- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #135999 üzenetére
Hasonlóan gondolkodom én is, az új autó árát inkább 3 felé osztottam, így lett egy mindenre használható SUV, egy kényelmes, kis fogyasztású utazó és adrenalin faktort kielégítő 2 kerekű.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz B-L-A-C-K #136003 üzenetére
Vettek egy BMW-t amivel nagyon csúnyán beszívták.
Q5-nek drága a fenttartása, az tuti kiesik még ha bele is mennének a használt autóba. Olyan autó kell amire nem kell 5 évig költeni az olajcserén kívül és az 5. évben is még érdemi pénzmagért eladható.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #136003 üzenetére
Meglehet erteni a masik oldalt is. Ha nem bogarassza valaki itt a netet/forumot, belenyul egy ilyen "full extras Q5" be hasznaltan, amit irtal, az azert elegge elveheti az ember kedvet a hasznalt dolgoktol.
Pont multkor olvastam egy cikket egy 35d X5 bmw röl. 200k km körül elcsettent a lanc, ami nonszensz...de megtörtent....4 millios javitasi arajanlatot kapott az emberünk ( az auto erhet 7-8 milliot)....megy a huzavona.
Lenyeg, csak annyi, hogy azert bele lehet nyulni, plane ha valaki nem tud/akar komoly energiat szentelni az utannajarasnak/kutakodasnak.
-
runner 125
nagyúr
Tucson mondom.., most néztem, elég egyértelműen egybehangzó a topik véleménye.
Tényleg a legszebb SUV, iszonyúan eltalálták.
Minőségben, megbízhatóságban is japán szint, legtöbbet fejlődő márka, jól felszereltek, biztonságos, hosszú a gari. Mi kell még?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #136007 üzenetére
Közben náluk is megfuttattam a kapott eredmény. Seat Ateca, a Hyundai Tucson meg XC60 amit megnéznek majd közelebbről.
Kösz mindenkinek a tippeket.
#nincsbennetarcsi
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Declare #136006 üzenetére
Mondjuk ha valaki vesz egy használt nagy értékű kocsit és nem nézeti át alaposan az meg is érdemli. Ő esetükben meg ha bele is nyúltak valami sz@rba és még a lehetőségét is ki akarják zárni ennek akkor 9 milláért már lehet venni olyan használt kocsit ami még garanciális bőven, és éppen hogy be van járatva a motorja, és jóval olcsóbban megkapja mint az újat, és semmi rizikó nem lesz benne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz runner 125 #136007 üzenetére
Jah, szerintem is Tucson, bár a Sportage részéről még vacillálnék.
Elöl kicsit fura, ebben jobb a Hyundai, hátulról viszont nagyon jó a Kia. Belül mindkettő nagyon jó.
Ha meg nem begyere a japó mégsem, akkor Kugát vennék. -
nagyúr
Én meg kicsit kibaszok magammal, mik a vélemények a Peugeot 508-ról?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
Hát igen, elég egyértelmű. Nálam is kb ez a helyzet csak én 7 milla felett nem akarok költeni, és a volvo v40 cc kifutó áraira vagyok kiváncsi jövőre. Ha nem lesz nagyobb akció könnyen lehet a hyundai tucson fut be, hiába a volvo mániám. Csak jól szolgál 9 éve az i30... Csak a tucson már kicsit nagy nekem, valami kia nero méretű cucc kellene benzinmotorral a hyundaitól (én nekem a hyundai belsőleg és külsőleg is mindig jobban bejött mint a kia).
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tsebacsi #136011 üzenetére
Már kezdek úgy írni ebbe a topikba mintha értenék is hozzá, de közbe nem... Na szóval, egy barátom fél éve vett egy ilyet használtan Hybrid kivitelben, nagyon szereti, eddig semmi baja nem volt. Én is kipróbáltam már, csak annyi jött le hogy elfogadnám, viszont fingom sincs valójában megéri e. Valami ~5 milláért vette, mondjuk én annyiért mást vettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #136013 üzenetére
Pozitív a tesztek alapján, kellően nagy és kényelmes, az 1.6-os motor városban nagyon jó, pályán elviselhető kategória. Igaz az fl-es 508 lényegesen szebb, mint a 2011-es kiadás. A robotizált váltó meg... Hát azt szokni kell
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #136009 üzenetére
Egy par eves 200k km alatt futott lancos autonal elvileg semmi nem indokolja a lanc cserejet, nem hibaztathato különösebben.
Hasznalt autonal szerintem mindig van riziko. Eleg ha egy botlabu tulaj vegezte el ezt a bejaratsat, aki mondjuk a turbo dizelben a padlo gaz padlo fek elvet ismerte es mondjuk arrol sem hallott meg soha, hogy mi az a turbo visszahütese stb. az par ev alatt is okozhat olyan karokat, amik pont majd a következö tulajt szivatjak be.
Na de 100 szonak is egy a vege, en sem vagyok uj auto parti, maganszemely eseteben, de meg tudom erteni, azt is aki azt mondja, ö inkabb többet fizet/kisebb kategoriaba ül, de ö az aki 0 km töl hajtja a kocsit
-
-
B-L-A-C-K
titán
Nem tudjátok a HA-on miért nem mutatja pár napja az adott típus fogyasztásait meg ilyenek? Oké hogy vannak olyan hirdetések ahol nem adták ezt meg direkt, de pár napja sehol se mutatja nekem...
-
veterán
Semmilyen SUV-ot nem vennék V10 TDI alatt (csak a motor miatt).
Kombi miért nem elég a népeknek, mit kompenzálnak?Szerk.: jó ha valaki idős vagy beteg azt megértem, hogy könnyebb beszállni egy magasabb ülésre. Fenti költői kérdésemmel az életerős emberekre célzok.
Ha fegyvert szorítanak a fejemhez, akkor ebből a kompániából az XC60.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Meg az is duplakuplungos automata. Biztos üldézési mániám van, de erről még a hyundai esetében is hallottam rosszakat (igaz a 7-esről). Úgyhogy lehet hogy teljesen megalapozatlanul, de én távol fogom magam tartani a dsg váltó minden fajtájától (10 évre szoktam kocsit venni). Mostanában azon morogtam magamban hogy az automata t3-as a volvo v40-ben már 1,5-es és nem 2,0-ás (és nem 8 sebességes hanem 6, és itt nem a sebességek számával van a gond, a 8-asról úgy olvasgattam hogy jó, és fogalmam sincs hogy a 6-os a régi elmegy tipus, vagy a 8-as egyszerűbb változata). És ha volvo lesz akkor 2.0 alá nem adom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #136021 üzenetére
Nem kell félni tőle. Nekünk is az van a Passat-ban 210k km-t pakoltunk bele bő 2/3 város, tehát elég sok váltáson van túl a szerkezet és működik.
Ha cseréled az olajat benne rendesen akkor sokáig bírja, nem kell félni tőle.A száraz kuplungos dsg-t viszont kerüld el tényleg.
mod:
focvis CLA SB lett volna a kiszemeltjük de az túl hosszú a városi parkoláshoz így elvetették.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz focvis #136020 üzenetére
Tetszik nekik, meg sokan szeretnek magasabban ülni, gondtalanabbul tudsz vele padkara felmenni, esetleg van wweekend haz ahova kell egy kicsit nagyobb hasmagassag...meg ugye amit irtal, idösebbek, lab problemakkal küzdök stb....meg ugye a szokasos, ha kicsi valami, pl a testmagassag....vagy ilyesmi
-
Qru
MODERÁTOR
-
őstag
Két kérdésem is felmerült
Mi az hogy pisivel megy (a jó méretarányok miatt esetleg nekem is érdekes az ateca)?
És van valami jó hely ahol megtudhatom hogy melyik dsg olajos és melyik száraz (alkérdés 1. a hyundai/kia "dsg" az száraz vagy olajos, alkérdés 2. az ateca 1.4 tsi-hez olajos a dsg?).
Köszi
-
molnarpeter
nagyúr
-
őstag
válasz molnarpeter #136030 üzenetére
O, sejtettem Köszi! De az csak dízelnél van nem?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #136032 üzenetére
Miért ne lenne? Ott van másik 5 SUV a tesztben ami itthon is kapható...
Arról nem is beszélve, hogy az NCAP legalább annyira mutat valós eredményt a törést tekintve mint a jelenleg is élő fogyasztásmérés. Szóval nekem rég nem mérvadó, az IIHS sokkal mérvadóbb, mert szigorúbbak.
mod:
Tom1939: AdBlue ahogy írták előttem.
Hyundai/Kia vonalon nem tudom, korábban VAG-nál 250Nm felett nedves alatta száraz kuplungost adtak de hogy most mi a helyzet azt a vag topikban megmondják.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #136036 üzenetére
Jó de senki nem hasonlította össze a két töréstesztet.
Kolléga ajánlotta a Rav4-et, mondtam az tuti nem lesz mert szar a töréstesztje.
Miért? Erre linkeltem az amcsi IIHS tesztet ahol csúnyán megbukott. Azon az IIHS teszten ami sokkal szigorúbb az NCAP-nál, tehát számomra mérvadóbb.#caseclosed
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz HookR #136041 üzenetére
Igen, utána kutakodtam.
Hyundai 5 év km korlát nélkül.
Kia meg 7 év vagy 150k km. Kivétel:
- fényezésre 5 év vagy 150 000 km a garancia
- audio- és navigációs rendszerre 3 év vagy 100 000 kilométer
- gyári alkatrészekre, kiegészítőkre és akkumulátorokra 2 év[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
LuckyL irta, hogy jo a torestesztje, gyanitom NCAP-t talalt, tehat valamelyest ossze vannak hasonlitva, csak mig az egyik fel-atfedessel tor, a masik negyeddel, ezert nem tanacsos kijelenteni, hogy nem biztonsagos, mivel az IIHS tesztjen komolyabb gyartok is elhasaltak. Akkor lenne relevans, ha IIHS is prezentalna eredmenyt fel-atdedessel, ami valoszinuleg hasonlo eredmenyt mutatna mint az EuroNcap.
Azzal maradektalanuk egyetertek, hogy kb annyit er, mint a mostani karosanyag normak, ragyurnak a gyartok.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
2004-es Corollarol mik a velemenyek? 1.4-es a kiszemelt, valoszinuleg kulfoldrol lenne beszerezve, 1500-4000 euro kozott talalni beloluk, keprol szep allapotuakat jol felszerelve.
Szabad, nem szabad, buktatok, hibalehetosegek?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Integrale #136045 üzenetére
Az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo. Dizelnel ugye a szokasos dolgokra kell odafigyelni, befecsi, nagynyomasu, egr... tipushibaja a dizelnek nincs. Kettostomegu, dfp nincs benne. 100-150e körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok. Ha jó gázolajat tankoltak mindig, akkor ez se biztos. Kb ennyi.
-
kenguru99
aktív tag
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #136048 üzenetére
Hjah, ez valóban nem túl jó hír, pedig egy 2007-8 körüli 2.3T 9-5-ön még én is elgondolkodnék.
De nem is értem miért nem közösködtek motorok terén a Volvo-val, ott volt/van a 2.3, 2.4 és 2.5 T5 is..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #136049 üzenetére
Az meg nagyon gyartasi elejei hiba volt (1997 vege). Szivokosar ha jol remlik, mar kb egyikbe sincs olyan, maskepp meg se eltek volna ezt a kort.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest