Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
üdv
ha az ember nézegetne egy toyota yaris-t, melyik évjárat -lehet- a jó, milyen tartalommal /abs etc/ mire érdemes figyelni?
kb. milyen kategóriát képvisel a szervizköltsége?
-
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #118998 üzenetére
Vannak gyárilag is gázos autók _szerintem_ ha kulturáltan van bekötve és elvezetve, nem egy undorító bojler van a csomagtartóban, hanem pótkeréktartály vagy rendes kiegészítő tank, akkor nincs vele probléma. Az igénytelen beépítéseket én sem szeretem, de inkább vennék egy normálisan gázosított vagy gyári gázos autót nagy benzinmotorral, mint egy dízelt azonos üzemanyagköltség mellett. Minden szempontból jobb megoldás a fillérbaszástól eltekintve is.
-
bendeguz76
aktív tag
Bmw kilőve sajnos akkor,nagyobb motorral jó lenne de a keretem tetejénél kezdődik,kisebb motorral meg lehetnek problémák.mondeoból meg még egy 2012 es évjárat is kijön.honda nem rossz előző kasztnival jobban tetszett de a beltér meg az újabban bejövősebb.nem is egyszerű dolog ez
bendeguz_HUN
-
nagyúr
válasz bitpork #119004 üzenetére
Engem nem izgat tulsagosan. Civiccel kenyelmesen elmegyek 600km-t, mire kell ennel tobb? Nekem ez kb 1.5-2 hetre eleg, de ha hetente kene tankolnom az se zavarna. Ha meg palyazok akkor ugyis ki kell allnom 200-250km-enkent pisilni/kavezni, akkor meg mar tudok tankolni is...
-
-
nagyúr
válasz tboy93 #118999 üzenetére
Hát azért a dízel csak a kisebb köbcentiknél spórolás szerintem, 3.0 és afelett többet eszik, mint a benzinesem. De kár ezen tovább rugózni, nem vagyok gázpárti, se utólagos, se gyári szinten. De inkább az nem tetszik, amit írtunk, amikor egy V6/V8 nagyköbcentis benzines lesz ennek az áldozata.
Én dízelt azért fogok venni, ha veszek, mert tény, kevesebbet fogyaszt, mint a mostani kocsim (jó esetben), cserébe jobban megy, érzésre is, és nem fog fulladozni, ha telepakolom emberekkel és csomagokkal.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
8th
addikt
válasz Tsebacsi #118994 üzenetére
Én dízel párti vagyok mindig is az voltam de személy szerint nekem (is már) egyre szimpibb az lpg.
Nem tudom miért fáj az embereknek ha valaki spórol az üzemanyagon ráadásul ha nem úgy teszi mint az egyszeri dízeles (aki teli pofára röhögve kivágja a kocsi alól a katalizátort meg a végdobot mert nyer vele autótól függően 0.5-1,5 litert) hanem drága pénzért berakatja a gázt amitől sokkal tisztábbá válik az autó kipufogógáza. Az olajcserét is jobban ki lehet tolni és a katalizátor is tovább bírja. Ha már környezetvédelem akkor ez sem egy elhanyagolható szempont.Az ecoboost-al pedig rendesen átestek a ló túloldalára. Ha belelógatnák a jelenlegi fóka orrába az utolsó generációs 1.6 szívómotorjukat állítom valós körülmények között kevesebbet vagy max. ugyanennyit fogyasztana mint azzal az 1.0 varrógépmotorral. Lehet, hogy 1-2 másodperccel szarabbul gyorsulna meg forgatni kéne, hogy menjen de a kútnál biztos nem kérne többet mint amaz. Az emisszió az elégetett üzemanyag mennyiségével arányos szóval nyugodtan jöhetnek nekem itt a buta downsizeing őrülettel egyelőre ott tartunk, hogy bonyolultabb és hibákra jobban hajlamos autók készülnek az eddigieknél drágábban amik valójában csak papíron tisztábbak a régebbieknél. Adtunk a szarnak egy jó nagy pofont de legalább lehet rá fennhangon recskázni, hogy a teljesen abszurd mérési ciklus szerint milyen keveset fogyaszt. Valóságban meg 8 felett. Ez az én szememben ugyan olyan trükközés ha úgy tetszik csalás mint a Volkswagené. Mindkettő arra ment ki, hogy teljesítsék a normát. A cél szentesíti az eszközt a valós környezetszennyezés már másodlagos.
-
zoo8800
veterán
Ha belelógatnák a jelenlegi fóka orrába az utolsó generációs 1.6 szívómotorjukat állítom valós körülmények között kevesebbet vagy max. ugyanennyit fogyasztana mint azzal az 1.0 varrógépmotorral.
Benne van.
Spritmonitor, 1.0 ecoboost vs 1.6 szívó:
6,7 vs. 7,7 liter.Ezt magyarázd meg
rip and tear, until it is done
-
Declare
őstag
válasz bendeguz76 #119006 üzenetére
Mindegyikkel lehetnek problemak 20d motor is tud jo lenni, csak jo szaki kell aki atnezi. Ha kell szivosor csreret ra kell kalkulalni+lanc cseret. Allitolag szivosor helyett a dugozas is jo, bar nem elegans amig nem irsz konkretumot, nem igen fog tudni senki segiteni
egy mondeo nagyobb esellyel lesz ceges auto szvsz (ha Magyar piacon nezelödsz). Ez is szempont lehet.
-
Declare
őstag
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #118999 üzenetére
"Azt is sporolas miatt veszik az emberek. 3.0 tdi-k nem fillerbaszok? "
Még ha 3.0 tdi lenne.. Valaki 1.9 vagy mit tudom én hanyas dízelnél se tankolja a jobb üzemanyagot mert 4ft -al drágább(pld itt is volt rá példa).. Amíg ilyen esetek vannak addig nincs min csodálkozni.. Nevet direkt nem említek mert nem szeretek mást kritizálni ilyen esetben,Ő dolga, de van ilyen is...
Ha jól számolok akkor 100liternél is kb 400ft spórolást jelent ez.. Én ezért nem értem sose ezt a +/- 3ft benzin/gázolaj lázadásokat.. 100 liternél is max 500ft ot vesz ki pluszba a zsebünkből, kb egy cappy ára, akkor nem értem miről van szó.. Ha majd 30ft al feljebb megy akkor van min parázni addig sztem nem nagyon..
Gázhoz visszatérve meg én is utálom az utólagos megoldásokat, de nem ítélem el.. Ha a tulajnak ettől jobb akkor csinálja..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz roberto211 #119018 üzenetére
Milyen 4 ft a jobb üa különbözet? A normál kerül 350be akkor a jobb minimum 375be. 100 liternál az már 2500 ft
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #119013 üzenetére
Nem vagyok tisztában a ford jelenlegi motorválasztékával és az igazat megvallva nem is különösebben érdekel. A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem. Az a fogyasztás buzik mekkája és mindenki azt hazudik be ott amit akar. De legyen, tételezzük fel van köztük 1liter difi fogyasztásban a ecoboost javára (szerintem nincs annyi de ez most mindegy). A te számaiddal és a jelenlegi benzinárral számolva legalább 100ezer kilométert kell autózni vele a legkisebb hiba nélkül, hogy nagyjából megspórolj egy turbó cserényi mannát az öreg 1.6 szívóbenzineshez képest. Az a 100k km egy átlag autósnak minimum 6év mire összejön (vagy több). Az pont az a kor amikor szerencsésebb sorsú pógártársak átteszik a seggüket egy másik új autóba. Elég kicsi a valószínűsége, hogy 6-8éves koráig bármi baj legyen az autóval így újonnan megvenni nem rizikós. Kis szerencsével még a második tulaj is elkaristolhat vele még egyszer ennyit mielőtt zsebbenyúlós lenne a játék. És elérünk a ~12 évhez és 200 000+ kilométerhez. Ekkor jön képbe a szerencsétlen csóró aki csak közlekedni szeretne és vesztére már meg is tudja fizetni az autót. Pont olyan ez mint a dízel autó, csak az első gazdinak buli. Aki pedig a sokadik tulajtól használtan 15évesen 300 000 kilométerrel megveszi az többet fog szopni mint Cicciolina egész pályafutása alatt. És a legnagyobb baj az, hogy nincs alternatíva. Az elektromos autózás még akkor is elérhetetlenül drága lesz az átlag ember számára. A hibridek sem tudnak már hová fejlődni az akkuk fejletlensége végett. A jelenlegi trendeket elnézve 15év múlva 2030-ra a személyautókból teljesen eltűnnek majd a dízel és a szívóbenzin motorok és csak ilyen hoki jobb esetben legalább 3hengeres 800-1000ccm körüli akár több turbóval felszerelt közvetlen befecskendezésű benzinesek lesznek és persze ugyanezek hibrid verziói, semmi más. Amikor majd a bonyolult befecskendező rendszert kell csilliárdokért javíttatni illetve a lendkereket vagy épp a két turbó valamelyikét vagy párban mindkettőt kell cseréltetni/javíttatni a penge dávnszájzing motoros kocsin akkor az emberek hamarjában vissza fogják sírni még az emlékükben halványan élő anno lesajnált szívócső befecskendezéses elavult lusta 1.6 benzineseket amikkel meg semmi baj nem volt.
(#119014) rbalint88: Akkor ezt rosszul tudtam.
(#119016) [rvilike]: Nem vitatom de melyik is a tartósabb? Valami olyasmi rémlik, hogy pont az 1.0 ecoboost esetében gyári előírás a 250k km-nél valami motor felülvizsgálat/felújítás. De lehet, hogy keverem valamivel nem mostanában olvastam.
(#119018) roberto211: Az olcsó gázolajról annyit, hogy az Auchan kúton kapható nyál az egyik legjobb holott a legolcsóbbak közt van.
-
-
-
-v-
addikt
válasz bitpork #119027 üzenetére
Ez szíjas és olajban fut, ha jól tudom. Egyébként nem védeni akarom azt a motort vagy a Fordot vagy downsizeingot, de nem fekete fehér ez a dolog, szóval amikor megy ez az "ez szar az meg jó" jellegű eszmefuttatás, az csak okoskodás meg tippelgetés szvsz
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ezért írtam, hogy tök meglepődtem, mikor olvastam az autómagazinban, hogy a focus 100k alatt hiba nélkül ment, és nagyrészt mindenki elégedett volt a motorral, mind hang, mind erő és fogyasztás tekintetében.
Ettől én még nem veszek 2.0 alatt motort, ha fene fenét is eszikMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem.
Ennyi erővel akkor ne higgyünk el semmit ... ha valamiből akkor pont abból lehet értelmes, valós fogyasztási adatokat leszűrni, meg áruld el ha van mondjuk mindkettőnél 500 minta, és egyiknél 1 literrel magasabb az átlagfogyi, akkor arra milyen "magyarázat" van? Na meg tapasztalataim szerint ha az első, túl alacsony, illetve utolsó, túl magas adatokat kiszeded, akkor a lista közepén nagyon jó adatokat lehet találni, ami egybeesik az általam tapasztaltakkal ...
-
-
zoo8800
veterán
A spritmonitorban pont az a jó, hogy a személyi hanták és megmondóemberkedések kimaradnak belőle, helyette csak számadatok vannak. És mivel sokan használják, viszonylag jól ki lehet szűrni a nagypapikat és a racsingosokat, a lista közepén pedig ott vannak a valós és reális fogyasztások.
Nem tudom, hogy vagy ezzel, de szerintem ha 100.000 km autókázás alatt 100 km-enként megspórolsz 1 liter benzint, az a mostani relatíve alacsony benzinár mellett is 330.000 Ft megtakarítás, csak úgy bónuszban a kellemesebb motor karakter mellé, ebből az összegből pedig nem 1, hanem 3 turbó javítás jön(ne) ki. Vagy esetleg 2 turbó, ha nagy lenne a baj. És egy turbó általában nem 100.000 km-t bír, hanem többet.
A turbó pedig az autós jelenkor mumusa. Minden kornak megvolt az aktuális mumusa, sokan utálták az injektorokat, amikor megjelent. Szépen ki is szorította a karburátorokat. Pedig jött vele az ECU, lambda szonda, mindenféle fszom jeladók, melyeket senki se ismert.
Aztán a katalizátor is elterjedt, pedig új korában az sem olcsó, mégis ott figyel a tizenéves kocsikban is. Na meg ott van a jó öreg légzsák is. Volt ám pampogás, hogy csak úgy kidurran a semmibe, drága, és még haszontalan is. Manapság ott figyel minden kocsiban. Említhetném még az ABS-t, a CR dízelt is, a sztori kb. ugyanaz. Tetszik vagy sem, de működnek.
Jelenleg mindenki a turbótól retteg, kivéve azok, akiknek olyan van Érdekes módon látni 10-20 éves turbóbenzines kocsikat az utcán, pedig már rég szét kellett volna menniük.Kíváncsi vagyok, mi lesz a turbókorszak utáni következő fő mumus.
rip and tear, until it is done
-
-v-
addikt
Ezzel nem getzy lennél, csak mondanál egy szar poént amin senki sem nevet
(#119033) zoo8800:
Érdekes módon látni 10-20 éves turbóbenzines kocsikat az utcán, pedig már rég szét kellett volna menniük.
Ezt az érvet is szeretem, miért honnan tudod nem ment már szét többször, nem a sokadik turbó van rajta, nem lett már beleöntve sok havi magyar átlagfizu, és nem lóg a bele most is? (nem mintha bajom lenne a turbós benzinesekkel, csak ez az érv is sántít erősen )
[ Szerkesztve ]
-
válasz zoo8800 #119033 üzenetére
Ez az ennyitannyit megspórolsz nagyon kényes -szvsz értelmetlen- téma. 100k km.t mennyi idő alatt megy egységjúzer? 5 év? A fizetőeszközünk romlik annyi időközben... És ha már ,akkor miért nem 300k km-re van vetítve , meg az örökéletre? Az mekkora spórolás lenne mán
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kovacsroli
senior tag
"A spúrmonitort is kellő távolságtartással kezelem. "
Az én autómnál pl. úgy alakul, hogy az én átlagom 6,93 a nagy átlag pedig 7,58. Így 9. vagyok a típus rangsorban és még soha nem ferdítettem egy decit sem.
Ez az eset tehát pont ellenkező, sokkal rosszabbat mutat mint a valóság.(És nem fogyasztás-buzi vagyok, csak ha valamikor el szeretném adni és valaki nem hiszi el a km-óra állást, akkor be tudom mutatni az adatokat és a számlákat is )
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
raczger
őstag
válasz !Overdose! #119040 üzenetére
Szerinted tényleg komolyan gondoltam az ajánlást?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
#16514048
törölt tag
De nagy divat lett mostanában különböző dolgokat az égbe lőni légzsákkal. [link]
-
kolosanyi
veterán
Sziasztok!
Jártam már itt korábban, akkor kaptam is sok hasznos tanácsot autóvásárlás témában. Azóta annyi történt, hogy lediplomáztam nyáron, július elseje óta dolgozom és diplomaosztóra megörököltem bátyám '94-es ötajtós Swiftjét. Most csináltattam meg rá a műszakit. Az az elgondolásom, hogy maximum jövő nyárig használom, aztán eladom és az addig spórolt pénzből veszek egy használt autót. Olyat, ami az igényeimnek megfelel. Kezdő autóknak elmegy a Swift, de nekem sajnos kevés amit nyújtani tud. Tehát akkor vissza az elejére, milyen autó is kell nekem? Nem prémium, nem presztízs, egyszerű megbízható közlekedési eszköz kell pár extrával, ami manapság már alapnak mondható. Ilyen az ABS, a vezető- és utasoldali légzsák, klíma és egy távirányítású központi zár. Főleg városi, használat, havi 1-2 balatoni út a nyaralóba (50 km), illetve alkalomszerűen fővárosi utak (200 km).
Most jön a fekete leves, 195 centi vagyok, 15 éve sportolok, így kevés autóban férek el jól. Kritikus pontok közé a fejtér, a lábtér, illetve a kormány magassága. A jelenlegi Swiftemben a kormány a térdeim között van és a fejem súrolja a plafont, kivéve ha elfektetem az ülést a B oszlop mögé. Amikhez volt eddig szerencsém és említést érdemel:
- G Astra: nem rossz kocsi, viszonylag olcsó, a fenntartása sem költséges, a kényelem szódával elmegy
- Suzuki SX4: alapvetően nem rossz, tűrhetően elférek benne, de mögém ne akarjon beülni senki, a kopogós műanyagok nem tetszenek, viszont az 1,6-os motor egész jól viszi az autót, 4 személlyel, csomagokkal simán tartotta a 150-et autópályán, gyorsulni is gyorsul, viszont a kilátás rémes, sok a holttér
- 2-es Punto: elég picike, de egyébként aranyos kisautó, ha egy picit nagyobb lenne...
- Grande Punto: ez már sokkal kényelmesebb, de még mindig hozzáér a térdem a kormányhoz, akárhogy is állítom
- III-as és IV-es Polo: meglepően kényelmesek elöl, de mögém nem fér be senki, nem vagyok VW párti, drága és az alkatrész árak is lehetnének kedvezőbbek
- C Corsa: a kisautók egyik meglepetése, kifejezetten tetszik
- Zafira: nagyon kényelmes, de nem fog meg, pedig ebben úgy elférek, mint kevés más autóban
- Mondeo MK3: szuper autó, de pazarlásnak érezném városba
- Focus MK2: nem rossz, de ez kicsit drága nekem
- Renault Megane (második generáció): nagyon szűk utastér, egyébként szimpatikus lenne
- Renault Scenic: kényelmes, de tartok a megbízhatóságtól, illetve nem túl szép
- Nissan Pathfinder: egyszer lesz egy ekkora SUV-om, nagyon bejönEzek közül a Suzukit, az Astrát és a 2-es Puntot vezettem hosszabb távon, a többi csak üléspróba szintjén volt. Gondolkodom a G Astrán, szívesen vennék egy láncos hajtású 1,4-est, de elég kevés eladó van, inkább az 1,6-osokat hirdetik, az annyira nem jön be. Mi a véleményetek, illetve mit tudtok még ajánlani alternatívának?
-
nagyúr
válasz kolosanyi #119044 üzenetére
Szerintem az legyen a döntő, hogy miben férsz el. Utána az, hogy hány embert akarsz még vinni, mertha 4en akartok utazni, akkor bizony vagy nagyobb kocsi kell vagy nem négyen mentek
Nem vetném el a mondeot vagy a focust. A többit majd a szakik megmondják.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz kolosanyi #119044 üzenetére
Passat B5, 5.5. 1M-ig bezárólag kapsz jót a régiből és egy pici ember még terpeszkedhet mögötted. Arra azért számíts, hogy a korából adódóan (10-18év) kell majd rá költögetni, de fenntartható és jó autó. Mondeo kb ugyanez a kategória. Célszerűbb benzinest keresni, azokban általában csak egy Föld-Hold távolság van, nem kettő, mint a dízelekben
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #119046 üzenetére
Nekem volt Passat B5 5.5-öm (1,8T) az összes autó közül azt szerettem a legjobban azok közül amihez közöm volt. Nem volt semmi gondom vele, jól ment (igaz ehhez is mérten fogyasztott). De volt benne bugi ami pl hiányzik nekem az agyonsterilizált kelletlen TSI-ből.
Nem is volt egy nagy pénztemető, a szokásos kopókon kívül csak egyszer halt meg a turbó amit cserélni kellett, meg egy vákuum cső durrant el. Ez 372k km alatt sztem parádésan kicsi hibalista.
Igaz a végén már csipegetett némi olajat de kiszolgált tisztességesen.#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
Sziasztok. Ide is beírom, hátha kapok segitséget, kiindulási alapot...
Hölgy ismerősömnek keresünk kocsit! 1.500€ a keret. Nincs család, gyerek... Kívánság: alap felszereltség ( elektromos ablak elöl, központi zár,)
Ami fontos legyen egyben a kocsi és ne hagyja cserben! A másik: suzukit nem szeretne ( valamiért utálja)
Normál használatra kellene, nem fog napi többszáz km t belehajtani.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest