- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iOS alkalmazások
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #159001 üzenetére
Azért jobb óvatosnak lenni, mint itt is írják, főleg a kedvező árú, idősebb példányokkal.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #94529552 #159002 üzenetére
Azért írtam a kevés futást Amúgy is érdemes begurítani átnézésre, akkor meg tudják mondani, érvényes-e a garancia, de van pár emberke, aki direkt a szép példányok lefölözésére van ráállva. Azért a 8 év elég megnyugtató szerintem, tudják a gyártók is, hogy új technológia a fogyasztó szemében, így nem ötvözi még ugyanaz a bizalom őket, és nem is mindenki keni-vágja a típust.
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #159001 üzenetére
ahh, csere meg joval odebb van nekem (4-5ev), de kovi autonak hybrid / villany jo lenne.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #158965 üzenetére
Na hát, miket nem látok! Grat hozzá! Aztán majd jöhetnek a beszámolók!
Tegnap délután valamiért Ampera teszteket kezdtem olvasni. Úgy összességében elég korrekt autónak tűnik, bár valószínűleg nem az autópályák réme. A benzinmotor mennyire hangos, ha beindul?
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #159005 üzenetére
Nnnna, megvan mi lesz a kovetkezo topikauto csak ezt miert adja majd el mindenki szep sorban, mint a civicet? Btw igy, hogy Saint utanaolvasott es megosztotta velem a tudast, en is vennek (az asszonynak).
-
Magnum_
nagyúr
A tegnapi vezetesi stilusom alapjan (nyilvan probalgattam az erot) 42km lett a becsult range full toltesen reggelre. 6km-re lakom a munkahelytol es 3km-nyi villannyal jottem be (igaz, lefele a hegyrol lehet vitorlazni). 75% volt az ugyessegem a stat. alapjan (100% a tuti)
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #159007 üzenetére
Az, hogy ilyen sok Civic került eladásra az utóbbi időkben, csak a véletlen műve. Tsebacsinál már érett az autócsere, régebb óta megvolt neki, feljebb akart lépni. Kornél nem számít, nála eddig nem sok autó bírta ki emlékeim szerint 1-1.5 évnél tovább. Hülyegyereknél lévő UFOk szimplán csak beértek már idősebb korba, gyanítom ezért cseréli (ugyan az egyik helyett Kia lett "véletlen", de a másikat még válthatja egy fiatalabb UFO). Nálam meg igényváltozás és kíváncsiság miatt történt a csere. A Civic volt az első "igazi" autóm (amit napi szinten használtam), de nem akartam leragadni nála (meg nem is tudtam azonosulni a Civices boyracer stílussal). Szóval ez csak véletlen.
Egyébként nem vitaindításképpen, de utóbbi időben eléggé keresem a saját helyzetemben kiaknázható előnyeit ezeknek az elektromos/hybrid járműveknek. Keresem, de nem nagyon találom. Napi bejárás 2*25 km (2*25-30 perc). Kis szerencsével ez menne is tisztán elektromos üzemben. Viszont van benne 2*15 km pálya. Meg aztán, ha megy pl. a fűtés, ülésfűtés, zene, akkor már azért nem annyira egyértelmű, hogy kibírják a napot az akkumulátorok a 0 fok körüli, vagy ez alatti hőmérséklet esetén. Ha meg menni akarok pár száz kilométert egy nap alatt a pályán, akkor hallgathatom a benzin
motorextender bőgését, viselhetem el a fogyasztását.
Fizetős helyen nem parkolok és cégnél sem tudom tölteni. Tehát ilyen szempontokból sem lenne olyan nagy előnye nálam. Meg aztán a beszerzési költségük sem túlzottan elhanyagolható (és ki tudja, hogy 3-6 év további használat után milyen áron tudom továbbadni, ha már az akkumulátorcsomag kezd érezhetően amortizálódni). Szóval szinte egyértelműen azt látom, hogy nekem nem érné meg. Pedig meg a nyálcsorgás, nem tűnnek rossz autónak (se az Ampera, se pl. a Prius).
Saint_-nél más a helyzet, relatív közel van hozzá a munkahely, a városi célpontok, az autómosó és a szerviz is, ha jól sejtem. Szóval úgy azért lehet profitálni egy ilyenből véleményem szerint.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #158994 üzenetére
Király akkor a VAG összefoglalóban csak a user nevet kell átírnom.
mod:
BBD: CT200h-n filóztam de az én felhasználási szokásaimhoz nem jó megoldás, mert ritkán mennék vele akkor is nagyobb távokat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #159009 üzenetére
+ a cegnel valo toltes.
Nyilvan nem 2perc alatt dontottem igy, DE hozzateszem, a legnehezebb resze az volt, hogy bevallalok-e egyaltalan masik autot.Qru: egye kutya, lemondok a copyright-rol annal a kepnel
I humbly and respectfully decline™
-
válasz Magnum_ #158998 üzenetére
Gratula hozzá, utána olvastam, tetszik, megnéztem mit kostál, hát nem gyenge az értékvesztése, 6 év alatt 10M
De mostmár azért lasabban esik az ára, leld sok örömöd benne
Ha jól értelmezem még 2 év garis?Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
st6969
őstag
Sziasztok!
Lehet, hogy máglyahalál lesz a sorsom, amiért veszem a bátorságot, és francia autóval kapcsolatos kérdést feszegetek de...
...egy közeli családtagom beleszeretett egy új Renault Megane Grandtour 1.6dci 110LE Intens felszereltségű kombiba, 6-os váltóval. Van esetleg valakinek közelebbi tapasztalata ilyen modellel? Pár tesztet olvastam, meg jutyub videót néztem, nem tudom, mennyire mérvadó, de jellemzően dicsérik, oly módon, hogy a korábbiakhoz képest ez már tényleg jó, meg úgy tűnik, hosszútávra tervez ezzel a Renault...
Esetleg írnátok pár gondolatot, hogy mi az, ami miatt nagyon gondolja ezt át, vagy miért nem érdemes, milyen hátrányai vannak? (ha előny is van, az is érdekes lehet)
Előre is köszönöm -
nagyúr
válasz BigBlackDog #159009 üzenetére
Én is tavaly cseréltem le a Civicet bár az csak egy 6gen volt.
De amúgy szintén az első autóm és nagyon szerettem.Més que un club!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #159016 üzenetére
Ahhoz képest elég randa volt kívülről.
-
#94529552
törölt tag
válasz BigBlackDog #159009 üzenetére
Miért ne számítana Kornél? Talán ő volt az úttörő, és nem a véletlenek miatt szabadult meg tőle.
Tsebacsinál már érett az autócsere, régebb óta megvolt neki, feljebb akart lépni
Azért voltak ott más dolgok is a háttérben, mint a magas fogyasztás, ésatöbbi. -
BigBlackDog
veterán
válasz #94529552 #159019 üzenetére
Kornél már sok autótól megszabadult. Jó, jó, vannak hibái az UFOnak, de nem annyira rossz autó azért, hogy használni se lehessen.
Hát igen, Tsebacsinál sokat fogyasztott a Civic. Aztán a Ford még többet (mondjuk ez már turbós, szóval legalább megy is).
[ Szerkesztve ]
-
dkface
aktív tag
Sziasztok,
a következő szempontok alapján keresek autót magamnak (25 éves srác, dinamikus vezetési stílus).
A keret a nagyjából szokásos 1,5 millió forint, nem baj ha valamiel alatta hogy még legyen néhány százas rendbe tenni ha van vele valami probléma.
Nem konkrét hahus hirdetés érdekelne egyelőre,hanem javaslatok hogy melyik modell elégíti ki a következő követelményeket:
-benzines,
-legalább ~110 LÓ,
-6 fokozatú manuális váltó.
-Budapest-Miskolc odavissza majdnem minden héten egyszer. Kulcs hogy legyen hatodik, sok autót amit néztem és tetszene, de itt elvérzik (pl. H Astra, nincs benne hatodik és kifejezetten szétpörgi magát a motor 140-nél).
-ferdehátúak nagyon szimpatikusak, de ha van jó választás szedánban az is érdekelne.
Egyébként az autó egyszerűsége a hangsúlyos, semmi extrára nem vágyok ezeken felül, olcsón fenntartható autót keresek.
Eddigi jelöltem a Fiat Bravo T-jet, ezen kívül valami egyéb javaslat?
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz BigBlackDog #159020 üzenetére
Ezen kívül csak a Suzuki rémlik, de az nem is önkéntes volt, hanem ellopták tőle.
-
Tothgera30
Ármester
Esetleg Pécs környékén erre a 2012-es Ford Focusra nem tud valaki ránézni? Képek alapján eléggé tetszetős, de sajnos az ország másik végén vagyok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-v-
addikt
válasz dkface #159021 üzenetére
1.6T meg 2.0T H astrakban 6-os valto van. Mondjuk pont szethullos fajta 1.5 korul 170 lovas gyengebbik 2 lityos akadhat, kell ra csipsz, ugyanaz a hardware mint a 200 lovasban. Ennyi penzert nem sok benzines van, amiben hatos valto van, tipikusan nagyobb motor meg tobb nyomatek kell, hogy kisebb fordulaton is elvigye palyan, szoval ha az kell, akkor ilyesmiket nezz. Bar amilyen a hasznalt piac manapsag, csoda ha barmit talal az ember, ami nem lefingott meg nem a telephely nelkuli nepper arulja, nem hogy meg szempontok ..
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #159020 üzenetére
Ennyire döglött alacsony fordulaton a kuvik?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BigBlackDog
veterán
válasz vzsryl #159028 üzenetére
Hát, 1500 alatt nem érdemes nyomni neki, 2500 alatt moderáltan, de azért megyeget, 3000 felett megjön az életereje. 1.8-as A Zafira után az indulásokra azért kellett figyelni az első hónapokban, eléggé könnyen le tudtam fulladni (ha nem kuplungégetéssel akartam indulni).
-
Komi28
senior tag
Sziasztok!
A Renault Clio-ról mi a véleményetek? Mennyire megbízhatóak, fogyasztás, rozsdásodás, hibák, stb?
Egy Ilyet néztem ki.
Napi használatra, kb. 140 km, 80-90% pálya, a többi város. -
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #159029 üzenetére
1500 alatt tudomásom szerint egyetlen motornak sem tesz jót az erőltetés, mert oválissá vájja a dugattyú a hengert, és ez a mai, nyomatékos turbó motoroknál fokozottan veszélyes lehet. Én általában hidegen 1500-2500 között használom városban az autókat, melegen pedig 2000-4000 között, mert néha elnehezül a lábam (ritkább esetben 6000-ig még elmerészkedek, ha benzines van alattam).
Egyébként nem rég vezettem egy 2006-os, 1.2-es, MK1-es Jazz-t, és teljesen jól ugrált kis fordulaton is, pedig az alapjárata annyira alacsony, hogy nem nehéz megfullasztani. Gondolom jobban optimalizálták, mint az UFO 1.8-ast.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #159029 üzenetére
Nálunk az első autó egy 60 lovas Punyesz volt, na azzal napi szinten lefulladtunk. Ahhoz képest a Civic egy erőművész nyomatékbajnok, azt soha nem sikerült megfullasztanom. (ellenben a céges 2.3-as dizli Mastert már vagy háromszor - erre azért nem vagyok büszke )
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tothgera30 #159025 üzenetére
Sajnos nem tudom megnézni , mert Németországban élek , de annyit tudok mondani , hogy általában szaréhugyé' számítanak be , és elég drágán - szépen kipucolva adják az autókat . Alapvetően normális cég , régóta működnek , de ha esetleg mész az autóért alkudj bátran !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
szilchi
őstag
Szép estét.Továbbra is keresem a következő autót,kb. egy hónap múlva már lehet esedékes lesz a csere.Mostanában Audikat is néztem,abból is a B7-es A4 modellt.Kíváncsi lennék az automata tiptronic váltóra és a quatrora,ezért olyanokat nézegettem.Ezt a kettőt találtam,ami tetszene/érdekelhetne
Tudom mindkettő a (lehetséges) problémákkal rendelkező 2.0-s TFSI-vel van szerelve.Mint az Octavia RS,amit szintén nézegetek.A két autó közül melyikkel lenne érdemes esetleg foglalkozni?Azért ha "normálisan" bántak vele és az első nagy szervizbe belefektetek egy olyan 400-500 ezret,teljes vezérlés csere/folyadék csere/koksztalanítás/váltóolaj-csere/egyebek, akkor gondolom nem kell feltétlenül nyitott szájjal mennem abba a bizonyos erdőbe .Sokan dízel motorokkal ajánlották nekem ,de munkába járáskor (2x20 km) nem melegedne fel sztem rendesem a motor.És nálam inkább a rövid távok a jellemzőek.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz focvis #159037 üzenetére
Lehet magyarországi első tulaj, összesen meg lehet a nyolcadik...de azt már nem írta le .
Én se feltétlenül adnék annyit első szervizre,de ha ezt mind megcsináltatnám, akkor egy fokkal nagyobb biztonságérzettel szállnék be legközelebb az autóba. Mert ugye nem tudni az előző tulaj megcsinálta e ezeket rendszeresen.Akkor a második esetleg megérne egy megnézést?
Meg esetleg utána nézek ezeknek a dpf nélküli dízeleknek.
Konkrétan az Audinál vannak ilyen motor? Nagyon nem néztem eddig dízeleket,csak a szokásos dízel-fóbia.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz footy #159039 üzenetére
Igen, az mk1-ben 1.2 és az 1,4-es is 8 szelepes dupla (8) gyertyás és mind a kettő SOHC (így alacsonyabb a motor belső ellenállása mint ha DOHC lenne).
Alacsony és magas fordulaton egyszerre ad szikrát a két gyertya, míg a közepes fordulatszám tartományban elnyújtva (egymás után) gyújtják be a keveréket. Így alul (erre a 8V-s kialakítás is rájátszik ugye) és felül "erős" középen meg takarékos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bad Pritt #159041 üzenetére
Jó és tartós konstrukció, kevés hibalehetőséggel. Bár pár típushiba itt is előfordul mint minden autónál. Nekem is már az új futóműves van.
Ha német/osztrák behozottat nézel akkor érdemes a rozsdára jobban odafigyelni (küszöb, kerékjárati ívek) ott eléggé sóznak...
#nincsbennetarcsi
-
Morris
veterán
Urak, ha egy autónak 3 tulajdonosa van, akkor hogy kell megcsinálni az adásvételi szerződést? 12 példányban? Vagy hogyan?
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bad Pritt #159046 üzenetére
Az mk1-ből volt napfénytetős verzió? Sztem nem...
Hátul ázik be a vízvetőnél (a pótkeréknél gyűlik össze a víz), hajlamos a gyári rádió megadni magát.
Volt pár visszahívás is, a fényszóró kábelkötegét cserélték (hajlamos megolvadni a szigetelése ha a gyárinál erősebb izzót használnak), váltóbovdenre is volt visszahívás illetve a Takata botrány miatt is volt visszahívás. De ezt le tudod kérdezni alvázszám alapján, hogy az adott modell miben volt érintett.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Bad Pritt
nagyúr
Elektromos tolótetős, bocs, nem tudom, mi a különbség köztük.
Köszi az infókat, ezeket mind nézni fogom.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
tibee77
őstag
Szevasztok.
Nyär környeken, esetleg összel uj autot szeretnek venni, sajnos muszäj vagyok az GTC-met lecserelni egy nagyobb autora, mert bövül a csaläd.Szeretem a sportosan kinezö autokat, eleg fontos szempont nälam.Ezen kivül dizel lenne az ideälis, mivel hegyvidekes környeken lakom (nem Mo.), igy jol jön a nagyobb nyomatek, de naponta 2*20km-t pälyäzok is meloba es vissza.Az opel az elsö autom volt, igy nem költöttem rä sokat, most viszont szeretnek valami komolyabbat.Nem tudom mennyire vagytok a 0 km-es autok ellen, igazäbol en nagyon abban gondolkozom, hogy 5-6-7 evre reszletre vennek egy uj autot, olyan 20-30e Euro környeken.A legvonzobb a garancia lenne persze, meg azert egy uj kocsi az megiscsak jo dolog (ärat persze nem nezve).Idäig sajna nem sokat nezelödtem, csak egy valamin akadt meg a szemem egy Toyota C-HR-en.Igaz ez mär alapbol ott elverzik, hogy nem dizel de maga a kocsi bejövös nagyon es emiatt lehet szemet hunynek afölött hogy ez vagy hybrid vagy benzines lenne.Szoval lenne pär tippetek, hogy mit erdemes venni ilyen ärkategoriäban, esetleg a kiszemelt peldänyrol tudna valaki valamit irni?Pär tesztet olvastam mär rola igy inkäbb szemelyes velemenyek erdekelnenek.Elöre is köszi.poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Gyúrósok ide!
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen