- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
válasz TeeJay #175865 üzenetére
Az 1.8-2.0 mazda motor, nem a benyat, hanem az olajat szereti. A 2.0 dizel 136 lo az psa hdi, durvajo motor, az 1.6 is psa, turbo olajkor szivokosarat szoktak eltavolitani belole, mert szetet eltomodni es azt a turbo nem dijazza, egyebkent az is egy tisztesseges iparosmunka.
-
Tothgera30
Ármester
válasz TeeJay #207333 üzenetére
Szóba, persze. Focus Mk2.5 is belefér 1.6 benzinnel, hasonló évjáratban. Bár olyat néznek ami gyakori, hogy ha sérül akkor legyen hozzá alkatrész, és emiatt ne álljon a munka. Egyterűkben nem vagyok otthon, ott inkább a Diesel erőforrás hódít, így sok leendő munkaeszköz kiesik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz TeeJay #207549 üzenetére
Az 1.8-as B Zafira-val mi volt a baj? Az lecsukott ülésekkel majdnem Combo szint, és a motorja az egyik legmegbízhatóbb a kategóriában, ráadásul rengeteg alkatrész gombokért van hozzá minden utca sarkon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TeeJay #207549 üzenetére
Egye fene, akkor legyen egy Toyota Hiace régi kamrás szívó Dénes. Hegeszteni mondjuk nem árt tudni, de viszonylag tartós szekér. Vagy Caddy 1.9 (régi)/2.0 (újabb) SDI, mert szívó dízellel nyugodt az élet. Sőt, Transit Connect 1.8 TDDI is élhető, csak fel kell henkölni rá egy mechanikus adagolót
Továbbiak a józan észhez közelebb:
Dobló/Combo Fiat benzinesek olcsón fenntarthatók szerintem. A 2010 utánit ismerem picit, hátsó spirál rugó miatt talán személyautónak is kényelmesebb, bár nagy terhelésre kevésbé való. 1.3 dízel részecskeszűrővel annyira nem az igazi, 1.6 ideális, de az és a 2 literes esetén is olajpumpa tömítés problémát orvosolni érdemes.
Skoda Roomster 1.4-1.6 szívó, netán 1.2 TSI, 1.9 PD TDI?
VW Caddy benzinesek is vállalhatóak, plusz 2.0 PD SDI és 1.9 PD TDI?
Cégre véve egy ÁFA máris lejönne, de személyautónak kisebb a fenntartása… -
vzsryl
nagyúr
válasz TeeJay #207552 üzenetére
Amiben nincs, abban is van már 300k km. Ez olyan, mint a "ha lenne pálinka, akkor már nem lenne".
15-20 éves a nagyja, és ilyen autókkal utaznak is rendesen. Ha csak évi 15-20k km-rel számolsz, akkor a 300k a reális.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz TeeJay #207556 üzenetére
A dízel nyomatékosabb, ezért jóval dinamikusabb, és kevesebbet fogyaszt. Viszont bonyolultabb szerkezet, több olyan (ritkán)kopó alkatrész tartozik hozzá, amiknek a cseréje költséges. Milyen távokra tervezed a kiszállásokat? Ha csak helyben, vagy 20km-es körzetben, akkor a dízel be se melegszik rendesen. Ha hosszabb távokra is sűrűbben használnád, akkor viszont már elgondolkodtató.
A dobozos verdák általában könnyebben rozsdásodnak, ezért az egyterűek ilyen szempontból jobbak. Pl. a Touran és a Zafira is abszolút jók. Szomszédunknak 1.9CDTI B Zafirájuk van (ez DPF/részecskeszűrős volt, amíg volt benne), csak helyben, pár km-ekre használják (kormol is rendesen DPF nélkül), utcán tartják, de semmi korrózió sincs rajta.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mauimagic
aktív tag
válasz TeeJay #207558 üzenetére
Mindig csodálkozva figyelem, mikor a nagykerben látok klímást személyautóval szerencsétlenkedni, tetriszezni a dobozokkal.
Normális szerszámozottsággal nem férsz be, Doblo méret a minimum, 3 klímával az is fullon van.
Ha mindenképpen 3 személyes kell, akkor scudo méretet vegyél szerintem, ha beindul a biznisz 1 havi lóvéból veszel egy családi verdát... -
tboldi
nagyúr
válasz TeeJay #207558 üzenetére
Nem ajanlas egyaltalan, csak elgondolkodtam az elere allitast olvasva...
Vajon a Jazz-be mennyi cucc ferne be a Magic Seatet felhajtva? Gyanitom, kevesebb, mint egy Zafiraba, de azert megis.Es a sinen tologatast meglepo modon a nagyon nem praktikus Lancia Ypsilon is tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz TeeJay #207556 üzenetére
Én VW Transporterben nőttem fel, 1.9tdi világból ki megy. Akár 6 személyes is és szép nagy rakodó terület.
Csak 2 misi kicsit karcsú, sajnos bármi olyan autó ami pénz keresésre használható az drága, és mivel te is arra használnád ezért nyilván bármilyen személyauto kompromisszumos lesz
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
8th
addikt
válasz TeeJay #215292 üzenetére
VW Touran? 2M-ért szépet s jót kapni előle. Puttonya bármit elnyel, 1.9 pdtdi motorral és kézi váltóval örök mint a nyomorúság. A 101 lovas dízel verziót büntetlenül át lehet alakítani egytömegű lendkerekesre.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
kenguru99
aktív tag
válasz TeeJay #221130 üzenetére
Megbukott a műszaki vizsgán. Akkor kerül be a jszp-be ilyen bejegyzés. Utána nyilván újravizsgázott, azért érvényes a műszaki rajta.
Az én véleményem. Egy 16 éves osztrák piacos fordot el sem mennék megnézni. Hacsak nincs nagyon közel. Szinte biztosan rozsdás az alja. -
426os
őstag
válasz TeeJay #221157 üzenetére
Osztrákból minden autó rozsdásan jön? Ott nem csinálnak x évente alvázvédelmet?
Alapvetően jellemző a rozsda, főleg azokra az autókra, amit hegyvidéken, gyakran sózott helyeken használtak. Ha pl nagyobb városban használták, akkor simán megúszhatja. De nagyon sok függ a gazdájától is (milyen gyakran, mennyire alaposan takarítja).
Max azok csinálnak külön alvázvédelmet, akik nagyon odafigyelnek az autójukra, de az elenyésző része a tulajoknak.
Tizenéves korban jellemzően vagy a rozsda vagy a közelgő drágább javítások miatt adják el a kocsikat, szóval fokozott óvatossággal érdemes közelíteni őket. Amelyik autó jó, az drága és nem is jellemző, hogy azt vigyék haza a magyar nepperek....
-
kenguru99
aktív tag
válasz TeeJay #221157 üzenetére
Tekerik az órát simán egy külföldről behozott autónál. Kicsi a lebukás esélye.
" Az a baj a legtöbb 300e km felett van én meg inkább 200e körül vennék maximum."
Ezt a nepperek is pontosan tudják és oda is fogják tekerni. Jó ha vannak szervizszámlák, műszaki vizsga papírok az autóhoz, azokat nem könnyű hamisítani.
"Osztrákból minden autó rozsdásan jön? Ott nem csinálnak x évente alvázvédelmet?"
A német-osztrák autók jellemzően hamarabb korrodálnak ha sokat jártak velük télen. Ott nem sajnálják a sót. (mondjuk az utóbbi években már Magyarországon sem).
Utólagos alvázvédelmet nagyon kevesen csináltatnak a nyugat európai munkadíjak mellett. Meg nem is fáj nekik eladni a kocsi és venni egy újat ha már öregszik. -
Micsurin
nagyúr
válasz TeeJay #221303 üzenetére
Meg kell nézni olvasóval... jobb minőségű AutoCom kiírja nem csak azt mekkora táv volt az utolsó regeneráció óta / mennyire telített jelenleg de azt is kiköpi mennyi hamu/el nem égethető cucc van benne. Fogod látni hány gramm a gyári limit és jelenleg mennyi van benne. (Jellemzően ~80% körül már lesznek bajok pl 50g-ra van belőve gyárilag akkor 40 körül már nagyon gyakran fog regenerálni / végbe sem fog menni.)
---
DPF nem jelent automatikusan EURO5-öt arra azért figyelj, az Astra GTC nekem is EURO4 de már DPF-es.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz TeeJay #221338 üzenetére
Eselyes hogy akkor a nemet elso tulaj (vagy ottani kereskedes?) kerte dpf-el. Hozzateszem, 12 eves koraig nem is volt gond vele. Pedig kapta az ivet renddsen, napi 2-10 alkalommal ingaztak az uzletuk es a lakasuk kozott vele ami 1km Plusz rengeteg ugralgatas gyerekek utan, ugyintezes, stb. Persze kapott mellette azert autopalyas egetest is, Europat is korbejarta, de nekem meglepő volt hogy ilyen sokaig problemamentes volt.
[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
válasz TeeJay #221343 üzenetére
Parkolóban láttam ütött kopott melós autónak néz ki
NXN 980
Ford Galaxy 103kw 2006.09 gyártás 2009.01 óta Magyarországon
Van benne valósan kb. 600e km és megy basszus
2. tulajnál van most, ahogy látom első tulaj autókereskedésnek adhatta és azok szépen 150e km-t vissza is tekertek (törne le a keze mindnek aki tekeri az órát)
Kimegy tényleg a világból a 2.0 tdci motor?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
nagyúr
válasz TeeJay #221344 üzenetére
Taxis ismerősömnek is Galaxy-ja volt. Kettő is.
Azt mondta, hogy mivel hosszú távon használja (nem városi taxi, hanem cégekkel szerződott személyszállító - vendégeket fuvaroz gyárak és repterek között), nem fél attól, hogy baja lesz.
Valahol 700k környékén volt az egyikben, amikor VAG csoportra váltott.
Még hozzátette, hogy "karbantartás, odafigyelés".B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
dellfanboy
őstag
válasz TeeJay #221361 üzenetére
azt tudd meg első körben, hogy eu v nem eu-ból származik. nem eu esetén bonyolultabb a folyamat+vám,áfa stb.
az ügyintézés ilyen 50korul lehet..
gyanusan kevés benne a méter, én mindenképp átvizsgáltatnámeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen