- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Ami eddig történt
gp Napokon belül érkezik a folytatás, érdemes lehet megnézni a korábbi rész összefoglalóját.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #214042 üzenetére
Ez az igen.
Most olvasom, hogy az API SP-t 2020-ban vezették be, mintegy az API SN "fejlesztéseként", eddig erról nem sokat hallottam.Elsönek nekem is TT4200 ment a Cuprába, viszont pl. az amzn oldalán [link] a TT4200 is (annak ellenére,hogy longlife-nak van hirdetve) "csak" VW502 00-t tud, az pedig a Leon könyve szerint csak "nem flexibilis (Longlife) periódus" esetén ajánlott bele.
Mivel árban ugyanott van mindkettö, és a lila kannás is tudja a VW502-00-t, így a 40-es melegoldal miatt számomra szimpatikus(abb), ártani sem árt(hat), 160 ezer km-nél alig észlelhetö az olajfogyi, illetve gyanúm szerint azt sem elcsipegeti, hanem kipárologja (pl az olajsapi körül van nyoma).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen