- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Mobil flották
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz runner 125 #132000 üzenetére
Már ez is előítélet
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz Tothgera30 #132002 üzenetére
Pont a napokban fel is merült bennem a kérdés: ezekből kifolyólag venni sem érdemes őket? Mert látványosan olcsók a franciák, de nekem semmi gondom nincs velük, ha jók Az, hogy nem tartja az árát, nekem nem gond.
"... and I hope you have a great day!"
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
autóvásárlás előtt állok, amihez a keret átírással együtt max. 1,5m Ft lenne. Első sorban japán autót szeretnék, mindenképp benzin motorral. 6. gen. Accord és első gen. Mazda 6 a kiszemelt, 1.8-2.0 literes erőforrásokkal. Mire érdemes odafigyelni ezeknél a típusoknál? A Mazdák tényleg nagyon hajlamosak a rozsdára?
Amin még gondolkodóba estem az a 7. gen Civic sedan illetve a 2004-től 2007-ig gyártott Mitsubishi Lancer, min 1.6-os motorral. Igazából méretre ezek is elegendőek lennének, ha elől nem túl szűkösek és kényelmetlenek mondjuk egy Golf vagy Astrahoz képest.
-
SzlobiG
félisten
válasz audi100td #132007 üzenetére
Jól tudod mazdabol nagyon nehéz lesz olyat találni ami nem rohad. Honda már jobb egy fokkal, de ott is fokozottan figyelni kell rá. Múlt héten néztünk egy 7.gen civicet az atya úristen is rozsdás volt rajta. Volt egy focus is a kereskedésben csak egy évvel volt fiatalabb, de az kb rozsdamentes volt.
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #131990 üzenetére
Elöitelet. En sem vennek peugeotot, de ettöl meg lehet jo auto az....
300k km el semmi gond nincs, ha normalisan karbantartottak. Szvsz nekem sokkal bizalomgerjesztöbb, mind egy kis benzines auto, amibe evenet beletettek 4000 km-t. Siman feltetelez valami kis hetvegi futokosos hasznalatot, kispenzü tulajjal, hidegen inditgatosakkal, varosban kifektetett kuplunggal/futomüvel. Ha szerencsed van nem 2014 ben volt az utolso olajcsere, amikor 30k km mutatott az ora
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz LuckyL #131999 üzenetére
Mert HONDA. Na csak bele ne törjön a hajtókar ebbe a nagy hülyeségbe.
Nem hogy bírja, egyenesen kéri. A hajtókar csapágy el sem tud kopni, visszanő, érted, Japán.
Hondákat is javítok, bármilyen meglepő, de azok is elromlanak... ugyanitt munkanélküli honda szerelő vállal bármit.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz Mágus2 #132013 üzenetére
ha láttál már 40 ezret futott hondát, jól tudod miről van szó
de tulajdonképpen lehetne ez audi, peugeot bármi (nekünk van több ilyen keveset futott 10 éves vagy idősebb kocsi is a családban)
ezeknek a kocsiknak semmi bajuk nincs, kívül belül újszerűekés ezt elmondani egy 300 ezres peugeotról amihez hasonlítjátok az árát
csak gratulálni tudok
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz LuckyL #132020 üzenetére
Nem mondta senki, hogy jobb a PUG, meg azt sem, hogy valami baja van, de ha belenyúlsz a tutiba, amit csak rövid utakon használtak és nem szervizelték rendesen, mer a HONDÁT nem kell, akkor bizony ilyen futásnál is akadhatnak kellemetlen meglepetések. Majd ha kibújsz a szemellenző mögül és megnézed ki és mire reagált, akkor vissza térünk a témára. Lehet teljesen jó és megkímélt autó is, meg nem is. A 40 000km és a honda semmire nem garancia, ha nálad az, akkor nem értettük meg egymást. Még a végén a rózsaszín malacnak lesz igaza. Előítélet...
Eleve nem tesz jót az autónak ha sokat áll. Mindene öregszik, ami gumi vagy műanyag.
[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz audi100td #132022 üzenetére
Lehet találni olyat, amit keresel, csak idő. Sok az osztrákoktól behozott darab is, ott meg kb minden rohad.
El kell menni nézelődni. Ha a fórumra hagyatkozol, sosem fogsz autót venni.(#132021) Mágus2
Természetesen értem a mondandódat, de [TROLL] ha ugyanezen idő alatt beletekernek 3-400e km-t, akkor meg fiatalodnak a gumi és műanyag alkatrészek? [/TROLL][ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fi:zi'k #132023 üzenetére
Persze hogy nem, ennek nincs köze a futáshoz. De attól, hogy nem használod, ugyanúgy öregszik, ne hasonlítsuk az új autókhoz az állapotát.
személyes tapasztalat, hogy a keveset futott de idősebb autónál hamarabb jön elő valami bosszantó hiba, mint a többet futottaknál. A többet futott jellemzően elkopik, ezek meg elöregszenek. Pályán hajtás után repedt vízcsövekre, túlmelegedésre, nem működő fűtésre...ilyesmire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz LuckyL #132020 üzenetére
Nyilvan a 300 ezers dizel, ami mondjuk javareszt egyenesen futott autopalyan, valtas/kuplungozas/fekezes/parkolasi manöverezes es inditgatas nelkül üzemmelegen, egy kupac sz@r, bezzeg a varosban hidegen pöfkölödö auto, amivel naponta millioszor valtottak, tapostak a feket, tekertek a szervot, ki be szalltak a tesco parkoloban, inditoztak stb...nyilvan sokkal jobb allapotban lesz
pl mint egyik hölgy ismerösünk is....alig van az autoban km, csak varosban hasznalja, kuplung kezeles kisse foghjas, neha felpörög 4000 a motor es csuszik a kuplung elindulaskor....de hat ha majd eladasra kerül csorogni fog a nyal, mert keves benne a km....vegyetek vigyetek km vadaszok
gratulaciot fogadd innen is
[ Szerkesztve ]
-
ZsZso
Közösségépítő
Sziasztok!
Van nekünk egy szeretett 2008-as Toyota Yaris -unk. Mióta megvettük (használtan) 2 gyermekkel bővült a család, így a 2 felnőtt és 2 gyerek+gyerekülés teljesen megtölti a kocsit, ezért második autót szeretnénk vásárolni. Az autókhoz sík hülye vagyok ezért a segítségetekre lenne szükségem.
Használat:
- javarészt rövid (autópálya + város) kb. 20 km -es távok
- havi egy-két hosszabb táv (> 100 km)
- éves egy kirándulás (> 200-300 km)
(ezért csöppnyi agyammal arra a következtetésre jutottam, hogy dízelt vétek lenne venni)Szűrők:
- biztonság
- 4 személy rötyögve elférjen benne és mellette legyen hely a csomagoknak (babakocsi, összecsukható ágy, pelenkázó táska, stb.) - (min. 450 literes csomagtartó?)
- megbízhatóság
- előzésnél ne az 1000 cm3 -is Yaris -nál megszokott csúzli módszert kelljen használni.Anyagiak:
Mindennel együtt max. 2,5 m de jó lenne 2 m körül megállni, legalábbis a vételárat illetően.Kérdés
Nem tudok dűlőre jutni abban, hogy a Xenon mennyire lenne szükséges a kocsiba. Bár sose láttam használat közben (csak videókról) mégis úgy érzem, hogy a szűrők között kell lennie. Jól érzem, hogy ez valóban fontos cucc egy családi autónál?Kiszemelt márkák/modellek
2004-2008 -as szórásból Mazda 5, Mazda 6, Toyota Avensis vagy valamilyen Wagon, de igazából bármilyen tipp érdekelne. Nyitott lennék én a német kocsikra is, de félek, hogy a kevés ismeret miatt csak a japán ("megbízható") autók felé kellene nézelődnöm. Amiktől elzárkóznék (a magam naívságával) azok a francia márkák.Mit ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
armegoszto.hu - akciók egymás közt :::..::.. https://www.facebook.com/armegoszto ::..::
-
válasz fi:zi'k #132023 üzenetére
Ez a troll nem sikerült. Egy 3-400k-t futottban igen jó eséllyel már mindent kicseréltek, ha a megtekintéskor jó a műszaki állapota. Szerinted nekem a leellenőrizhetetlen futású dízeleim miért nem állnak meg az út szélén? Mert a technikája törődve volt- a fizimiskája meg másodlagos.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz ZsZso #132026 üzenetére
A Mazda 5-6 jo lehet ha talalsz olyat ami nem rohad. (Mas gondjuk nem nagyon van) Avensis-bol ugy remlik, hogy 1.8-at csak 2005 utan szabad venni, mert kajaljak az olajat.
Egyebkent en inkabb egy Honda Accordot(2.0) celoznek meg. A listara meg talan fel lehet venni a Mondeot, de abbol nem tudom mi az ajanlott motor.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #132027 üzenetére
Szvsz nincs olyan, hogy mindent kicsereltek. Ha 10 eves es van benne 40 ezer km, akkor ugyan ugy ra kell kalkulalni, hogy mi az ami ilyen hasznalat melett gatya lehet, mint ha 10 eves es van benne 300k km. Az alkatresz ugyan ugy öregszik, mindegyiken. 10 ev az 10 ev.
Meg ha mar belterröl beszelünk, akkor ugye az megint kerdes, hogy melyik autonak lesz jobban lelakva a belseje, amelyikbe beültek es hosszu orakon keresztül haladtak vele, vagy amelyikbe millioszor ki be szalltak....
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bitpork #132027 üzenetére
Akkor te is kapsz egyet.
[TROLL]"Egy 3-400k-t futottban igen jó eséllyel már mindent kicseréltek" - Vagy nem.[/TROLL]De komolyra fordítva a szót, és ahogy már korábban is írtam, értem a helyzetet és nagyrészt egyet is értek. Amiben nem az már az én hülyeségem max.
(#132031) audi100td
Arra értettem, hogy mindig jön egy-két negatív tapasztalat vkitől, mert már látott egy(!) olyat, vagy autómosóban() dolgozik. Tehát ez ne tántorítson el feltétlenül.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 2thletme2day #131971 üzenetére
Keresztapának is ilyen 3-as Mazzagja van. Az is rohad, pedig nem volt törve. Hát ez ilyen. Cserébe elég jól megy és soha nem volt semmi baja.
Volver? Nincs velük panasz, több S60/S40 tulajt ismerek és egyik se panaszkodott rá hogy rohadna.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz audi100td #132033 üzenetére
Focus nem játszik? A civic is jó pont olyat keresünk ismerősnek, de amit láttunk az finom szólva is egy hulladék volt. Most mindenképp egy magyart akarunk megnézni, ha az is rohad, akkor felejtő. A focus viszont sokkal jobb már ami a korrózió védelmet illeti viszont a civic kényelmesebb volt és az 1.4-es motor erősebb.
-
válasz Declare #132029 üzenetére
Na neeee, ha szaba kérni. Mit gondolsz a németből haza-"tekert" autókban mennyi van? Amikor 2-3 évesekben 180k-t lehet látni a mobile-n.
Ezen mennyire látszik az őszinte km?Megjegyezném, hogy Mágus2 a műanyag és gumi alkatrészekre írta azt amire reflektáltam. Az önhordó kaszni természetesen már kevésbé szilárd. Azonban ennek mentén csak új autót szabad venni. Pnty.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
válasz bitpork #132035 üzenetére
Szerintem ugyan arrol beszelünk....pont ezt probalom en is alatamasztani, hogy jobbara csak a Magyar fejekben van ez a berögzödött butasag, hogy 200k km az mar halalközeli, 300k km pedig mar az elettartam vege egy autonal....es ahogy annal a passatnal is latszik, a futott km nem egyenlö a lelakottsaggal. Egy varosi hasznalat soran ennel sokkal jobban le lehet lakni 100k km alatt egy autot.
Ez a 641k km azert eleg kemeny, itt azert mar jol meg kell nezni a dolgokat. Egeszen biztos vagyok benne, hogy nem fogjak tudni eladni, amig vissza nem tekerik 200 ala....
-
F-ECT$
titán
Van arra mód, hogy ha a gyáritól eltérő méretű abroncsot teszel az autóra, akkor ezt valahogy a sebességmérő tudtára add?
Dive ever, work never.
-
LógaGéza
addikt
Ezt a gyári specifikációt hol lehet megtalálni? Mert én kerestem, de csak a 195/60R15-öt találtam, semmi mást...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen