- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- LTE frekvenciák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz kalapacsolok #163997 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kalapacsolok #163997 üzenetére
willhaben.at
-
Darksiders84
aktív tag
Chevrolet tényleg kivonul Európából? Érdekelne az Aveo esetleg Kalos de nem tudom mennyire kapható milyen árban alkatrész hozzájuk és mint márka típust érdemes lehet venni vagy inkább elkerülni?Köszönöm mindenkinek a segítséget.Még külön topikot se találtam pedig minden márkának van.
-
nagyúr
válasz Darksiders84 #164006 üzenetére
Jaj, ne akarjál már kalost havernak volt vagy 5-6 évig, szerintem borzalmas autó. A sedanban hátul nem lehet elférni 180cm-el, a futómű buta, nem megy, de cserébe simán meg lehet vele etetni 10 litert is 100-on. Ha az 5 ajtós méret elég, inkább egy C corsa.
-
nagyúr
válasz Darksiders84 #164008 üzenetére
Hát, végülis ha meg tudod emészteni a magas fogyasztást, a formát, a gagyi futóművet, a gyatra menetteljesítményt, akkor ki lehet fogni belőle keveset futott nagypapa autót...
-
426os
őstag
válasz Darksiders84 #164010 üzenetére
Kérlek verd ki a fejedből a gondolatot, hogy Splash helyett Kalost vegyél.
Akartam írni kicsit korábban, hogy igazából vehető a Kalos, ha találsz olcsón egy jó példányt, de csakis akkor, ha egyáltalán nem érdekel az autózás és csak egy guruló esernyőt keresel városba.
Utaztam Kalosban kb fél órát. Nagyon silány a belseje, kicsi, nem megy, én nem tudnám elképzelni, hogy pénzt adjak érte, de pl. volt kollégám tök jól el van vele (pedig 30 alatt van még). De őt abszolút hidegen hagyják az autók, nem szeret vezetni és szükségből, baromi olcsón vette.
Ehhez képest a Splash egy másik dimenzió, nyílván az is egy kis autó, meg nem az élvezetes vezetésről és a prémium anyaghasználatról szól, de az 1.2-es motor tök jó benne, jól fogyaszt, megy is ha kell és a Kaloshoz képest ég és föld a minősége. Akkor inkább tényleg Corsa, Grande Punto stb..
-
veterán
válasz Darksiders84 #164006 üzenetére
2015-ben végleg kivonult; talán 2014-ben adták el az utolsó, készleten lévő autókat.
Gyári alkatrész lesz még hozzájuk, az adott modell gyártásának befejeztétől számított minimum 8 évig. Az Opel szervizekben fellelhető.
Utángyártott és bontott alkatrész pedig addig, míg van rá értékelhető kereslet.Nem a legjobb autók; viszont bírják a gyűrődést, nem érzékeny technika. (Jó és rossz értelemben véve is igénytelen technika.)
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz Bad Pritt #164012 üzenetére
Nem ismerem őket, de itt egy Spark vs. Splash teszt (mondjuk sokat nem tudni meg belőle)
A régebbi Spark egy Matiz, azt elvetném..
-
csubuka
addikt
válasz Darksiders84 #164006 üzenetére
A Kalos tényleg szuperigénytelen. De ha úgy vesszük pozitív értelemben, attól függ mit akarsz (totál puritán belső). 15 éves koráig nem voltak vele tervezetlen bajok. Akkor sem vészesek. Gyári akksi tizenéves korában lett cserélve, évi 10k km ment bele. Kipufogórendszer úgyszintén 15 évesen kezdett csak széthullani. Bírja.
Nem megy és unalmas. Valóban, de nálunk az 1.4-es 7,5-nél többet sosem evett. 10-et nem tudom, hogy lehet vele etetni. *Barátnőm az E46-jukhoz viszonyítva annyit szűrt le, hogy ez tetűlassú, sivár, olcsó belsejű és hogy a szervó milyen kényelmes szerinte, meg a metálpiros szép. Kinek milyen, neki a könnyen forgatgató kormány központban van, hogy milyen a "visszajelzése" az kit érdekel városban, dugóban állva.
Én 175cm-vel elvoltam hátul, jobban, mint egy mai szubkompakt akármiben, Kia Rioban pl. Ez lehet akár szubjektív is persze.
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
válasz tboy93 #164016 üzenetére
Az a 6 centi sajnos simán számíthat ennyit. Ez szerencsére itt nem volt gond.
Ez az 1.4 8V pórias kivitel volt. Ez nem nagyon akar pörögni, nem kívánja a forgatást, kb. nagymamásan vezethető. Olyan, mint egy 50-es robogó. Nagy gázra csak a hangja változik De elvisz.
Ennek magymamába 7,5-körül alakult az étvágya a kimutatásom szerint. A lassúságához képest sok, a benne levő ősi motorhoz képest reális. Cserébe a motor az tényleg olajat kér azt ennyi.
Ja 100k km-en át már nyelestengely hangja van a váltónak változatlanul. Mind ilyen. Nem hullott még szét.
-
426os
őstag
válasz csubuka #164017 üzenetére
Nem emlékszem a kollégáé milyen motorral volt.
De a lényeg, ha kevés chiptuning elérhető hozzá..
-
csubuka
addikt
válasz 426os #164019 üzenetére
Nem győzött meg
Persze az utángyártott dobbal hangra már nagyon megy (a miénken ez történt), óvatosan azokkal mert hoznak hangra 100 lóerőt Nagyon kis gonosz lett. Csak minek.
#164016) tboy93: Az gondolom jobban kívánja a pörgetést, úgy meg könnyebb elcsábulni. A 8-szelepesnél nincs mire csábulni Tényleg, aki autóban élményt keres az messzire kerülje el, de jó áron a haszontárgyat keresőknek akár jó lehet. Persze ma már simán lehet kevesebbet fogyasztó alternatíva arra, mert a 7,5-sem kevés, amihez azért kell visszafogottság.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #163995 üzenetére
Amúgy pont tegnap este dumaltunk errol
147 FL bode, 1.6TS motorral
olajcseret leszartak, úgyhogy be is rogyott, ahogy kellabba kene egy 3.0 V6 24v a 166-bol
azon elol Brembo nagyfek van gyarilag, 6-s valto, 226lo 280Nm
~300k egy olyan torott donorauto
es csak at kell pakolni
en mondjuk a 2.5-s favorizalnam inkabb továbbra is, az lett volna egy jo teljesitmenylepcso a 2.0TS es a 3.2 V6 kozott a 147-bede a 166-n meg 3.0-s motornál alap a Brembo nagyfek, ami bontva ~80k
több drón kell ;P
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #163990 üzenetére
Nekem az ilyesmi csak barkácsolásnak tűnik, meg rengeteg idő, türelem, és pénz is kell ehhez, és lehet sose lenne tökéletes. Az engedélyt se biztos, hogy megkapná a közúti forgalomba helyezésre. De ez az autó tuning téma már egy másik topik témája lenne inkább, szerintem itt ne offoljunk tovább ezzel.
-
8th
addikt
válasz #94529552 #164022 üzenetére
Az engedélyt se biztos, hogy megkapná a közúti forgalomba helyezésre.
Ki kell vinni németbe ott belepapíroztatni minden átalakítást majd kint forgalomba helyeztetni. Ha ott mindenre rábólintanak azt követően már lehet itthon újra honosíttatni + vizsgáztatni. Idő és pénzigényes folyamat viszont teljesen legális megoldás. Így születtek a magyar rendszámos C20LET és X25XE motoros F Astrák, az E34 M5 motoros E30-ak stb...
-
veterán
Sziasztok!
Szabadidős sportautót szeretnék venni céges autó mellé amivel hétvégente lehet menni egy kört és ad egy életérzést.
A keret 1,5 max 2 millió Ft.
Japán autó fan vagyok így más nem nagyon jöhet szóba.Mit ajánlotok? Egy ilyen gép mennyire pénznyelő? Itt arra gondolok, hogy ennyi pénzből csak egy +10 éves autót tudok venni és nem tudom, hogy mennyire kezd majd el minden elromlani...
Köszönöm
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
8th
addikt
válasz adamssss #164031 üzenetére
Mazda RX-8? Egymillió alatt kapni belőle motorhibásat (csak azt szabad megvenni) azt hat-nyolc kilóért újjá varázsolják és onnantól csak rajtad múlik meddig bírja majd. Még így is 2M forintos határ alatt vagy. Vezetési élményben, szépségben stb. nem nagyon kapsz jobbat nála ennyi pénzből. Ha nem zavar a kiugróan magas fogyasztása simán azt venném a helyedben. MX-5 egy fantáziátlan tucat bácsiautó az RX-8-hoz képest.
Vagy egy jó MR-2 Toyota... az is jópofa tud lenni. -
rbalint88
addikt
azt előre leszögezem, hogy én amúgy kedvellek, de ha valaki sportos autót keres, akkor neked nem kell tanácsot adni. aki olvassa a topikot rendszeresen, az pontosan tudja, hogy te egy gyerek mellé is minimum transportert vennél, úgyhogy nyilván ilyen jellegű kérdésre nem tudsz releváns választ adni.
-
-
hobizoli
nagyúr
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #164035 üzenetére
Ja épp autó cserén gondolkodom pár hete behányt a klíma és azt mondták hogy nagyon sok pénz de ami nagyobb baj minimum 1 hét, de inkább 2-3 hétig le kéne rakni a kocsit és legkorább is csak nagyon sok hétre kapnék időpontot, nem merlek benneteket megkérdezni mit ajánlanátok mert félek valaki azt mondaná hogy ők inocentiben is faszán elvannak 5 en
Mutattam a családnak F250 7,3TD vagy 150 350 de ők nem ilyen finoman fogalmaztak hogy nekem már megbomlott valami Mondjuk télen mindenből nagyobb volt a választék.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nesa
veterán
válasz bitpork #164044 üzenetére
Alapvetően nem szeretek többet fizetni egy kocsiér mint feltétlenül muszáj, de rugalmas vagyok attól függ mi az alany 1m környéke +- pár száz ettől többet csak ha nagyon hű ha...
És a hibátlan klíma alap.
V8 lenne az igazi, de mivel sokat megyek jó lenne ha ha közepes távokon 8L beleférne, de már villany irányba is nézelődöm, azokra ráraknék még egy kicsit mondjuk 3,5 ig[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
A múltkor már kaptam tanácsot, de most megint itt vagyok. Mi a véleményetek a 2005-2009 közötti Fiat Grande Punto-ról? Melyik évjáratot érdemes megvenni? 1.2-es motornál feljebb nem mennék.
Eddig úgy nézett ki, hogy Opel Corsa C lesz, de bejön a Fiat formavilága, viszont kb. mindenki szidja az olasz autókat, ezért inkább megkérdezem. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Coccolino_O #164046 üzenetére
1.2
1.4 16v az alapmotor
az 1.4 8v meg az 1.2 egy hugy abba a kaszniba
több drón kell ;P
-
Coccolino_O
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen