- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #181995 üzenetére
Akkor a 195 lovas A200 turbo-t javaslom.
Btw napi 60 km-re már akár dízel is mehetne csak 2 gond van: dízelkitiltás és hogy azok jellemzően 400k-ról vannak visszatekerve. Elektronikai gondok a jellemzőbbek amik inkább csak idegesítőek mint sem költségesek. Nézz rá az alkatrészárakra, nem vészes. Egy vezéműlánc szett kb 50k. Az én #fosjapánomhoz 150k egy szett.1er nagy szopó tud lenni, jól tetted hogy lebeszélted róla.
#nincsbennetarcsi
-
OPiiPO
addikt
válasz batai15 #181993 üzenetére
Nyugi van, szerintem vegyél vissza a hangnemből - segíteni próbált csak, de ha ebben a hangnemben folytatod kevesen lesznek majd akik tényleg segíteni is fognak, ezt azért gondold át . . .
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
molnarpeter
nagyúr
1er mondjuk egy DPF nélküli M47 régi dízellel az első évjáratokból még vállalható szerintem, persze difi stb hibák azért benne vannak a pakliban, FWD közlekedőedény célszerűbb
Nekem lánc feszítőkkel 15k (1.3 Mjet) csak a csere irgalmatlan meló sajnos. 100k-ért meg már az alu fedél is a szettben van.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz LuckyL #181989 üzenetére
Segitség helyett leoltod és még a zsebében is turkálsz kicsit. Ráadásul a saját preferenciáid úgy vezetted elő mintha még meg is kellene köszönnie...
Kár vót' a karakter, még akkor is ha az (még) ingyen van.És igen van 200k km után is élet, és nem nem feltétlen kell rá csilliókat költeni...nem akkor se...még akkor se ha te egyszer beszoptad egy X5el és ebbe a topikba semmi másért nem jársz csak h kb a fentit különböző köritéssel elővezesd heti 1x legalább. Sőt, üdv a valóságban, van akinek két műszak mellett se telik új autóra (bármilyen hihetetlenül is hangzik ez ebben az országban ).
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #181988 üzenetére
2.gen A Merci több ismerősömnek is van, sosem panaszkodtak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #182003 üzenetére
Jah csak azzal megint nem jön be dolgozni a városba ha szomgriadó van, sőt ha KariGeri tényleg keményen zöld akkor meg soha. De technikailag igazad van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
Hallod német kolléganőm most cserélte a Euro5 dízelét új kocsira, mert lehet h jövőre csak a 6-ost engedik futni. Kb 10 km-re lakik, városon belül. Mondom mit vettél benzinest? Nem, egy dizelt. Seat.
Itt vagy 70 Ft-al olcsóbb a gázolaj... Azért dízel minden.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #181988 üzenetére
Ha meg akarod szerettetni vele a vezetest, akkor fiestat. Sogor baratnojenek olyat vettek most, nagyon jo kis gokart. Foni felesegenek is van, ok is elegedettek vele. Corsa elegge kozlekedoedeny, tulszervozott kormany, billegos futomu, plusz a ferfen elore kilatas eleg rossz a nagy oszlopok miatt. Insight hat... nem veletlenul nem tartja az arat hibridkent, igazabol csak plusz nyugnek van benne a villanyos resze. A mercivel csak annyi a baj, hogy pl egy izzot nem tudsz kicserelni benne, mert az egesz csomagter oldalkarpitot le kell szedni hozza. Ugyhogy nem veletlen a sok vakon levo A-B merci.
Emlekeim szerint a fiat 500-ba volt belezugva, az miert esik ki? 1,5-1,8 kozott vannak mar ertelmes darabok es azt tuti imadna. Ugyvezeto felesegenek az van, nincs vele sok gond, csak amikor torik
nekem ebben a varosi kategoriaban az audi a2 van becsipodve, kreten dizajn + alukasztni, alatta meg egyen vw polo technika. De keves belole az 1.4 benzin sajnos, cserebe annak milla korul van a teteje, igaz oregebb is (de nem rozsdasodik ).Neked meg az ampera van? Szereted?
-
Tin
veterán
válasz MunezXBK #182010 üzenetére
BW, de igazabol mashol is ez a helyzet. Olyan 0.15€ (neha tobb) kulonbseg van a dizel javara. Es rengeteg kocsi dizel, meg a legkisebbek is. Igazabol nem is ertem oket, mert egy benzinessel kb ugyanazt kapna meg lassan fogyasztasban, es most egy kis varosi autonak nem tudom minek kellene dizelt venni...
-
dj79
senior tag
válasz LuckyL #182009 üzenetére
Szerintem ez rossz megközelítés.
Én pl autót csak kp-ra veszek. Ha 2m van rá, akkor annyi van rá és inkább a gyerekek megtakarítási számlájára utalok minden hónapban.A fenti esetben a kétszázezret futott dízel valószínűleg fog kérni némi pénzt, igen. A vételárhoz képest arányaiban sokat. Ha ő ezt fel tudja vállalni, akkor én nem látok benne problémát, kb 6 havi, az általad írt havi törlesztésből rendberakja a magasnyomású rendszert, turbót, 2 haviból kuplungozza, amennyiben szükséges.
-
szőröscica
addikt
Kerdesekre valaszok:
A Bravo bordo szinben tetszik neki, olyat is nezunk.
Valoban, napi 60 km-re akar dizel is jo lehetne, de ha az eves futas 5 ezer km, akkor teljesen felesleges, jo lesz egy egyszeru benzines. Kisebb riziko, finomabb mukodes.
A Fiat 500 azert esett ki, mert 3 ajtos autot nem szeretne. Ezert nem jatszik amugy a C30-as Volvo sem.
Az Ampera megvan, baja nem volt, 35 ezer km-t tettem bele, az uzemanyagkoltsege filleres, parkolasi dij nincs, a legnagyobb koltseg vele kapcsolatban a benne allo penzem elmaradt hozama. Szeretem, eladni nem akarom.
-
máyköl
veterán
válasz szőröscica #182014 üzenetére
Es miert tuntel igy el az autos totyikbol?
-
nagyúr
válasz LuckyL #182017 üzenetére
Especiel az 1.4 D-4D Corolla, ha nem taposták szét, akkor pont nem az a kategória, ami hetekig áll majd a szervizben, meg random 200-300 ezreket kell beleönteni, hogy tovább guruljon.
Hogy a véleményedet leírod, egy dolog, de a stílusod bicskanyitogató.
Meg lehetett volna ezt fogalmazni kulturáltabb keretek között is....[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
továbbra is tartom hogy semmi gond nem volt a hozzászólással, nem is lett törölve
tény hogy nincs benne felesleges polkorrektkedés, de nem is tartom szükségesnek egy fórumon ahol nicknevekkel szerepel mindenki (facen kis jóskának lehet nem így írtam volna le, hiszen akkor személyében megbántva érezhetné magát, látják az ismerősei, stb.)(#182019) Kickass
az a baj hogy megpróbálod kiforgatni amit írtam, lehet hogy szándékosan, lehet hogy észre sem veszed
azért a 200 ezret futott dízel és az új autó között vannak még fokozatok, az én véleményem az előbbire vonatkozott[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Qru
MODERÁTOR
Fejezzétek be a veszekedést pls. Batai úr éppen büntetését tölti, most amúgy sem aktuális a dolog.
Mindenki adhat tanácsot, amit aztán vagy megfogad az illető vagy nem.
#nincsbennetarcsi
-
válasz Dare2Live #181987 üzenetére
igazából nagyon nehéz így összevetni és kitalálni a pontos értéket, hogy mikortól éri meg az egyik, vagy a másik. Én azt mondom, hogy legyen egy keret mennyiért, aztán, hogy mire használná az ember, a keretbe beleférő extrák és úgy megnézni mi marad a pixisben.
Az autónál viszont legtöbb esetben benne van az is, hogy tetszik egy autó (ész vs szív), vagy nem. Hiába lenne az egyik a leg racionálisabb döntés, ha a másik jobban tetszik és ilyenkor kicsit háttérbe szorul az, hogy mit éri meg venni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz szőröscica #181995 üzenetére
Aztán te hovatűntél amúgy? Amper megvan még? A-Klasse +1, csak a szendvicspadló miatt picit nehezebb hozzáférni a motorhoz, én azt venném.
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Jelenleg egy Skoda I Octaviám (benzines 1.6, 2001) van, viszont a fogyasztása, az 10l fölött van. Ezt cserélném le, egy kevesebbet fogyasztó városi autóra, kb. napi 15-30km távolságra. Ezt is úgy teszem meg, hogy kevés kilométerenként sok megállással. Ford, skoda, vw márkák közt vacilálok, de persze szóba jöhet más is. Maximum 4-5000€ szánnék rá. Évjáratra legalább 2005, vagy fiatalabbra gondoltam.Az általam felsorolt autó márkák közt, melyik az a motortípus, amit dicsérnek, illetve jól bevált? Ti a felsoroltak alapján mit gondoltok, mi a véleményetek? Köszönöm.
-
doc
nagyúr
-
venom8888
őstag
Sziasztok A Sang yong ba ki gyartja a motort,tudja valaki?
-
Flashback
addikt
MunezXBK és Tin
Tartunk topik találkozót?! Én ULM-ban haverom Stuttgart-Gerlingenbe van.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #182042 üzenetére
Ráadásul még itt is gyártják. Gondolj bele, hogy mennyire népszerűek lennének, ha a stift annak idején nem úgy készült volna, hogy "lerakják a lemezt, lefestik a lemezt, kiveszik a lemezt".
Mai napig rengeteget hallom, hogy "azért nem veszünk Suzukit, mert papírból van"... Mármint az újakra is ezt mondják.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
Tetszene nekem a peugeot (belső minőség, kényelem, jó automaták mostaniakban), de nincs normális benzinmotorjuk. Az 1,2-es háromhengeres, és a turbóst sokáig nem engedték itthon forgalmazni mert kénérzékeny. Az 1.6-os meg a prince motor javított változata (köszi az előbb haljon ki és jöjjön egy új). A dízeleik viszont pöpecek. Szóval ha dízel kellene akkor vennék peugeot-t (de nekem benzines kell ezért van egy 1.4t automata scross).
-
retesz147
addikt
válasz retesz147 #181991 üzenetére
Sziasztok!
Rossz volt az időzítése a kérdésemnek, vita közepébe kérdeztem bele.
Azóta látom, lecsengett.Kérhetnék Tőletek tanácsokat/véleményeket, hogy Ti melyiket választanátok?
Volvo XC40 T3 vs. VW T-ROC 1.5 DSGKöszönöm szépen!
Xiaomi 13 eu dev...
-
Doki16
addikt
válasz retesz147 #182048 üzenetére
Arra 10-30km városi használatra egy Corolla TS hybrid sokkal jobb választás lenne. 10 év hibrid garancia és nagyon keveset fog enni. Csak sajnos nem "menő" SUV. Benzinesből ettől kisebb fogyasztásút és megbízhatót nem fogsz találni.
De ha minden áron a kettő közül kellene választani és VW-t mellé tenném le a voksom. Szerintem nagyon szép lett és a T-ROC belseje is jobban bejön mint a Volvo. De ez egyéni ízlés kérdése. Anti csinált videót a Volvoról. [link]
Az 1.5 TSI még nagyon új, nincs róla sok tapasztalat. De már az 1.4 TSI-nél is sok hibát kijavítottak. Új autóban bátran vehető. DSG-vel se lesz gond, de városban nem fog tapsikolni örömében a szárazkuplungos. A következő tulaj fog majd szívni vele
Az a baj, hogy a napi 10-30 km város előbb vagy utóbb ki fog nyírni valamit. Most új autónál nagyon soká lesz gond, ha egyáltalán lesz. Mániákus vagyok tudom, de az E-CVT-nél nincs jobb választás oda[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz retesz147 #182048 üzenetére
Ha nekik tetszik a T-Roc külseje, én inkább azt venném: ugyanannyi pénzért több autót kapnak; jobb a motorja + ennyi pénzért elvárom a 4 hengert; feltételezem, hogy belül tágasabb.
Nem tudom, hogy az XC40-be milyen váltót szerelnek (8 seb. Geartronic); a VW szárazkuplungosa nem örök élet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kupon kunyeráló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Formula-1
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest