- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbocskai
tag
válasz vzsryl #188998 üzenetére
Igen egy Land Rover Defender vagy egy G osztály úgy néz ki, de tegyünk egymás mellé egy CX-5-öt meg egy Sharant. Ég és föld designban.
Amúgy írhattam volna Q5-t is, tíz éve az se tudott többet, volt benne tempomat, meg automata ablaktörlő, talán egy xenon, aztán kalap kabát.
De talán túl jó példa volt az Octavia, mert a kifutó modell az egyetlen piacon, ami megfelel az igényeknek és van belőle kínálat, ha eltekintünk a SUV dologtól.
Az árak meg túl viccesek, az újautó árak emelkedése miatt, valójában annyiba fáj a használtautó, mint az új 4 éve.. -
nagyúr
válasz dbocskai #188999 üzenetére
Szerintem pl. egy Ford S-max már nem annyira egyterű (de mégis az), és a 2 literes hdi elég jól húzza azt a bódét. Csak hát ha automata kell, akkor a póversiftet nem szokták ajánlani...
(Ja, egy biturbós S-max 240LE....)
Talán a legcsinosabb egyterű. És mivel áramvonalasabb a suvoknál, még tényleg jól is megy.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
inf3rno
nagyúr
A becsületes nepper amúgy milyen téren becsületes? Van nála 1.4-es Honda Jazz 3 misiért.[link]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #188968 üzenetére
Nem mindenki így tolja, nekem pl sosem volt még ilyen meghúzásos dolgom sem 20 év alatt. Egyszer tolattam fának este, mert elvonták a figyelmem meg mert annyira vastag volt a fa, hogy a visszapillantóban úgy tűnt, mintha semmi nem lenne ott csak az éjszaka. Azért 5-10-el is elég durvát ütött az a kis koccanás. Egy frontális ütközés brutális lehet.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
phaet0n
tag
válasz Tothgera30 #189008 üzenetére
Felvállalja, hogy nem feltétlenül gyári fényezésű autókkal kereskedik, de amiben többet érthet az átlagembernél, az az, hogy kisebb eséllyel vesz roncsból újjáépített autót (vagy mondhatjuk úgy is, hogy nem ebből keresi a pénzt, egy-két ellenpéldával szemben).
Én már vettem tőle autót, nem volt vele baj.
-
phaet0n
tag
-
Tothgera30
Ármester
válasz phaet0n #189009 üzenetére
Azért ezek erős kijelentések, megalapozatlanul. Tények: Három esetben kerestem meg, elsőben egy túlárazott mk3 Focus kombi ügyében, ott telefonban sem említette hogy törve volt, így háromszáz km utazás után derült ki hogy fél oldala le volt darálva. Persze, kinek mi a roncs. De egy akkor öt éves, majdnem három millás autónál ez minden szempontból problémás. Második esetben egy barátom nézett nála egy Polo-t, ott arrogáns, lekezelő volt, sokszor említve csak ez-azt kell kicserélni, lekenni, stb. Bár nem akarta rátukmálni az autót, de árban feljebb volt mint azt állapota alapján ítélném (és ezt sok esetben észrevettem). Harmadiknál pedig szintén elmentünk, bár nem sok sikerrel, ott pedig csak alkalmazottak voltak, akiknek fingjuk nem volt hogy mit/miért, és hogy a főnök engedi-e.
Egy szó mint száz, helyén kell kezelni a dolgokat. Nem mondom hogy nincs nála tökéletes vétel, de azt is át kell szűrni a rostán hogy óriási a hype körülötte.
Másrészt én eléggé a gyárias, hibamentes, megkímélt autók felé hajlok. Értem én hogy az a kínálat teteje, és azon a kereskedő nem fogna sokat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
Viszonylag még fiatal, de jó állapotú használt amerikai típusú autót szeretnék vásárolni, de úgy gondolom mire Magyarországra behozzák, szép kis haszonnal szeretne mindenki túl adni rajta. Ezért gondoltam külföldről (európából) kellene behozni, de kinek mik a tapasztalatai, melyik országba lenne érdemes elmenni ahol van is választék, olcsón (magyarországi árakhoz képest) és jót lehet kifogni? Esetlegesen olyan személyt/céget felfogadni, aki Amerikából behoz nekem olyan modellt, amire szükségem lenne, ez mennyire járható út?
[ Szerkesztve ]
-
phaet0n
tag
válasz Tothgera30 #189012 üzenetére
https://becsuletesnepper.hu/gyakori-kerdesek/
https://becsuletesnepper.hu/szolgaltatasaink/hasznaltauto-ertekesites/A játékszabályok adottak, ezen felül azon múlik, hogy kinek mik az elvárásai egy használtautó vásárlás során.
Szerk.: én vásárlásnál nem azt nézem, hogy olyan autót találjak, ami tökéletes állapotban van, hanem olyat, amin kopó-fogyó cserékkel racionális keretből jót lehet varázsolni, azon kívül számomra csak az fontos, hogy egy esetleges balesetnél ne hajtogatódjon rám, illetve ne kelljen motort generálozni vásárlás után.
[ Szerkesztve ]
-
Rendo84
senior tag
válasz molnarpeter #189015 üzenetére
Főleg Camaro, Mustang, Charger az elsődleges célpontok.
Egy picit az amcsi- eu közti szabvány különbségektől is tartok. Nem tudom mennyire kell az autót "eusítani" ez esetben?[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Az ilyen lízinges kocsikról mik a vélemények? Carnext, Eurofleet, stb.
Buliban hasznos! =]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Rendo84 #189013 üzenetére
Svájcban elég sok az amcsi vas, a helyi hasznaltauto-n nézz szét. Vagy német piac is elég nagy érdemes ott is körbe nézned.
Ha magad hoznád be az is járható út de egyszerűbb olyat megbízni aki ezzel foglalkozik.
Plusz vannak itthon fb csoportok oda lépj be akár itt helyben is lehet kapsz neked tetszőt.#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Rendo84 #189016 üzenetére
Lámpát szokták cserélni tudtommal (vagy pluszban felszerelni megfelelőt). Némelyik létezett EU kiadásban, azokat előnyben részesíteném, cégnél is volt Mustang amit magyar márkakerből vettek újonnan.
Oldalak: mobile.de, autoscout, gaspedaal így hirtelen. USA: ebay, Craigslist, vagy esetleg copart/iaai aukciókat is meg lehet nézni (nem csak töröttek vannak)
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
Na közben átnéztem ezt az ADAC-os statisztikát: [link] Ezek szerint a gyártási év is elég sokat számít, vagy esetleg az is előfordulhat, hogy bizonyos életkor felett egyes típusok könnyen lerobbannak. Ezek alapján azért jobb kerülni a 2015 előtti Kia és Hyunday modellek többségét. Főleg a Kia Ceed és a Hyunday i20 tűnik botrányosnak ilyen 5-7%-os autópályás lerobbanási aránnyal. Ha feltételezzük persze, hogy nem arra irányul a statisztika, hogy a német márkákat jobb színben tüntesse fel. Nem olyan jó már a németem, nem világos, hogy 1000 lerobbant járműből számolják e az értéket vagy 1000 azonos típusú járműből. Az utóbbi lenne jóval hasznosabb, mert az előbbinél torzít, hogyha valamiből több fut az utakon, akkor abból több is fog lerobbanni.
Buliban hasznos! =]
-
David891
csendes tag
válasz molnarpeter #188964 üzenetére
Köszönöm a válaszod és ilyen távokra jó a dízel?
Amúgy a ford automata váltója mennyire szar? -
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok. Segitséget kérnék akinek van vagy volt 2007Grande Puncija 1.9 sport 131le menyire megbizható? Mi a tipushibája? Vagy esetleg felejtős autó?
-
Rendo84
senior tag
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
-
Tothgera30
Ármester
válasz phaet0n #189014 üzenetére
Ezt olvastam, és nem is ezzel volt a gond. Pontosan úgy kerestem autót ahogy te, de számomra fontos a patyolat állapot. Ezért azzal is tisztában vagyok hogy a kínálat tetejéről találtam minden szempontnak megfelelőt. Azzal zárnán a szösszenetet, hogy "a stílus, maga az ember", emiatt én nem ragaszkodnék ahhoz, hogy Istvántól vegyek autót.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Nagyfejű #189028 üzenetére
Motor jó amúgy, M32 váltónak lehet csapágy baja (6 fokozatú), meg a szokásos kettőstömegű (szerintem ez az évjárat dpf nélküli). Hátsó lámpa testelés, ajtó átvezető kábelek megtörése, toronycsapágy, stabpálca, lengéscsillapítók, rugók problémája előfordul. Szervó gyakori gond, kb 70k a javítás. Rozsda tekintetében első lengőkarok és a bölcső állapota mérvadó. Hátsó kilincsek előbb-utóbb nem nyitnak, illetve a kurblis hátsó ablakemelő szerkezetek be szoktak állni (hátsó villanyablak nettó nincs a piacon, szóval háromajtós kell ). Fűtő venti előtét ellenállás hibája előfordul, digit klímában az állító motorok - mint minden autónál - plusz hibalehetőség.
Összességében olcsón sok autót kapsz a pénzedért, aminek aránylag több, viszont fillérekért javítható baja lehet, kivéve váltó/szervó/bölcső (ha voltak javítva, illetve nem látszik jelentős rozsda, akkor jobb ajánlat).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz David891 #189023 üzenetére
15 km-en be tud melegedni szerintem, és mivel írtad a hétvégi hosszabb utakat, szerintem nem lenne ebből fakadó probléma.
Powershift: átlag automatánál valamivel nagyobb a kockázat szerintem (gondolok itt a hiba esélyére, illetve a javítás árára), kevesen foglalkoznak vele és nem mindenki tartja be szigorúan a kötelező olajcseréket.Tartom, hogy erre a használati profilja Ampera kellene, az úgyis automata alapból vagy kombit szeretnél? (Akkor V60 D6 esetleg, de ott több dologra kell figyelni.)
-
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz molnarpeter #189030 üzenetére
Köszönöm, pl mi lehet jobb vétel?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz inf3rno #189017 üzenetére
Céges/magán témára akartam reflektálni, de tovább gondoltam tulajdonos természetes/jogi személy mivolta is árnyalt téma, antitálentum a saját autóján is lerúgja a kuplungot meg a cégesen is, stb. Új autó eladások nagy része cégre megy, a magánszemélyek meg szerintem nem mindig engedhetik meg maguknak, hogy néhány év után el is adják az autójukat. Mindig a konkrét példányt kell nézni, mellé a kínálat többi részét, nameg az árcédulát lehet jó vétel egy fáradtabb darab is, ha elég olcsó, stb... a piac pedig elég nagy, a reális értékelésben szoktak az átvizsgáló szakemberek segíteni. A jobb állapotú autó sem jelenti azt, hogy mindig is az volt és sosem esett baja, de van olyan jó, ha minőségi munkát végeztek rajta, gondolok itt akár a karosszéria javításra is, de érthető az általános karbantartás elvégzésére éppúgy. Némi túlzással gondolom nem ellenkeznél, ha neked megfelelő autót fél áron adnék, viszont kéne rá parkolási sérülés miatt néhány csavarozással cserélhető elem, vagy mondjuk magasabb a futása, ellenben végig autópályán duruzsolt.
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz molnarpeter #189035 üzenetére
1m max, igények, mebbizható legyen.. Olcson fentartható havi kb 700km megyek
[ Szerkesztve ]
-
Viiktor1989
tag
válasz molnarpeter #188979 üzenetére
Szia. Köszönöm az ajànlàst. Ducato-n belül mikre érdemes még odafigyelni?
-
bernel
tag
Használt autóvételnél ti foglalkoztok olyan kereskedőkkel, akik még a google térképen sincsenek rajta? A hahu-n nézve jópár ilyenbe futok bele, hogy XY kft autókereskedéssel foglalkozik, és nincs a térképen, vagy esetleg rajta van, de nulla értékeléssel.
Persze ettől akár lehetnek korrektek is, de nekem valahogy furcsa az olyan kereskedő, akinek nincs netes jelenléte, nincsenek vásárlói értékelések, stb.
Jól gondolom, hogy az ilyeneket jobb kerülni?
-
-
bernel
tag
válasz dellfanboy #189039 üzenetére
Melyik cég, csak hogy mi is tudjuk?
-
bernel
tag
válasz dellfanboy #189041 üzenetére
Köszi. Érdekes, hogy nem kevés értékeléssel van jó pontszámuk.
-
dellfanboy
senior tag
válasz bernel #189042 üzenetére
azert igy utolag visszagondolva voltak into jelek, pl egyik hirdetett verdan se latszik a magyar rendszam... alt ugy vannak fotozva hogy a szelvedo matrica se nagyon latszodjon.
no mind1 lehet csak rossz napjuk volt, [mondjuk ez nem valtoztat anem korrekt auton amit hirdetnek, pl az auto amit neztem szervizkonnyvel hirdettek. tudom 2020-ban nem sok jelentosege van. az autohoz volt szervizkony 1 pecsettel ami madridi. az autot nemetbol hoztak be. azert vevokent a vezetett szervizkonyv nem ezt jelenti szamomra, arrol nem is beszelve hogy az autoban 200k +km volt a pecset 70-nel se elotte se utana semmi... en mar lassan ott tartok az osszes kereskedot kerulom, pl az a nepper aki becsuletesnek mondja magat. alt vetelkor nagyitoval keresi a hibat de eladasnal biztos vagyok benne hogy nem ennyire reszletes...eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #188777 üzenetére
Múlt héten két Renaultal volt dolgom. Egyik kolléganőé, riasztó random beindult (Megan 2). Saját nyugalmunk érdekében levettem róla az akkusarut. Másik egy annak kortárs Clio, velünk párhuzamosan állt ki a parkolóból, motor fura hangok után leállt, aztán vissza kellett tolnial a helyére.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rover45
senior tag
Sziasztok, egy érdekes kérdésem lenne hozzátok.
Autót szeretnénk venni, találtunk is hála az égnek olyat, ami akár még jó is lehet, egyetlen furcsaságot fedeztem fel a rendszám lekérdezést követően.Az autó egy német úré. Ő vette újonnan, 2004-ben, szalonban, Németországban.
Az úr 2011-ben Magyarországra költözött, majd 2013-ban magyar rendszám került az autóra, mivel tartósan itt tervezett maradni.
Azonban a 2015-ös műszaki vizsgánál jóval kevesebb km-t rögzítettek az autón, majd a 2017-es műszaki vizsgánál visszatért a km a "helyes útra".A 2015-ös műszaki fényképei között a helyes óraállás szerepel:
Ez véletlen elírás lenne csak?
Az autónak máig az első tulajdonos a gazdája, (akit több éve ismerünk és szerintem cirka 70 éves), nem gondolnám, hogy tekergette az órát. -
-
rover45
senior tag
válasz szabonagyur #189047 üzenetére
peterkeT: Csak, hogy a következő 2 műszaki alkalmával ez nem tűnt fel senkinek, hogy javítsa?
Egy munkatársamnak mutattam meg, ezt a lekérdezős dolgot és gondoltam a saját autójával fogom szemléltetni, ami 1 héttel korábban volt műszakin. Akkor derült ki számukra is, hogy a műszakin a 217e km helyett 271e km-t rögzítettek. Felhívta a srác azonnal a szervizt és másnap reggelre le volt javítva úgy, hogy a diagrammon sem látszódik. -
válasz rover45 #189049 üzenetére
Mar nem egyszer bizonyitottak a hatosagoknal adminisztracioval, adatokkal foglalkozo dolgozok, hogy mennyire hanyagul es felelotlenul dolgoznak. Itt szerencsere van kezzel foghato bizonyitek.
Eleg nehez a 300-at 150-nek irni hibabol, talan egy masik auto adataival kevertek ossze. Utolag persze nem szeretnek rajta modositani, ekkora idotavlatbol pedig nagyjabol eselytelen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen