- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz raczger #70998 üzenetére
Leginkább ott, de az alján is van egy két hely amit érdemes megnézni. Igazából ez az egyetlen komoly típushibája az autónak. Mindenképp nézesd át és akkor nem érhet meglepetés. Mondjuk szerintem ez még mindig olyan hiba amivel nem maradsz ott sehol és nem sürgős javítani, ha egy kicsit necces is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71003 üzenetére
Miért? Ha van kocsi akkor kulálni is azzal kell menni? PL. Mikor Debrecenben dolgoztam, akkor busszal jártam dolgozni, egyszerűen azért mert passzolt a tömegközlekedés. A kocsit pedig garázsban tartottam és csak hétvégén használtam a szülőkhöz menni és kirándulni. 1év alatt 8ekm ment bele.
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71005 üzenetére
Te írtad:
Ha a fogyasztási kritériumok nem teljesülnek de 200k-val olcsóbb a kocsi, akkor számold ki hogy mennyi kiautózható különbözet jönk ki abból a 200k-ból.A 200k különbözet fele már az első szervíznél elmegy, mert a TDI-n cserélni kell a vezérlést a mazda pedig láncos. Másik 50 elmegy mondjuk lengőkarra. Marad 50e plusz. Aztán lehet fél év múlva kifekszik a turbo vagy a kettős tömegű lendkerék.
Nekem is dieselem van, nem azt mondom hogy rossz, de évi 25ezer alatt nem éri meg a diesel főleg ha egy 10+-os autóról beszélünk. Szvsz 2 millió alatt én nem vennék egyáltalán dieselt.
-
capulet75
addikt
Az ilyen korú passatoknál általában már cserélve van a vezérlés, amelyiknél nincs azt meg nem kell megvenni. Persze hogy drágább a dizel, de a vw kevés törődéssel örök élet meg egy nap.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71009 üzenetére
Az ilyen korú passatoknál általában már cserélve van a vezérlés, amelyiknél nincs azt meg nem kell megvenni. Pajti, a vezérléscsere nem korhoz van kötve, hanem futásteljesítményhez. Én akkor is lecseréltetném ha a szervízkönybe be van ütve, mert magyarországon bárhol kitöltik 10-20 ezresért. Viszont ha elmegy a vezérlés akkor többszázezres károd lehet.
Még a becsületes nepper is azt mondta, hogy akkor is kicserélné a vezérlést ha az apjától venne autót, pedig ő több autót látott mint bármelyikünk.Persze hogy drágább a dizel, de a vw normális törődéssel örök élet meg egy nap.
Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt (A B6 2.0PD-vel pedig az ellentéte). Viszont azok az autók már öregednek kifelé és óriási futásteljesítmény van mögöttük.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
+1, kb. ez a realitás.
én az adott kritériumoknak megfelelően vennék egy 2.0 benzin/gáz mk3 mondeot
[ Szerkesztve ]
-
capulet75
addikt
Én ezt írtam: "Békülj meg egy kombi passat vagy mondeoval, 2002 környékéről" ( Tehát lehet B5) Még mindig én:"Persze hogy drágább a dizel, de a vw (B5 1.9Tdi) normális törődéssel örök élet meg egy nap." Te:Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. Te: A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt"
Tehát akkor te és a faluvégi szerelő is egyetértetek. Egy jó B5 normális állapotban regadóval együtt is bőven belefér az 1.3M-be.[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71013 üzenetére
Olvasd végig:
Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt (A B6 2.0PD-vel pedig az ellentéte). Viszont azok az autók már öregednek kifelé és óriási futásteljesítmény van mögöttük.
Tehát 3.-4. tulajként veszed meg bizonytalan előélettel 400e+-os futással. A dieselt azért veszik az emberek mert sokat mennek, egy 12-éves diesel autóban óvatos becsléssel is 360e lesz. Nem érdemes azt gondolni hogy kifogod a svájci pap hétvégi autóját mert az szopóroller lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
Ma esti bajnok... Köd meg megkülönböztető jelzés sehol....
[ Szerkesztve ]
-
capulet75
addikt
Ámen. Amikor megemlítettem a magas futásteljesítményt itt mindenki felhördült hogy neki van/tud ismerős/családtagnál csodkevesetfutott varázsautót. Akkor gondolom ez nem olyan ritka. Ha akad aki évi 10k kilométerrel használta (ami ezek szerint simán releváns) akkor az az "óriási furásteljesítmény" nincs 150k. 150k-nál már cserélve van a vezérlés, akkor ez is letudva. És nem kilométeróra állást veszünk hanem állapotot.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
#10726912
törölt tag
Na de most akkor....nem 2000-es évjárattól akar vásárolni? (Azok az autók öregednek már kifelé), ja, hiszen 13 évesek...de ez mit számít? S nem állapotot vásárolunk? Honnan tudod, melyikben mennyi futott km van? Csak kérdem, nem flame...de ezeket emlegetik itt a fórum társak. S ezekkel kb egyetértek Én is...
-
raczger
őstag
válasz capulet75 #70999 üzenetére
Az átlag legyen 8.5 max, Alpokban fullra megpakolva meg annyit fog enni amennyit, 4 emberre fognak eloszlani az útiköltségek, az már mindegy.
(#71005) capulet75: én évi 5ezer km-t bringázok, ahova lehet vagy gyalog vagy bringával megyek. Ismerek olyat, aki még a budira is autóval menne (meg le a boltba ami 5 perc gyaloglás lenne).
(#71012) kornelka: gondolkodtam én is benzin/gázon, sokáig az volt a koncepció, hogy egyből átalakíttatnám, de most, hogy tesóm autójával (Chrysler Stratus 2.5 LX) egyre több, gázhoz köthető baja van, kicsit bizalmamat vesztettem. Jó lesz nekem a benzin is.
Dízelt max akkor vennék, ha a kiszemelt autóból nem lehetne normális állapotú benzinest találni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71017 üzenetére
Persze hogy van keveset futott autó, én is mondhatom anyám leonját 2001-es 83ekm-rel 1.4-es benzines. Családi baráttól véve szervízkönyvvel. De mi már nem vezettük a szervízkönyvet pedig csak a második tulajok vagyunk. Akkor mondjuk egy németből behozott Passat, ami ott egyébként is munkásautó mennyire lesz kevés futással és valós szervízkönyvvel? A 2.-3. tulaj általában valami török/szerb aki pörrent rajta egyet hogy hamar elmenjen. Persze hogy vannak üdítő kivételek és nem kmóra állást veszünk, de ha van egy 140ezret futott benzines vagy egy 400-at futott diesel akkor azért nem mindegy.
Ha van egy valós futásteljesítményed, az esetek 99%-ban akkor sem lehetsz biztos benne hogy mikor volt vagy volt-e már cserélve a turbo és a kettőstömegű. Annak az árát egy olyan korú autó pedig már nemigen hozza vissza. Főleg akkor nem ha valaki évi 10e-t megy és a fúrumtárs annyit adott meg. -
8th
addikt
Miért ne? 1Z/AHU motoros VW TDI-t kell venni. Az egyszerű mint a Kiszel Tünde és lassan vas árban van minden többek között a motor és váltó alkatrészek is így ha idővel hozzá is kell nyúlni akkor sem kap szálkás agyfaszt. Kerülni kell a Pug 406 Break-et és hasonszőrű szopórollereket és nincs probléma. Nyugodtan lehet dízelt venni. 10e km alatt üzemanyagon simán megspórolja egy jobb casco árát.
-
capulet75
addikt
Amúgy az ilyenektől kapok agyfaszt:"Akkor mondjuk egy németből behozott Passat, ami ott egyébként is munkásautó mennyire lesz kevés futással és valós szervízkönyvvel?" Honnan a bánatból jönnek ezek? Van ezek közt is full extrás, normális állapotú darab. A nyugati országokban, ahol van pénz a fapadon túl, belefér a normális felszereltség meg a szervíz. A második tulaj nem feltétlen egy 18 éves boyracer vagy a sátán. Mindegy, tényleg fejezzük be. Nem értünk egyet, hát istenem, ez van. Minden esetre ha az ember utánamegy, bőven lehet találni normális autót.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
-
footy
addikt
De a használt lendkerékkel mire mész? Mikor áll az autó akkor mivel jársz? Miért nem jó az hogyha kicsivel többet hagy ott tankolásnál és nincs szívás?
(#71026) capulet75
Én meg éltem németországban is és most ausztriában élek. Mikor a német csávó azt mondta hogy azért nem használ mosásnál öblítőt, mert drága, akkor szerinted belerakatja a kocsiba a jobb olajat?
Ez egy ábránd hogy ha van rá pénz ki is adják. Sokkal több a fillérb@szó mint magyarországon.Másik érdekesség: A törökök mindig megnézik hogy volt-e már török tulaja a kocsinak és ha igen akkor az kizáró ok.
[ Szerkesztve ]
-
capulet75
addikt
Én meg Dániában élek, és itt azért nem használnak öblítőt rengetegen (mi sem, és nem fillérb@sz..ból) mert mi a francnak még egy vegyszer a ruháinkra?(Mosószerből is kb a fele mennyiséget használjuk mint az előírt, és jé tiszta meg jé illatos). Láttam itt (rengeteg) olyan 10+ éves autót ami fantasztikus állapotban van (200k+ km után is.) 60km a német határ, ott is találnék ilyen szerintem.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
mokus1
addikt
Rész szintetikusak nem ajánlottak?
1dl/1000km kb.Szerkesztve: Total Quartz 7000
Igen de most cseréltek benne VVT kereket (70000Ft) és a nem jó olaj is közrejátszhatott. inkább egy olajcsere mint még egy kerék
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz capulet75 #71032 üzenetére
Na ez az, hogy nem mindegy az elv, de gondolom ti nem is 3 hétig jártok egy ingben mint 1-2 kölni kollégám. Persze hogy lehet találni jó állaoptú 10+-os autót, de nem ez az alap és attól hogy egy autó németből jön nem lesz automatikusan jó állapotú.
(#71033) raczger
Ne hagyd hogy az utópisztikus fogasztási adatok becsapjanak[ Szerkesztve ]
-
válasz capulet75 #71032 üzenetére
Én most jöttem vissza Dániából és a kocsik amik öregek , azok nagyon öregek és az állapotuk sem a legjobb...arról nem is beszélve hogy még aktívan nyári gumiznak...
Az meg hogy az öblítőből a fele megy felhasználásra...szvsz annak köszönhető hogy 1,5 liter öblítő majdnem 2500 forint a legnónémebb fajtából.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
TaaT
veterán
Ja, amúgy ma majdnem megszívatott egy skoda fábiás. Nagyban előzök lakott területen kívül, erre az a menetirány szerinti bal oldalról ki akar fordulni elém, szerencsére időben észrevettem és egyből elkezdtem neki refizni így csak félig jött ki, én meg simán be tudtam fejezni az előzési manővert.
mokus1: Én nem erőltetnem a vastagabb olajat ha 5W30-al csak ennyit eszik. Főleg hogy tél van.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
capulet75
addikt
válasz bitpork #71040 üzenetére
Nem öblítőből, mosószerből használjuk a felét, és nem azért mert drága. Pedig nem a nonémet vesszük, Nem tudom ezeket az "nagyon öreg" kocsikat merre láttad, mert tényleg vannak itt nagyon öreg autók, de azokat nyáron használják csak, különben garázsban van mind. ( Döbbenet mennyi oldtimer van Dániában) Persze hogy van jó pár A Astra meg hasonlók, de a havi fizú felénél is kevesebbe kerülő kocsik tetemes része műszakilag rendben van. ( Muszáj mert a Politi kvára megQr.) Nyári gumit nem igen látok már kocsikon, pedig most is hat fok van, enyhébb itt a tél mint Magyarországon.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
válasz bandus #71047 üzenetére
Itthon. Aarhusban a Lidl volt a legolcsóbb, és ha kis kiszerelésűt vett az ember fia akkor bizony 40-60 dkk volt egy két literes nóném, de jelell ellátott. Ez szorzandó 40,3-mal. Akcióban volt 39,9 1,5 liter jel nélküli lötty. Ariel v hasonló bizony elszaladt 100dkk környékére is ha 5 literes volt. A munkám miatt nekem naponta kellett mosni.
(#71048) capulet75 : én naponta láttam az Aarhus elkerülőn lerobbant és otthagyott 10+ éves kocsikat. Napokig ott voltak. Egyszer valaki az egyiket fel is gyújtotta másnapra. A nyári gumit meg ráadásul nem is a régi kocsikon láttam, hanem jött ügyfelem a raktárba és a pár éves range roveren a mínuszok között (sac 3 hete) totál slimre kopott nyári volt. Meg ahol laktam az allroaddal bő másfél héten keresztül féltestvéri szeretetből én rángattam ki reggel és este a nyári gumis szomszédokat a lejtő aljáról. Ronde-ban laktunk béreltünk egy házat a tengerparton. Viszont Kínában nincs ennyi biciklis mint Dániában.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Hálózatokról alaposan
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen