Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz eWro #220313 üzenetére

    hat meg kell nezni az IAT erteket
    valo igaz, hogy van olyan auto, amin mar eleg "nagy" intercooler van gyarilag is
    de azert a tobbseg messze nem ilyen

    amin 60 fok felett van ez most is, ott keves az intercooler, mert az nyaron ennel csak tobb lesz
    Marea SW 2.4 10v JTD-nel, a bal elso kerek elotti zugban van egy u.n. side mounted egyseg
    bekruzoltam a 13ker-be majusban, ott OBD2 es 92 fokos a levego, pedig nem verettem neki egyatalan

    PuntoGT-n a vizhuto mellett all egy hasonlo meretu darab, emiatt a vizhuto nem 1:1 kozepen van valojaban, hanem jobbra eltolva, meg szembol is latni a intercoolert balra mellettede nem tudja teljes feluleten erni a legaram se, meg a merete sem "nagy"
    november 10-12 fok este, intake air temp 82fok, mentem 3-4km-t a forgalom tempojaban kruzolva amire 60 ala lehult
    aztan az kierve az M0-ra elszurtam, 2-3. 3-4., a 4. a fokozat vegere 110 fokos volt a levego...pedig hideg is van, meg ~150km/h-s menetszel eri

    ugyanez az auto nagy intercooler-l:
    nyaron 35fok levego, toltolevego homerseklet sosem ment még 50 fole se, pedig 1.8-2bar-l fujtuk
    vagy ugyanezzel mentunk az M0-n, kulso homerseklet -8 fok, IAT= -2 ;]

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák