- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #219980 üzenetére
Z14XEP-re gondoltam. My bad, köszi hogy szóltál
-
JuhG24
csendes tag
Sziasztok, új vagy fiatal autó vásárlás előtt állunk (idei év folyamán), új esetén 10M hitelre a keret. Eddig i30/ceed vonalon gondolkodtam (korrekt ár/érték arány), de ha kicsit magasabb a kocsi, azt sem bánom. (sokakkal ellentétben itt, ahogy látom)
2 gyerek van, még van babakocsi, de egyszerűen nem szeretem a kombikat, szóval azt próbálom elkerülni. Használat leginkább városon belül, óvoda, bevásárlás. Hosszabb út (200-300 km) kb. heti 1x munka miatt autópályán. Optimálisan talán ez 2 autóval lenne megoldható, jelenlegi öreg C-Max-ot megtartani a hosszabb utakra és napi használatra célzottan venni újat.
Márkahűségem abszolút nincsen, csak amikor beülök, akkor stabilan menjen és jó legyen. (leginkább biztonsági funkciók, bluetooth) Bármilyen javaslatnak örülök, köszi -
-
Bikkrom
senior tag
válasz Bikkrom #219876 üzenetére
Folytatódik a keresés.
Mivel hiába 99% napi oviba hordás (20km táv összesen), 2 havonta viszont akadnak hosszabb utak így elvetettem az EV-t. Leaf még tetszett volna, de amerre mennénk főleg: Debrecenből Tokaj iránya, Gyula, Eger alig van chademo... Állandó hatótáv para stb. 200 km-t bírnia kellene télen is. Az meg nem megy 4-5 millióból ahogy látom.
EV topicban a PHEV felé tereltek. Ami tetszene is, de a 4 milliós keretet fel kell vinni 5-re.
Outlander-t néztem, de annak hulla az aksija, télen az ovit sem bírná, pedig az a fő cél. Szaldós napelem még 9 évig, évi +4000kwh többlet elektromos autózásra. Azt el kell használni.
Volvo V60 most a befutó. De tartok a magas fenntartási költségektől. Ami nem volt Vszervízben rendbe rakva az gondolom +1 milla rendbe tenni a típushibákat? Vszervizes darabok meg inkább 5 millió felett vannak. Akkor már ott lenne a 40kwh Leaf is, de gondolom az sem fog 200km-t menni.
Ioniq is tetszett. De annyira műanyag. Meg az sem bír többet a Leafnél.
Szerintetek? Merjem a V60-at bevállalni? Ennyiből minden kompromisszumos lesz ezekre a célokra, ezzel tisztában vagyunk. Ahogy a v60 csomagtartóval is megbarátkozunk. Nem vagyunk babakocsizósak.Első autó vásárlásra van tippetek? Keressek valakit átvizsgálásra? Érdemes? Mikre figyeljek? Ismertek V60-ban jártas szakit?
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #220002 üzenetére
Z14XEP-et ajánlom, kis pénzből fenntartható, minden kiforrott hozzá. Abban a lánc relatív sokáig bírja, gyári olajcsere periódus esetén 200k körül, de pl. szerelőm 9-10 ezrenként ledobta a folyadékot és 600k-nál cserélte le a gyári láncot. Családban kettő van, mindkettőn gyári, bár 126k és 138k körül jár. A14XER-t inkább nem, akkor már 16XER vagy (ha van) 18XER.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bikkrom
senior tag
válasz molnarpeter #220015 üzenetére
Nem egyszerű.
Nem tudom mennyire fog rákapni feleségem meg a gyerekek az utazgatásra. Ha nagyon rákapnak... Akkor bajban leszek a sok bérléssel.Másfelől azért ha vszervízben szervizelt V60-at veszek, vásárlásnál átnézetem akkor sok meglepetés elviekben nem érhet. Gondolom. De jöhetne pár tapasztalat korábbi vagy jelenlegi v60 tulajoktól. Visszaolvastam az elmúlt 4 évet v60-ban. De 4 embert leszámítva nem sok a tapasztalat.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz tototos #220017 üzenetére
Kíváncsi leszek. Megköszönném ha megírnád mennyiben állt meg a vszervíz. Meg a tapasztalataitokat az autóval.
Na ezt a Ford-ot még senki sem ajánlotta. Milyen ez a Volvo V60-hoz képest. Valaki tudja így nagy vonalakban?
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Truman
senior tag
Sziasztok.
Tudnátok írni nekem konkrét típusokat, amibe nagy emberek és kényelmesen elférnek?
Konkrétan én is 192 cm vagyok amellett még jó testes is és a család több tagja sem sokkal kisebb. A jelenlegi Polo Classic -omba úgy kell behajtogatni magam, a hátam mögött max egy gyerek fér csak el.Nem feltétlen SUV -ra gondolok, bár attól se zárkózok el. A legutóbb B-MAX -be ültünk be az nagyon jó volt diszkózni tudunk volna benne, de elment a C-MAX is, tetszett a Golf Plus, de annak meg kicsi a csomagtere. Árba olyan 2 - 2,5 m amit még OK.
[ Szerkesztve ]
Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #220024 üzenetére
Meriva B szűk belülről, így nagy csalódás volt.
Touran hátul 3 külön hokedlivel 3 kisebb, vagy 2 átlagos és 1 kisebb emberre van szabva. -
Truman
senior tag
válasz szőröscica #220026 üzenetére
Jó, de addig is járni kell valamivel. És a gólya lábaim se fognak összemenni tőle. A Polora már többet kellene költeni mint az értéke.
Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…
-
Dani_kp
őstag
válasz molnarpeter #220024 üzenetére
Fiat Scudo, Citroen Jumpy, Peugeot Expert hármas?
Nem feltétlen a fenti kérdezőnek ajánlva, de ezekről mi a vélemény? Ajánlott nem ajánlott, ha igen, milyen motorral?https://ingatlan.com/33821564
-
Truman
senior tag
-
frankdelgado
őstag
válasz molnarpeter #220035 üzenetére
Sziasztok!
Új autó vásárlásában töröm a fejem és két autóra szűkült a kör az egyik a suzuki s scorss (ez beleférne 8 milla körüli összegbe), illetve az Opel crossland, ami 7 milla körül meglenne. Mindkettőben megvan, ami kell felszereltségben és van elég hely is a pereputtynak. Nekem az opel is tetszene, de több hozzáértő barátom is óva int a francia belsőtől..sztereotípiák ugye...
Adnátok tanácsot?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz frankdelgado #220036 üzenetére
Pontosabban motor, váltó?
-
Dani_kp
őstag
-
frankdelgado
őstag
válasz molnarpeter #220037 üzenetére
bocs, csak véletlenül írtam neked válaszként...csak az érdekelne melyik a megbízhatóbb autó...
-
vzsryl
nagyúr
válasz frankdelgado #220036 üzenetére
Az Scross 1.4 turbós, mild hybrid motorja rendben van.
Ha nem zavar, hogy éjjel sokan villognak majd rád, mert a tompított fényszórója is koponya CT-t csinál a szembe jövőknek a gagyi lámpatest miatt, akkor nyugodtan veheted.
Stellantis 1.2-es, 3 hengeres turbómotorjáról sokat beszéltek itt a topikban is. Nem sikerült túl jól, és akkor még finoman fogalmaztam. Az 1.5-ös dízel sem olyan beton biztos konstrukció, mint a régi HDI-k.
E két autó közül egyértelműen a Suzuki nyer.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
rbalint88
addikt
válasz frankdelgado #220039 üzenetére
Jo esellyel a Suzuki a megbizhatobb auto.
Plusz a Crossland szerintem a leggagyibb Opel az elmult 10 evbol, en azt biztos nem vennek.
Megneznem meg a Ford Pumat, ami hasonlo meretosztaly, eggyel igenyesebb kivitelben. Bar sajnos ugye az 1.0ecoboost se a legjobb hiru motor, ki tudja mennyire javitottak a tipushibait. De talan arra neznek vissza a legszivesebben.
A Suzuki egy oszinte auto, nem losz vele melle alapvetoen. Nekem fajna erte 8 millat kiadni, amikor 19-ben 5 milla volt ugyanez, akkor aran verhetetlenul jo deal volt -
szabonagyur
félisten
válasz vzsryl #220040 üzenetére
Meglepoen sokat jarok vele es nem villogtak meg le sosem. Korabbi modelleknel ahol nem volt automata magassag allitas vagy latvanyosan utolag volt ledesitve ott en is belefutok par vakitoba, de amugy rengeteg auto vilagitja az eget szo szerint.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
molnarpeter
nagyúr
válasz JuhG24 #220046 üzenetére
MQB A0 platform, olcsónak van kitalálva, sok típus osztozik rajta. Korábbi modellek alapján ebben a kategóriában jellemzően törekednek a korábbi generációk alkatrészeit használni, kevesebb fejlesztési/tervezési költség, olcsóbb beszállítói árak... Aztán persze néhány helyen nyilván alapvetően is spórolósabb megoldások (kevesebb puha felület, több kemény műanyag, stb).
Ja, és a Scala egy polccal az i30/Ceed alatt van, az Octavia lenne azoknak a megfelelője. Ez inkább egy felfújt Fabia technikailag. Az 1.5 TSI úgy néz ki, kiválóan sikerült, szóval egy pillanatig nem beszélnélek le róla, illetve ezeknek sok éves távlatban is olcsó tud maradni majd a szervizelése.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #218837 üzenetére
kis update
a csinálj amit akarsz végül az lett, hogy szó szerint az orra elől vitték el fél órával az egyik kinézett octaviát. így végül másnap elhozott egy 218d active tourert. nem tudom milyen idős pontosan. nz... a rendszám, manuális váltó, stb..
remélem szegény nem ült fel a szopórollerre. kis nehézség a szervizekkel, hogy nem beszél magyarul. meg igazából egy tízszer ennyibe kerülő kocsit is vehetett volna, de mégis inkább futja ezt a kockázatot. remélem jól sül el
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest