- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
válasz footy #130972 üzenetére
Kia Ceed-je van egy ismerősnek néhány éve, majd rákérdezek a tapasztalatokra. Nekem ez a márka, mint ahogy a Hyundai is, teljesen kimaradtak az elmúlt években. (Nem olvastam róluk, nem ültem bennük, stb.)
Mitől ajánlottak egyébként? Olcsóbbak, mint a hasonlóan felszerelt "nagyobb" márkák, vagy megbízhatóbbak, vagy csak simán tudják azt, amit mások, kb ugyanannyiért?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
veterán
válasz F-ECT$ #130999 üzenetére
Kisbuszok, de nagyon jók! Vivaro Tourral aránylag sokat mentem, 2.5 CDTI-vel a 170 utazósebesség. Szerk: este néztem, hogy most 1.6 dízellel árulják őket, bízzunk a technikai fejlődésben!
Aktuális Opelekkel nincs sok személyes tapasztalatom, a környezetemben csak Apám használ egy Corsa D-t, így nem mernék belemenni a "milyen motorral" témába.
Passat B7 biztosan van annyiért, amennyiért autót keresel.
Szerintem lényegesen kisebb a tér a Focusban, mint a Mondeoban - a Mondeo bazinagy.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #131001 üzenetére
Ilyen Ceed/Focus/Astra/Insignia/Golf vonalon ne mozogj, mert nem fogsz elférni benne, a Focus főleg szűk hátul, akkor inkább Civic kombi, ahol már az 5 ajtós is jó nagy, és marha jól variálható. Mondeo/Passat alá nem mennék.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
F-ECT$
titán
válasz Tsebacsi #131003 üzenetére
Mondeo / Passat (B7) / Octavia, Prius és Civic akkor eddig a befutók. I40 is kicsi? (@footy: Bár azt a nagy árelőnyt nem látom, ugyanúgy 5M körül vannak belőle a 2 évesek.)
focvis: ha egyszer sok pénzem és gyerekem lesz, akkor majd veszek egy kisbuszt
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
nagyúr
válasz F-ECT$ #131005 üzenetére
Az i40 sem olyan kicsi, de arról nekem nincs sok infóm. Megszokást igénylő a forma kívül-belül A Civicnél az összes nagyobb kategóriás ténylegesen is nagyobb belül, csak a civicnél marha jó az ülésvariáló rendszer, 2 mozdulat a síkba döntés/felhajtás, és akár bicajt, nagy virágvázát vagy lapostévét is vihetsz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Primary92
senior tag
Már keresgélek egy ideje, de így is max a nyár végén lesz esedékes egy vásárlás.
A vásárra és az egyéb kiadásokra nem nagyon költenék 700k felett.
Alapvetően ilyen biciklizős, tömegközlekedős típusok vagyunk a hétköznapokon. Autó a máshogy megközelíthetetlen helyekhez, kiránduláshoz, nyaraláshoz, kerékpárszállításhoz kellene.
A kombi előny lehet, de igazából nem elvárás. Valahol a középutat szeretném megtalálni a takarékos, megbízható, dinamikus.Amik tetszenek:
Octavia mk1
Corolla E110
Focus
Toledo mk2
Mazda 323/626
Laguna/MeganeEddig a Corolla tetszett legjobban az 1.4-es motorral, mert úgy tudom takarékos autó, csak elég kicsinek tűnik.
-
alázógyík
őstag
válasz Primary92 #131014 üzenetére
Talán 1-es Meganet találhatsz, bár a jó állapot kérdéses.
Csak gondold el, hogy 500K az autó, 100K az átírás, és 100K az első szervizre. S akkor még nem beszéltünk olyan dolgokról, ami használat alatt rögtön ki fog jönni, hogy melyik foga fáj még...
K.b. ilyen autóra gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
válasz Tsebacsi #131003 üzenetére
Ha gyereket viszel hatul, akkor a hatso hely tok mindegy, ha elfer a gyerekules, jo vagy. A kozepkategoria csomagtere pedig jellemzoen semennyire/minimalisan nagyobb csak a kompaktokenal.
Pl. Golf7 Variant 605 l, Passat B7 Variant 603 l.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
őstag
válasz F-ECT$ #131001 üzenetére
Megbízhatóak, és a belső tér minősége is teljesen jó. Nekem i30-asom van több mint 8 éve, egyetlen bajom vele hogy kicsi a hasmagasság (de ez inkább a pesti akadálypálya hibája, nem az autóé).
Asszony pajtás annyira szereti hogy ha rajta múlik megint i30 lenne. Csak most már annyiba kerül mint a kifutó civic (1.6 gdi és 1.8 jól felszerelt példányok akciós ára)... Vagy hogy más durvát mondjak a volvo v40 sem sokkal drágább most nagy akcióban (mondjuk az neked biztos kicsi lesz belül, de engem vonz mint a mágnes a cc).
Szóval teljesen pöpec a hyundai/kia de nagy árelőnye nincsen már.
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Nos úgy döntöttem fiatalabbra váltok, nem akarok az elkövetkező 4-5 évben autó fronton változást az életemben, ezért inkább eladom a meglévőt és reményeim szerint az adott keretből már sikerül kihozni egy úgymond álomautót.
Nos ami a keresést megszabja:- maximum 1,4 1,5 millós keret
- mindenképpen dízel, napi 100 km-t megyek, főleg országúton
- lehessen vele élvezetesen, dinamikusan haladni, én úgy gondolom maximum 150 lóerő elég és egy stabil, de nem túl kényes futómű
- aránylag legyen praktikus (néztem 3 ajtósakat, de az hosszabb távon tuti szopóka lenne)Eddig nagyon az Alfák felé húz a kicsi szívem, elsőként is azt akartam venni, de annyi pénzből inkább nem vállaltam be, most viszont megtenném, bár tudom, hogy a nem túl kényes futóműnél bukik a történet.
Viszont a Focusok és ilyesmik annyira nem mozgatnak meg, hogy az valami csodálatos, így nem hogy 4-5, de még 1 évre se vennék, hiába jó szerkezetek.Remélem tudtok valamit jó ajánlani!
Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
F-ECT$
titán
válasz SzlobiG #131010 üzenetére
Erről a chiptuningról tudnál pár mondatot írni? Mennyibe kerül, milyen előnye, hátránya van, stb.
Tök más: van olyan használatautós telep Bp-en, ahol az emlegetett kombik közül a legtöbb megtalálható, és el is lehet őket vinni egy próbakörre?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
Integrale
veterán
válasz gooool #131018 üzenetére
Ekkora keretbol mar kijon egy jo 156 vagy 147. 2001 utaniakat nezz, faceliftes kivul belul, de meg nem a nagylampas (2003).
Benzineseket nagyon meg kell nezni, kenyes, de normalis hasznalattal es karbantartassal azokkal sincs nagy nyug.
Dizelek jobbak, vagy V6. 900 korul lonek egy jonak tunot, elvinnek egy szakit, mondjuk akit fentebb is emlitettem, a maradekbol meg lehet cserelni ezt azt.
A futomu nem ezekre az utakra valo, de annyira nem rossz mint a hire, csak nem a 10e ft-os lengokart kell venni bele, aztan darabonkent cserelni amikor koppan, hanem ugyan ugy mint a Passatnal is irtak a sracok, gyakorlatilag egyben le kell cserelni mindent.Elektronikai hibak 90%-a kontakt problema. Elkuldom a szamat Neked is (de lehet mar megtettem regen) o el fogja mondani elfogultsag nelkul, hogy mire figyelj es mit vegyel. Benzinesrol valoszinuleg le fog beszelni, ugyanis itthon ritka a normalisan karbantartott TS, JTD-k meg toleransabbak. Szoval nem nyugos, csak kenyes a TS.
Nekem az 1.4 10 ezrenkent megkapja az olajat, es elindulunk vele barhova barmikor. Van, hogy havi szinten belekerul 3-4e km.
Tukorleeses az mitosz, ahogy a csukott ajtonal nem nyilo kesztyutarto is.
Csomagtere nem nagy egyiknek se, 147-e vicc inkabb, hatul sem fogsz Superbnyi helyet talalni, passzos, de nem vallalhatatlan."Bad reklám is reklám too"
-
SzlobiG
félisten
válasz F-ECT$ #131019 üzenetére
Mire vagy kíváncsi? A motorban rejlő tartalékot lehet kihasználni egy chip tuninggal, ugyanis az összes gyártó elég nagy tartalékot hagy a motorokban aminek több oka is lehet pl co kibocsájtás csökkentése, ugyanazt a motort egy kisebb kasztniba építve lebutítva eladni stb. Pl jó példa erre a ford 2 literes dízele van 140 és 163 lóerős kivitelbe csak egy szoftver frissítés kell neki és már 163 lóerős a 140-es is ugyanis minden megegyezik koppra, de kb az összes gyártó csinál ilyet.
Szóval ameddig nem esztelenül húzzák túl addig nem kell félni nem káros a motorra nézve és fogyasztás csökkenést is eredményez a dolog sok esetben.
-
Srácok, aki benne van a témában: használt autómatánál mik azok, amiket feltétlen meg kell néznem? (kipróbálás/szemre vételezés).
Teljesen analfabéta vagyok az autómatához.
Mik az előjelek, ha kezd rosszalkodni?[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz bitpork #131027 üzenetére
2.0dci 2010-2011 körüli laguna3.
Fogalmam nincs, hogy milyen automata van alatta, még nem ástam bele magam, egyelőre hangosan gondolkodom.
Csak jött az ötlet, hogy mi lenne ha....
Eddig csak kéziseket nézegettem, viszont nemrég mentem egy automatával és szerelem lett elsőre.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Fetyoka0
tag
Szerintetek ez kamu? Hétvégén megnézem. Mire kellene odafigyelni?
-
-
-
-
-
-
Primary92
senior tag
válasz alázógyík #131015 üzenetére
Ha még megtoldom 100k-val?
Egy megbízható forrásból származó 10 éves Focus Trend 1.6 Ti-VCT kombi kevesebb, mint 150000 km-rel, szervizelve mennyiért lehet jó vétel? Karcok itt-ott vannak, az orrán a műanyag elem fülei elhajoltak, meg a hátsó sárvédő íven egy tenyérnyi horpadás, de garantáltan nincs és nem is volt más baja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- E-roller topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Avast! Antivirus topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest