- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #128999 üzenetére
kompresszió méréshez mi kell, és mennyit kérhetnek érte egy (márka)szervizben sacc per kb?
ezt a kartergáz nézést ismerem, csak kérdés, hogy tudom-e értelmezni ott és helyben a dolgot, vagy benézek-e valamit, stb.
w333: ezeknek sajnos ennyi volt a gyári előírása, így mindenki ennyi km-enként hordta szervizbe...
vagy veszek egy újat, de ez most nem pálya -
w333
félisten
válasz Kornel #129001 üzenetére
Ha szakszervizben volt akkor az teljesen normális ... de ha valami magán szervizben ahol belerakták a legolcsóbb olajat okosba, na azt inkább el kell kerülni!
Alfa topikból kérdezd meg ... biztos tudnak róla valamit mondani !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
ment oda is a kérdés...
(#129004) Mágus2: köszi
20k körül megvan egy ilyen művelet vajon?
márkaszervizben elvileg kell tudniuk ilyet csinálni, ha jól gondolom.
Ha mondjuk oda kerül a sor, hogy megcsináltatom, akkor 20 BAR körül érdemes még vele foglalkozni, vagy akkor már inkább felejtős?Még egy kérdés... nem hidegen kell csinálni a kompressziómérést?
vagy mindegy?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #129001 üzenetére
Kell hozzá egy megfelelően skálázott manométer a hozzá való redukciókkal(direkt dízel motorhoz). Kiveszik az izzító gyertyákat és megtekerik üresen a motort, de az izzÍtó helyére betekernek egy nymomásmérőt. A mért kompresszió pontosan megmutatja a motor állapotát. Egy rendes dízel motor 30Bar hengerenkénti nyomással rendelkezik új korában és 18-20 bar az elhasználódási limit gyártótól függően. Ha a kettő között van és nincsenek nagy eltérések a hegerek között, akkor a motor állapota megfelelő.
Kb 50 euró egy ilyen mérés. Szerintem megéri.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
w333
félisten
válasz runner 125 #129005 üzenetére
Hát ez az ... főleg egy Diesel autónál (30k -nál már koromfekete víz)
(#129007) Morris
2.0 HDi -nél én nem vártam meg a 15k sem ... és nagyon durva az amit leengedtem, na most ezt 30k után el sem tudom képzelni hogy milyen lehet
Biztosan van olyan prémium olaj ami bírja 30k csak kérdés hogy ebben az autóban az volt ? vagy valami olcsó sz*r ami már 10k után is sz*r volt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Morris
veterán
Dízel autónál 2km múlva már fekete az olaj.
De jól mondta Mági, ha tényleg nem értesz hozzá, akkor...
Attól hogy fekete/koszos az olaj az nem jelenti azt, hogy nincs kenése. Épp ellenkezőleg. Megmutatja, hogy dolgozik az olaj. Lebegteti a szennyeződéseket és nem engedi leülepedni.
Minden olajnak más és más az elnyíródási ideje.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #129014 üzenetére
Vettem már ki gyárit 400 000km után. Persze hideg motorból, meg se nyekkent egyik sem. És olyan is volt, hogy 15 000-et futott beletört, mert túlhúzták. Nem jellemző a belegyógyulás,legalábbis VAG-on belül nem. DCI már neccesebb, de azokat negy ívben kerülom.
Az sem mindegy milyen hosszú a gyertya. Minél hosszabb és véknyabb, an
nál biztosabb, hogy megnézed a hengerfalat és a dugattyúk tetejét is.kornelka Ha tudja, hogy hodegen nehezen indul, nem fog belemenni, de akkor nyert ügyed van, mert fizetés nélkül is rájöttél, hogy nem a következő autódat nézed. Nem kell megijedni, ritkán törik bele. Mennyire vagy szerencsés?
Legjobb hideg motornál. Melegen már jobban feszül minden.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Vajh' van olyan vevő, aki belemegy egy kompressziómérésbe?
Markaszervizek bevallaljak?
20k-t kiadok érte simán, de ha beletorik, akkor cumi, gondolom nekem illik állni utána
Nehéz ez a hasznaltauto nezes.Mod:
Magus:
Hideg vagy meleg motornak érdemes kiszedni, még kompressziót mérni?
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Mágus2 #129015 üzenetére
Faterom Pug 505 legalább 600 ezer km felett volt kiszedve, előtte kicsit természetesen be volt áztatva de könnyen kijött belőle az izzítógyertya !
Különben félelmetes hogy meddig bírta a gyári bosch
Természetesen a relét ki iktattam és direkt kapcsolóra kötöttem az izzítást, azért télen a -30C elég nehezen indult a 2.5 GTD motor (mint egy kamion)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #129016 üzenetére
Eddig mindegyik dízelemet -5 fok alatt vettem. Elég jól meg lehet állapítani a motor és a befecskendezők állapotát a reggeli füstpamacsból. Ezért szeretek télen dízelt nézni. Ha meleg motorral várnak, az nem jó jel. A mostani octavia jégbe fagyva várt a telepen, előbb le kellett takarítani a 20 centis havat a verdáról.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #129019 üzenetére
Az a baj, hogy addigra legalább 10 fok lesz reggelente is...
Uh. ezt bszhtom
Max. hideg motorral tudom megnézni, de ugye az +10 fok lesz...
Hidegben simán megallapitanam én is a reggeli füstpamacsbolMod: az eladó benne lenne az átvizsgálásban, még a kompressziómérésben is, bár kérdés, hogy tudja-e, hogy mivel jár...
Majd elmondom neki[ Szerkesztve ]
-
-
-
SzlobiG
félisten
Vitarabó(2.0 HDI)l kb 12 tonna húzóerőnél mozdult meg az egyik injektor úgy bele volt rohadva.
(#129033) Tsebacsi Létezhet, hogy ennek ilyen kicsi a fogyasztása? (jobb oldalt adatok)
(#129038) bitpork Majdnem másfél tonna, nekem eléggé hihetetlennek tűnik az az adat pláne a városi 5.4. Jó tudom ezek gyár által mért adatok, na de akkor is durva.
[ Szerkesztve ]
-
-
etejedu
őstag
Másnál sem működik az eurotax?
-
w333
félisten
válasz SzlobiG #129037 üzenetére
Nem tudom ... annál én nem cseréltem (mással voltak inkább bajok)
Amiről írtam az a régi 2.5 GTD ... van benne tyúkbél rendesen
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz SzlobiG #129037 üzenetére
Tuti nem, városban szerintem 7-8 a max, de akkor már rendesen haladok, autópályán simán kinézem belőle az 5,5-öt tartós 130-al. Nagyon jó az a váltó, kb. 1800-2000 körül forog olyankor. Csak egy ilyen kinézetet buktam tavaly januárban 28i motorral...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
etejedu
őstag
A Fővárosi Autópiacra van értelme kimenni, vagy azok a kocsik is fennt vanna a hahun?
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
E46-os 3-as BMW benzinmotorok közül melyik a legkevésbé roller?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
szőröscica
addikt
válasz kovacsroli #129046 üzenetére
A négyhengeresek kb. annyi dinamikát adnak, mintha rollerrel járnál. 25i vagy 30i kell, de a 2.2-es 20i is jó motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- E-roller topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen