- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Honor 90 - modellalkat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
Hirdetés
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz maximilian4 #219449 üzenetére
van valami rendszám lekérdezéses FB csoport, ott van egy csaj, aki lekérdezi és felteszi kommentbe az adatokat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz maximilian4 #219449 üzenetére
Műszaki adatok nincsenek, nem nálad van a hiba.
-
tboldi
nagyúr
válasz maximilian4 #219457 üzenetére
Kérlek, majd oszd meg a benyomásaidat akkor is, ha nem jönne be. Érdekelne, hogy miért nem vitte el még senki.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #219458 üzenetére
Ami kiderült számomra a 6 kép alapján.
- Az biztos, hogy a kormány közepe tapad, esetleg az ajtóbehúzó fogantyúk és az ablakemelő kapcsolók is, de ez minden tizenéves MiTóban ilyen. Ezért is látszik olyannak, mintha összekaristolták volna, de valójában csak a soft touch-szerű bevonat válik ragadóssá, és meglátszik rajta minden. Ha dudálsz, akkor a tenyérlenyomatod is.
- A kézifékkar feltűnően hozzáér a könyöklőhöz, vagy be kell állítani a féket, mert túl magasan fog, vagy a könyöklő a legalacsonyabb pozíciójában van, vagy is-is.
- A negyedik képen az ajtó sarka valszeg csak koszos, az enyém is hasonló, ha lusta vagyok áttörölni a lándzsás után.
- A lábtartó sarkán már kikopott a kárpit, én ragasztanék oda egy hasonló színű és textúrájú foltot, illetve vadásznék rá gyári fémdekort, ami a folt szélére rátakarna, így nem is lenne feltűnő. Barkácsolni csakis igényesen!
- Kopott a váltógomb, de nem érdemes átbőröztetni, a gyári új sem drága.
- A kesztyűtartó alatti "szőrős karton" kicsit lóg, lehet, hogy csak egy patent hiányzik. Nem meglepő, ha elveszik, pollenszűrőt könnyebb cserélni, ha ez és az fölötte lévő fűtéscső nincs útban.
- Hiányzik az aksi + oldaláról egy kicsike burkolat (nekem sincs meg).
- A jobbos fényszóró kicsit opálosabb, mint a másik, illetve a hátsó sárvédő matt fekete betétje kissé kiszürkült.
- Nem hiba, csak adalékinfó: svájci származású autó lévén nincs elöl nagyobbakhoz való rendszámtartó, de pótolható.Igazából egyik sem azonnali red flag.
Ja, és M32-re odafigyelni!
[ Szerkesztve ]
-
Szabi29
újonc
Sziasztok!
500.000 ft-ig milyen autót ajánlotok? Napi kb 30 km-re lenne használva (város-országút vegyes) . Megbízható, viszonylag kevés típus hibával rendelkező autó érdekelne. Válaszaitokat előre is köszönöm! -
maximilian4
addikt
válasz tboldi #219459 üzenetére
Köszi szépen a meglátásokat!
Ezek eddig tényleg apró dolgok, de hátha képez valami kis alku alapot. Szerinted ebből az árból lehet még alkudni? A váltóról hogy lehet meggyőződni? Nem nyitja meg nekem a linket. Gondolom összes sebességfokozatba ki kell próbálni próbaúton. Ha nincs hangja az már jó jel. Egyéb próba?Maxi
-
grizlisandor
addikt
válasz maximilian4 #219462 üzenetére
Vonyít a váltó bizonyos fokozatokban. Tboldi írta neki mi a tünet, ha rákerestél az M32 szitokszóra. 6. fokozatban nyüszítő hangról is olvastam már.
Minden M32 váltót fel kell újítani, ami 2012.06 hónál régebbi.
Váltóolajcserével, meg túltöltéssel el lehet odázni egy kicsit a dolgot, de csak a felújítás nyújt tartós megoldást!Ugye itthon nem divat a váltóolajcsere, valszeg nem lett volna ekkor gáz a 2005-2010 közötti Swifteknél.
Meg a fékfolyadékcsere, ami a 2005 utáni Suzukiknál hálálta meg az ABS kocka. -
hobizoli
nagyúr
válasz grizlisandor #219463 üzenetére
Swift-nel is asszem 45k km az olajcsere periodus
szoval ha minden 3.-4. olajcserenel van elkovetve se kene, hogy egy eret vagos tema legyentöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz maximilian4 #219462 üzenetére
Ja, igen, dec. 1-jével lejárt az oldal tanúsítványa.
De tovább lehet lépni rajta.A lényeg, hogy figyelj a metrószerű vonyításra 30-40 km/h-tól fölfelé, illetve egy másik jel, állóból elinduláskor 1-esben hajlamos megmozdulni a kar hátrafelé.
De inkább ez, mint a MultiAir, feleannyiból megvan a váltófelújítás, és 2. generációsra fejlesztve kiküszöbölhetők az alapvető hibái, ezután nem valószínű, hogy bármikor is újra hozzá kell nyúlni.Alku passz.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz grizlisandor #219463 üzenetére
Ha szar a váltó, akkor egyből jelentkezik a hang? Vagy random jön elő. Nehogy az legyen hogy a próbakörön semmi hangja, hazaviszem, majd elkezd vonyítani törvényszerűen. Bár belekalkulálom a felújítást, de azért nem egyből szervizbe akarom vinni vétel után. Kicsit had élvezzem már.
Maxi
-
tboldi
nagyúr
válasz maximilian4 #219468 üzenetére
Az első métereken már hallható és állandó.
Én lassan egy éve járok így vonyítósan vele, de nem halogathatom már nagyon sokáig, mert a stage1 remap után meg-megcsúszik a kuplung, és ha már így is, úgy is le kell venni a váltót a cseréjéhez, át kéne esni a felújításon is.
szerk.: Ja, és lehet venni komplett felújított váltót is, viszont az átlag M32-höz képest rövidebb végáttételt kapott a MiTo M32-ese, vagyis ha feltennének egy ilyet az autóra, az a gyorsulás rovására menne, de nagyobb lenne a végsebesség.
[ Szerkesztve ]
-
olajbogyo
aktív tag
Komolyan kérdezem, ennek vajon mennyi lehet a casco_ja? Ha az én toyotámnak, kis híján 300eFt...
Tudom aki megtud venni egy ilyet, annak nem nagy ügy ez sem, de kb 20-30 millió lehet az árból kiindulva évente...!? Vagy az is lehet erre nem is köthet a tulaj? Mindegy no, ilyet azért ritkán látni a hahun......
[link]Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maximilian4 #219468 üzenetére
Valto adalekkal elhallgathato rovid idore, szoval ha nincs hangja azert meg lehet ott baj.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz maximilian4 #219475 üzenetére
Xado csodakat muvel. De azert nem kell parazni.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
amikor mar bug, akkor b4szhatod kategorias lett...
amugy vannak ennel a M32-nel nagyobb szopohegyek is:
~szeptemberben fizetett ki kollegam elso korben 520k-t egy manual 5-s valto cserejere egy mk7 Golf 1.6TDI-nel
aztan ugy 1000-1200km utan ujra le kellett vetetni azt a valtot is, szeoritani, mert a bontott valto se volt eppen 100%-s 320k-ert, es a kettobol osszeraktak egyet
a 3x olajcserevel meg a 2x valto le-fel + szetborit-osszerak.... szumma ~700k-ba volt ez a buli neki
fogalmazzunk ugy, hogy nem kapott röhögőgörcsöt
az eredeti valtoban megfordult a csapagy hazban, meg lefogazodott a 3.-4.fokozat, telehanyta femforgaccsal az egeszet
a "gyari" VAG cimkes olajbol egy toltes 25k a 2 liter...olyanbol ugrott bele osszesen 3x
a gyari hatso fedel, amiben a csapagy megfordult 300k, meg 25-30k egy-egy csapagy bele, meg az fogaskerekpar is vmi 80k korul lenne per fokozat
es itt semmi upgrade nem volt benne, ami a M32-hez pl letezo "nagycsapagyas" kit
ez csak az, hogy mozgokepes legyen a csucstechnika ujra, meg a kuplung is az maradt, ami volt
kepzeld ha meg az is keri a cseret a DMF-l egyutt...
1+
ezek utan sipoljon be barki, az M32-re....LOL
van ez mellett egy 1.9 JTD 8v 115lovas Stilo-ja, azon kb azt se tudja hol van a valto, vagy hogy 1 kell bele vagy 2
most a Golf peldajan tanulva azon is csereltek hajtomuolajat, mert amiota megvan neki kb 6-7 eve erre meg nem kerult sor
de abba nem a "gyari" Selenia kerult, hanem egy a gyari specifikacionak megfelelo 75w90 Mannol vmi, na az kerult vagy 6k-ba a 2 liter
mutatta fenykepen, jo koromfekete volt mar abban is, viszont nem csillogott benne semmi oda nem valo akarmi se
az uj olaj annal tuti jobban fog mukodnitöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
OK de ez egy oldschool 5-s manual valto egy szinte alapmotoros autoban
105lo aztan megfordul a csapagy, meg ledaralodik a fogaskerekpar? hőőőő?
ennel csak kajakabb motorok vannak ebben az autoban
a szerelo szerint ez tipusbetegseg
amugy egeszen eddig ok se foglalkoztak igy az autoval, max a motorolaj és a mindefele szűrők csereje szintjen
tipikus: longlife oil bele, az az igazi (ha ugy is hasznalod akkor lehet)
kozben meg naponta 3-4-5x ment 1-2-3km-t az auto (ami kifejezetten pont nem a longlife periodus)
valtoolaj? az miiiii? hat most ez jo tanulopenz volt nekik...
mondtam is neki, hogy a fekfolyadekot se artana 5-6 evente cserelni, foleg ha nem tudod valaha volt-e....
minek az? tok jol megall az auto
jaaa, OK bááástya
a Stilo-ban is csak most a Golf miatt csereltek a valtoolajat
bar az a C530 pont nem egy nyugos valto ebbol a szempontbol, hiszen 6-7 eve van meg neki, es elotte is ki tudja mikor volt abban az cserelve, olyan valtot ~25-30k-ert kapna masikat (meg a bontobol se visznek hetente tobbet is belole)
50k-ert mar 6 sebessegest is, es amugy az csont nelkul fel is megy ratöbb drón kell ;P
-
Llew
senior tag
Sziasztok!
Az alábbiakhoz kérnék tanácsot:
Van egy 2008-as 1.4 diesel C3-as aminek volt egy balesete, ami után nem sérült katasztrófalisan, de a biztosító GTK-ra vette. Ér kb 700-800-at, de also hangon 500 lenne a javitas.Így igazából helyette kellene keresni valamit.
A keret ~2 m (+10%). Valami hasonló méret kéne, 1-2 fős, hétköznap főleg városi (nem Budapesti) használatra, havi 1-2 hosszabb, inkabb országuti kirandulásra.Ezek alapjan én egy kb. 1.6-os benzines valamire gondolnék, ehhez kérnék típus javaslatokat, vagy ellenvéleményt, ha rosszul gondolkodom.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
pepucs
tag
Seat Ibizák, Leon,Fabia, Civic 1.8? Egyébként 2m-ért úgy látom egy generációval újabb C3-ak vannak már. Ha elégedettek voltatok vele, akkor miért is ne?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
eWro
csendes tag
Llew: Ez mind preferencia kérdése, én 80%-ban városban közlekedve se fogok átülni benzinesbe, inkább kifizetem a dízellel járó többletköltségeket, ez a preferenciám.
Ahogy látom neked nem volt sok kikötésed, csak hogy elvigyen A-ból B-be. Egy vasaló swift? Nem kell bemutatni, igaz nem 1.6, de az 1.3 is 92 lóerő és kapsz szép példányt már ennyiért, sőt még pénzed is marad.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #219455 üzenetére
Mostanában nálam is kellett amúgy egy manuális KAÜ süti törlés, inkognitóban tudtam csak belépni.
-
360xbox360
tag
Sziasztok,
Autovasarlas elott allunk, elso auto lenne, ehhez kernek tanacsokat/ajanlasokat.
Fobb szempontok, amik eszembe jutottak:
- Budapesten lakom, foleg hetvegen lenne hasznalva (varosba menni, bevasarlas, stb.)
- havonta 1-2x Bp-Debrecen tav (500km), evente talan 1-2x kulfuldi ut tengerpartra (~2000km), osszesen kb 10-12k km
- szabadban parkolna
- 190cm vagyok, kenyelmes ules (derekam sokszor faj 1 ora vezetes utan)
- klima
- ero annyi legyen benne, hogy elozni lehessen kenyelmesen
- alacsony szervizigeny / fenntartasi koltsegek
- benzin / hibrid
- max ~200.000km
- 2,5-4,5M kozottAmiket eddig neztem: Prius2, Prius3, Octavia gen3, Civic gen4.
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz 360xbox360 #219486 üzenetére
A feltételeknek megfelőlen a következőket dobnám a listára: Lancer 1.8, ASX 1.6, Accord, Vitara, SX4 s-cross, Clio, Megane vagy ha már oktáv akkor Seat Toledo.
Ismerősnek 300k fölött futott Civic 1.8 + LPG van 3 éve lassan. Szelephézag állításon kívül csak olaj és szűrő cserék. Kollégám 4 éve vett használtan egy Sx4 S-cross 1.6-ot, szintén csak olaj és szűrő cseréket kért idáig."azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
veterán
válasz 360xbox360 #219486 üzenetére
Figyelmedbe ajánlom a fórumtársunk aláírásában szereplő Octavia 3-at [link] , amitôl céges autó érkezése miatt válik meg.
Részemről ilyen jellemzően hosszú utakra nem szerencsétlenkednék hibridekkel, azok inkább városban domborítanak.
-
rbalint88
addikt
válasz 360xbox360 #219486 üzenetére
Derekfajas miatt Volvo, Audi, azoknak nagyon jo uleseik vannak, utobbibol 1.4tsi a legbiztosabb valasztas, ami a keretedbe fer - keves es ismert gyengesege van, azok se a menetkozben bedobja a kulcsot.
Volvobol ami 5hengeres, az mind jo, nyilvan a benzines tobbet fogyaszt. Viszont a sok hosszu ut miatt nem vetnem el a dizelt sem, kifejezetten megbizhatok. Egyedul a szmogriado lehet para Bp-n, mert az mar euro5 dizelre is vonatkozik.
Ja igen, erre a hasznalatra en se hibridet vennek.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz 360xbox360 #219486 üzenetére
190 centivel nem kell prius, főleg akkor nem, ha a kényelmes ülés szempont.
Octavia, golf7 vonalat nézném, szíjas tsi-vel. -
footy
addikt
válasz 360xbox360 #219486 üzenetére
Astra J 1.4T AGR-es ulessel vagy G7 ergoactive ulessel.
Aurisban, Priusban, Octaviaban(kivetel RS) nekem nem voltak kenyelmesek az ulesek.
A 4. gen civic nem ertem hogy jon a listaba (Esetleg 8., bar az szvsz nem kulonosebben jol sikerult)[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz 360xbox360 #219486 üzenetére
Én is Octavia 3-t mondtam volna minden hazabeszélés nélkül (köszi focvis-nek a reklámot).
Ugyanennyi centi vagyok és porckorong sérvem is van, a Bp-Db táv simán megy egy seggel.
A sávod teteje környékén bőven választék és tágasabb mint a golf. Az is jó egyébként, az ergocomfort annyira nem is ritka. Az ajánlott opel agr ülés viszont nagyon leszűkítheti a merítést.
-
szőröscica
addikt
válasz 360xbox360 #219493 üzenetére
Rapid sokkal aljabb kategoria. Scala ok, de csak 1.5TSI-vel vennem, az meg nem fer bele a keretedbe. A 3-as oktav komolyabb auto mindkettonel, arra repulnek ra a helyedben.
-
Vismajor01
addikt
válasz 360xbox360 #219486 üzenetére
Nézz rá v60 phevre. Városban elektromosan ellehet grasszálni, hosszútávra meg ott az agyonverhetetlen 5 hengeres dízel. Ja és megy mint állat, és rohadt kényelmes. Hely az nem sok van benne Ja és kereteden felül van valamennyivel
Ha nem tudod otthon tölteni akkor meg sima 5 hengeres v60, az meg simán belefér a keretedbe a face liftes is, gyönyörű, kényelmes, hely is több van benne, keveset fogyaszt és nem azaz elromlós. De ha elromlik akkor nem toyota-árak vannak általában.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
vzsryl
nagyúr
Mik a legolcsóbb pluginok vagy olyan elektromos autók jelenleg a piacon, amik minimum 50km-t tudnak akksiról, és ez utóbbi alkatrész viszonylag olcsón cserélhető/javítható?
Játékautó méret kizárva, tehát minimum kompakt. Elsősorban használtak érdekelnek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz f4lcon #219498 üzenetére
Milyen költsége lehet, ha megmurdál benne az akksi? Esetleg cellánként lehet cserélni? ~10 éves elektromos autónál ez fixen számolható.
szőröscica: 50km-t minden körülménynél tudnia kellene ahhoz, hogy megérje nekem, mivel napi 50km-t ingázok. Pl. VW MQB GTE-k ki is esnek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen