- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #199996 üzenetére
Mondom én, hogy Ampera, csak hozzá kell alakítani a körülményeket
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ricsxx #199998 üzenetére
Szerintem teljesen jól látod a helyzetet 1.9-nél dpf nélküli verziót érdemes nézni, akkor nem viseli meg a rövid táv annyira (pr kódok alapján ellenőrizhető), hajtókarcsapágyak cseréje elővigyázatosságból nem árthat. 2.0 CR-nél hatszög tengely csere, ahogy előttem írták, város-pálya arány figyelembe vételével 1.4 TSI motorral olyat néznék, ami számlával rendbe lett már téve (vezérlés okoskerékkel, plusz koksz). 1.9 és 2.0 mellé DSG is jöhet akár, többiből csak kézi váltósat néznék.
1.6 szívónál még annyi, hogy csak a 102 lovas MPI ajánlott, az erősebb FSI problémásabb.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #200003 üzenetére
Off, nem a poszthoz kapcsolódik, de eszembe jutott a liter és szuzuki kapcsán : néztem minap, van 1lityus turbós haromhengerese is már nekik, pl balenoban. Egy olyat szívesen Ki is probalnek, úgyis szeretem a kiskobcentis, 3 hengeres "modern mizeriakat"
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #200009 üzenetére
Nekem most volt szerencsém kicsit utazni GPF+mild hybrides Vitara-'ban vagy S-Cross-ban, nekem egy és ugyanaz, mind2 autó.
Elég szépen lépett, ahhoz képest milyen batár.
Bár a belső műanyagok kritikán aluliak, vicces, hogy a 15 évvel idősebb Altea'-mban jobban néznek ki a műanyag elemek. -
Integrale
veterán
válasz grizlisandor #200010 üzenetére
S-Cross-t vettek keresztanyámék nemrég, kifejezetten jól megym kellemes a fogyasztás is, országúti tempónál még halk is. Belső anyagok Dacia szinten kb, ahány panel, annyi struktúra, illesztések olyanok, amilyenek, vonalak nem igazán találkoznak, talán még a végtelenben sem.
De ma ennyi pénzért nem igazán kapsz jobbat."Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #200010 üzenetére
A két verda közül az Scross nagyobb és nehezebb. Az 1.4T 1150 kg, az összkerekes verzió 1215 kg. Tehát minden konkurens autónál több mázsával könnyebb. Persze, hogy “szépen lépett”.
Nem véletlenül ment téli gumival elképesztő időt a Vitara S a kakucson, mivel az még egy mázsával lejjebb van.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #200003 üzenetére
Gondoltam rá, de haveromnak volt, s ő azt mondta, hogy rohangászással megeszik 8-9 litert is. Ehhez jön, hogy elég fapad, úgyhogy ezt most hátra tettem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Lacko32
tag
válasz AssAssynn #200014 üzenetére
Egyik ismerősöm vett olyat, 98' évjárat, klímával 7literrel elmászkál. Sajnos benézte, nem vitt magnest, bal hátulja tiszta gitt volt, még a csavarhúzó is átment rajta
Vagy még a 6 gen Accord jut eszembe..
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
válasz grizlisandor #200010 üzenetére
Az a "batár" nincs 1200kg
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kovsol
titán
válasz grizlisandor #200010 üzenetére
Vitara esetében a maxos GLX felszereltségnél már a belső anyaghasználat is változik. Viszont legtöbben a GL+ (középső) felszereltséget választják.
May the Force be with you!
-
grizlisandor
addikt
válasz Integrale #200011 üzenetére
A céges Dokker-nél azért jobb volt.
(#200013) vzsryl:
Az 1.6 szívó Altea-'m, 1360 kg + én, akkor azért lép nagyot.(#200022) kisza25:
batár: Nagy befogadóképességű, magas oldalú szekér.(#200023) kovsol:
Ez talán valami jóbban felszerelt volt, hátsó kamerával, meg elől, hátul érzékelőkkel. -
Tothgera30
Ármester
válasz kovsol #200023 üzenetére
A GL+ és GLX minimális extrákban tér el, műanyagok megegyezőek (szövet pedig az Alcantara ajtókárpitban és a műbőr könyöklőben tér el). Összességében kisautós beltér, gyenge zajszigetelés, nyiszorgó, zörgő anyagokkal, de ebben az árkategóriában csodát nem lehet letenni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Biqci
aktív tag
Csak kíváncsiságból, van valakinek tapasztalata, hogy mennyire élhető egy Volvo C30 az 1,6-os benzinmotorral? Ha a mostani keresésem nem jönne össze, most ez a B terv. 1,8 és 2,0 literes annyi van mint a szemét, de 1,6 jóval kevesebb. 2,4 pedig a mesében
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
runner 125
nagyúr
válasz troll81 #200029 üzenetére
Főleg annyira fehér holló, h AWD sose volt C30-ból. Talán a Polestar tizenéve csinált egy prototípust, de nem került gyártásba.
De nyilván első kerékhajtással is elég virgonc a T5-tel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
A Focussal nagyjából képben vagyok, pont ezért inkább a C30 mellett gondolkodom. Azt mondják a tesztekben, hogy sokkal halkabb mint a Ford, meg nem rozsdásodik annyira. Ha csak annyi a gond, hogy rövid a váltó, azt még túlélem, az autópályára maradna egyenlőre az Accord, amíg megvan
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
troll81
addikt
válasz runner 125 #200030 üzenetére
ugyan úgy akkor v50 T5 awd sincs se S40 ből rendben.
-
Biqci
aktív tag
válasz troll81 #200029 üzenetére
A T5 csak elsőkerékkel van, mint a Focus ST, az RS Focus van összkerékkel, de olyat nem gyártott a Volvo. És igen, elég ritka, a mobile is 2darabot dob fel 10k Euroig. De a 2,4-es is csak 6db van eladó jelen pillanatban
Viszont [link] ehhez a C70-hez mit szóltok, ha nem érdekel a tető és kupéként gondolok rá?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
runner 125
nagyúr
-
Biqci
aktív tag
válasz troll81 #200035 üzenetére
Ok, de én C30-at keresek. Nem érdekel a másik két variáns
Ezért is nehéz a helyzet, max. a C70 ami szóba jöhet, pl. amit linkeltem. Nem akarok sokat kiadni, most olyan utcai harcost keresek, aminél nem érdekel a városi küzdelem, az utcai parkolás, az esetleges jégeső..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
runner 125
nagyúr
válasz Biqci #200036 üzenetére
Azért C30-ból illik min 2000-est venni. Vagy 2.4 szívót, esetleg T5-öt, sőt D5-tel is bevállalható. Nyilván nincs belőle sok, de kint a német piacon találni, most gyors ránéztem a mobile-n, 58-at hoz 1920 ccm fölött..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
F_Peter
őstag
Sziasztok
Kinéztem egy autót (Kia) megneztem, tetszik, stb.
Kormányablakon keresztül lekért adatok alapján stimmel minden, viszont a car vertical alapján visszapörgetett, de a fotókon ott egy öreg golf van és annak az órája van befotozva és a diagramon is az a km állás van féltüntetve.
A két rendszer között egy laza 370ezer különbség.
Minek, kinek higgyek? -
Biqci
aktív tag
válasz runner 125 #200037 üzenetére
Szóval az itt a gond, hogy valóban a 2 literesből van viszonylag sok. A 2,4-es már kevesebb, 10k Euroig van 6 db, a T5-ből 2. Viszont a 2 literesek a Mazda eredetű motorok, amiket gyakorlatilag senki sem ajánl megvételre az 1,8-al karöltve, ezek a híres olajevő motorok. Mivel viszont be vagyok határolva anyagilag, egyéb ügyekből kifolyólag max 4k-t tudok kiadni, így eléggé nehéz a helyzet. Van még más is a keresésben, de nagyon bejön a C30
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Lacko32
tag
válasz F_Peter #200038 üzenetére
Carverticalnak én nem hinnék. Ha nagyon a kételyek, vidd be egy Kiaba, 10-20 papírért átnézik neked
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
yodamester10
őstag
válasz F_Peter #200038 üzenetére
Én hittem neki mert a mostani GTE előtt lekérdeztem egy Fóti GTE-t amin nem volt a hirdetésben feltüntetve,hogy sérült volt a hátólja.Car vertical 2,5 millás kártörténetet írt rá ami GTE-nél simán lehet.Doki16 mielőtt az övét megvette felhívta az eladót és rákérdezett és valóban össze volt törve de hangsúlyozta az eladó,hogy márkakerben javították de a hirdetésből kihagyta.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz BigBlackDog #200044 üzenetére
Látod, az új modelleknél mégis elengedték. Iszonyú sokat vaciláltam emiatt, h vajon válasszak-e így Volvo-t vagy sem. Aztán végül maradtam, de az 5 henger duruzsolása hiányzik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest