatt).
    A benne lévő motorokról eddig csak jókat hallottam, az 1.2-es eléggé fogyasztásbajnok és az egy literesről is csak sok pozitívumot olvastam. A turbós motornál viszont én cserélnék 7-8e kilométerenként olajat, mivel elég kicsi az olajtöltete, ha jól rémlik (talán 3.6-4 liter körül van emlékeim szerint van).
    A felszereltsége eléggé korrekt már GL+-nál is, a GLX-el már olyan extrákat is kap az ember, ami egy kategóriával feljebb sem átlagos azért.
    Menet közben még nem volt szerencsém hozzá, de szalonban ültem benne. Megnéztem azt is, hogy egy Ford/Opel/VAG/Mazda/Honda mennyiért ad hasonló kategóriás autót és az milyen. Szerintem 4-4.2M Hufért egy 1.2-es motorral és kézi váltóval kvázi verhetetlen ajánlat a GLX, ha valaki a beltéri anyagok minőségével meg tud békélni. Persze, "igénytelen" a belső, de ezzel kapcsolatban már leírtam párszor a véleményem (szerintem tartósabb, mint a finom, puha burkolatok többsége).
    Amitől kicsit félek, de tapasztalatom nincs, az egyrészt a japános zajszigetelés, másrészt az ülések esetleges kényelmetlenség hosszabb pályázás esetén. De ez azért nem átlagos felhasználás már.
    5 évre való garikiterjesztéssel eléggé racionális választás lehet, legalábbis én úgy gondolom. Mondjuk egy korrekt casco nem árt azért mellé, a ledes csodafényszórók eléggé drága játékok. És a Swift ugye japánból érkezik, ami az én szememben azért még egy pozitívum.

    Az 1.4T motortól sem félnék (ha ezzel nézted a Vitarát). Családban lévő S-Cross 10-20 kilométeres bevásárlókörutak után 6.3 liter/100 km fogyasztást ír ki, országutas használatnál meg talán 5.4-5.5 volt ez az érték.

    [ Szerkesztve ]

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Szajo #168665 üzenetére

    Egy 2015-ös Hyundai i20 volt nekem, az egy élhető kisautó, 6,5 volt 10ekm átlaga, tankolva mérve, fedélzeti szerint 6,3
    most egy honda civicel 1999 1,4 is és egy 2004-es golf 4 1,6-al járok felváltva és visszasírom az i20-at, kényelemben, motorreakcióban, hangszigetelésben, rugózásban, tudásban is jobb volt az i20

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • zolnagy

    őstag

    válasz Szajo #168665 üzenetére

    Én is pont ma néztem euro ncapot :)
    Ue, hogy a sofőr és az utasok biztonsága kb ott van, mint a 300 kg-al nehezebb opel corsáé.
    Nekem is elsősorban munkába járós lenne hosszú távra. De én sajnálok kiadni annyit a glx-ért, de még a GL+-ért is. Talán a GL+ megérné, ha lehetne kérni azt is a 15" kerékkel a ballonosabb gumikkal. Szerintem tök felesleges rá a 16" 55 peres gumikkal. Amúgy is pattogós a rugózása, a ballonosabb gumi legalább kicsit elnyelne belőle.

Új hozzászólás Aktív témák