- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Nagyon meg akarhat tőle szabadulni, mert ezek jóval drágábban mennek, majdhogynem dupla ennyiért.... Főleg, ha minden patent vele.
Milyen felszereltség? Dynamique?[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
m3tr0
senior tag
válasz Laraxior #43002 üzenetére
Nekem az ilyen mindig gyanús...
Konkrétan a túl olcsó kategória. Túl szép,hogy igaz legyen.
Ettől függetlenül ki lehet fogni jót is.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Laraxior
titán
Nem véletlenül írtam. Az enyém puccosan ér kb 850-et. Manapság a kisebb motorral szerelt autóknak nagyobb az értéke, de ezt kompenzálja a felszereltség, bár az sem olyan alacsony, de 800k-t biztosan ér, kérdés, hogy miért adja 500ért
Én is bőven ár alatt vettem az enyémet, de szerencsére minden kis apróságot elmondtak, hogy mi a gond vele, miért ennyi, tudomásul vettem, megcsináltattam és jónapot. Nem bántam meg... de ő nembiztos, hogy akar még rákölteni..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
m3tr0
senior tag
válasz Laraxior #43005 üzenetére
Persze. De a tiédnél alapból maga a köbcenti miatt is lejjebb vitték az árat.
Nagy valószínűséggel van ott valami ami miatt ennyibe kerül csak...kérdés,hogy elmondják-e.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Laraxior
titán
Francia autó, ha villog, csipog valami a műszerfalon, hangszórón akkor gond van
El kell vinni átnézetni, ha haver, ha sem. 5-10ezer forintot megérhet, ha meg megveszi, akkor főleg."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
DeFranco
nagyúr
Miért adja el? Hogyan használta az autót (mire)? Mi a benyomásod a srácról? Mennyire jól ismered?
(...)
Jó, akkor ez volt a mese, most akkor komolyan gondold végig józan ésszel, hogy a fentiből mennyi volt a vakítás, és lássuk:
Miért adja el? Hogyan használta az autót (mire)? Mi a benyomásod a srácról? Mennyire jól ismered?
Az, hogy piszok mocsok és hazudik, az nem kérdéses, ha autót akar neked eladni. A kérdés, hogy mekkorát hazudik és mekkora piszok.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #43009 üzenetére
nem tudok én semmit, csak a leckét mondom
@tothm:
Egy nagyon jó barátom, nagyon korrekt ember.
Egynek jó lesz.
Biztos vagyok benne, hogy nem hazudik, a kapcsolatunk többet ér.
Ilyen nincs, tized ennyi pénzért bárki eladna hamburgerhúsnak. Ezt felejtsd el. Pénzben nincs barátság. (És nem szoktam nagyot mondani, ritkán vagyok ennyire kategorikus).
Sajnos csak most jutott eszembe, hogy benzines, nem diesel.
OK
Megvegyem akkor szerintetek?
Ebből senki nem fog neked semmi értelmeset mondani, sőt, ez alapján hatalmas hibát követnél el, ha te eldöntenéd. Lehet jó lenne az autó, de amit csinálsz, ahogy csinálod, az böszme hiba.
Vigyél valakit, aki ért hozzá, el tudja választani a szart a májtól. Nem feltétlenül muszáj szerelő, elég, ha valaki ismeri kívül-belül mert volt neki, használta, és van valamennyi vénája hozzá.
Keresd meg a típushibákat (szakfórum, rajongói klub, stb.) ezeket is ellenőrizd, és ha ezeken is átment, akkor mehet szervízbe (erre fogsz kapni tippet az előző pontban) és nézesd át.Nekem első körben gyanús. Az meg főleg, hogy másodszorra kerülöd ki a kérdést, hogy miért adja el. És hogy miért ennyire olcsó.
Vannak csodák, persze, de én tapasztalatból tudom, hogy azok soha nem veled történnek, hanem mesélik. Én is majdnem belenyúltam.
[ Szerkesztve ]
-
-
Laraxior
titán
Itt fognak segíteni a srácok, rendes brigád, bár a fórum átláthatatlan szar
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
ABE
őstag
Először tudd meg, hogy egyáltalán milyen motor van benne. Aztán nézz utána, hogy mibe kerül az autó fenntartása (fogyasztás, adó, biztosítás, plusz néhány alkatrész árát is meg lehet sasolni). Ha ezután a "Kell nekem ez a típus?" kérdésre a válasz igen (mert reálisan átgondolva van pénzed az autó üzemeltetésére), akkor meg el KELL vinni az autót átnézetni egy szervizbe, mert bármi olyan rejtett hiba is lehet, amiről a legtisztességesebb eladó sem tud. Autót ne a fórum szerint, hanem saját meggyőződésed alapján vegyél. Annak nincs sok értelme, hogy pénz és idő megy el arra, hogy használatba veszed, aztán meggondolod magad hamar, és kezdődik elölről a hercehurca. Speciel én sem értem, hogy milyen apropója van annak, hogy piaci ár alatt adja el neked az autót. Ezt tisztázni kéne.
-
harry
veterán
Az egyik totalcaros cikkben ez állt:
"Lagunát legfeljebb akkor veszünk (van ennyiért I-es és II-es széria is), ha háromhavonta futóműveshez akarunk járni, de nem vetjük meg az általános motorszervizeket, az elektromos szakikkal pedig közeli barátságot ápolunk."
Nem tudom, amit néztél, az ez a széria vagy sem, avagy erre illik-e, mindenesetre utánajárnék. [link]Én ennyire nem kezelném negatívan a dolgot, de tény, hogy mindenképp úgy állnék hozzá, mintha egy idegentől vennék kocsit, ugyanúgy kérdésekkel, hitetlenséggel, utánajárással. Az alacsony ár miatt meg aztán főleg. A 'rendben van' is jelenthet két embernek teljesen mást, és akaratlanul is csalódhat így valaki. Szóval ha tudsz, derítsd ki róla mindent, szerviz, előélet (akár számlákkal, ha van), és persze megvizsgáltatnám én is, tehát a szokásos dolgok.
Már akkor persze, ha tényleg érdekel a típus, ennek is érdemes utánajárni, noha azt is szokták mondani, hogy egy gyengébb szériából is érdemes lehet megvenni azt a konkrét példányt, amelyikkel nincs semmi gond - avagy sokkal jobb, mint egy átlagosan jó típusból belenyúlni egy rosszba.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
nagyúr
válasz DeFranco #43012 üzenetére
> Pénzben nincs barátság.
Tudom, hogy ez itt off, de ez is mekkora m*rhasag mar Marmint csomoan szivesen elmennek a baratjukhoz ket napra segiteni az epitkezesben, de otszaz forintot ajandekba valahogy senki nem ad - pedig oraberre atszamolva az elobbi sokkal komolyabb aldozat.
A penz is csak egy eroforras a sok kozul, az eroforrasok kozott pedig lehet konvertalgatni. Ha a barati tarsasagomban mindenki osszeall egy kis lakasfestesre, mondjuk, akkor ha nem erek ra, tok szivesen veszek sort a buliba - legalabb hozzajarulok en is valahogy. Most miert a penz legyen a kiemelt jelentosegu? Ha nalad alszik egy haverod buli utan, akkor miert nem kersz tole lakbert? Pedig te dolgoztal meg a lakasodert.. (tudom, ez sarkitas, nem kell valaszolni, nem vitazni akarok, csak erdekesnek tartom).
while (!sleep) sheep++;
-
whitezo88
nagyúr
ugyan nem laguna hanem mégane (de lehet hogy mégis, kilencven valahányas és hasonlítanak) , haveromnak volt régebbi fajta, de úgy úszott az autó meg dőlt a kanyarban hogy azt hittem rosszul leszek. arról nem beszélve hogy megálláskor kapaszkodtam mindig mert egyáltalán nem lehetett érezni hogy lassul az autó a fentiek miatt... borzalmas.
-
8th
addikt
Ha valaki tud a környezetében 110lovas 1.9TDI B5 Passatról írjon rám egy privátot. Fontos, hogy tuning és törésmentes legyen nem megvenni akarom. Köszi.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz DeFranco #42982 üzenetére
800ért alkuval, nem holnap kell mentalitással ki lehet fogni 2004 környéki jó állapotú yarist.
Tény ami magas felszereltésgű, végig szakszervizbe volt víve, max parkolás miatt fújták az drágább.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
DeFranco
nagyúr
Nem a szivesség, vagy az akár pénzben mért segítségre értettem, hanem a bizalomra.
Elég hülyén is néznék ki a 32 éves kopaszodó fejemmel, ha nekiállnék kopaszmercis biznic iz biznict játszani a haverjaimmal, hogy tőlem ne kérjenek segítséget, mindennek ára van, annak is ha beugrok hazafelé a boltba felvenni nekik valami árut. . Volt ilyen haverom. Volt.
De (és főleg ekkora tételnél) nem szabad bízni senkiben. Van, akiben meg lehetne de nem szabad, el kell felejteni, annyira kell elővigyázatosnak lenni, mintha nem ismernéd, pont a barátság érdekében. Hogy megmaradjon.
Egy autónál úgy is kijön 100 hiba utólag, amit a legjobb szándékkal is elfelejtett az eladó, vagy fel sem tűnt neki, vagy tényleg utólag következett be, vagy nem is hiba, csak parázol. Ha az az alaphang, hogy te alaposan átnézted, mint egy idegennél, akkor fejben is könnyebb feldolgozni, míg ha vakon megveszed, mert jóbarát, akkor a jó édes anyját fogod szidni hónapokig mert átb*szott. Ilyen az emberi jellem, ez egy gyengeség, de számolni kell vele.
Segíteni kell, önzetlennek kell lenni, de bízni csak feltételesen szabad. Így értettem.
-
MunezXBK
nagyúr
Ebben a topikban linkelte valaki ezt az oldalt? Ha igen, neki sikerült már kapcsolatba lépnie vele?
Több hónapja próbálom, eredménytelenül.
-
tresh
addikt
válasz whitezo88 #43022 üzenetére
Megane meg a Laguna a rönó jelben hasonlítanak maximum Megán tulaj ként meg elég furcsán olvastam ezt hogy úszott a kocsi meg dőlt a kanyarokba.. ugyan is nálam ilyen nincsen (lehet mert karban van tartva). A haverod megánjánk elégé ki lehetett a bele
Mondjuk meggyőzni úgy se tudlak és nem is akarlak titeket arról hogy jó autó mert a francia mindig sz@r lesz a köztudatba ettől függetlenül nem egy típusuk van ami remek választás és a m1 ph1/ph2 pont oda tartozik..és nem vagyok francia párti se német se japán..
tothm:
A lagunás dologra pedig azt tudom mondani 500k ért ott valami nagyon nem klappol..
Ha kuplung szerk. csere érett akkor az kb 150-200K művelet.
Ott a vezérlés amit tuti cserélnék az se olcsó mulatság..és lehet ezt mérlegelte és így már ha hozzá adod ezeket az alap költségeket rögtön 800K körül jársz vétel árral együtt.. én arra gondolok most kéne rá komolyabban költeni és inkább eladja..ja és ahogy írták go egy márka szerviz 10k körül átnézik neked csontra meg egy kis apró/kávé a szerelő srácoknak és korrektek lesznek és elmondják mi a gondja és netán azt is megsúgják érdemes e vele foglalkozni avagy sem
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Amúgy érdekes téma ez a szervizes kivizsgálás is, sajnos az sem úgy működik, hogy amit mondanak, az biztos úgy van, és bennük lehet bízni. Ha minden rendben a kocsival, azt vajon elmondják, vagy 'szakmai tekintély' megőrzése érdekében bele fognak kötni azért pár dologba? Vagy fordítva, lusták megnézni rendesen, átsiklanak valami felett, és csak később derül ki?
Elég sz..r, hogy nincsenek fix pontok, általános igazságok ebben a vásárlási folyamatban, tehát amikből biztos következtetést lehet levonni, mindig csak találgatni lehet, hogy tényleg úgy van-e... Most nem az extrém hibákra gondolok nyilván, az azért csak szemet szúr.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
tresh
addikt
Igen az de ha nem biztos magába és nem ért hozzá akkor ez is plusz egy információ forrás számára az már megint kérdéses hogy mennyire lesz hasznos esetleg mérvadó a döntésnél. Édesapám Lagunája ami kintről jött a franciáktól hasonló módon vettük meg.. ketten azért már látunk pár autót (főleg ő a több mint 30ével a háta mögött az autók terén) egyszerű volt a módszer én összeszedtem a lagunáknál előfordulható összes komolyabb hibaforrást majd elmentünk ketten megnézni a kocsit át ment az első rostán..mondjuk az más kérdés hogy én nem voltam rest befeküdni az autó alá..a kereskedő magyarázott mindent a szokásos ez tuti jó stb stb..igazából mondtam neki hogy meghívom egy kávéra csak maradjon csöndbe mert nem nagyon izgat én annak hiszek amit látok.. na mind1 első blikkre rendbe volt az autó.. így felvetettük neki hogy elvinnénk márka szervizbe de oda ahova én akarom..mondta semmi gond szóljak mikor hova küldje az autót...sofőrrel kiküldte időre az autót ahol megbeszéltük kb 10 perccel hamarabb már ott volt a kocsi. Bevitték a szervizes srácok mondtuk hogy mi is akarjuk látni amikor csáposra teszik az autót és végig nézik, mondták semmi akadálya..végig néztük velük , tényleg mindent megnéztek majd mivel az autó olyan motorral volt szerelve ami itthon nem létezett így a francia kollégáktól bekérték az infót és az előéletét ugyanis végig márka szervizbe volt szervizelve 128K ig és az autóban 131 volt amikor vettük dátumra is kb 1 hónap volt közte tehát tényleg valós volt minden ( itt jegyzem meg a szervizes srác azt is észre vette hogy nem csak elektronikusan rögzítették a szervizeket hanem a motortélbe külön papíron írták az olaj csere idejét /Km állást/ és pecsét aláírással volt mind1k ellátva, és akkor a végére érve a szerelő srác mondta hogy ő bevállalná mert ilyen jó állapotba használt lagunát még nem látott pedig neki is az van és óvja szereti stb de ez nagyon rendbe van ja és sérülés mentes is, így megköszönve egy kis kávé pénzzel a zsebe neki nyugtáztuk hogy megvesszük faternak.. azóta is használja és az autó hiba mentesen teszi a dolgát
Tehát ezért mondtam ennyit megér egy kis utána járás igaz nem is ( 500k-s vételára volt )
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Ma reggel volt nálam egy úr felmérni a kárt, amit a kátyú okozott. Két gumi csere, két felni javítás, futóműállítás. Talán még pénzt is fogok látni a dologból, de egyelőre még nem élem bele magam.
Egyébként nem kicsit meglepődött, amikor elővette a rétegvastagságmérőt. 14 éves sérülésmentes Honda.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
harry
veterán
Csak azt mondom, hogy a szerviz döntésében sem feltétlenül mernék megbízni, esetetekben, ahogy látom, elég korrektek voltak, no és amúgy is képben voltatok a típust illetően. De ha pl. elvinnék egy kocsit szervizbe, amit előtte egy többé-kevésbé hozzáértő ismerőssel első körben jónak ítéltünk, ott meg csóválják a fejüket, akkor mi a helyzet? Tényleg rossz a kocsi és mi nem láttuk, vagy csak 'mondani akar rá valamit' aki ott dolgozik? Igazából csak az egyik becsületes nepperes cikk miatt merült fel bennem, ott volt egy hasonló történet. Sajnos úgy látom a legjobb tényleg az, ha magam beletanulok amennyire tudok, legalább abba a kiszemelt néhány típusba, és minél több autót megnézek, kipróbálok élőben is. Csak ez rengeteg időt és tanulást feltételez, főleg különösebb korábbi tudás nélkül, ráadásul első autó esetén...
Ilyenkor tudom irigyelni azokat, akik gondolnak egyet, bemennek egy kereskedésbe a 'kocsis haverral', megnézegetik, szép, tetszik, megveszik. És lehet, hogy tényleg nem jár rosszul, vagy nem olyan igényes, és jó az úgy neki, ahogy van. És nem csak kocsinál, bárminél, legyen az tv, sütő, mindegy.
Haverbak sikerült, ha nem is pont így, de hasonlóképp egy BMW-t venniük, ismerőssel átnézték, kipróbálták, jónak nézett ki, elhozta, és azóta sincs gond vele - de ha jól tudom, szervizes nem látta vásárlásnál. Kell a kocsira gumi, megkérdezi a szervizes ismerős srácot, hogy mit ajánl, és azt ráteszi, elvégre megbízik benne, ez a szakmája, csak ért hozzá. Van benne egy gyári riasztó és immo, kis tolvajok ellen jó lesz az is.
És nem túrja a cikkeket, hogy melyik gumi milyen zajos, milyen a futófelülete, mennyiért van másmilyen, az miben jobb. Nem olvas lopásvédelemről, bújja át a lehetőségek sokaságát, hogy aztán oda jusson, hogy semmiben sem lehet bízni. Nem agyal azon, hogy a többi kocsi milyen állapotban van, ennek milyen rejtett hibái lehetnek, gyanús-e a 220k futás vagy pont hihető.És valahol igaza van, mert ennek így kéne működnie: ha van benne védelem, az érjen is valami; ha valaki szervizes, értse a dolgát, ne nekem kelljen helyette dolgoznom, megkeresnem a megfelelő gumit / alkatrészt - a szaktudást is elvárom, nem csak a tényleges szerelést; ha a kocsi szép, ápolt, jónak tűnik, menet közben sincs vele gond, az tényleg működjön is így még sok éven át.
Csak sajnos nem így működnek a dolgok... De nem lehet mindennek utánajárni és folyton parázni, mert akkor az ember nem halad semerre, és folyton csak szív, aggódik, kutat eredménytelenül. Áldott tudatlanságTheoretically, this damn thing oughta work now.
-
tresh
addikt
Igen sok igazság van abban amit leírsz, de sajnos az én tapasztalatom szerint amit eddig sikerült összeszednem (és talán kicsit szerencsés is vagyok hogy vannak körülöttem olyan emberek akiktől mindig tanulok) az alapján sajnos az a helyzet hogy jobban bízok magamba és más emberek információjából lekövetkeztettet dolgokra mintsem lutrira bevállaljak valamit. Így tanultam meg azt is hogy nem km állás/ és kiglancolt állapot alapján veszek autót hanem műszaki állapot az elsődleges szempont és persze ha van infó az előéletéről rengeteget segít a döntésbe.. és ahogy írták haver koma barát stb-től autót venni sose vennék mert tényleg az b*sz át a leghamarabb..persze tudom ez rengetek idő utánjárás amit senki se fizet meg viszont ha a másik oldalát nézem megspórolom azt a
szopórollert amire felülhetek és sose lesz használható autóm max ha újra beletolom azt az árat amiért vettem..szerelők terén/ szaki akinek ér is a véleménye tudja is mit csinál mint a fehér holló.. a többi meg kb a villanyszerelőnek állt cukrász esete -
Reibek
senior tag
Sziasztok
Megkérhetlek titeket hogy véleményezzétek ezt az autót
Pro-kontra -
Typhoon47
őstag
válasz Reibek #43037 üzenetére
kontra:
- boyracer verda
- külpimp
- undorító belső műanyag elemek, mint ha redvás lenne
- undorító módon belepimpelt turbó nyomás mérő -> ebből lehet következtetni
hogy állítgatták a nyomást
- brutális sportgépként hirdetve (wtf?!)pro:
- kedvező fogyasztás?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
tresh
addikt
válasz Reibek #43037 üzenetére
Motorikus részéhez tudnék hozzáfűzni pár gondolatot szerintem ez az egyik legjobb választás ha diesel a cél...rommá vannak dicsérve és megbízható jó fogyasztású motorok
Ahogy elnézem már elégé kicsücsülték a gépet..szerintem az előélete az ami sokat számíthat így képek alapján elégé rendbe van bár ezt leátni kell meg kell hozzá egy vw dieselekbe jártas kolléga aki tudja mit kell meglesni rajta motorikusan...Amúgy nekem is nagyon tetszetős darab és ha rendbe van műszakilag még jó vásár is lehet..attól függetlenül hogy ezt a sok sufni tuning elemet lepakolnám róla
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
Audi a1 rol mi a velemeny?
mi a kulonbség az 1.6tdi 90 es 105 lo között? ( a 15 loeron kivul )_-=*WheelWhores*=-_
-
Szplöttyy
senior tag
logout.hu/dl/upc/2013-04/10/124068_zhkebyqm9bpfstcw_fenykep0028.jpg
Elcsavarogtunk a Hungaroring moge : )
Ha esetleg egy mod erre jar, berakhatna kepkent, telorol nem tudom sajnos.
Smoke & Torque
-
nagyúr
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
whitezo88
nagyúr
válasz Typhoon47 #43039 üzenetére
és akkor biztos csak idő kérdése a hengerfejesség is, nem beszélve a csigáról... váltókar szerintem a helyéről kiesik (barátnőm tesója vett olcsón cordobát hasonló korút, csak az kívülről is le volt rohadva. a váltó majd kiesett a helyéről annyira lötyögött, és gyakorilatilag minden rossz vagy szétnyírt volt belül. még az ülés is ki volt égetve csikkel... de ócsó volt...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Barimel károsultjai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen