- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Digitális detox a Nokiától
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Arra vigyázz nehogy a Szilas pihenőnél menj ki mert ott a szemétégetőhöz jutsz ahol viszont egy jó kilométeres szakaszon geciszar az út utána pedig az úton csámpáskodó a kurvákat és az őket bámuló autósokat kell kerülgetni. Az az út hátul Dunakeszi alsón keresztül visz be a reptér háta mögött Dunakeszire ami elég nagy kerülő és szűk is mint állat. M3 > M0
> M2az a jó útvonal. mod: Nem jó az M2-ről nincs a majorhoz kijárat. Az első kijárat a DK. Tesco-nál van.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
pl.: Opel Insignia 2,0T
"Ha az orrban elszabadul az összes lóerő, nem sokáig tart egy tank. Budapesten elsőre 17, szelíden gurulva 14,9 litert mértünk. A tesztautó a 170 és 200 közötti sebességet 12,9 literből tartotta (volna, ha ennyivel mentünk volna, persze - a szerk), ami nem égbekiáltó. De az erős, csendes autóval idegszaggató 110-120 között poroszkálva is eltűnt 9,5 liter százon"
akkor downsizing is fakkje?
Nincsenek csodák..
Amúgy ez a szégyen: "Budapesten (...) szelíden gurulva 14,9 litert mértünk"
Épp az lenne ennek a lényege, ha nem nyomod beéri kevesebbel is... mondjuk az insignia jó nehéz is.. fos opel[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz MunezXBK #46008 üzenetére
Cserébe újonnan van borsos felára, meg idővel borsosabb szerviz költsége, csak városozást nem nagyon szereti, kurvára környezetszennyező, nem lehet forgatni, a négyhengeresek eléggé traktorok stb. Automatával autopályázni pl. király, de azért nem mindenható az a dízel
-
DeFranco
nagyúr
Valaki dobja már be legyen szives, hogy gondozásmentes 15 éves prémium német vagy japán autót akar venni 300k körül (+50k van átírásra), hogy leakadjunk végre a dízel témáról
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Hát nem feltétlen vagyok meggyőződve arról, hogy a downsizeing a jó út. A motorok egyre kifinomultabbak egyre bonyolultabbak az azonos teljesítményű és kategóriájú benzines autók fogyasztása mégsem csökkent számottevően. A benzines turbómotor is tud fantasztikusan jól fogyasztani csak arra kell figyelni, hogy soha ne nyomj még félgázt sem és a fordulatszámmérő mindig 2000rpm alatt maradjon.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Attól mert a papírra írt max. teljesítmény azonos egy régebbi szívóéval, attól még a legtöbb (alsóbb) fordulatszám tartományban a turbók erősebbek... meg persze a papírra írt csúcsteljesítmény is nőtt, hol volt régen 180 lóerős változat, sehol, most meg opel, ford skoda stb. mindnek van, 1.6-1.8 turbo...
Amúgy én se vagyok meggyőződve, olyan kurva sokat hatásfokban az a turbo nem számít, igazából csak az van ja, egyre bonyolultabb technika, meg egyre több a lóerő a mezei autókban is... amúgy nem feltétlen rossz mindig, egész élhető kis motorok ezek a nagy nyomaték miatt, de amúgy egyetértek, van ahol van ezeknek létjogosultsága, meg van ahol nincs, erről mondjuk nekem is meg van a véleményem, hogy most meg már CSAK ezt nyomják mindenhova. -
blt.62
őstag
Évi 4000 km-t megyek. Nekem megéri diesel autót vennem? Egymillió ft-ért tudok venni autómata váltós,kis fogyasztású benzines autót?
MegtorloXp
-
Qru
MODERÁTOR
Ja a lovaknak kell az abrak. Nálunk az 1,8 TSI azért ettől kevesebbel beéri (igaz csak 160 ló). Városban (BP) ha nem rúgod akkor 9-10 liter, pályán szabályos tempónál 8-8,5-et kér. 60-as tankja van, az se sokra elég...
Városban ha rúgod neki akkor 11-12 liter bekéri ő is, pályán 200-nál (óra szerint) 10-11 litert bekér, a vége 213-nál van (óra szerint) ott 12-12,5 liter környékén kér.Btw:
Volt már "szerencsétek" találkozni Dual Rate fékasszisztenses kocsival? Iszonyat idegesítő, legszívesebben tőből tépném/törölném ki a kocsiból.
mod:
blt.62: Nem éri meg. Annyiért kapsz egy Jazz-t ami kb annyit eszik mint egy dízeles és jóval olcsóbb a fenntartása.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz blt.62 #46014 üzenetére
Nem és kis fogyasztású automata benzines csak a mesékben létezik. Punto mk2 1.2-es Speedgear csodaváltóval normálisan közlekedve 7,5litert simán kér ha már kicsit nyomod akkor 8-9 litert. Nem vicc. Haverom anyja azt hajtott mert nem tud kéziváltós kocsit vezetni (fél is meg béna is). Elmentünk vele Gárdonyba. Visszaúton közel voltam hozzá, hogy félreállok és felgyújtom. Ilyen selejtet, hogy lehet a vásárlókra lőcsölni... Csak bőgeti a motort, jó szarul megy és zabál mint az állat. Nagyobb városi forgalomban 9liter gond nélkül lement a torkán, egy 1.2-es pöcsköszörűnek. Köszi. Szemléltetésképpen a C Vectra ami egy hodály a puttóhoz képest a 140 lovas szívó benzinmotorral fogyaszt átlagban 8litert és félgázon jobban megy mint egy puttó.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz blt.62 #46017 üzenetére
Nem akarok beleszólni, de évi 4000 km esetén ha nem 7, hanem 9 litert fogyaszt (ami azért istenes, 8 körül meg kellene állnod vegyesben) akkor a 2 liter difi éves szinten 32.000 Ft.
Én inkább néznék megbízhatót, mint 7 litert fogyasztót ha ennyi a futásteljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz blt.62 #46017 üzenetére
évi 4000 km-nél nem mindegy, hogy mennyit eszik?
ha nem, akkor ne vegyél autót, már bocs...40*7=280 liter benzin=112k HUF
40*9=360 liter benzin=144k HUFha bármi tökre megy a kocsiban, akkor miből csináltatod meg, ha ennyi különbség is számít?
(#46022) DeFranco : megelőztél, csak kicsit kultúráltabb formában
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Én amúgy nem értem, miért nem próbálkoznak kuplungos kompresszorral. Lehet azzal kevesebbet fogyasztana bármelyik benzines, mert alacsony fordulaton jön a nyomaték, és így átlaghasználat mellett erős motort kapunk, tehát mehetünk le köbcentiben. Vagy valami ilyesmi. Én érdeket látok abban inkább, hogy most a turbót adják el. Majd 10 év múlva jön a kompresszor, aztán meg ha elfogy az olaj, megengedik, hogy legyártsák az új akksikat (nekem ne mondja senki, hogy abból az ismert 4 fajtából egyiket se tudják megcsinálni sorozatgyártásra. Inkább a nagy olajmuftik nem engedik).
-
Qru
MODERÁTOR
Az nagyon jó!!!! Nekünk Superb van ugyanezzel a motorral ami 1,5 tonna de így is nagyot lép. Az Octi könnyebb karosszériája miatt meg csúnya alázó géppé változtatja.
A sebváltója nem az igazi, néha akad főleg ha pár fokozatot kihagysz (pl 6-ból 4-be váltásnál) de nem vészes. Olajat nem eszi (még), szóval nincs rá panasz. Egyedül annyi, hogy nehéz vele lassan menni.
mod:
Ő az újat nézte? Abba már 170 vagy 180 lovat tud az 1,8-as TSI ha jól rémlik, az még kegyetlenebb.
A féket szokni kell a hülye programozású fék asszit. miatt. Engem még így 1,5 év és 45k km után is megviccel néha...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Integra
titán
alattam a 2 literes turbo állandó (!!) awd-vel elmegy 11.5 literrel 90% városi forgalomban, rendszeresen játszadozva. és szintén 1600 kg. autópálya 140 körül 9 liter, és csak manuál 5 sebességes váltó van benne. igaz, ez made in japan.
ez az opel turbo egy vicc, de komolyan. raáadásul az enyém egy suv, aminek azért még homlokfelülete is nagyobb mint az insigniának. érthetetlen hova ez a bazi nagy fogyasztás.. még úgy is, hogy nagyon jól tudom, ismerem, hogy az autós újságírók hogyan bánnak az autókkal..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Vki nem adna kölcsön nekem pont ennyit pont erre? Apránként visszaadom, becsszó!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
Úgyvan. Ott van pl. a Kadett GSI 16v 150lóval a nyolcvanas évek végéről. Fogyaszt 7,5litert átlagban megy mint az állat. Na az a motor annyira szar volt, hogy 1:1 átrakták az F Astrába is. A mostani 1.8 140lovas benzinmotorjuk se rossz. Jó karaktere van és a fogyasztása se sok...
-
Integra
titán
a most kifutó és az eggyel előtte levő generációs subaru forester xt-ben 2.5 literes boxer turbo van, 250 le gyárilag. a boxerek közismerten iszákosak, de azt is elhajtottam 13 liter körül városban játszadozva. az élményfaktor, az autó összeszerelése, masszívitása, összekerékhajtása pedig összehasonlíthatatlan ezzel az opellel, de még az eggyel erősebbel is. nem is értem miért vesz valaki ilyen autót, mikor a piacon ha kicsit keres, kevesebb millióból egy olyan masszív megbízható brutális vaddisznót talál, hogy elsírja magát ha utána átkellene ülnie egy ilyen opelbe.
igaz, nincsen benne olyan kapcsoló rengeteg, meg nem ilyen trendi.. szerintem ilyen opelt max céges autóként vesznek, flottában....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ReSeTer
senior tag
válasz bitpork #46028 üzenetére
De azok nem lekapcsolhatóak. Írtam. Magas fordulaton nincs értelme a kompresszornak, mert nem ad szinte semmit, csak elvesz (ugye a maga forgatásához szükséges lóerőt), illetve alapjárat, amikor megint felesleges. Jaguárokban ilyenkor is forog. Na ott azért magas, és a 4000 ccm se elhanyagolható dolog...
Azt hiszem a Nissannak volt egy próbálkozása ezzel, de nem jött be, mert azért még gyerekcipőben jár ez a dolog.
Megvan: Nissan micra.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integra
titán
válasz ReSeTer #46038 üzenetére
azért az ad rendesen nyomatékot is, nem csak teljesítményt és sokkal kultúráltabb formában mint a turbo. a jaguar-land rover elég jól tökélyre fejlesztette már a kompresszoros motorjait, mert amíg a németek összevissza cserélgetik a turbot és a kompresszort, addíg a jag konzekvensen kompresszorozik. és elképesztően jó motorokat építenek most már. mindegy, hogy az új v6 kompi vagy a v8 kompiról beszélünk. és ne felejtsd, ezek presztízs motorok is, itt nem a hengerlekapcsolás a legfontosabb dolog.
egyébként valahol utána lehet olvasni ennek is, asszem most tartanak a negyedik generációs kompresszoroknál a márkánál, asszem az új range rover egyik leírásában olvastam.a nissan micra kompihoz:
nem azért nem jön be, mert nem jó, hanem mert a turbonak sokkal nagyobb marketing értéke van. olyan ez mint az lcd vs plazma.. plazma egy nagyon igényes és jobb megoldás ha képminőségről van szó, mégis az lcd-t veszi boldog boldogtalan.. valahogy így vagyok a kompresszorral is, egy elegáns megoldás, sokkal kultúráltabb és kiegyensúlyozottabb a motor vele és ugye a felépítéséből fakadóan lentről húz. a turbo sokkal kommerszebb, elterjedtebb. én is turboval járok, mert ez van...
de azért a jaguar-land rover komrepsszorosai... az beszarás[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ReSeTer
senior tag
Nem írta senki, hogy lóerőt ad. Én úgy tudom, inkább nyomatékot ad, mintsem lóerőt. Lóerőt inkább levesz.
bitpork: Fogyasztás miatt, nagyon is jó ötlet a kapcsolgatás saját kuplunggal.
-
válasz Integra #46046 üzenetére
Az a baj h nekem is a brit vonal jobban tetszene, de az már tényleg akkora zsákbamacsek mint neduddki írásainak az értelmezése ... Más kérdés h éssze egy lexus460 v 600h mellett tenném le a voksom végtelen zsével.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ReSeTer
senior tag
Infiniti? Senki?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Napelem
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen