- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- iPhone topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Eleglide M2 - pedálszenzorból a maximum
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz sagesz93 #163000 üzenetére
Varosban nem annyira komfortos, neha olyan erzesem van, hogy meg tudnam mondani fej volt vagy iras a penzerme, de ahonnan ez jott ott itthoni allapotokkal szoges ellentetben "utak" vannak, jo minosegu uton meg tenyleg baromi jo.
Ugy kanyarodik, mint egy gokart.
Az Eibach elso-hatso stabrudakkal szemezek nagyon meg...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz sagesz93 #163000 üzenetére
Uhh, nem birnam sokaig. 145 alatt is gyaru ultetes volt -4 centi, leert mindenhol, fostos bakhatas utakon feltem, hogy odavagom az aljat, komfort nulla, ment ala a normal futomu.
Most a Lybra a teljes ellentete a tiednek, belinkelnek egy kepet rola, lehet megszedulnel a magassagtol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Asszonynak kellene valami rohangálós. Ő például jó választás lehet?
-
SPeti1984
senior tag
600-700 körül milyen autót ajánlanátok 2. futkosós kocsinak? Benzines kellene, ami klímás és km-ben kb max 160 környékéig, ami megbízható, nem kell állandóan az olajat figyelni hogy eszi-e vagyis megbízható konstrukciót. Milyet ajánlanátok?
Ezeket nézegetjük:
-Astra G
-Meriva A
-Chevrolet Lacetti
-Seat Leon
-Ford Focus 1 -
gzbotii
veterán
válasz máyköl #163005 üzenetére
Volt három céges, első generációs Yaris az én felelősségem alatt (én hordtam gumizni, karbantartás, stb) - azt tudom mondani, hogy nem egy rossz jármű, sőt, nagyon birtak a ridegtartast. 3 év alatt a három kocsinak szinte csak kopó alkatrészek (fék, stb) kelelttek. Egyenek esett szét a váltója, de tudtommal az sem típusbetegség. Mind napi 100+ km kapott, nagyvárosban.
Ha nincs benne sok rozsda, szerintem ez egy megbízható városi rohangáló lehet.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SPeti1984 #163006 üzenetére
Km-t el kell felejteni, ebben a korban a keveset futott, hidegen taposott előbb fogja enni az olajat, ha már itt tartunk, mint egy hosszabb távra használt. Ezek közül Leon, 1.6 8V megteszi. Ott a többi azonos padlólemezű (Golf, A3. Octavia), érdemes lenne bővíteni a kört. Szaladgálni megnézném az SDI-ket is, gyenge, de egyszerű és keveset eszik rövid távokkal is. Prius 1 is van hasonló árban, az még automata is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #94529552 #163008 üzenetére
Nyugodtabban venném meg rossz klímával, ha annyival olcsóbb is Szinte senki sem tartja karban, úgy pedig lutri, hogy mikor esik be egy hiba. Persze utána kell járni, rendszer mosása, kompresszor felújítás, új hűtő, plusz töltet költségével piaci ár alatt rendben lehet.
-
SPeti1984
senior tag
Megane II kizárva, mert az volt eddig az új focus mellett. Az új focus-t elvitték hétfőn erre 2 napja a kuplung beesett a renault-on. Tegnap eladtuk a renaultot és most kellene egy másik autó, mert a megrendelt Ford Kuga csak szeptember vége felé jön meg.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz hobizoli #162987 üzenetére
Felhívtam kíváncsiságból. 4 éve az országban, 180-ig vezetett osztrák szervizkönyv, utána sk szervizelve (olaj 20e-ként), de az alkatrészekről nincs számla/bizonyíték. 4 éves gumik, téli az valami típusidegen felnin, egy kulcs. Rozsda elvileg már nincs, le van alvázvédőzve. Eleje kicsit törve volt. Finoman puhatolózva az árról, annyira nem tűnt alkuképesnek. Szerintem nem ér ennyit.
Lehet nem a legjobb időpontban keresek jó Alfát, a fanatikusok Alfacityre készülnek.
Amúgy mennyire jellemző az osztrákoknál, hogy elhagyják a 2. kulcsot? Nem ez az első egykucsos osztrák autó, amiért érdeklődtem.
.
-
nope00
tag
Sziasztok, "új" autót szeretnék venni tehát jó állapotú használtat. Keretem 15-18.000€ maximum, Németországban élek így német rendszámos, német autó érdekel. Nem vagyok márka fanatikus, ami igazán érdekel, hogy legyen kényelmes mivel 190cm magas vagyok, megbízható, jól szervizelhető, nem feltétlen az alacsony alkatrészárakra gondolok hanem a hosszútávú megbízhatóságra.Ne keljen minden sarok után szervizbe vinni inkább kifizetek többet de akkor bírja.
Leginkább kombi érdekel vagy 5 ajtós limuzin.Benzin vagy Disel mindegy. Amit a válaszokban várok, nem konkrét ajánlatok belinkelve. Hanem személyes tapasztalatot, esetleg autós körökben jól ismert autó típus/motor kombinációt, mint voltak /és vannak/ anno az audi/ww 1.9 Tdi motoros autók. Extra információ ami megkönnyítené a keresésem a későbbiekben ha ajánlás esetén általános nagy szerviz km is említve lennének.
Típusok amiket eddig néztem és tetszettek:
Audi A3 SportBack
Audi A6 Kombi/Limuzin
WW Passat Kombi/Limuzin
Honda Accord/CivicItt is hasonlóan a helyzet nem tudom melyik évjárat motor a megbízható.
Extra kritérium lenne még, hogy autót 150 lóerő és afelett keresek.
Köszönöm ha elolvastad és ha még válaszoltál is extra köszi
-
nope00
tag
válasz molnarpeter #163015 üzenetére
Ránéztem, sajnos ezek, nem opciók. Outlandert már kilőttem a súlya miatt, kicsinek találtam a teljesítményt, Ampera-ra rákerestem, sajnos itt sok kényelmetlenséget okozna egy egy hazaútnál, a töltöttség hiánya.
-
SPeti1984
senior tag
A chevrolet lacetti 1.6-os motorja mennyire számít megbízható típusnak? Ezek hajlamosak enni az olajat? Mi ennek a típusnak a gyakori hibája vagy betegsége?
-
medica
senior tag
válasz nope00 #163014 üzenetére
Dízelt már nem vennék. Ennyiért kapsz szívóbenzin mazda6-ot kevés km-rel, esetleg accordot. Németet csak szerelő tanácsára-etetésére vennék. Japánnál arra figyelj hogy valóban japó legyen, azzal sose lesz gondod.
Speti1984: az, de nagyon gyengén muzsikál hiába 109 le. Tavaly voltam több helyen vele, fogyasztás jó, megbízható, előzni/szerpentinezni rémálom.[ Szerkesztve ]
Két pont között legrövidebb út ha el sem indulsz
-
proof88
addikt
válasz rasotamas #162971 üzenetére
Nos, igazából csak annyi biztos, hogy szeretném lecserélni idén a 22 éves B Corsámat, amit lassan 1 éve elégedetten használok. 70 ezerért vettem. Az elégedettség abban nyilvánul meg, hogy alig volt szervizköltségem rá, a kötelező szervizeléseken kívül kerékcsapágyat kellett csak cserélni - igaz azt mondjuk 2x. Gumival nem spóroltam, szeretném ha tapadna, nem akarok meghalni meg másokat veszélyeztetni.
De ez minden, csak nem biztonságos. Szét van rohadva 1-2 helyen a kasztni, meg eleve nem gyűrődik úgy, ahogy kéne. Ki lehet lakatoltatni, de ez több helyen is rohad, szerintem nem éri meg rá költeni. Eladom majd valakinek, aki meg akarja venni, még fél évig van rajta műszaki, ha másra nem, donornak jó lenne, mert minden működik rajta.
Tehát nyilván bármilyen másik autó amit megvennék, biztonságosabb lenne számomra, hiszen az árkategória amiben keresgélek, ennél többnyire újabb generációs autókat tartalmaz márkától függetlenül, és még a rozsda is kevesebb rajtuk. A légzsák téma egy külön dolog amire csak kitértem a napokban, mert megtetszett.
Ráadásul azért mégiscsak jól jönne néha a klíma, sőt ebben kormányszervó sincs, ahhoz is hozzászoktam már.A keretet nem nagyon tudtam rendesen belőni eddig, mert először azt mondtam, hogy 500-ért veszek egy következő gen. C Corsát, csak aztán szétnéztem és arra jöttem rá, hogy a C-k alja gyakorlatilag az 500, azok is inkább 2001 körüliek, a 2006-osak egészen 1 millióig, vagy annál kicsit többre vannak árazva. Ezért gondoltam, kicsit növelem a keretet, hogy a C generációból kései példányokat is láthassak. Ekkor jött be az elbizonytalanodás, hiszen 1 millió körül van már néhány D is, 2006 körüliek, akkor volt a következő generáció váltás. Gondolkodtam Astrán is (H).
De nem vagyok Opel-függő, csupán tetszik. Meg nekem életem első autója ez a 22 éves kis Corsa, megszerettem.
Sok más autó is tetszik.Szóval a keret valahol 1 millió körül van. Plusz némi szervizköltség. Benzineseket nézek, mert ritkán járok nagy távokra. Többször lenne rövidebb távokra használva. Sőt, bizonyos időszakokban csak hetente venném elő kicsit. Ritkán mennék vele több száz km-t egyszerre. Nem baj, ha nincs 3-4 literes álomfogyasztás, most is 6-10 között van. Nem baj, ha nem utazóautót veszek, már megszoktam hogy kicsit kényelmetlen olyankor, de azt már beállítottam, hogy állítható legyen a kormány meg az ülésmagasság is, azért mégiscsak 186 centi vagyok, egyenes háttal ülve eléri a hajam a tetőt és egyébként is rohadt idegesítő a szemmagasságban lévő tükör.
Valaki írta, hogy nézegessek Volvokat. Valamiért a szűrőmben nem jelentek meg eddig. Hát rájöttem, miért: hahu-n csak annyit beírok hogy Volvo, meg 2005-ös évjárat, meg benzin, és máris csak ~240 találat van, pedig még azt sem állítottam be, hogy az ország mely részén. Van 2 db 500-ért, de azok jobbkormányosok, azokat nem erőltetném. A többi 1 millió körül kezdődik, nagyon szép, nehéz és erős autók, S40-S80 1400-1600 kilóval, erős motorral. Ránézek és az jut eszembe, hogy milyen fasza, mindig is tetszettek a Volvók, de félek nekilendülni ezeknek úgy, hogy kb 1 milliót érzek keretnek magamnak, úgy hogy még legyen 2-300 ft egyéb költségekre. A linkelt blogot még nem nyálaztam át, mentségemre szóljon ezt igyekszem hamar bepótolni.
-
-
von toth
tag
válasz proof88 #163022 üzenetére
Gömb-swift (első generáció), Ignis, Polo, golf, astra, yaris, yaris verso, Space star, civic és sorolhatnám. Egyik barátom most pl space start vett (nem azt az új agyrémet, hanem még az egyterűt). 2004-ig gyártották 7 kilo környékén már egész jó darabok vannak. A volvo persze a biztonság atyja, de ha nincs rá megfelelő gempa akkor el kell engedni. A biztonsággal ne foglalkozz annyit, egy 10 éves autó ebben már elég jó, ne lada, vagy valami koreai kis sevrolé legyen, nem kell parázni, le kell szarni.
[ Szerkesztve ]
-
King Charles
tag
Sziasztok
A segítségeteket szertném kérni. Szeretnék évi 5-8e kilóméterre venni egy autót.
Két típus között gondolkozom. Mazda 6 2 generáció illetve Honda Accord 2.4 utolsó generáció. Sokat autózom városban így nem kérdés, hogy benzines autót kell vennem.
A kocsit a szabad ég alatt tartanám és felmerült pár kérdés amire nem tudom a választ:
1. Az accord 2.4 motorja megbízható vagy nem olyan jó mint a 7 generáció? Eszi e az olajat van e típushibája, ajánlott típus vagy nem?
2. A mazda 6 második generációja menniyre hajlamos a rohadásra, ajánlottt típus?
3. Az accorban biztos, hogy van kettős tömegű de a 6 osban van e?
4. Melyiket könnyebb pár év után eladni? Az accord 13 litert is megeszik akár ez nagyon megnehezíti az eladást később?
5. Van e annyival jobb minőségű az accord, hogy megéri a felárat?
6. Néha 3 an utaznának hátul. A 6 osban azt hiszem el lehet ennyien férni de az accordban?Ti melyiket javasolnátok? 12e€ egy 6 -ost vagy inkább egy Accordot 14e€ ert.
Vagy spóroljak kicsit még és vegyek inkább egy 4-5 éves mazda hatost szívó benzinnel 18€ körül mert az sokkal jobban megéri minden szempontból.
Van más amit inkább vennétek ennyiért?
Elnézést ha túl sokat, vagy nem pontosan kérdeztem. Lassan fél éve nézem milyen autót kellene vennem és kezdek teljesen elbizonytalanodni a sok információtól. Mert mindenkinek van minden típussal kapcsolatban egy horror sztorija.
Köszi a segítséget
-
DZs
senior tag
válasz King Charles #163026 üzenetére
Mennyi időre vennéd?
A kérdéseid olyanok, amelyekre kívülálló nem tud válaszolni. Minden azután derül ki, hogy megvetted, és beleülsz.
Amit csinálnék, megvenném a mazdát, 2000 pénzt félreraknék, és van nagy javításra forrás, ha kell, de lehet, sose lesz nagy javításod. -
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #163026 üzenetére
1: Nem olyan bombabiztos mint a G7 2.4-ese (pl blokkrepedés miatt sokban gariban cseréltek motort) de nem betegágy önmagában.
2: Nagyon rohadós, oda kell figyelni mit veszel és ha jót is veszel kell neki az utólagos alváz és üregvédelem.
3: Ha jól tudom nincs (csak a dízelben) de nem vagyok biztos benne...
4: Városban a Mazda sem fog sokkal kevesebbet enni (10-11-et lazán bepuszil az is) nem számottevő a különbség.
5: Szvsz nincs de ez szubjektív is kicsit. neked mi az elfogadható minőség.
6: Mind a kettőben szűkös 3 felnőttnek a tér hátul.
Ha találsz nem rohadó Mazdát akkor azt ha nem akkor Accord.
#nincsbennetarcsi
-
lsc
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz King Charles #163026 üzenetére
Accord, egy igazoltan cserél 2.4-es, vagy egyébként sem problémása 2.0 motorral. Elég tágas, minőségre is kifejezetten jó (egy Avensis sírva elbújhat mellette), jó vezetni is (bár ez nem volt szempont) és a megjelenése is rendben van.
"Bad reklám is reklám too"
-
von toth
tag
válasz King Charles #163026 üzenetére
Ha sokat autózol városban, lehet hogy nem ezeket kéne venni, hacsak szállítasz sok embert. De a Honda minőségibb, a motorgondokat nem vágom, ezeket szakik tudják, de nem tesznek jót a rövid távok egy ekkora köbcentis autónak. Mellesleg ekkora motorokkal szlapálni is fognak rendesen, a 10-12 liter szerintem óvatos becslés. Ha nem kell cipekedni én valami kisebb, igénytelenebbet autót néznék és kilométer nem kilóméter.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz King Charles #163026 üzenetére
18 ezer euroért 1-2 éves alig futott mazda 6 ost tudsz venni, nem 4-5 éveset
amugy én 2015ben nézegettem a mazdákat és azok a hatosok amik most 8 milliótól indulnak újonnan, 6.5 milliótól kezdődtek
nem tudom mi a pontos ok, de volt itt egy brutális áremelés ezek szerintcryptot minden termékemért elfogadom
-
lsc
nagyúr
-
Bpisti84
tag
Sziasztok!
Két típus közzül nem tudok dönteni.
- Honda CR-V 1.6D 120 LE 2012-2014
- Hyundai ix35 1.7D 117LE 2012-2014Városban szinte alig lenne használva, főleg autópályázni kellene 1000+ kilóméteres utakra.
Ezért lenne jobb a dízel és ezekben még kettőstömegű sincs. A lényeg, hogy vigyen el A-ból B-be minél olcsóbban, nem száguldozásra kell.Ki melyiket ajánlja? A Hondához sokkal drágább az alkatrész, több a fenntartási költsége?
Előre is köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
King Charles
tag
Ha jól értem akkor a mazda könnyen rohad, az accord meg blokk hibás is lehet. Az accord 2 lieterese ha jól tudom meg nehezen mozgatja a kocsit.
Most ajánlották a figyelmembe a a ford mondeo -t. Mi a véleményetek. A harmadik generációs Mondeókról?
Melyik motor ajánlható hozzá?
A toyota avensis -hez milyen motor az ajánlott?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz King Charles #163040 üzenetére
Igen sajnos a Mazda elég rohadós. Accordból már nem félnék a G8 2.4-től, mert ami szar vt abban már cserélték a motort ennyi idős korára. A 2.0i valóban picit vérszegény bele.
#nincsbennetarcsi
-
lsc
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz King Charles #163040 üzenetére
Mondeo is rohad, Avensis lenne szvsz a legjobb, ha nem eszi az olajat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bpisti84 #163034 üzenetére
Nagyobb motor miért nem? Azt venném, ami halkabb nagyobb tempónál, de a hosszú váltó 2 liternél kezdődik Másik, hogy autópályára biztosan földszintes autót vennék, ott még a kuplung ára is visszajön fogyiban Illetve a tempó is kérdés, 110-120 körül még jók lehetnek a kisebb motorok.
[ Szerkesztve ]
-
Bpisti84
tag
válasz molnarpeter #163045 üzenetére
Inkább 120-130, amire használnám, de erre csak elég lehet ez a kis köbcenti is. Családi autónak lesz és amúgy se vagyok száguldozós típus. Tartok a kettős tömegűtől és mivel nem értek hozzá félek, hogy rám sóznak egy olyat amibe pont megérett a csere. Egyébként ugyanezt a távot - amire elsődlegesen venném - megtettem egy 75 lovas szívódízel Transporterrel is, a fentebb írt tempóval. Annál szerintem semmi sem hangosabb.
Jelenleg pedig egy Corollát hajtok, de nem tetszik, hogy olyan alacsonyan ülök benne és nem is annyira biztonságos. Ezért lenne jó egy SUV vagy esetleg egy egyterű.
"C" verziónak ott a Toyota Verso 1.6 vagy 1.8 szívó benzin motorral, de jelenleg inkább a Honda-Hyundai párosból választanék.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Bpisti84 #163034 üzenetére
Autopalyazni minek SUV? Palyan ezek a legellenallas miatt 1-2literrel tobbet fogyasztanak mint egy ugyanakkora nem SUV. A masik amit mar elottem is mondtak, hogy a csend es a kenyelmes ules a fontos.
Az IX35-ben nem rossz az ules, de nem is egy volvo. A zajszint pedig eleg magas a futomu pedig kemeny. A Hondat nem probaltam, de azok sem a csendessegrol hiresek.
Amugy a kettostomegu lehet nincs benne, de azert nezd meg mennyibe kerul egy garnitura gumi az autokra.
Egy normal kompaktot(Golf) fele annyibol felgumizol es kenyelmesebb is lesz. -
Johnny_vT
senior tag
válasz Bpisti84 #163046 üzenetére
Átérzem amit írsz, nekem is hosszú utakra kell csendes, kényelmes, pályán jól fogyasztó paripa. SUV viszont eszembe se jutna A legjobb ülések és egyben talán legjobb hangszigetelés a Volvo-kban és Lexus-okban van, de persze ezeknek az embléma miatt még drágább a szervize, mint amit te nézel és a kettőstömegűt sem úszod meg.
A magasan ülést nyilván ebből a két márkából is csak a SUV-ok tudják (vagy a régebbi XC70?), a kettőstömegűtől viszont szerintem kár félned. Hozzáértővel kell autót nézni és hallható/érezhető, ha már csereérett, akkor pedig jó alkualap. Olyan autót vegyél ami en bloc JÓ és évek múlva az eladásnál sem fogod bánni, hogy kisebb az értékvesztése.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Bpisti84
tag
válasz footy #163047 üzenetére
A magas ülés pozíció és a biztonság miatt kezdtem el SUV-ot nézni vagy esetleg egyterűt, de abból ahogy láttam csak a Verso jöhet szóba nekem ( japán/koreai ). A jelenlegi egy légzsákos, 140 centinél alacsonyabb Corollától keresnék valami jóval masszívabbat. Egyébként hiba nélkül teszi a dolgát, ezért szeretnék megint egy távol-keletit.
A gumiszett árát már néztem. Ezek 17-essel már nem néznek ki rosszul, bár tény, hogy ez se annyiba kerül, mint egy 15-ös. Ráadásul cserélgetem a téli-nyárit, úgyhogy két szett kell.
Mindkettőt megpróbálom majd kivinni pályára, de szerintem nem igazán fogok észrevenni különbséget a zajszintben.
Elsődlegesen az érdekelne, hogy ebből a két típusból ki melyiket ajánlja. Van e esetleg típushiba bármelyiknél.
-
Bpisti84
tag
válasz Johnny_vT #163048 üzenetére
Egy Lexust el tudnék képzelni magamnak
Majd körbenézek, hogy kombiból mi jöhet szóba, kipróbálok egyet-kettőt, biztos vagyok benne, hogy azok is magasabbak, mint a jelenlegi. Bár abból meg szerintem csak benzinest vennék. Így a fogyasztással nem lennék előrébb, csak talán megbízhatóbb lenne.
Külföldön élek, itt is veszem a kocsit. Jelenleg esélytelennek látom, hogy szerelőt vigyek magammal. Itt általában adnak némi garanciát a kereskedők. De nem kezdeném azzal, hogy egyből javíttatom vagy annak se örülnék, ha a garancia időn túl jönne elő a lendkerék hiba. Vagy haza tudom vinni vagy nem és itt elég mélyen a zsebbe kell nyúlni egy-egy szerelésért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A Plus modell gyengébb lett
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Assetto Corsa Competizione
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen