- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Digitális detox a Nokiától
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
beci
őstag
válasz runner 125 #90006 üzenetére
Köszönöm.
Valamint mennyi kilóméternél lehet a vezérlés csere ciklus?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
beci
őstag
Köszönöm,én is így gondoltam.
Egy vezérlés csere mekkora összeg? 70re saccolnám...Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
-v-
addikt
válasz kalmanchris #90001 üzenetére
Igen igazad van, ha igy gondolod te valoban ne pazarolj ra penzt
-
kalmanchris
tag
Csak kérdezem. Itt írta már nem egyszer, hogy 200-al döngetett pályán valamilyen autókkal karöltve. Mi kell még? Normális, profi motoroptimalizáló programra azt mondom, oké persze. De 150 lóból 190-et, kockáztatva az erőátvitel és egyéb dolgok élettartamát... mindegy, máshogy gondolkodunk.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz kalmanchris #90016 üzenetére
"kockáztatva az erőátvitel és egyéb dolgok élettartamát"
Ez persze fontos kerdes, mit mennyire lehet megpockolni hardveres mod nelkul, hogy tartos maradjon, de eddig nem errol beszeltel De mindegy is.
-
8th
addikt
Jó lesz vigyázni. [link]
-
-
Bdanyy
addikt
válasz sasa134 #90007 üzenetére
KB miket mennyiért kellhet javítani rajta? Az 1.6 tényleg nagyon lagymatag, de ha nem vezetett előtte sokat turbos motort (nem 1.0-at ) vagy nagy szivot nem biztos hogy zavarja.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
nagyúr
Tegnap megbuntettek a rendorok mert hasznaltam a buszsavot jobbra kanyarodas elott a hungarian. Szerintuk a kulso savbol kene jobbra kanyarodnom, nem vehetem igenybe ehhez a buszsavot. Ma reggel figyeltem a forgalmat, gyakorlatilag nincs olyan ember aki ne a buszsavbol kanyarodna. Na most akkor hogy is van ez?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Ma&holnap tispol akció, vadásznak a gyorshajtókra: [link]
Ezek szerint csak vasárnap veszem elő a gépet.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz neduddki #90028 üzenetére
Bevallom őszintén még meg sem néztem. Ők ezt mondták, eszembe nem jutott, hogy esetleg mást írhatnák rá a papírra majd megnézem hazafele
Egyébként a valóság tényleg ez, be voltam kötve, indexeltem, világított a lámpa, 20m-el a kanyar előtt kisoroltam és indexeltem tovább, hogy kanyarodnék lefele, erre kiugrott a bokorból a sün és leintett
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #90029 üzenetére
"Párhuzamos közlekedés
36. §
(8)223 Az autóbusz forgalmi sávbana) a menetrend szerint közlekedő autóbusz és trolibusz, a villamos, továbbá 20 és 6 óra között a kommunális szemét szállítására szolgáló jármű;
[...]
közlekedhet. Más jármű erre a forgalmi sávra - a sáv keresztezését és a bekanyarodásra felkészülést kivéve - nem hajthat rá. ..."
Ilyenkor jönnek a rendőrségi jogászok, és azt mondják, hogy a 20 méter az nem kanyarodásra felkészülés, hanem szerintük tartós haladás, illetve ha 20 méter kell a felkészüléshez, akkor túl gyorsan haladsz, és még gyorshajtást is rád akarnának verni. Persze erre építenek, hiszen fénykép nincs, videofelvétel nincs, bizonyíték nincs, vagy fizetsz helyszínen, vagy megy a jogi hercehurca hetekig, hónapokig, szaladgálás, miegymás, amit sokan nem vállalnak, inkább fizetnek. Mert te kérheted, hogy bizonyítsák be, hogy te nem az utolsó 3 méteren soroltál be, de nekik mindig igazuk van, tehát nem is lenne további ügy.
Feltételezve, hogy valóban 20 méter volt az a 20 méter
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #90030 üzenetére
Pontosan ez járt a fejemben nekem is, ha ebből per lesz akkor szaladgálhatok jobbra-balra, egy csomó időt el lehet ezzel pocsékolni. Ráadásul 3-an voltak én meg egyedül mint a kisujjam, se kamera se semmi bizonyíték. Na mindegy, ma már a külső sávból soroltam ki és integettem is nekik (ugyan ott álltak )
-
giigz
veterán
válasz rbalint88 #89998 üzenetére
Nem tudom, én idáig csak egyszer tankoltam gázolajat az osztrákoknál, de semmi különbséget nem vettem észre a sima magyarhoz képest, se fogyasztásban, se semmiben. Szerintem az az autó, amivel te ilyen füstöléseket veszel észre, nagyon kopott lehet már a motorja, mert ha tudnád mennyien járnak a magyar gázolajjal mindenféle hiba nélkül...
Ha igaz, hogy a magyarral 750-et, osztrákkal 900-at mész, egyértelmű, hogy meg kellene próbálnod azért a +10-30 Ft-ért a prémiumot, fogyasztásban úgy is vissza fogja hozni, tehát nem vesztesz vele semmit.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
szerintem meg annal venni csak eszre, ami kényes technika
de amugy kajakra nem ertem ezt a VAG TDI maniat sem, ami kialakult magyarisztanban
foleg amikor tunneroljak is, de legtobbszor agy nelkul, es sugarzik a juzerbol, hogy valojaban fingja sincs mit csinal, meg miert azt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
vagy lehet azert mesz tobbet, mert Ausztria fele haladva a myagar gazolajjal vegig emelkedik az ut, onnan hazafele jossz az osztakkal, akkor meg vegig esik
ezert folyik a Duna is arrol-erre, es nem forditva
nem veszed eszre a emelkedest, mert nem akkora, de a viz folyasiranya nem hazudiktöbb drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz hobizoli #90034 üzenetére
nem VAG TDI, csak az is volt, leírtam, hogy annál mit tapasztaltam. viszont az osztrák üzemanyaggal járásban benne volt, hogy elmentünk Mariazellbe, ahol hegyre fel mész sokszor 2-3-ban és az eső miatt kellett klímáznom, hogy ne párásodjon a kocsi.
a Toyota Denso rendszere nem tudom mennyire kényes technika, óra szerint 279 van benne, az utóbbi 7 évben biztos nem volt tekerve, motor, turbó minden gyári. a gyári hátsó féktárcsát is tavaly a vételkor kellett lecserélni.
ja, a benzinből van OMV.nél kicsit prémium meg nagyon prémium, dízelből csak nagyon prémium. literenként 10 Ft-ot bevállalok, mert azt visszahozza, de 50Ft-ot nem, így is eléggé kurvadrága.
-
giigz
veterán
válasz rbalint88 #90038 üzenetére
Azt írtad 15%-kal kevesebbet fogyaszt az osztrák nyálból, de a magyar prémiumot nem próbáltad még. A prémium ha olyan minőségű, mint az osztrák sima, akkor az a +30 Ft, tehát +8%-ért lesz -15% fogyasztásod Magyarul olcsóbban fogsz autózni a +30 Ft-os prémiummal is (ha működik persze, ehhez ki kell próbálnod az OMV, MOL, Shell prémium dízelt)
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
nem pont o, bar o mar a hardcore verzio
vagy igazabol elmehetne mar gyari tesztelonek isde megint arra gondolok, amit irtam is a multkor mar ott is
hogy mar-mar minden meg van tunnerolva az auton, de meg mindig az a kis foscsi A5-s irolap meretu side intercooler van rajta, mert jojazhe'ahelyett, hogy mar elsokent a turbocsere meg az adagolo hekkeles meg a toltonyomas 1.5x-re emelese ELOTT(!!!) egy rendes,a gyarinal 4-5x nagyobb, front(!) intercooler-l kezdenek a dolgot, es nem a 90-100 fokos levegovel etetnek a motort, hanem igy nyaron is egy csupan 40-45 fokossal
amivel igy mar meg a szoggyari auto is javulna meg a gyari nyomason is, es a gyari turboval, mert a hidegebb levego egysegnyi terfogatban es nyomason tobb oxigent tartalmaz, vagy akkor amr emelhetne a nyomast is buntetes (fust) nelkul - ez szimpla kozepiskolas fizika/kemia amugy, de neeeeeeeeemna meg ez a szopodasok a szivosorokka isl, hat mindig mosolygok rajta, hogy a nagy uberalles VAG dizeleken milyen hoki szivosorok vannak, foleg a kamrasokon, mert azokhoz kepest a retek digo dizel TD Tipo szivosora egy kesz racing darab mar pl, mert azon egy akkora puffer terfogatu van alapbol is
tenyleg kb az az erzesem van mar, mint a hongdasokkal is, hogy egy jo tuningalapnak kikialtott autorol derul ki, hogy valojaban egy halom fos az egesz a komolyabb dolgokhoz, igazabol csak ket, ok nelkul felkapott markanev az autobuzik kozott, de amugy ezen kivul semmi extra...sot
azok is szegenyek inkabb agyig szopatjak magukat a feltengelyekkel, a szárával is meg a csuklokkal is, meg azzal az alublokkos, open deck-s, huvelyes motorral, aminek ugy kezdodik a tuningolasa, hogy szedd szet, dobj ki belole minden gyarit es lapatolj bele 3-500k-t uj, erositett cuccokra, meg tunnerold meg kb ugyanennyibol a hengerfejet is melle, aztan még imadkozz, hogy ne szakadjon le, vagy torjon a tunner szelep szara abban az igy mar 1M-s motorodban, meg ne torjon el benne a fotengely sem, meg ne kopjon el a 240kHUF-s Skunk2 veztengelypar sem benne 3-5000km alatt nullara
es ez "jo"...?mashol meg ez ugy van, hogy elbirja azt a szintet meg a gyari is
de akkor kerdem en, mi jobb, mi a valodi jo tuningalap?
nem az, ahol nem kell kidobalni a fel autot 25-30loeroert is mar beleolve egy kisebb vagyont?erre mondtam kint KKL-n az egyiknek, amikor beszelgettunk, hogy
....
-figyi, szerintem meg ti rossz autot hekkelgettek
-ááá, ehhez van "minden"
-uhm... abbol az 1-1.2M-bol, amiket ezekre a Civic-re betapsoltok, a Dacia 1310-t meg a Matiz-t is meg lehetne turbositani akar "megcsinalva", mert annyiert van ahhoz is mar minden cucc ehhez temahoz... mi ebben igy az a nagy vmi?
csak vagta a megsertodott pofakat erre, aztan odebb is mentes itt most lehet mosolyogni ezen, amit eddig irtam, de a digo 8v meg 16v szivo benzinmotorokban -de meg a frutti fapad alap 1.4i 70loeros Tipo/Uno motorban is-, (ugyan)olyan hajtokar meg fotengely van, mint a gyari turbosokban is, azt 2bar-l is fujhatod, igen, meg azt a gyarit is, es nem kell kicserelni, mert az nem torik el, es igy nem is viszi ki a blokk oldalat sem, a szeria szivo dugattyukat is fujjak itthon 1.5-2bar-l is akar, es semmi baja sincs tole, egy D-s vagy B-s motoros Civic-ben ekkor mar a blokk héja az csak, ami a gyári maradt, mert azon kivul mindent ki kellett dobalni belole, mert fele ennyi nyomasnal is mar reg elgorbult vmi vagy szettorik a g*cibe es lenullazza az egeszet, ahogy van
pl a TC motorban gyarilag is kovacsolt a fotengely, es a 6-700 loeros rallykrossz versenyautokban is csak ez a szeria gyari fotengely van, semmi 4340-s ún "billet" CrMo istenfasza darab 1500EUR-ert
persze lehet hozza venni, de nem feltetlenul szukseges a létetöbb drón kell ;P
-
hdman
őstag
Állat
kalmanchris: 1-2-3 éven belül cserélném valami erősebbre (nagyobbra nem feltétlenül). Egy A4 vagy 3 méretben egy 3,0 literes dizel elég lenne.
Balupapa: Ha le akarsz beszélni, ezzel nem segitesz Neked ugy irták rá külön, vagy ilyen elküldöm-visszakapom-feltöltöm a visszakapottat volt? Mennyi idő egy ilyen chippelés?
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Balupapa
senior tag
nekem teljesen sajátot irtak. semmi küldés nem volt.
nem tudom, nekem egész nap ott volt a kocsi
előszőr kaptam egy füst menteset, aztán 2 hét mulva hívott telefonon (mert jóba lettünk) hogy irt nekem egy másikat (füstölget....) feltölti azt, majd eldöntöm melyik kell._-=*WheelWhores*=-_
-
őstag
szerk: az aláírásom meg csak nektek, a legutóbbi "mennyitfogyasztok különböző országok gázolajával" témára
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
hdman
őstag
válasz Balupapa #90045 üzenetére
Ha ennél is többet eszik nekem, akkor belehajtom az árokba
A többet = nálad 4 liter
Nekem 1700 körül kezd el tölteni a turbina. Csinálnék videót, de olajcserén van a verda, majd csak holnap kapom vissza.
Ránéznek az ékszijra is, mert mostanában elkezdte azt, hogy ha hagyom 1500ig visszaesni a fordulatot, és onnan gyorsitanék (akár csak közepeset is) csikorog egyet. De csak 1500nál. Alatta és felette sem.
Megnéztük a szíjat, nem ette meg, nincs semmi külsérelmi nyom.
Ezeken már automata feszítő van?
Sopron city :)
-
Verbat
csendes tag
Sziasztok! Ontopik kérdésem lenne: Milyen autót vegyek?
- Évi 10-12e km város + hosszú utak
- 2-2,5 millió Ft
- Nem baj, ha nem néz ki drágának
- Benzines
- Német, francia, olasz inkább nem
- Gyerek egyelőre egy, de gyarapodási szakaszban vagyunk, lehet, hogy végül az ötszemélyes autó is kicsi lesz nekünk. Asszony egy kompakt kombit már egy gyerek mellett is képes telepakolni (beleértve a szabad üléseket).Ugye több stratégia is elképzelhető, most még kisebbet venni és nagyobbat majd akkor amikor tényleg kell, vagy most venni valamit ami kitart. Jelenlegi autóm 22 éves, és szeretem (amikor megy , szóval a kor nem lenne akadály, ha jól működik a járgány.
Az eddig felmerült ötletek is tükrözik, hogy még nem teljesen forrt ki az irány:
- Volvo V50. Tetszik is, van is belőle, de sztem kicsi.
- Első generációs Ceed kombi / i30 kombi. Előbbi belül kicsit ócsó, utóbbi ideális lehetne, de gyanús, hogy nem férnénk el benne.
- C4 Grand Picasso. Ár / m3 bajnok, sokáig jó ötletnek tűnt, de 1) nincs belőle benzines a piacon 2) a hátsó futóműve "érdekes" 3) beleástam magam a fórumába, és érdekes elektronikai hibákat bír produkálni 4) felére visszatekert francia import a kínálat zöme.
- 10 év körüli Subaru Outback. Fenntartani drágább, cserébe prémiumfeeling, megy mint a disznó és nem romlik el.
- Corolla Verso / Avensis Verso. Nemtom. Akár jók is lehetnek, érzelmeket nem váltanak ki belőlem.
- Grandis. Nagyon tetszik, csak most még túl nagy, ellenben mire belenő a család, addigra megöregszik. Ja és a 2.4 benzines zabál, más meg nincs.
- Honda Stream. Jóval olcsóbb, mint a fentiek, öregebb is. Honda, szóval 10+ éves korára lehet, hogy hajtották már.Kb. itt tartok most. Nem tudom mi legyen és valami kell.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Verbat #90048 üzenetére
A legészszerűbb választás a Corolla Verso / Avensis Verso lenne. Hondát se vesd el azért a családi autókat nem boyracerek veszik de ha nincs rendesen karbantartva akkor meg bármit összeomolhat.
Outback sem lenne igazából rossz választás nem olyan vészes amúgy a fenntartása de ha nem vagy márkafan akkor felesleges az awd többletfogyiját kifizetned mert itthon évi max 2 nap vennéd hasznát.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest