- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Drágább lett a Pixel 8a
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
Hirdetés
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
15km-en míg az olaj is felkúszott 80 fokra jó 85 fokos volt a víz ma délután, hosszabb távon nem probléma ez egyszerűen nem volt ideje elég hőt termelni a motornak. Ahogy nézem egyszer nyit alacsonyabb hőmérsékleten majd egyszer mikor eléri a 85 fok környékét akkor visszaugrik 80-ra aztán megy tovább.
-
őstag
csuklóból Mitsubishi Outlander jutna eszembe, SUV is, meg PHEV is, meg választék is van belőle
(személyes megjegyzés, hogy a 2015-ös az egyetlen év, amikor volt egy vékony fekete műanyag csík a kerékjáratok fölött, azzal néz ki igazán jól az autó)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
6,5-ig 2018 vagy fiatalabb PHEV: egy találat ami ráadásul nem SUV
valamit az igényekből vagy le kell adni (évjárat) vagy tornászni kell a kereten úgy legalább egy milliót, és akkor is még csak a kínálat aljából fog meríteni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
den89
tag
Ja igaz, bocsi. Tudom, sokaknak nem fűlik a foga a Suzukira, nekem sem. De aki nem ilyen, hogy “biztos nem vennék Suzukit, Daciát és társait”, annak biztosan jó választás. Meg azért egy új, vagy közel új autó, azért nem hazudik. Szüleimnek 3,5 éves SX Cross van, nyilván ez alatt semmi baj nem volt vele, ez nem meglepő. Akkor mèg 5,5 millió volt a közepes felszereltség (most 7-től indul), szervíz is fogható árkategória, 6 litert eszik, nagyrészt városban hajtva.
[ Szerkesztve ]
-
tototos
őstag
Van olyan hogy tönkre megy ha nem cserélnek benne olajat. De mivel egy full mechanikus szerkezet így ezen kívül nem igazán kell vele foglalkozni. A második generációs Priusnak kevesebb ismert hibája van mint a harmadik generációnak.
Itt is igaz, hogy ha ütöd vágod akkor ez sem fogja bírni, de ami szerintem fontos, hogy ha odafigyelsz rá akkor kis költségvetéssel üzemeltethető. Mivel nem mai jószágok így szinte minden lehetséges hiba ismert és jól lehet számolni a költségeket. -
molnarpeter
nagyúr
-
-
hobizoli
nagyúr
reszterhelesen a turbos min 1.5x erosebb, mint a szivo, hiaba van "fent" csak 5-6 lojjero diffi elvileg papiron
raadasul a turbosok tudni is szoktak a neveleges erteket, a szivok meg tipikusan nem
anno az teszt Grande Punto 1.4 TJET-t a Totalcar-nal 136lora mertek padon, mikozben hivatalosan csak 120loeros, max nyomatekban is joval gyari felett volt
de a pont most megszunt evekig futo Totalcar Erőmérő-ben s ez volt a trend:
-a turbos az tudta a gyari erteket tizenevesen is akar
-a szivo 5-10%, de neha 15-20%-l is elmaradt toletöbb drón kell ;P
-
pepucs
tag
Tuningosok elég nagy %-a itthon ezt a módszert használja Új-zélandi ismerős kint maseratikat és hasonló kaliberű autókat
CSIPSZEL. Logol egy pár kört, elküldi egy tuning fórumos tagnak aki mikor épp hol él, ő offline összerak valamit. Feldobja a kocsira, logolnak tovább és az eredmények alapján a fórumos tag finomhangolja neki. Gyakorlatilag ő maga nem tudná az egészet összerakni, de talán ért hozzá annyira hogy gond esetén intézkedjen. Így gond nélkül pörög a bolt[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
hobizoli
nagyúr
hat meg kell nezni az IAT erteket
valo igaz, hogy van olyan auto, amin mar eleg "nagy" intercooler van gyarilag is
de azert a tobbseg messze nem ilyen
amin 60 fok felett van ez most is, ott keves az intercooler, mert az nyaron ennel csak tobb lesz
Marea SW 2.4 10v JTD-nel, a bal elso kerek elotti zugban van egy u.n. side mounted egyseg
bekruzoltam a 13ker-be majusban, ott OBD2 es 92 fokos a levego, pedig nem verettem neki egyatalanPuntoGT-n a vizhuto mellett all egy hasonlo meretu darab, emiatt a vizhuto nem 1:1 kozepen van valojaban, hanem jobbra eltolva, meg szembol is latni a intercoolert balra mellettede nem tudja teljes feluleten erni a legaram se, meg a merete sem "nagy"
november 10-12 fok este, intake air temp 82fok, mentem 3-4km-t a forgalom tempojaban kruzolva amire 60 ala lehult
aztan az kierve az M0-ra elszurtam, 2-3. 3-4., a 4. a fokozat vegere 110 fokos volt a levego...pedig hideg is van, meg ~150km/h-s menetszel eriugyanez az auto nagy intercooler-l:
nyaron 35fok levego, toltolevego homerseklet sosem ment még 50 fole se, pedig 1.8-2bar-l fujtuk
vagy ugyanezzel mentunk az M0-n, kulso homerseklet -8 fok, IAT= -2[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
dj79
senior tag
Hagyományos automata, elég megbízható ellentétben az 1.3 mellé tett másik fajtával. Város és város közt is van különbség, de 9-10 litert szerintem nem gond lenyomni a torkán egy dugókkal tarkított napon.
Kickass: az sx4-ben asszem ugyanaz van, mint az 1.5 stiftben. Amúgy meg a honda insight sem rossz alternatíva a jazz helyett, priusnál jobb ár-érték aránnyal.
-
dellfanboy
őstag
azért van különbség aközött, hogy amikor autót vesz nagyítóval nézi át a hibák miatt, viszont eladáskor, ez a nagyító eltűnik és ha a leendő vevőjelölt talál 1-2karcot /horpadást akkor a válasz rá, hogy ő biza arról nemtud/nemlátta...
én mindenesetre nagy ívben kerülöm ezt túlárazott marketinges zsenit....
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
tboldi
nagyúr
A kuplung nálam csúszik gyári turbóval és stage1 remappal is 165k km után, sokadik tulajként nem tudom, mennyire gyepálták elődeim (nyáron csere erősítettre, ha már le fog kerülni a váltó felújítás céljából).
Az intercoolert természetesen érdemes nagyobbra cserélni, gyakran a Giulietta 1.75 TBi-jét teszik fel a MiTóra is, de nem létszükség, ennyivel a gyári is megbirkózik még (lásd Abarth Grande Punto esseesse, ic-t pont nem cseréltek rajta).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós kamerák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Xbox tulajok OFF topicja
- Autós topik
- Retro Kocka Kuckó 2024
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs