- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
ph Egyelőre még nincs információ arról, hogy pontosan kinek is szánják és mennyiért ezt a különleges eszközt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz bernel #189222 üzenetére
volt régebben egy mK2-es puntóm, 1.2 8V, 60LE. 90%-ban városban használtam, 2 személlyel általában, de autópályáztam is vele 3-400 kmeket egyhuzamban.
Nagyon szerettem azt az autót, 5-6 liter fogyasztása volt, és nagyon könnyen és olcsón lehetett szervizelni. Városban nem emlékszek olyan szitura ahol kevés lett volna a teljesítménye. Autópályán 130-at normálisan tudta tartani, többel meg nem akartam menni.
A kevés LE vagy gyenge motor a mihez képest kérdését veti fel. Eljárni A-ból B-be teljesen elég ilyen teljesítmény is. A többi már inkább kényelmi és megszokás kérdés. Persze jó ha erős a motor, sok a LE, de 90%-ban kb 50 LE-vel mozogsz városban, többi tartalék.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
nagyúr
válasz oliwire #189248 üzenetére
Hát persze; már egy éve.
(A mostani S-Max az benzines)Egy MK2 Ford Focusnál 1.6 gondolom érezhetően dinamikusabban tudok vele menni ?
Hát persze; gondolt el, hogy 2 literes. Bár az S-Maxban a 140LE-s motor volt, tudtommal 180LE-ig fel lehet piszkálni.
És hát a nyomaték... 340Nm volt a 140LE-höz. 5 személy+teli csomagtartó+klíma: szépen lendületesen lehetett vele menni (6.5-es fogyasztás mellett), persze nem rakéta módban.
Legtöbbet meg akkor fogyasztott, amikor szintén +teli csomagtartó+klíma, de 160-as tempóval; ekkor felugrott 7.4-re a fogyasztás.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Drughi #189251 üzenetére
1,6HDI motorral ajánlatosabb. Természetesen, ha lesz hajtva, mert városi közlekedést nem szereti az EGR. Lent említett betegségei ellenére is szerintem pofás ki autó. Ülései elég keskenyek, azzal számolni kell. Nem tudom hirtelen, de ezt gyártották 2,0HDI-vel?
Mod.: francia ide vagy oda, minden elektronikája Bosch. Sztereotípiákat szerintem enged el. 3F szabály vagy mi...
[ Szerkesztve ]
-
Drughi
addikt
válasz Stylewars_kp #189254 üzenetére
Csak benzinesben gondolkodunk a felhasználás miatt.
Az ülései tetszenek, mert hátra pont elég lenne két ülés a gyerkőcöknek, középre meg beférne minden is.
De ha a benzines motorjai felejtősek, akkor elengedtem. Csak emiatt jött képbe.
Pixel 7a
-
alázógyík
őstag
válasz Drughi #189255 üzenetére
Ha tetszik a tologathatós hátsó ülés sor, ill. elég oda 2, akkor less rá a C-Maxra. Abban is kivehetőek az ülések, ill. a középsőt hátra lehet tolni a csomagtartóba, és a két szélső ülés marad csak, és hatalmas hely lesz.
Belül szerintem sokkal rosszabb minőségű mint a 308, és szerednek rohadni is...
Nagy nyomású szervócső, lengéscsillapítók, motortartó bakok könnyen fáradnak.
A benzinesek nem túl jól mennek, főleg a 100Le, cserébe durván fogyaszt. -
pit stop
addikt
válasz alázógyík #189249 üzenetére
Egyetértek, hogy ha PSA akkor dízel inkább.
Az egyik legnagyobb PSA flottával dolgoztunk, de nem volt rugótörés, és a klíma meg ajtóhatároló sem volt más autóval összehasonlítása nagyobb arányban elromolva...
Hogy negatívan is mondjak: szélvédő vékony, vagy valami nem jó vele - rettenet könnyen törik, azokat kellett cserélni sokszor, meg dízelnél adblue-ra figyelni kell.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
oliwire
őstag
válasz cappa72 #189253 üzenetére
A 7.4-es fogyasztás 160-nál szerintem nem is rossz.. A mostani Focus 140 km/h felett már 10km/h-ként plusz egy litert kér. 140 km/h-nál szerintem olyan 8,5 liter lehet, 160 km/h-nál a 10 litert meg tudja enni, ha úgy van..
(#189214) molnarpeter
Tetszik ez a videó, jó az akcentusa, nem tudom, hogy ausztál vagy angol de elkezdtem jegyzetelni, hogy mire is figyeljek oda majd, ha odaérek. -
nagyúr
válasz oliwire #189259 üzenetére
Jaja, nem rossz.
Ehhez képest a benzines (1.5EcoBoost) tojáshéjas gázpedállal, igentakarékos' módban 7.15 - eddig ez volt a minimum; 9.6 pedig a 140-es tempóval (80.6km/h-s átlagsebesség 433km-re).[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz Drughi #189255 üzenetére
Mazda 5? Két hátwó ülés elég fullos, a középső gyakorlatilag nem létezik, csomagtartó elég nagy, van 1,8-as, és 2,0-s benzinmotor (vagy 1,6 dízel), nagy plusz a tolóajtó.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz oliwire #189261 üzenetére
Igen, ezek az újak már ilyenek: ha kézi, akkor mind 6 sebességes. (Gondolom a co2 kibocsátás végett is van így. A kis motoros benzinesek is 6-os váltóval vannak jórészt - ha emlékeim nem csalnak.)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
alázógyík
őstag
válasz Stylewars_kp #189264 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #189264 üzenetére
Abba is jutott? Azt hittem, az 1.6 HDI volt az első és egyetlen
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz molnarpeter #189266 üzenetére
Peeersze.
Eszembe juttattad amikor elmentem segíteni kitakarítani egy 1,6HDI turbó olajszűrőjét. Leszedni is élvezet volt...kitakarítani maga a mámor.
-
szotyika77
aktív tag
válasz molnarpeter #189214 üzenetére
Köszi az opciót, nem rossz ötlet. Munkahelyen tudnánk tölteni, van feltéve napelem, viszont otthonra is tervezzük, ezért az otthoni töltés is mehetne. Ránézek az ajánlott példányokra. Az Ampera nekem kifejezetten tetszik.
-
luckyboi82
tag
Ilyen probléma, hogy Polo IV , pár perc után átkapcsol állandó fűtésbe , akár van klíma, akár nincs, az mitől lehet? Ki se lehet kapcsolni csak a rostélyokat elzárni. Költséges-e a probléma vajon? Nem találtam semmi hasonlót a googleben.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #189268 üzenetére
Szuper 3 dolog, ami érdekes lehet:
Auto van Beuwenn (holland autókat hoz be, jelentős része Ampera)
e-service Solymár (magas szinten művelik az Ampera javítást)
fb csoport (GYIK elolvasása erősen ajánlott) -
molnarpeter
nagyúr
válasz luckyboi82 #189269 üzenetére
VW topik [link] pont most csináltam meg egy mindig fűtő Golfot, diag nem árt.
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Találtam egy autót, lekértem a rendszámát, és ezt írja a jszp:
Mit jelent ez a rész?:
,,Megállapítom továbbá, hogy a jármű vizsgált
műszaki adatai és a járműhöz tartozó okmány műszaki adatai eltérnek egymástól, de külső
jogtalan beavatkozás nyoma nem látható. Az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási hiba
miatt következett be."Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #189272 üzenetére
Gyakorlatilag semmit. Mancika elgépelt valamit pl okmányirodában, és most derült ki. Vagy ha pl motorszám olvashatatlan, azt műszaki vizsgáknál a záradékok között megtalálod, ez utalhat olvashatatlan azonosítótól motorcseréig bármire, igazából nem egzakt dolog az sem (és egy esetlegesen cserélt motor sem feltétlenül rosszabb semmivel, ha ismertek a körülmények).
[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz bernel #189224 üzenetére
2004-es VW Polo 1.2 benzin, 3 henger, 64 ló az szerintem eléggé gyengének nevezhető. Ehhez képest a rövid áttételezésű váltó és a kis súly (980 kg) ellenére úgy 80 km/h-ig kifejezetten fürge érzetet kelt az emberben. 80 km/h fölött viszont már nagyon előjön, hogy nincs erő, az előzést el is lehet felejteni, de egyébként a forgalom ritmusát bőven gond nélkül lehet vele tartani. Tehát a legkisebb mértékben sem zavaró az 1.2-es motor a megfelelő váltóval és a kellően kis súllyal párosítva. A fogyasztása viszont már annál inkább zavaró volt számomra, mert nekem azonos vezetési stílus/tempó mellett többet evett kb 1 literrel, mint a dupla ilyen erős B Vectra, ami mellesleg nehezebb is (136 lóerő, 1350 kg, 2000 köbcenti benzin). Ha egy autó menni nem megy, akkor legalább ne is fogyasszon már...
-
bernel
tag
Találkoztatok már azzal, hogy a hahu-n a kereskedők spammolják a hirdetésfigyelőt? Ugyanazt az autót leveszik, ha nem kelendő, majd új hirdetésként felrakják, hogy jöjjön róla értesítés mailben az embereknek. Elég boszantó, jó lenne kiszűrni valahogy.
-
olajbogyo
aktív tag
válasz bernel #189275 üzenetére
Szia!
Persze!
A múltkori kereskedői szakszerű árazáshoz még annyi, hogy legközelebb 2km el távolabb leparkolok majd az autómmal, és gyalog megyek oda+kérek szakadt koszos ruhát valakitől, mert ahogy elnézem ezek is erősen felfelé tornázzák ám az árat.... Képes volt, még arra is, hogy, ahogy mi eljöttünk a kereskedőtől, és beültünk a kocsiba, már azonnal kitette a "foglalózva" feliratot a nézett autóra a hirdetésben(én nem foglalóztam, és más nem is volt ott...) Nehogymán eszembe jusson alkudozni, és lehetőleg gyorsan vegyem meg, mert kurvára kapós a járgány... Még azóta is ott van a hirdetésben.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
-
GasBang
csendes tag
Sziasztok
Évente 30 ezer kilométert megyek és szükségem lenne egy komfortos keveset fogyasztó autóra. Kiszemelt autók:
1. VW Passat B8 1.6tdi/2.0tdi
2. Hyundai i40 1.7crdi/2.0crdi
3. Volvo V60 D2 1.6/2.0 dízelA felsorolt autók közül melyik a legmegbízhatóbb, illetve szervíz szempontból a költséghatékonyabb? A kisebb lökettérfogat kevesebb fogyasztást is erdeményez, vagy választjam a 2 literest? Köszönöm a tanácsokat!
[ Szerkesztve ]
"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Nem tudtunk mit tenni sajnos beleszerettünk a pezsó 307 be ,2004 <
Mit kéne rajta figyelgetni vásárlás/ nézelődès közben? -
GasBang
csendes tag
válasz molnarpeter #189282 üzenetére
Én is afelé hajlok, utánanéztem és hát jóval drágább az említett két autótól. B7 meg már öreg majd 15éves konstrukció
"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."
-
Somatom
veterán
válasz bernel #189284 üzenetére
Ezt a foglalós trükköt nem értem. Ha egy autóra az van írva, hogy lefoglalózva, akkor már lépek is tovább. Ha a kereskedő hibájából hiúsul meg az adásvétel, mert nekem adta el az autót, akkor a foglaló dupláját kell visszafizesse a lefoglalózónak. Ezt a többletköltséget nyilván velem szeretné kifizettetni. Mi ebben a vevőcsalogató?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SECTORnooB #189285 üzenetére
Széria utolsó pár évéből, vagy legalábbis facelifteset néznék dízelt (azt nem tudom, akkor létezett-e még dpf nélküli)
[ Szerkesztve ]
-
-
inf3rno
nagyúr
Amelyik kocsikon nincs fent a rendszám vagy ki van takarva a kereskedés logojával, azok általában külföldi kocsik, vagy milyen megfontolásból nincs fent? Alvázszám alapján nem lehet valahogy visszakeresni az előéletüket? Ügyfélkapun csak rendszám alapján tudok keresni. Valahogy össze kéne kötni a kettőt.
Buliban hasznos! =]
-
-
SECTORnooB
addikt
válasz molnarpeter #189289 üzenetére
Benzines a nem ajánlott kategória?
-
Doki16
addikt
válasz GasBang #189286 üzenetére
B7 nem öreg. 2010-ben jelent meg. A forma helyenként, igen B6 Passat, de a motorok újak lettek. Mondjuk a B8-at venném én is ezek közül a 2.0 dízellel. Vagy Volvoból keress jóféle v60 D5-öt.
Az általad írtak közül a VW fogja a legnagyobb komfortot nyújtani. És az egy friss 2015-ös MIB2 media platform. Már nagyon sok extrát beleraktak és ott van az egyik legjobb LED fényszóró. Távtartó tempomat meg nagyon jól tud jönni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SECTORnooB #189294 üzenetére
Nézz be Peugeot-Citroen topikba, azokat nem ismerem Prince előttiek közül biztos lesz valami jó szívó motor.
-
ngaba
aktív tag
válasz SECTORnooB #189294 üzenetére
Csak faceliftest 307-et nézz. Elvileg a szívóbenzinesek megbízhatók. Az 1.6-nak néztem jobban utána, az biztos, de szerintem a többi is.
-
SzlobiG
félisten
válasz SECTORnooB #189294 üzenetére
Az 1.6 sima szívó benzin nem rossz. Dízel fronton az 1.6, 2.0 is nagyon jó. 1.6-ból van DPF nélküli is ráadásul a 110 lovas, nekünk is ez van.
-
Qru
MODERÁTOR
20 rossz motor videós verziója volt már? [link]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen