Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #137993 üzenetére
Tényleg nem nagy a kínálat H-ból, és sok a km is bennük. Albea azért elég kicsi, egyszer utaztam ilyenbe hátul.
(#137995) Integrale: Én is arra gondoltam hogy újabbat lenne érdemes, de hát ha az anyagiak nem engedik...
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #138001 üzenetére
Én nagyon a hitel ellen vagyok, legalábbis ami az ingóságokra felvettet illeti, de ilyen esetben vennék fel pár százat, hogy ne kelljen egy éven belül kétszer ugyan azt a procedúrát lezongorázni, még egy esély, hogy mellényúl, plusz a már vázolt kötelező költségek és a szervizelés.
Ha csak szerény 200-300e Ft-ot veszünk ezekre a kiadásokra, akkor inkább most emelném meg (valamilyen varázslattal) a keretet 1,2-1,3 millióra."Bad reklám is reklám too"
-
Lacy6
senior tag
Skoda octaviára gondolsz?
Ami még felmerült:
ford mondeo 2.0 tdci
Renault Megane III 1.9
Hyundai i30 1.6 CRDi
Van valamelyiknél valami típushiba, vagy nehezen javítható dolog?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
-v-
addikt
válasz Elektrosokk #138004 üzenetére
Hát nyilván nem magamnak.
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138002 üzenetére
Amugy ebben van valami, +1 mondjuk kerdes, hogy 2-300k az mennyit segit a helyzeten...
(#138003) Lacy6 azert arra a feher börbelsös mondeora befizetnek, hogy a 94k km nek a henyszorosa van benne tipikus cegauto.
Nem igazan ertem ezeket az almokat, amiket kergettek, hogy 5-6 eves dizel autok 90-100k kmekkel ezek azert eleg ritkak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz alázógyík #138009 üzenetére
En egy keveset futott dizeltöl ugyan ugy tartanek, mint egy extrem sokat futottol. A sajat automon latom es a szerelöm is mindig mondja es mutatja a különbseget a dizel es dizel között, amikor nala van az auto ....helyben futkosos dizel szvsz a legroszabb, a dizel nem arra van, hogy naponta 15x beinditsak es menjenek vele 3 km t. Az extrem sokat futott dizel is riziko nyilvan, de egy evi 30-40-50k futott dizel auto szvsz tökeletes...az jo esellyel nem varosban forgolodott hidegen...de ez nyilvan szvsz Hogy mitöl felnek az emberek a büvös 100k km fölött ez nekem erthetetlen raadasul az elsö komolyab szervizek is szerintem 100-150k között megtörtennek...
(ez most nem az autodra vonatkozik, hanem altalanossagban )
(#138008) kornelka ez igy van persze de azert en is figyelgetek par tipust a mobile.de-n es bakker 1-1 szep es jo auto az tenyleg villanasnyi ideig van fent
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Aki esetleg H-s Astrát keres ez nem tűnik rossznak, gondolom 1,85M-ért elhozható.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #138014 üzenetére
Ha valos benne a km, akkor a valto egy gázos pont lehet. Az enyemben 140-150 körül esett szet. Allitolag a 110lo erös 6 os manual valtos valtozatban nagyon gyakori ez a csapagyhibas valto szeria. Arra +2-300k javitast ra kell kalkulalni + ilyen körül a kettös tömegü is akár halódhat. Az enyemben is egy füst alatt azt is csereltek az elözö tulajnak. Az ujabb + money. Ö valamivel több mint 2000 eurot hagyott a szervizben....de Magyarorszagon is 300k t biztosan ki kellett volna csengetni a javitasra.
Pont jo pelda erre,amit az elöbb irtam, hogy ez a 100-150k közötti futas szvsz egy eleg necces dolog. Az elsö komoly szervizszamlak pont aktualisak lehetnek könnyen...plane egy dizelnel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz fenergie84 #138015 üzenetére
Mi ezzel a gond? Lehet 99%-ban egyedul hasznalta az autot es baromira nem erdekelte hogy hatul milyen az ablak.
Nekem elektromos hatul is, egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor hasznaltam eddig barmikor elcserelnem egy beepitett navira
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
Lehet kinti auto, es a nemeteknel a navi eleg fontos, hogy lassak hol van dugo a palyan.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #138018 üzenetére
De akkor is, maga a párosítás, tényleg a vicc kategória.
Meg egy gyári színes naviért elkérnek újonnan még a legkommerszebb márkáknál is minimum 3-400k-t, prémiumnál 7-800-at, addig egy villanyos hátsóablakpár jó ha 60-80k felárat jelent, de van ahol lazán bealkudható.
H nem fér már bele? Tényleg érthetetlen számomra is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz runner 125 #138022 üzenetére
Én valami olyat tudok elképzelni hogy céges autó volt, ezért igény az a navi meg a könyöklő meg a tolatóradar...stb volt, viszont a hátsó rész milyen leszarták, így direkt nem kértek bele hogy ezzel olcsóbb legyen.
-
nagyúr
válasz runner 125 #138022 üzenetére
En nem vagyok fennakadva ezen vannak ilyen kotelezo extrak, ami nelkul proli vagyok?
-
Termi16
őstag
válasz runner 125 #138022 üzenetére
Nekem faterom mindig azt mondja, hogy neki az autó az első ülés támlájáig tart, szerintem 1000ft-ot sem fizetne egy hátsó elektromos ablakért
Btw neki is Astra H van, persze kb fapad.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #138021 üzenetére
Ez csak FYI csak azert irtam le, mert a pakliban benne van, tudni kell rola, egy szaki meg tudja mondani kb, mi a helyzet a valto csapagyakkal, mert ha nem volt meg cserelve es ebben is a hibas szeria van, akkor annak már hangja kell hogy legyen. Ettöl ez még nem dráma ám
Ha hibas a valto, akkor azt kellenne pl mondani, hogy oke, 1,8M lenne a kocsi, de itt egy ajanlat a szerviztöl a valto renberakasra, mondjuk 300k a kettöstömegüvel. Engedjetek az árból még 150-200 at, megcsinaltatod es van egy dizel kocsid, amiben a valto/kuplung a következö 150-200k km re rendben van, motorikusan pedig egy nagyon megbizhato konstrukcio ez. Problem solved es mindenki jol jart
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #138021 üzenetére
Meg kell nézni, hogy milyen váltóval szerelték, de a H szériában az M32-es váltóról ( 6 gang kézi ) elég sok panaszt lehet olvasni, most nézegettem meg, hogy dizelbe is szerelték, én eddig az OPC végett olvastam róla, és a fórumok alapján a gyári örökéletünek mondott váltóolaj miatt lép fel kenési elégtelenség. Ismerösöm B Zafira OPC-jében is most került sorra a váltófelújítás... Németországban több cég kínálatában is láttam már, hogy külön menüpontként szerepel az M32 Váltó "Wellness-program"...
-
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #138028 üzenetére
Engem zavar benne a hiánya, nem lehet úgy kiszellőztetni az autót menetközben normálisan.
x óra pályázás után, egy kis torlódásnál nem árt(ana) lehúzni mind a 4et 1-2 percre.
Vagy álló felforrósodott autónál se lehet első 2 vel szellőztetni normálisan.
Vagy menet közben résnyire lehúzva a jobb oldali első+hátsó ablakot,(Így ér a legjobban a levegő huzatmentesen)Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #138033 üzenetére
VAG-nál amiben van comfort elektronika, már Golf III-tól felhúzza zárásra az összes ablakot.
Az enyém úgy van megoldva, hogy a tetőablakot nem zárja, mert ha jó idővan bukón hagyom, a szellőzés miatt, és nem is olyan forró így.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Szada85
aktív tag
válasz Kornel #138031 üzenetére
Ahogy most gyorsan rákerestem, a Bravo-kat valóban M32-vel szerelték, a Giulietta viszont C635-ös váltóval volt ( ezt nem ismerem ), viszont a korai daraboknál azokkal is volt gond.
Igazából manapság szerintem szerencsére egész könnyen ráakadhat az ember ezekre az információkra, csupán egy kis idöt kell szentelni rá, illetve mondjuk egy angol nyelv ismerete megkönnyíti a dolgot, külföldi fórumokon rengeteg hasznos infó van, autónézéskor, mikor megvan a szóba jöhetö autók listája mindig beleásom magam, sok érdekességet lehet találni, ami alapján az ember le tudja szürni, hogy így is bevállalja-e a dolgot, vagy nem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #138018 üzenetére
ez akkoris mindenhogyan proli, egy 5-6M-s autonal az semmi, ajiba megkapod kb
amin eccer rohogtem egy olasz cegnel ugy rendeletek be a Berlingo-t, hogy klima van, de elol is tekeros ablakkal
az mi ruppotlan mar?
vhol le kell huzni a parkolokarytaat vagy akarmit, akkor ott benazol, mint vmi Wartburg-ban 30 evehaladjunk mar a korral ennyit, hogy 2010 utan par evvel egy autonak ahany ajtaja van, akkor alapbol e.ablakos mind melle
amin sirok meg, az a riaszto nelkuli autok tomkelege
pl 15 eves G Astra es kulccsal nyitogatjak
ennyi ido alatt nem volt ra 25k, hogy centralra nyissa egy radios baszas?több drón kell ;P
-
Szada85
aktív tag
válasz hobizoli #138034 üzenetére
Szerintem simán benyalja rengeteg ember.
Nyilván megvan az a réteg, aki kicsit/kicsit jobban/alaposan ért az autókhoz, vagy megvan benne a kíváncsiság, hogy utánaolvas dolgoknak, de az átlag jóskák nagy részéröl - ahogy már itt is, illetve máshol is többször elökerült sztorik az évekig használt olajról például- simán elképzelem, hogy beül, és használja az autót, olajat, szüröket, gumit cseréltet, ha valami zörög akkor elviszi szervízbe maximum, és itt ki is merül neki a dolog. -
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #138028 üzenetére
jajma OMG
ha annyira akarnak sporolni, akkor gyari navi helyett szurjanak bele egy ablakra tapasztos TMC-s kivehetot, az nem kerul 300k-ba csak 50-be
ugyanoda elvisz az is, es valszeg frissebb rajta az utvonal adatbazis isamugy VW-nal egy idoben qrva sokan beleszaladtak abba, hogy alapbol meg kazettas radio volt benne, es ha magadtol nem kertel bele CD-s fejegyseget, akkor kijott a jarmu a kazettaval is siman e.tetoablakkal meg legykondival meg a 4e.ablakkal is, mert ugy olcsobb volt a kiindulasi ar
foleg amikor online meg lehetett mar rendelni autot, es a uzletkoto nem szolt, mivel nem volt ott, az emberke meg veletlenul atsiklott feletteIgnis-be is amugy letezett kazettas fejegyseg, de itthon a kereskedoknek volt annyi agya, hogy 2003-ban amikor elkezdetek arulni, mar altalaban nem ugy azzal rendeltek be a gyarbol, hanem a CD-sel
1-2 eve neztem a jofogason volt elado Ignis gyari kazettas fejegyseg elado
több drón kell ;P
-
trassher
addikt
válasz hobizoli #138040 üzenetére
G astrákból a későbbi classic (lengyel) kiadás ilyen. A pótkulcs sima volt, távirányító nélkül. Sokat hirdetnek a sima kulccsal mert a távirányítós eltűnt. Mondjuk ezt sosem értettem, a 20 éves suzukinkhoz megvan az összes gyári kulcs. A korábbi német verziókhoz minden kulcs távirányítós volt. Az más kérdés, hogy a gyári gombok kiszakadnak/berepednek aztán leszarják pedig ali-ról fillérekért megvan az új ház. Gyári ház meg csak elektronikával van. [kép]
Szerk.: Na gyári kazettás ignis-t még nem láttam, fateroméban is cd-s van. Mondjuk 3-szor ha volt benne cd a 10 év és 340K km alatt.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz tboy93 #138044 üzenetére
Én ali-ról rendeltem ami a képen is van. Elemet kicseréltem magamnak, nagyon maximum 2000 forint volt az akció. Ez inkább műanyagos mint gumi de nem is fog beszakadni az biztos. Ignis kulcs ugyanez, ott is cseréltem már faternak házat + gombokat.
sagesz93: Ezt mi hoztuk ki 0 kilométerrel 2006-ban. Kb. a tökéletes autó az öregnek mert a műszaki dolgok abszolút nem érdeklik és neki az autó is csak egy eszköz amivel eljut A-ból B-be. Szerintem elég csak annyit mondanom hogy autókozmetikás ismerősöm tavaly szeptemberben csak azért vállalta el mert jó barátok vagyok. Baráti alapon kért 17K-t úgy, hogy 3 napig nála volt a kocsi.
Redmi Note 7
-
Integrale
veterán
válasz lenko #138048 üzenetére
Mellesleg a Golf maga is úgy néz ki mint egy Alfasud (ami az első kompakt, nem a G1) vagy egy 127-es, ami nem is csoda, mivel ugyan az a tervező. A G2 pedig 5 évvel később jelent meg a Deltánál, ami kb annyira problémás, mint egy korabeli VR6 (ami szintén egy Lancia szabadalom. )
iRico: Ráadásul a legmegbízhatóbb raliautóként tartják számon.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Honda topik
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- War Thunder - MMO Combat Game
- Politika
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest