- Netfone
- Yettel topik
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Ismerősnek FL előtti van Sanderoból, rozsdásodik neki mint a fene. Én előbb vennék egy Aygot - könnyebben el is tudja majd adni szerintem.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Én követem fb csoportját, mert a logan stapway kis ideig foglalkoztatott, a többség imádja, de van sok kisebb hiba amit amúgy garanciában orvosolnak
Amúgy sandero stapway-t vegyen akkor már, vagy legalább arctic felszereltséget.
A stepway-t majd eladni is könnyebb lesz és az szerintem pofás kis autóEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz pit stop #176001 üzenetére
Az első széria az új Daciakból mind rohadós, később sokat javultak. Nálunk 1-2 van a flottában - dokker -, szeretik, nincs velük gond. Barátomék egy lodgyt vettek, 1.6 szívó, jó felszereltség, teljesen vállalható, pedig 2 éve 2 gyerek és 1 kutya amortizálja..
Aygo az még mindig közös ló a franciákkal, nem?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #176004 üzenetére
most már bekerült a rendeletbe az euro5 is, ami azért azt jelenti, hogy 4-5 éves autóval akár simán nem mehetsz aznap utcára - ami lehet 0 nap is meg lehet akár egy hónap is. euro 4 alattiak szerintem lassan ki lesz baszkurálva teljesen. lehet, hogy már jövőre, lehet, hogy csak 5 év múlva. de egyértelmű kockázat.
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Én 101% Sandero Articra szavaznék. Tengerészkékben mert az ingyen van és a tolatoradart, könyöktámaszt beXelve. Stepway kihuzva mert tudtommal nem rendelhető szivóval. Drága meg a fenének kell DI rövidtávokra.
És azért mert ha véletlen belenyulnék vmi szarba Jazz P2 vonalon és bele lehet akkor azt én csinálom én szívok....
Ha megveszed küszöbbe sprazzel bele 1+1 flakon Dinitrol 1000et. Régi Logan ott 10évesen rohad. Új állítólag nem de én nem kockáztatnék.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz máyköl #176008 üzenetére
azért amikor a jelenlegi vezetés benyögte, hogy szmogriadó esetén EUR5 se mehet csuklottam egy nagyot és nem lennék biztos benne.... [link]
amúgy sztem ha a katasztrófális levegő minőséget akarják javítani akkor első körben ellenőrizzenek. Ahool dugozva van, nem megy katalizátor... ott ugrik forgalmi. Tippre dizelek 30-40% ilyen.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kisza25 linkelte a Hanula Barna féle videót. Mielőtt nagyon méregzöldül mindenki nézze meg. Kötelezővé tenném minden politikusnak és szavazónak is. Aki még ezután is a kocsikat okolja annak meg élete végéig naponta legalább három alakalommal hátha feléri ésszel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #176006 üzenetére
Szerintem nem ugyanabban az országban élünk, Mo-n 14 éves az átlag autó életkor...jövőre, persze. Max lesz dugódij, de azt fizetni fogja mindenki, az itthoni helyzetet ismerve még az elektromosok is...
Illetve addig komolytalan amig nincs ki ellenőrizze és a büntetési tétel 15-30k. Persze lehet fogadni a jövő évi nb1 bajnokra is, esélye kb. ugyanannyi.[ Szerkesztve ]
-
SI-ZO
csendes tag
Üdv!
Első autónak mit ajánlotok?
300 ezer forintos keretben gondolkodok így legelső. Ebből a kevéske összegből, ti mit vennétek? -
rbalint88
addikt
válasz Kickass #176013 üzenetére
Ha ettol lesz sok szavazo, akkor meglepik, hidd el. Ha Bp-n jarsz, azert messze nem 14 eves az atlageletkor. Egy-ket melosautot leszamitva a 15eves autom nagyon oreg a tobbseghez kepest, amivel talalkozom.
bitpork: en se azt mondom, hogy ez jo - nyilvan a helyi levego tisztasaga szempontjabol jo, de ahhoz az is nagyon sokat hozzatenne, ha mar a par eves buszok is nem fosnak a kormot... multkor egy kb 3 eves karsan attack fordult elottem a Varfok utcabban kellemes pamaccsal, pedig az mar asszem scr-es is (nox szuro adblue-s katalizator), nem csak dpf-es.
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #176016 üzenetére
Ettől nem mostanában lesz sok szavazó. Az meg hogy milyen a fővárosi autók összetétele, max stat alapján. Persze többször látni újat/újszerűt, luxust, ami tompitja a képet. De ha jobban belegondolsz, a mai forgalomban egy jóállapotú 10 éves Prius is 'újnak' hat, de ugyanez a helyzet egy hasonló korú Range-l is. Sok Fiat 500-t látok, azokból is a legrégebbiek 11-12 évesek. Lehetne még sorolni.
-
válasz rbalint88 #176016 üzenetére
Kormolni már a modern benzinesek is kormolnak. Szerintem az autós közlekedés nem olyan súlyú mint aminek beállítják. Persze van olyan busz ami mögött nem csak megfulladsz a büdöstől de nem is látsz, de én még mindig szkeptikus vagyok. Co no és pm10 több jön áramtermelésből gázégetésből és a sima autógumi és fékbetét kopásból - szerintem. No meg elektromos autó előállításából is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #176019 üzenetére
Amikrol te irsz, azok orszagos problemak. En csak Bp belvarosi nyomort ragozom, ahol a fustokado szarok mogott/kozott doglesz meg. Es itt sajnos nem csak a dizeltfust a problema, hanem az olajat fogyaszto, “ketutemu” fustot eregeto csodak is. A muszakit nagyon meg kene szigoritani es a rajtautesszeru nkh-s kornyezetvedelmi ellenorzeseket rendszeresiteni. Ha ott kasza van, akkor 30 napon belul hibakat kijavitva ujra meg kell jelenni a hatosagnal. Ha akkor is kasza vagy nem jelensz meg, akkor rendszam el. A meg nem jelenest meg egy 50k-s csekkel is honoralni, ha a vizsgaidopontig nem ker halasztast vagy uj idopontot (egy heten belulre), mert kozbejott valami. Lenne itt is csendrendfegyelem hamar, mint Maguseknal.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #176019 üzenetére
Közlekedés városi szennyezésénél áramtermelést akkor lehet idekeverni ha villamost, troli, metro meg elektromos autót hasonlítasz buszhoz, meg személy autóhoz..
Na most had ne mondjam mennyit CO NOx, PMxel szennyez egy villamos, troli, metro a városban és mennyit az átlag busz.
Innen nagyon durva elfogultság, szemellenzőség kell a hszedhez.
---
megj: MO áramtermelésének ~50%ban semmilyen CO, NOx és PMxel nem szennyez. Atom + víz + nap.
A maradék áramtermelés ~50%nak legnagyobb része gáz. Ami erőművi szinten lényegében nem bocsát ki COt, NOXot és PMxet. Tökéletes az égés. A maradék kb 800MW az erősen szennyező szén. De az se a város közepén tolja ki magából.megj2: Az elektromos autó előállítása detto nem a város közepén történik. ÉS városon kívül is energia szempontjából annyira környezetszennyező amennyire a megtermelt áram az.
És akkor ennyit erről a BSről.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
válasz stickermajom #176024 üzenetére
egy nem autób..i emberkének tökéletes, olcsó, garanciás, minden nyügjét orvosolják, de igazából főleg fényezési gondok jönnek elő, mert 1-2 helyen az illesztések miatt dörzsölődik, ezeket garanciában javítják, az 1.0-ra motorra nem szokott lenni panasz, inkább a 0,9 tce-re, de az is inkább user error, mint valós hiba.
az 1.0 arctic 2,69M listaáron, nem tudom ebből még engednek-e, de szerintem az már nem egy rossz ajánlat
nézze meg, próbálja ki[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #176020 üzenetére
Vagy esetleg adjanak egy normális állami támogatást, hogy az emberek könnyen le tudják cserélni a dízel autóikat hibridre vagy elektromosra. Mert az év vicce, hogy egy dízel b7 passattal (adblue, dpf stb) szmogriadó idején nem mehet be a városba az ember. Adjanak annyi vissza nem térítendő állami támogatást a dízeleseknek amennyit eurotax szerint az autójuk ér és rengetegen azonnal feldobnák hahura a dízel autójukat. Ennyi. De amíg nincs ösztönzés addig hülye lesz bárki is lecserélni a jól bevált problémamentes kis fogyasztású dízelét, én se tenném. Az, hogy kitiltunk kis köcsög és rohadj meg az nem ösztönző erő az csak egy szép kis bizonyítvány a mélysötétségről a döntéshozói fejekben. A harcos kiállás meg az egymást túllicitáló nagyot mondás az nagyon megy odafent a főokosoknak egészen addig amikor már érdemben tenni is kéne valamit. Na ott rögtön megáll a tudomány és jönnek az ilyen bomba ötletek mint a dízel autók kitiltása. Szélmalomharc. Annyi felesleges hülyeségre szórja az állam számolatlanul a pénzt, ha tényleg érdekelné őket a városi emberek egészsége akkor haladéktalanul megléphetnék ezt mert bőven lenne miből. De magasról le vagyunk mi szarva. Minden szinten. Ha beledöglünk a városi szmogba legalább nem kell nyugdíjat fizetni.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz stickermajom #176024 üzenetére
Szerintem az alvázvédelemmel nem ugrik a garancia, de ha felhívsz egy kereskedést, akkor tuti meg tudják mondani.
A használtpiacos érzéseidet megértem, amikor én segítek ismerősöknek, akkor már az is nehézkes, hogy találjunk egy olyat, amit hajlandó vagyok elmenni megnézni vagy legalább mondani neki, hogy nézze meg. Rengeteg a szemét, nepperek országa vagyunk és mindenki ebből akar meggazdagodni.
bitpork: abban a videóban érdekes dolgok hangzanak el, de a szennyezés mértékének a számításánál nem volt egálban a két oldal több szempontból sem. Én hiszek a hibrid és elektromos hajtásban, azzal együtt is, hogy azért idehaza az EURO5 dízelt kitiltani szerintem felelőtlenség volt és nagyon nagyon korai a hazai autóparkhoz képest..
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Tudtok esetleg valami komolyabb akciót bármelyik KIA, vagy Hyundai márkakereskedésben Ceed kombi, i30 kombi, vagy sportage-re? (Tesztautó is tökéletes lenne).
A hahu.hu és a szalonauto már átnyálazva, de sajnos semmi extra
[ Szerkesztve ]
-
-
-
őstag
elég komoly támogatást adnak már most is a plug in hibridekre és az elektromosokra!
szerk: most kezdtem el nézni a mai videot a totalcaron a peugeot 407-ről, már az intro alatt amíg beszél a srác, az autóban már sípol valami hibakód
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #176024 üzenetére
Igen ugrik a gari, mert meg kell bontanod hozzá a küszöböt.
#nincsbennetarcsi
-
freeknight
őstag
A dízelbotrány kipattanása óta lehet már tudni, hogy az euro 6-nál rosszabb dízeleket be akarják tiltani. Ez már 4 éve benne van a köztudatban, réges-régen le lehetett volna ezeket az autókat cserélni, de legalábbis nem megvenni, de azóta is veszi boldog-boldogtalan, mert van még idő, amíg betiltják.
Most 4 évvel később meg mindenki meg van lepődve, hogy az évek óta beígért tiltásokat kezdik bevezetni?
Jó hogy ne vegyen mindjárt mindenkinek új kocsit mindenkinek a kormány, aki spórolni akart. A többi adófizető pénzéből persze. -
válasz freeknight #176033 üzenetére
Ez addig ok hogy csere. De itthon nincs olyan vásárlóértéke a fizetésnek mint pl Merkelhonban. "Akkor tiltsuk be a vacsorafőzést?"
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ryger
aktív tag
Ez szerintem orszag fuggo lehet mert Daniaban meg tucat szamra hordjak a szalonbol az autokat kezelesre, meg rendszam es atadas elott. Csak ott bontjak ahhol lehet, pl hatso lampa ki, prizma az ajto elen lepattint stb es a kuszob kap csak kis furast, hogy beferjen a fujashoz a pisztoly feje. De ez lehet elterhet gyartoktol fuggoen. (Dinitrolnal igy megy, a tobbieknel nem tudom pontosan)
-
8th
addikt
válasz freeknight #176033 üzenetére
Nem meglepődve vagyok rajta hanem felháborodva. Szemlátomást nem gondolták végig a folyamatot, hogy miből áll össze az a finom szálló por. Értelmetlen hülyeség amit csinálnak. Nincsen semmi értelme. Az agglomerációból ingázókat is beleértve jól kiszúrnak több tízezer emberrel szmogriadó idején miközben a kitiltások miatt alig fog tisztulni a levegő Budapesten és ha tisztul is csakis azért mert xy százalékkal kevesebb autó fogja felverni az utcaport a flaszteron a nyári kánikulában. Végig sem gondolták a döntéshozók ezt az egészet. Jó kis látszatintézkedés amolyan vakuljatok parasztok módjára amivel a tájékozatlanokat meg lehet etetni aztán verhetik büszkén a mellünket, hogy jól megoldottuk a problémát. Az ostobák.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #176023 üzenetére
Azt a linlket videot ahol annyira nem értenek hozzá / koklerek, hogy nem veszik számításba azt, hogy az aksi előállításának áram miatt CO2 igénye attól függ, hogy mennyire CO2 mentesen termelték meg azt az áramot?
és miuátán linkelem ezt:
Te nem átgondolod hanem betolod szajkózva uazt a BSt?
A szél meg nem áll meg a várostáblánál? Komoly? És szerinte uaz a légszennyeződés van a mező közepén állva mint BP közepén? Really?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
A legujabb csoda, hogy távolsági busz járat ritkítások vannak, lesznek.
Petőfinél már nem tudsz felszállni a távolsági buszra mert 2-3járatot törölnek nincs hely. Innen nincs lehetőség busszal bejárni mert az nem móka, hogy 16 helyett csak a 18hs buszra férsz fel. Na meg 2ht buszmegállóba álldogálni se buli. Mi lesz ebből? Autóval lesz a feljárás. Pont erre van szüksége a BP közlekedésnek, hogy még aki busszal járna fel az se tehesse. Mégdurvább dugók...
Eközbe durván drága a távolsági busz összevetve mondjuk a nemzetközivel.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz freeknight #176033 üzenetére
Nem is az eur6nál rosszabb a fő baj. Hanem, hogy ha megálllítják az Eur6nál rosszabbakat a fele az első mérésnél elbukna. Egy tippre 30%nál meg nagyon durván bukna.... katalizátor hibakód kiütve, egr ledugózva... Ez MO. És meg van magyarázva. A szél se áll meg a város táblánál....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
z-csongor
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárláson gondolkozom. Mindenképpen automata váltós benzinest szeretnék. Az autó 99%-ban városban lenne használva.
Két típusra szűkítettem le a választékot: SX4 S-cross GL+ 1.4 automata (új), vagy egy egy éves használt Astra K 1.4T 150LE Innovation.
Eddig egy Chevrolet Epicám volt, ami egy imádnivaló autó, csak Euro4-es, így szmogriadókor ki lesz tiltva a városból (Autóval járok dolgozni), illetve 12 éves és már vannak bajai és nem szeretném szervizbe hordozgatni. A csomagtartója sem praktikus most éppen babához.
A Suzuki malmára hatja a vizet az, hogy új, és hogy 10 év garancia van a főelemekre.
A gond viszont az, hogy nem annyira felszerelt, mint az Astra, illetve feltehetőleg a 2020-2021 közti időszakot Németországban fogom tölteni, tehat német rendszámos autóm lesz, és ez nem tudom, hogy hogyan hat ki a gyári garanciára, illetve a szervizhálózat ott meglehetősen szegényesnek tűnik, főleg Berlinben.Az Astra használt, Németországból behozott, már csak egy év garancia van rá és ki se lehet terjeszteni (Opel kemény két évet ad). Teljesen fel van extrázva, Innovation modell, csak a LED mátrix fényszóró hiányzik belőle, de van benne sávelhagyás figyelmeztető, adaptív tempomat, automata vészfékezés, meg tényleg minden amit el lehet képzelni. Használt, olcsóbb, viszont sokkal drágább szervizeltetni, viszont Németországban is jó sok márkaszerviz van mindenhol.
Tesztvezetéskor nekem mindegyik teljesen ugyanolyan volt a vezetőülésből, egyikből sem láttam ki a mostani Chevrolet Epicám után, ami egy hibátlan autó (fürgébb és kényelmesebb mind az Astránál, mind az SX4-nél ), csak sajnos babához a csomagtartó miatt nem a legjobb, illetve 99%-ban városban használom és ennek a dízelmotor nagyon nem örül.
Mindazoktól, akik rendelkeznek tapasztalattal az SX4 terén, esetleg az Astra terén is, kérdezném, hogy milyen hibái vannak az SX4-nek, mire lehet számítani ami nem működik túl jól, illetve az Astrához képest miben más, miben jobb, miben rosszabb. Vagy esetleg ha van más ajánlat (maximum 1 éves autó érdekelne, az új autók ára viszont rettentően el van szállva), az is érdekelne.
-
-
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz z-csongor #176042 üzenetére
Hirtelen már néztem nagyot, hogy benzinesből is tiltják az EURO 4est, aztán láttam később, hogy dízel.
Opelből flottában volt 1-2 automata, azok elég torkosak voltak sajnos és nem voltunk elégedettek a a kis turbósokkal sem - bár nem annyira rosszak, mint az 1.6 biturbok a vivarokban -.
Ha ez a két opció van, akkor én SX4et mondanám. Igaz, abból az automatát nem ismerem, de az 1.4 BoosterJetet igen, Vitarában simán 7 liter alatt volt tempós haladással - pályán a megengedett sebesség felett azért elkezd szépen enni, de ez várható ekkora homlokkal -. Családosként +1 pont szintén az SX4nek, hidd el, hogy kisbabát, kisgyereket hordozóval sokkal könnyebben becuccolsz egy magasabb építésű autóba. Típushibákhoz még fiatal az autó, flottában nem volt egyik Suzukival sem semmi probléma, csak a kötelezők (egyedül talán nagyon régen a vasaló swiftnél az 1.3 szokásos nyelestengely csapágya).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen