- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #210998 üzenetére
250 Nm felett olajos dsg van, azokkal nincs gond ha volt cserelve benne az olaj.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #211000 üzenetére
Cvicbol mind jo motor (dizel is). Fl utanit vegyel lehetoleg vagy minnel ujabbat vagy ha sedan-t talalsz azok jobb minoseguek alapbol (mashol gyartottak). Akar a hibrid is jo lehet belole ha anyataxi lesz. Akksit viszont be kell meretni vetel elott feltetlenul!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
AssAssynn
őstag
Ezt csak úgy itt hagyom. A tag 2014-ben írt hozzászólása:
"Bejönnek, csak 1.6 misiből nem biztos hogy "jót" találok. Kolléga 2006-os Corolla Verso-ja kifejezetten tetszik, de az 2.5misi volt 1.5-2éve)"
Azóta eltelt 8-9 év, plusz ő említi, hogy 1-2 éve volt az, amiről ír, azzal együtt már 10+ évnél járunk, és amit leír, az olyan, mintha ma írta volna! 2006-os Corolla Verso 2.5 misi. Lassan autóba fektetni jobb befektetés lesz, mint állampapírba."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
JackFeryll
őstag
válasz AssAssynn #211006 üzenetére
Ilyenkor azért korrigáljunk inflációval.
2022 bruttó medián: 402200, 2014-ben 200 alatt volt.
IT-ben nálunk szerintem 2018 óta duplázódtak a fizetések. Előrántok egy 18-as árlistát 8M volt egy 2.0Tdci Focus Titanium, ma ugyanez 12M. Kiragadott példa persze.
Mindeközben a forintunk is megzuhant keményen, arról meg nem az autóipar tehet.
Ne fektessetek (nem gyűjtői) autóba -
Paxker315
addikt
Bizony. De sokszor még a tesztkör sem feltétlen ad megbízható képet a hosszú távú használhatóságról
Döntések és következményeik. Felelősségvállalás a hibák után?
Tavaly nyáron intenz autókeresésben voltam a yaris után, szerettem volna 5.5M alatt tartani a keretet, & gondolva arra, hogy vannak „Mustdo” dolgok (zajszigetelés pl.). Sikerült is megvenni egy Jetta MkVI-ot, DSG-2.0tdi kombinációval.
Eleinte jól indult a kapcsolatunk. Már a közös hazaút Nemesvámosból egész kellemes meglepetés volt, majd a további hosszabb utak is menedzselhetőek voltak. De, szeptember körül valami megváltozott. Egyre érzékenyebb voltam a belső tér zajaira, gumizajra, szélzajra, sistergésre. Nosza, göngyölítsük fel, ki vállalna be 4ajtó& első 2 kerékjárati ív & tetőkárpit utolagos zajszigetelést. Sajnos utóbbit jelen állás szerint senki! (vagyis közvetve talán). A 4 ajtó-2 kerékjárati ív ~182 ezer ft-ba megállt, és jobb lett, de, autópályázni továbbra is alkalmatlan számomra. Füldugóban vezetve nem rossz, de, nem szeretek mindenhol füldugót hordani, főleg, hogy füldugóban bántóan erősnek érzed a saját hangod, így kompenzatorikusan nagyonhalkan beszélsz. Legutóbbi hosszabb pályázások után (1-1.5 óra sztrádán) rendszerint úgy szálltam ki az autóból, mint valami „Shell-shocked” előd, zsibbadtan-„disszociálva a valóságról”, csengő fülekkel, erős fejfájással-hányingerrel-szédüléssel, és teljes bizonytalanságérzettel.
Járás ilyenkor nem olyan egyszerű, mert minden lépés aprólékos tervezést-bonyolult kivitelezést igényel, ugyanis spontán félre-félre lép az ember, összeakadnak a lábai, képtelen egyenes vonalon járni. És a szenzórium „összeomlik”, gyakorlatilag nem érzed a végtagjaid, nem érzed a távolságokat, térbeli elhelyezkedést, szó szerint beszámíthatatlan vagy , szerintem ez rendkívül balesetveszélyes! Nem véletlen sikerült odacsapnom az első lökhárítót az ereszcsatornámhoz, s muszáj lesz újrafényeztetni, ha eladás mellett döntenék.Ez olyan téren kompromittáló, hogy, hazaérve sokszor már szorongok, hogy fogok beállni a garázsba, ha egyszerűen nem érzem a végtagokat, nem látom a távolságokat és nem bírom meghatározni a vonalakat sem.
Kompromittáló, mert a koncentráció-odafigyelés a zéróhoz konvergál, aminek a vége baleset, rosszabb KGFB besorolás lehet. És, nem jó olyan megközelítésben sem, hogy, anyagilag sehogy sem járok jól. Vagy mégis?
Kiszemelt lenne a Lexus IS300H, mint fenntartható, megbízható, gondmentes, kockázatkerülő utazóautó. És, ez még pont befér a garázsba, bár lehet, hogy fáradtan már nem fogom erőltetni a garázsba állást. Tudom, IS300-ast akkor kellett volna vennem, amíg 5.5 millió körül voltak a 222ezer km-t futott, 2013-2014-es évjáratú példányok, nem most szívni a fogam, hogy 8M alatt esélytelen normálisát kifogni. De, nem gondoltam volna, hogy ennyire érzékeny vagyok a menetzajra, szélre, gördülési zajra (~29 éves koromig nem autóztam, így nem volt róla különösebb benyomásom).
Egyéb megfontolandó ajánlat? A lényeg, hogy csendes legyen és olcsón fenntartható, kis szervízigényű, gondmentes. Márpedig, az utóbbi három feltételnek a Toyota hibridjei tökéletesen megfelelnek, a Lexik meg középkategóriától felfelé már az elsőnek is… És maximum 4.66 méter hosszú, lehetőleg hétszámjegyű vételárral.
Vagy, adjam el a Jettát, gyűjtögessek pár évig, élvezzem a szabadságot -gondmentességet, a megspórolt KGFB-t, teljesítményadót, pályahasználati díj mentességet, egyetemi behajtási engedély „bypasst”, és ~ 2025-2026 táján térjek vissza a kérdésre? Vagy, ejtsem az egészet, kapjon a jetta még a tetőkárpit alá& hátsó kerékdobokhoz, csomagtartópadlóhoz extra szigetelést (becsült költség ~ 160-180 ezer ft) és hátha jobb lesz? Ugye az oldalüvegek nem laminált-többrétegű „akusztikus” üvegek, így, a szűk keresztmetszet mindenképp az ablakok felől lesz majjd.. Leveleztem több céggel, van-é akusztikus oldalablak-üveg a MkVI Jettához, és sajnos senki nem gyárt ilyet. Ahogy a tetőkárpitot kibontani is kevés ember meri "bevállalni" a fém-patentek miatt.
Anyagilag mindenképp azzal járok legjobban, ha eladom, és egyelőre nem veszek autót pár évig még.Nagyon bánt, hogy így alakult ez, de úgy látszik, kénytelen vagyok középkategóriában nézelődni... Vagy füldugó-kikapcsolt zene. Vagy még rálocsolni szigetelésre nagyobb összeget (tető-csomagtartó, hátsó kerekek? padlókárpit? tűzfal?)
IS300H? csendes ez pályán is? Vagy kelleni fog szigetelés IS300H-ba is utólag? Rohadtul nem így terveztem, és jelenleg inkább a pénzügyi tudatosság, hosszútávú megtakarítások lennének pr1oritás, így, lehet inkább tényleg 4-5 autómentes évre lenne szükségem. Bitang szorongok a döntéshozástól és félek, megint rosszul választok, nagyon nem szeretem ezt az érzést...
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #211008 üzenetére
Én valami egészségügyi szakembert javaslok, nem IS300H-t.
Megpróbálom finoman kifejezni magam: Nagyon-nagyon abnormális a reakciód a zajokra, vagy legalábbis ezekre az enyhe, monoton hangokra.
Szvsz. egy idő után a Lexus is zavarni fog. Talán majd egyszer egy 200-300k £ körül kapható elektromos RR vagy Bentley megoldás lehet…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kenguru99
aktív tag
válasz Paxker315 #211008 üzenetére
"de, autópályázni továbbra is alkalmatlan számomra. "
Mi jellemző autópálya tempó?
"Füldugóban vezetve nem rossz, de, nem szeretek mindenhol füldugót hordani, főleg, hogy füldugóban bántóan erősnek érzed a saját hangod, "
Esetleg egy ilyen?
"Járás ilyenkor nem olyan egyszerű, mert minden lépés aprólékos tervezést-bonyolult kivitelezést igényel, ugyanis spontán félre-félre lép az ember, összeakadnak a lábai, képtelen egyenes vonalon járni. "
Ez viszont elég ijesztő. Szocialista autókon nevelkedtem, melyek a legrosszabb mai autókhoz képest is nagyon zajosak voltak. Ilyenekkel mentünk 1000+ km-es utakra, de soha semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Én is azt gondolm, hogy konzultálj egy szakorvossal. -
Paxker315
addikt
válasz kenguru99 #211013 üzenetére
Pontosan ezt a füldugót használom amúgy! Nagyon bejött eddig, nem véletlen viszem magammal mindenhová Vlszg irreális elvárás, hogy autóban ne hordjam, mikor utcán, bringázáskor v bármilyen nyilvános helyen használok amúgy, így vlszg csak annyi hibát követtem el, hogy a zsebemben hagytam AMúgy hasonló "tünetegyüttest" még fiatalkoromban tapasztaltam 1-1 "szoc event" közben-után, így nem is nagyon jártam szórakozni, mert rohadtul szenvedtem ezektől.
Amúgy megvan az oka, miért vagyok picit érzékeny a zajokra, fényre, és extrémen a szagokra-taktilis ingerekre, de ezen szakorvos nem fog tudni segíteni (magam is orvosként végeztem-diplomáztam, így tisztában vagyok a lehetőségekkel )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
kenguru99
aktív tag
válasz Paxker315 #211014 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy ha ez a fajta extrém érzékenység adott és nem is lehet rajta változtatni, akkor ezen egy lexus sem tud segíteni. A leghalkabb autó se annyira csendes autópálya tempónál, hogy ne érezd kellemetlennnek. Még ami számíthat az a frekvencia. A benzines lexus lehet, hogy jobb lenne mint a dízel vw.
-
Paxker315
addikt
válasz kenguru99 #211015 üzenetére
Utolsó mondatod még rávilágít valamire : most még ki lehet szállni az euro6 dieselbol kedvezően, de 4-5 év múlva már jó kérdés, mennyire lesz rá kereslet.
Kapkodni felesleges, sürgős eset az, ami tíz éven belül kér megoldást
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
kenwood
veterán
válasz Paxker315 #211008 üzenetére
Fuuu, ezt az autopalya utani szedulest meg hasonlokat honnan idezted?
Szerintem klinikai eset lehet a szerzo ....szerk : a #211012 ez sajat,es o is azt gondolja,amit en. Nem bantasbol,de tenyleg menj el orvoshoz,mert nagyon durva amiket irsz.
szerk2 : ha te is tudod,hogy ez nem normalis, akkor viszont nem biztos, hogy tanacsos egy nyilvanos forumon ilyen hosszasan ertekezni rola,mert a kevesbe hozzaerto,de egeszseges, auto vasarlasara keszulo embereket osszezavarod vele.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
imyourfriend
őstag
válasz kenwood #211018 üzenetére
A fentebb zajjal kapcsolatban említett autókkal nincs tapasztalatom, persze viszonyítás kérdése minden olyan 95 környékén ismerősnek volt Lada Níva 4x4-e, no ha valami akkor az vadiúj téli papucsokkal hangos volt. Idehaza Renault 19 majd 2-es Megane ami már elviselhető hangra.. 3-as Oktáv ami most van azzal meg vagyok elégedve. Persze lehet másnak hangos, nagy átlagot véve elfogadható a hangja és nem is tudnék mit venni ami halkabb lenne, jelen helyzetben adnék ki 7-8 milliót ilyen történetre sőt 5-öt sem.
-
Paxker315
addikt
válasz kenwood #211018 üzenetére
Nem célom összezavarni senkit. Azért írtam oda, hogy mihez hasonlítható érzés (amit pl. buli, koncert, vagy nagyobb nyilvános helyeken érzel ("hasonló "tünetegyüttest" még fiatalkoromban tapasztaltam 1-1 "szoc event" közben-után, így nem is nagyon jártam szórakozni, mert rohadtul szenvedtem ezektől."). Így, aki ilyen szcenáriókban szenved és rosszul van, annak releváns lehet
De egyelőre vonal elengedve, alpine partyplugs & Motosafe, és marad a bódé.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Terentius
őstag
Sziasztok!
Van egy 2009.03-as VW Golf Plus 1,4-es 80 lóerős benzinmotoros. Kb. 3 hónapja használom, az óra szerint kb 180.000 km van benne, németországi tanárnő volt elvileg... Most lett benne akksi, olaj, szűrő cserélve és egy bevizsgáláson is járt. Elvileg semmi baja nincs a szervíz szerint, csak a bal első lengéscsillapítót lenne érdemes megnézetni a következő műszaki előtt (2024.09.). Elgondolkodtam rajta, hogy megvegyem. A tulaj 2 milliót kér érte. Érdemes?Poco F5 12/256 Gb
-
grizlisandor
addikt
válasz Terentius #211022 üzenetére
Lengéscsillapítót párban cserélünk, porvédővel; ha már szét van bontva, érdemes a toronycsapágyakat is cserélni.
Nekem Alteám van, ami Seat márkás testvére és az 1.6 szívó 100 lóerős benzinnel határeset, én eret vágnék az 1.4 szívó 80 lóerő dinamikájától. Ha főleg városban használnátok, csak akkor érdemes benne gondolkozni.
Szét kell nézni használtautón, hogy a piachoz képest milyen ez az ár.
-
Terentius
őstag
válasz grizlisandor #211023 üzenetére
80%-ban városban használom. Ott a kompjúter szerinti fogyasztása 9-10 liter között mozog. Autópályán 6,5 volt az átlag. 2 millió környékén mi az ami ajánlott vétel lenne egyébként? Ha jól látom a korábbiakat, akkor az ufo civic pl az lenne?
Poco F5 12/256 Gb
-
nagyúr
Köszi srácok, remélem lesz alkalmam még több autót megnézni a közeljövőben.
Már csak kéne szerezni valakit, akit el tudok vinni átvizsgálásra, és ért az autókhoz - amikor tényleg komolyra fordul a szó...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Pfiucska #211026 üzenetére
Beláttuk, hogy 3M felett kell nézni, még keressük a megoldást, hogyan oldjuk meg.
Nekünk az 1.4 is bőven elég, alapvetően agglomerációs közlekedéshez kell. (Tatabánya és 20km-es körzete, szóval még igazi dugó sincs, kivéve, ha az autópályán valami gáz van, és Tata, Tatabánya lehajtónál az 1-es főútra terelik a forgalmat)
Anya-taxi lesz belőle.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
Az Astra F sem rakéta a 75LE-vel, igazából nem is arra kell.
A fogyi' meg ha megáll 7 alatt, akkor már jó lesz.Amúgy meglepődtem, hogy erre felé indulunk, azt hittem, hogy Mégane és/vagy Leon lesz az irány, és én nem vetettem el az újabb Astra-t sem. Na és persze minden változhat még...
(közben meg próbálkozok ismerős ismerősének ismerősénél, hátha van civic-specifikus szerelő)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #211031 üzenetére
Hát Jazz ilyen taxiüzemben bekér 7-8-at télen akkor a Civc bódéban sem lesz kevesebb. Illetve oké a 1,4-es 99 ló de nehezebb és nagyobb a bódé mint az F.
Nem lebeszélni akarlak, nagyon jó az az i-vtec motor, sokkal jobb mint az előd i-dsi Jazz motorja. Menjetek tesztkört vele, nem élhetetlen.#nincsbennetarcsi
-
kenwood
veterán
Budapesti,rovid utakra nezve a Focus MkII benzineseknel mi a helyzet?
Az 1.6 picit karcsunak tunik, az 1.8 (125 hp)es a 2.0 (145 hp) lenne az idealis jelolt.
Ezek a motorok megbizhatosagban azonosok az 1.6 verzioval ?
Illetve ebben az arsavban hogyan viszonyul a konkurensekhez a Focus ?[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
nagyúr
Nem is lebeszélésnek veszem, hanem inkább figyelemfelhívásnak.
Még nem néztem meg a tömeg/lóerő arányt#211033tboy93
Szerencsére annál jobb a helyzet, mert faluból városba, és kevés város a szándékolt használat.
Nekem a gondom vele, hogy a szép példányok retek drágák.
Hát erre csak azt tudom mondani, hogySelenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kenwood #211034 üzenetére
1.8-as es 2.0i is eleg problemas motor tud lenni, hajlamos nagymertekben enni az olajat (dugattyugyuru es szelepszarszimering) amit ha nem orvosoltak/nak idoben a katalizatort is tonkreteszi. A szivosor orvenycsappantyuit mozgato tengely idovel eltlorik es a terelolapat darabjait beszivja a motor, igy jelentosan karosodik a hengerfej, a huvye es a szelepek is.
Plusz ezekben van kettostomegu lendkerek is ha jol tudom (Mondeoban legalabbis van) az sem olcso dolog.Klimat probald ki feltetlen, mert a klimakompresszor is hajlamos behalni rajtuk. Az sem olcso...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kenwood
veterán
Koszi, hasonlo okokbol kellett eladnom a leendo kocsi elodjet. Rament ket ev alatt a vetelar 1.5 szerese,vegul hibaskent eladtam a vetelar alatt valamivel. Akkor mar 600 km alatt megzabalt 1 lityo olajat
Mondjuk azt egy balfasszal vizsgaltattam be,a kovetkezo kocsit csak akkor veszem meg,ha profi nezte at.
Kerdes,ezek kozul mi az, amit nem lehet egyertelmuen beazonositani meg akkor sem ,ha kiveszi a gyertyat,es belenez kameraval ...Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
nagyúr
És ott a pont a biztonságnál is. Ez is egy erőteljes szempont.
Sok a marha... épp hétvégén mesélte fiam, hogy le kellett húzódnia abnormális előzés miatt. 40 km alatt 2x... (mindkettő BMW-s volt...)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
kenwood
veterán
válasz tboy93 #211038 üzenetére
Hat,nem vagyok Fittipaldi, 3000 fole szinte sose porgettem 2.0 benzines motort.
Ami miatt kerulnem az alap motorokat,hogy orszagutas elozesnel, zsufolt foutra necces felhajtasnal stb ... legyen nemi plusz kraft.
Mondjuk emberek 50-60 loeros kocsikkal is reszt tudnak venni a forgalomban, szoval valoban nem lehet akkora tragedia az 1.6 sem.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kenwood #211039 üzenetére
Ha eszi rendesen az olajat akkor fustolni fog, az lathato ha csak csipegeti az nehezebben tetten erheto. Kettostomegu hiba is eszreveheto ha razkodik a kocsi de kuplung kinyomasra elmulik akkor az van oda, illetve hogy ha leallitaskor csattano hangot ad ki.
A vezerlese lancos (1.8/2.0) az strapabiro de nyilvan van az a km aminel mar az is cseres lehet (300k km kornyeke).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz kenwood #211039 üzenetére
600 alatt 1 liter? Ki volt aki átnézte, "rábólintott", ha nem bizalmas? Tény amúgy, hogy nem egyszerű jó szakit találni, mert helyfüggő, nem mindenki dolgozik országosan. Márpedig, ha nem székesfővárosunk körzetében venne valaki használtautót, lehet gond megbízható szakembert találni "független állapotfelmérésre" :\
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
zgospel
őstag
válasz kenwood #211041 üzenetére
"orszagutas elozesnel, zsufolt foutra necces felhajtasnal stb ... legyen nemi plusz kraft"
Attól nem leszel versenyző, hogy néha 3 ezer fölött is használod a motort. Pláne egy szívó benzinest, ami a legnagyobb nyomatékát a felső fordulatszámtartományban adja le. Az említett helyzetekben vissza kéne váltani, és nyugodtan pörgetni a motort 4 ezer fölé, rögtön nem lesz necces az a felhajtás.
Tudom, a legtöbb használót zavarja a magas fordulaton keletkező motorzaj, ilyenkor mindenfélét hisznek, hogy ártalmas, stb, de nem lesz baj. Ártalmas tartományba nem tudod pörgetni, mert letilt Szóval húzasd ki nyugodtan, lesz ott erő.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Paxker315
addikt
-
nagyúr
válasz vzsryl #211047 üzenetére
És a legjobb motor... 23 éve megy, igaz, még csak most érjük el a 190k km-t.
Az ötödik fokozat is elég hosszú, hogy viszonlag keveset fogyasszon.
(csak az a kopogásérzékelő... az nem akar meggyógyuni... ezért vagy 2000rpm alatt, vagy 3000prm felett kell vele közlekedni.)#211049footy
Azok már nem fogják érdekelni anyóáta, a Jazz-re is húzta a száját; de ettől még megmutatom neki.
Klasszikus hatchback, vagy sedan párti alapvetően (ez alól kivétel a családi egyterű, ott ő akarta, hogy Galaxy helyett S-Max legyen, merthogy csinosabb).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Politika
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Suzuki topik
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen