- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz zolnagy #151872 üzenetére
Egy alap szerviz ott se lesz kevesebb. Amúgy meg ez sok mindentől függ, mert kor és megtett km függő is a dolog. De nemcsak a rendszeres kötelező szerviznek vannak költségei, hanem a zullangok is sokba vannak, mert nem rakhatsz bele utángyártott alkatrészeket sem, mert simán megvonják a garit.
-
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #152076 üzenetére
a puntora ha diszkrét akarok lenni, akkor azt mondhatom, hogy kiforrott konstrukció 005 óta gyártják, corsa d-e-vel közös a platform, nem kimondottan bajos.
mondjuk nem tudom, milyen motorral lehet kérni, de az 1.2 szívó tuti halál. 1.4 t-jettel jó lehet.
áh, felejtő, lehet válogatni a szar meg a fos közül. értelmes motor nincs hozzá.[ Szerkesztve ]
-
-
Gombinyó
őstag
-
8th
addikt
válasz zolnagy #168374 üzenetére
Én azt gondolom, hogy egy új autó luxus arra, hogy városban lestrapálja az ember. Neki parkolnak, rányitják az ajtót, ha netán összetörik abban a pillanatban hatalmasat veszít az értékéből de ha mindezt szerencsésen meg is ússza alapból brutális az értékveszése. Ha pedig hitelre veszi az ember, hogy majd apránként kitörleszti na az az igazi ön-tökönszúrás.
Én vennék valami modernebb városi törpeautót 1millió körül és gyilkolnám azt a városban. Pl. Citroën C1/Peugeot 107/Toyota Aygo. Japán technika sok baj nincs velük. Kicsit zörög belül meg fos a váltó kapcsolásai érzete de műszakilag hibátlan városi rohangálós. De a KIA Picanto is teljesen korrekt kiskocsi. Semmiképp sem vennék új autót. Ha nem szeretnél ennyire használtat akkor valami ~5év körüli kiskocsit néznék ami az értékvesztése legfájdalmasabb részén már túl van.szerk.: Ja, és csakis szívóbenzinest vennék. Esetleg valami hibridet pl. Prius II-t 1.5M-ért. Sokkal jobban járnál vele mint egy új autóval.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
zoo8800
veterán
válasz zolnagy #168374 üzenetére
Hacsak nem kizárólag sík úton és városban használod majd, akkor szerintem ne szívasd magad a szívóbenzinnel.
A 3 hengeres VAG motort nem ismerem, de a 4 hengereseknél a kokszosodás kb 100-150 ezer km után jön elő, és kb. 100-ért van rá szaki. Ha kiszámolod, ennek a költsége kevesebb, mint 1 Ft/km, elhanyagolható tétel az összes ktg közt. 3 hengerre még olcsóbb lehet a javítás.
Típust nem ajánlok, ezek közül egyiket se vezettem.rip and tear, until it is done
-
8th
addikt
válasz zolnagy #168386 üzenetére
Ezer és egy oka lehet miért adják el. Nem kell abból kiindulni, hogy probléma van vele.
Pl az eladó:
- összerakta a pénzt egy jobbra, fiatalabbra
- a család bővülése miatt váltanak nagyobb autóra
- munkahelyet váltott és nincs tovább szüksége autóra
- megveheti az új kora óta hajtott céges autóját ezért túlad a sajátján
- összecuccolt a párjával ahol már van egy autó így felesleges kettőt tartani. Stb...Na meg ha beüt valami nagy gebasz én inkább költök el két-háromszáz ezret egy egymilliós autóra mint, hogy egy 3,5 milliós új autó 4,5-5 millióban álljon meg mire kitörlesztem és akkorra fog érni jó esetben 1,5 milliót.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
freeknight
őstag
-
Xero
nagyúr
válasz zolnagy #168393 üzenetére
Itthon nem tudom, de pl amit nézek ott simán lehet. Kereskedő adja el.
Én is töprengek rajta, hogy a felét behitelezem, ha már adott a lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz zolnagy #168395 üzenetére
Szerintem ha márkakernél van visszavett autó simán behitelezik, kategória meg nem számít, csak ebből tudok kiindulni. Kb édes mindegy. Haverom most egy 2010-es Passat felét hitelezte be egy évre csak, hogy legyen mozgástere javításban is. Simán megoldható szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz zolnagy #168389 üzenetére
Ha valóban csak annyival lesz drágább a végén akkor az egyáltalán nem vészes de akkor is belebuksz öt év használat alatt másfél millió forintot. Ha ez neked belefér vegyél új autót részletre. Én akkor sem vennék újat ha fegyvert szorítanának a tarkómhoz. Nem vagyok a pénztárcám ellensége.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz zolnagy #168440 üzenetére
Most a szeptemberi euro6d átállás miatt kb mindennek felment az ára és sok akciót megszüntettek, mert a készletek is kiürültek.
Én kb 2éve követem az új autó árakat, most minden drágább lett ~250eFt-al, kivéve a baleno-t és tipo-t, de ezeket is tervezik emelni, még a dacia is árat emelt 100eFt-ot, a Ft is vacak...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szajo
őstag
válasz zolnagy #168456 üzenetére
Nekem is az ész érv és súlyos pénzek állnak szemben a "szívvel"
Mert egyébként nagyon jó volt vezetni a fiestat és a beltér us tetszik, de ennyi. A tobbi szempont a swifté.
Egy kicsit így és úgy is rosszul döntenék.
(Am most is swiftem van egy 2002es azt váltanám le)
És ha 1.0 ecoboostal venném ott minimum a business felszereltség es úgy kb 4.5 millatol indul.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz zolnagy #168695 üzenetére
azért mert az egyiknél ezeket a brómacél (azthiszem ez a neve) merevítő elemeket használják amik sokkal nagyobb súlyú hagyományos acélt kiváltanak, a másiknál meg nem
annyi hátrány van hogyha egyszer ez a cucc meggyűrődik, akkor nagyon drága javítani
(illetve nem is lehet javítani, csak cserélni és ahhoz is speciális heggesztőgép kell (tudomásom szerint), ami nincs minden kasztnisnak)
persze zugjóska ki tudja húzni, de akkor legközelebb már semmit sem védezért tud mondjuk egy mostani passat 150-200 kilóval könnyebb lenni mint egy 8 éves (10-15%)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz zolnagy #168811 üzenetére
Egy kisméretű suv a ceed-nél kisebb, a rionál nagyobb (tengelytávban 4,5 cm-el) magas építése miatt a csomagtartó is igen nagy kiscsaládnak simán elég, teheted 1,6-al vedd, de az 1,4-es sem rossz, ez a régebbi 1396 ccm 109 lovas ból visezabutított ez a jobb 1,4-es, de ehhez csak 5 -ös váltó van, az új ceed/stonicban nem ez van, hanem az 1368 ccm 6-os váltós
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz zolnagy #169017 üzenetére
Suzukinál emlékeim szerint a koromképződés nem probléma, mivel ugyan közvetlen befecsis, de nincs EGR és nem jut vissza a korom a szívóoldalra (mivel nincs kipufogógáz visszavezetés). Eddig még nem olvastam sok gondról az S-Crossokkal kapcsolatban, úgy tűnik, hogy hozza a Suzukis beidegződést megbízhatóság szempontjából.
Ami szerintem fontos lehet a választásnál, hogy a Suzukiban magasan és ülsz. A Tiponál alacsonyra kell leülni és kevésbé tudsz ülőpozíciót felvenni. Ha hosszú távra tervezel, akkor esetleg szempont lehet (magasabb autónál könnyebb hátra berakni a gyerekeket, időseb korban és/vagy hátfájással már nem annyira egyszerű egy földszintes autóba beülni).
-
vzsryl
nagyúr
válasz zolnagy #169017 üzenetére
Két fontos oka van annak, hogy mindenképp ki kell próbálnod ezeket az autókat, és azután dönts.
1. Mindkét autó racionális választás, és egységnyi pénzért kiemelkedően sok "autót" kapsz (az autó itt most melléknév).
2. Ennél sokkal kevesebb pénz elköltésénél is "a puding próbája az evés".megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
őstag
válasz zolnagy #169026 üzenetére
Hát általában azt szoktam tanácsolni hogy azt kell venni ami tetszik (pedig scrossom van).
Nem akarom még jobban megnehezíteni a vásárlást, de pl. abban biztos vagyok hogy 10 év múlva amikor eladod az scross jelentősen többet fog érni (bár az 1.4t fiatoknak, legalábbis az "alapnak" amiben nincsen kényes plusz technika elég jó híre van, tehát az sem lesz borzalmasan kevés, csak hát a suzuki nagyon tartja értékét). -
tboldi
nagyúr
válasz zolnagy #169060 üzenetére
Akkor irány oda, meg esetleg az Autóközponthoz is ellátogathatsz. Mindegyiktől kérj ajánlatot és vesd össze őket! Sőt, akár az óvári Bartát is megkeresheted.
Nem tudom, hogy olcsóbb-e a Stabil, de új S-Cross-ra ők adták nekem a legjobb ajánlatot, úgyhogy lehet, hogy a szerviz is olcsóbb náluk.
A Bartánál emlékeim szerint olyan 35-40k az első szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz zolnagy #169238 üzenetére
Nekem Clio Grandtour van, ha nem kellett volna a csomagtér akkor inkább swiftet/riot/i20at vettem volna. Az biztos, hogy a clio a legolcsóbb, ha bemész szalonba nagyot lehet alkudni a listaárból és az alap alizé is viszonylag sokat ad már. Viszont jelenleg csak két féle TCe-vel meg dízellel rendelhető.
A swift meg a kóreaiak jobban fogyasztanak sztem, rio volt nálam egy napig az 1.25 szívó motorral és 5l körül alakult vele a pálya/város/országút átlaga. A swift is hasonló lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen