- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Eleglide M2 - pedálszenzorból a maximum
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz thomasthomas #154000 üzenetére
Ui.: Digitális kijelzőn szereplő óraállásokat is tudják már manapság mókolni?
nagyon át fognak cseszni, olvass még utána a témának kicsit
cryptot minden termékemért elfogadom
-
hobizoli
nagyúr
-
thomasthomas
tag
válasz LuckyL #154001 üzenetére
Olvastam valahol, hogy állítólag at lehet egyes autoknál,de ha ez így van, akkor tökértelmetlen ezt figyelembe venni vásarláskor. Simán lehet a 110ezresben 200ezer km,de a 180asban is 360e. Nem vagyok meggyőződve afelől, hogy ezt papiron vissza lehet biztosra követni. A valóságban majd a kocsi állapotán kiderül..
.
-
hobizoli
nagyúr
-
#94529552
törölt tag
válasz thomasthomas #154003 üzenetére
Szinte csak ilyenek vannak a neppereknél, és pedig azért, mert így lehet gyorsan eladni. 200e km felett nehéz , 300k felett meg már majdnem lehetetlenség. A digitális műszerfalnál ráadásul sokkal praktikusabb a km számláló vissza állítása. Látható külsérelmi nyomok nélkül pár perc alatt megoldják, hosszas és bonyolult szerelgetés nélkül. A külföldieknél is előfordulhat már bármi, mert a használt autók egy részét török és egyéb ügyeskedő nemzet képviselői árulják ott.
-
BigBlackDog
veterán
válasz thomasthomas #154000 üzenetére
Itthon kereskedőtől és magánszemélytől véve is eléggé be lehet rohanni a farokerdőbe, sajnos semmire nincs garancia. Saját tapasztalatom alapján a magánszemélyek is már megfelelő kreativitással rendelkeznek a különböző hibák és hiányosságok palástolásához. Ha esetleg van időd, lehetőséged kimenni és magadnak kint intézni az autóvételt, szerintem jó eséllyel kedvezőbb végeredményt fogsz kapni, de szerintem azért ott sem kolbászból van a kerítés, meg kell nézni, hogy kitől veszed.
Azt lehet tudni, hogy milyen márka, illetve típus a kiszemelt?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz diegho #153997 üzenetére
Attol fugg milyen szempontbol. Megbizhato konstrukcio, lancos(nem VW/BMW fele hanem rendes) vezerlessel.
Jo a fogyasztas es dinamika is. Viszont autopalyan kisse zajos.#153999) bara17
Felszereltsegbeli kulonbsegrol nem tudok, de a futomu az kenyelmesebb lett. (Elotte elegge pattogos volt) -
DZs
senior tag
válasz thomasthomas #154000 üzenetére
Két tény. Külföldön nem olcsóbb az autó, csak a választék nagyobb. A használt autóvásárlás szakma, ha nagyon nem értesz hozzá, akkor ne külföldiekkel kezd. Itthonit vegyél először, amivel tapasztalatot szerzel.
-
-
diegho
nagyúr
válasz footy #154009 üzenetére
Nem akarok pályázni, évi max 1x, de már évek óta nem vezettem pályán saját autót, ha megyek is pályára, akkor annyi, hogy évente 1x kijövök Stuttgartba egy hétre és vissza.
Jövő év első felében akarnék cserélni, ezért már most 3-4 autóra le akarok szűkíteni a listát 1,5-2M között, amiket közben kipróbálnék. Eddig az E12, i30/Ceed és a 308 van bent. Országútra kell az autó, napi ~90km ingázáshoz, városozás hetente egyszer mikor bevásárolok, de ez is vidéki kisváros kb nulla forgalommal. Vagy jól fogyasztó benzinest akarok 1.4-es ezekből mondjuk, vagy pedig 1.4 D4D, 1.6 CR, vagy HDi, ezek tűnnek talán a legmegbízhatóbb kisebb motoroknak. A másik út pedig egy új autó 3,5M-ig, majd meglátjuk, Baleno-t ki akarok próbálni, mert tökéletesnek tűnik számomra. Használtban viszont nem mennék 2M fölé, sőt 1,7 körül megállnék inkább. -
diegho
nagyúr
válasz lenko #154021 üzenetére
PSA szalon, tényleg csak PSA használtak vannak, itt csak német és francia autó jár az úton (Stuttgart mellett), elvétve látni egy japánt, vagy olaszt. Nem néztem VAG-ot, mert nem akarok németet. A cég parkolója így néz ki jelenleg: Leon, Passat, Ibiza, Golf, Clio, Fabia, A6, Touran, de ha végigmegyek a városban csak a VAG és Merci (rengeteg van belőlük) néhány Audi, még kevesebb BMW és rengeteg PSA van.
-
-
thomasthomas
tag
-
Victoryus94
őstag
válasz thomasthomas #154000 üzenetére
Én ódzkodom az ilyen M-N-P betűs külföldi kocsiktól.
Szerintem itt az a helyzet, hogy valaki megvette külföldről 350 ezer kilométerrel egy kereskedőtől (miután vissza tekerte az órát 130-ra), majd használta fél-1-2 évig, és rájött, hogy jól átcseszték. Ezért gyorsan megpróbál továbbadni rajta.
Persze tévedhetek, de ismeretségi körben is találkoztam már ilyennel. Szerintem külföldi autót úgy érdemes venni, hogy hozzáértővel kimész külföldre válogatni. Jobb esetben magánszemély még mesél is az autójáról, vagy az adott ismerősnek eleve van kontaktja a jobbnevű kereskedésekkel.20-40 ezres berendezésekkel kb bármelyik autó kilométeróráját átírják.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Victoryus94 #154027 üzenetére
Ez megint csak az olcsó kategória, érdekesmód ha olyan olcsó kint az autó, miért csak lefingottak járnak 80-90% arányban itthon, ja mert mégis drága a jó autó kint.
Valós 200e km alatt szervízkönyvvel stb. gyári fénnyel gondolom sok autót vesznek a netto 170e Ft átlagbérből...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz kalmanchris #154029 üzenetére
Az új vállalható (vagyis majd a sport), de az ajtóhatároló még mindig ugyanaz a szar. 1-2év után úgy jár az ajtó, hogy végállásban meg sem áll pl. Vagy a szél kinyitja helyetted. Ez ultra gagyi...
Az embereknek fáj az igazság!
-
thomasthomas
tag
válasz Victoryus94 #154027 üzenetére
Na gyerekek, érdekes tapasztalat..
A kereskedőt nem kerestem fel, de azért igazán leirhatnák a hirdetésben, hogy nem teljesen patent autóról van szó. A képek között bennevan a szervizkönyv és pecsét is. Mit ad isten, megvan benne hogy hol szevizelték - Németországon belül xy helyen. Gondoltam teszek egy próbát, s ráirok a szevizre, hogy mit tudnak ők.
2 órán belül jött is a válasz az alváz alapján - igen, náluk szevizelték végig, s már az első évben egy frontális ütközést szenvedett az autó, ami következtében az autó eleje gyakorlatilag rapityára ment. (Lökháritó, motorháztató, szürő, lámpák stb mind cserélve lettek). Ők csinálták ujra.
Nem sokkal rá egy jégeső is elverte, ami által több kis horpadás lett az autón. Ezt kijavitották, de a festésében észrevehető kár nem keletkezett. Maradt ugy ahogy.
Természetesen hibátlan állapotban lévő autóként hirdetik, amelyet garázsban tároltak. Elgondolkoztató, hogy mégis miért került hazai kereskedőhöz a 2015-s szervizelése után, amikortól kezdve már nincs további információ róla
[ Szerkesztve ]
.
-
Gombinyó
őstag
válasz thomasthomas #154031 üzenetére
Nincs ebben semmi meglepő, ez itthon tök természetes.
-
lenko
aktív tag
válasz thomasthomas #154031 üzenetére
Kint azért korrektül megcsinálják, más kérdés, hogy itt hibátlannak hirdetik.
Az embereknek fáj az igazság!
-
őstag
válasz thomasthomas #154031 üzenetére
2 órán belül jött is a válasz az alváz alapján - igen, náluk szevizelték végig, s már az első évben egy frontális ütközést szenvedett az autó, ami következtében az autó eleje gyakorlatilag rapityára ment. (Lökháritó, motorháztató, szürő, lámpák stb mind cserélve lettek). Ők csinálták ujra.
-ezeket ha kicserélik gyári alkatrészre, akkor semmivel nem rosszabb az autó mint előtte, baj akkor van, ha már huzatni kell (szerkezeti sérülés)
Nem sokkal rá egy jégeső is elverte, ami által több kis horpadás lett az autón. Ezt kijavitották, de a festésében észrevehető kár nem keletkezett. Maradt ugy ahogy.
-van rá profi technológia, ki lehet javítani a jégverés nyomait fényezés nélkül, szintén nem csökkenti az autó értékét
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Szada85
aktív tag
Hátha van, akit érdekel, részben kapcsolódik. ( igaz sajnos német nyelven, de attól még mondjuk a számokat lehet érteni ).
Hétvégi német Grip autós magazin cirka fél órás riportja egy érdekes témáról, nevezetesen:
- az USA-ban GTK-ra ( salvage ) vett fiatal, nagyobb értékü autók liciten olcsón megvétele után Európába szállítása, majd
szakszerüenolcsón helyrerakva újra eladása "teljes" áron hibátlanként. -
forceberg
veterán
válasz Victoryus94 #154027 üzenetére
Ezért várom a mo-i jó ajánlatot, de nem igazán akar szembejönni
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Land
veterán
Picit felpörgettem a Ford topicot, de a kérdésemnek inkább itt lenne a helye:
Szerintetek mi az okosabb döntés, ha azt vesszük figyelembe, hogy méretileg pár évig NEKÜNK elég lenne mindkettő kinézett autó? Gyerkőc még nincs, pár éven belül 2-t szeretnénk.
Keret mondjuk 1.7 millió Ft, indokolt esetben több. A haverok akik velünk szeretnének jönni nyaralni pedig húzzák össze magukat (ha a Focus mellett döntünk), mert nem nekik vettünk autót hanem magunknak:1. Ford Focus 2008+ FL utáni 5 ajtós, 1.6 Ti-VCT 116 LE kézi váltóval Ghia/Titanium felszereltséggel. Tehát jelenleg max 9 éves autókról beszélünk. Nekem mindig is tetszettek az 5 ajtós Fókák elölről és hátulról is. Pofás gépek és elvileg tartósak, nincs velük sok gond. Az alkatrészek nem mellesleg olcsók is hozzá.
2. Toyota Avensis 5 ajtós T25 2004/2005 körüliek mennek ennyiért. 2.0L-es benzines motorral, kézi váltóval. Minimum Sol Technic/Sol Elegant felszereltséggel, de legjobb esetben Executive lenne a cél. 5 személynek is kényelmes, tágas, nagy a csomagtartó. Halk futás, normális, erős motor. Csak ugye ezek jelenleg is 12-13 éves autók... Viszont a kinézete már necces. Ha beleülök vélhetően elégedett lennék, de kívülről nekem nem áll össze. Elölről az a maci orr még csak-csak, de az 5 ajtós hátulja emésztést kíván. Komolyan a 1999-es Ave jobban bejön hátulról. Szedán és kombi jelenleg nem opció.
Igazából az a nagy kérdés, hogy picit kevesebb extrát nyújtó Fóka, kisebb beltérrel, kisebb csomagtartóval, de jó pár évvel fiatalabb kivitelben, talán olcsóbban fenntarthatósággal racionálisabb döntés lenne, mint egy öregebb Ave? Kinézetben inkább Fóka, de lehet a T25-öt is megszoknánk.
Szerintetek?És most hagyjuk a bimmerkell, csak a V6, nemérezelemautó, nemfogmennimertnincsrajtaturbó verziókat.
Megbízható autó kell, vállalható fenntartással. Ne hagyjon ott, ne kelljen állandóan reszelni. A fennmaradt pénzből meg elmegyünk évi 3x bórtúrázni Sopronba, Szekszárdra vagy Tomajba.
Köszi![ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz lenko #154040 üzenetére
Ja és 5 ajtós kocsit keresek. Tehát szedánt és kombit nem. Accord így kiesett.
Tetszik a szedán Accord, csak nem praktikus. És ennyi pénzért abból talán az Avenál is még öregebb lenne.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
diegho
nagyúr
Azért ennyi pénzért van más jóféle autó is 5 ajtósban: i30/Ceed, Bravo, 308, Mazda6, E12 Corolla csak hogy párat említsek. Ha nem azonnal kell, akkor ami külsőre bejön ezek közül mindet próbáld ki és amelyik tényleg szimpatikus beleülve is, azt nézzél. Tök8, hogy dízelbe, vagy benzinesbe ülsz bele a lényeg az, hogy nézd meg jól érzed-e magad benne, ne akkor legyen koppanás, amikor mondjuk 250km-t mész egy kiszemelt autóért, beleülsz és hopp, ez nem is kényelmes nekem. Én így voltam a Jazz-el két éve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen