- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz f4lcon #207000 üzenetére
Akkor jó lesz az a C-HR
Egy benzines B48 amúgy korrekt lenne. Váltó/hajtás nehezebb kérdés... Igazából egy B48, FWD, de 8 gangos Aisin automatával jöhetne Dízel mondjuk még új ahhoz, hogy elromoljon, ilyen 200-300 ezret elgurulnak különösebb nyűgök nélkül, csak olyankor szakad az emberre egy nagy számla. -
őstag
válasz molnarpeter #207002 üzenetére
ilyenek szerintem csak külföldről vannak
a B48 eleve a kétliteres négyhengeresek, igaz? (tehát a 16i és a 18i kiesik)
S-Drive 20i automata nem túl sok van mobilén sem, a legolcsóbb €24.000 ami a mai euró árfolyam mellett.... úgy 2,5-3 millával vastagabb a keretünknél (plusz honosítás)
egyébként ahogy látom, nagyjából 4 év / 20e km lenne a futása az autónak csere előtt, ugye ezért jöttek fel a fiatal dízelek is, hátha annyit még kibírnának mielőtt minden drága alkatrész letérdel. aztán inkább megfordítottuk, és azt néztük eladni egy benzinest vagy dízelt lesz könnyebb 4 év múlva, így mostani állás szerint csak a 4 év múlva esedékes extra értékvesztést jelenértékesítve vennék csak (szuper olcsón) dízelt.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz f4lcon #206996 üzenetére
Én nagyon akartam szeretni a CH-R-t de szerintem praktikus szempontból kisebb autó mint egy scross... És hátul egy bunker (nem látsz nagyon ki oldalra). Mondjuk hölgyeknek tetszik, feleségemnek is tetszett (amíg ki nem fejtettem hogy kisebb csomagtér + börtön hátsó ülés). Én corolla crosson is filóztam, de az ugye nem téma (neked mert használtat keresel, nekem se lett mert soha nem jön meg). Rav4 nem jön szóba? Helyben, motorban ég és föld (újban árban sincs nagy különbség, avagy minden mocsok drága ami hybrid toyota).
-
őstag
válasz f4lcon #207008 üzenetére
Hát úgy 2 hónapja tippelgettük hogy a full alap hybrid (és ha minden igaz csak hybrid lesz) nem fog beérni 10 milla alá. Én most nagyon csodálkoznék ha 12 milla alatt lenne aránylag normális felszereltséggel (nem executive, egy olyan comfort style + vagy tech minden modellnél máshogy kavarják )
-
fabri07
aktív tag
Hali!!
Szerintetek érdemes lenne megnézni ezt a kocsit, csak mert 200 KM-re vagyunk tőle...
Lekérdeztem és 5 tulaja volt szóval ez kicsit gyanús számomra..
Fiat BRAVO 1.4 T-jet erről lenne szó. Mit gondoltok ezért a kocsiért érdemes lenne felmenni Pestre?
Amúgy a Bravok mellett , meg a 8gen 1.8 ufo civic-eket nézzük, ahhoz képest nem tudom, hogy előre lépés vagy hátralépés.. -
őstag
válasz fabri07 #207012 üzenetére
ha már lekérdezted JSZP-n, akkor nézd meg azt is, hány darab eredetiségvizsga volt - ez jobb, mint a tulajdonosok száma, mert néha a kereskedő nem csinálja meg, amikor a nevére veszi (van valami kiskapu, hogy ha 15 napon belül eladod, akkor nem kell, vagy valami hasonló) meg akkor se biztos, hogy van, ha a cég megveszi a lízingből és eladja egy alkalmazottnak, stbstb.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
fabri07
aktív tag
Hát igen, és mi lesz még itt... főleg szerintem a kormány mostani döntése se fogja csökkenteni az árakat...
Köszi szépen amúgy a segítséget! -
vzsryl
nagyúr
válasz fabri07 #207012 üzenetére
Annak nézz utána, hogy mennyire törött az eleje. Az fixen látszik, hogy a lökhárítót cserélték, és a rendszámtábla is középen be van hajolva. Lehetett ez egy koccanás is, de ha tudsz, akkor nézz kártörténetet. Mivel magyar autó, így a totalcar lekérdezőjét javaslom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
footy
addikt
válasz dong86 #206975 üzenetére
Az a baj ezekkel a csoportokkal, hogy a legtobben csak onjelolt szaGertok vannak.
Mielott megvettem a Focust (1.0EB 125LE) ment a vaker a magyar csoportban hogy igy szar meg ugy szar az ecoboost. Aztan mikor rakerdeztek hogy mi hogy akkor kiderult hogy a problemas daraboknal nem gyari olaj ment bele meg nem voltak meg a visszahivasok ra stb.
Mielott megvettem a Picassot (1.2PT 130LE) raneztem a picasso forumra ugyanaz a lemez mint mint a Focusnal. (Jaj, csak turbot ne, ha mar turbo akkor dizel, a reszecskeszurot ugyis ki lehet utni, szervizbe vinni meg felesleges mert nem ertenek hozza es csak lehuznak)
Ugyhogy szepen kileptem a csoportokbol es bezartam a facebookot.ui:
En sem ajanlom a korai evjaratokat egyik modellbol sem, de a nemet forumok alapjan az 1.0EB FL/2015tol veheto a Puretech pedig 2017 nyaratol. (Termeszetesen az eloelet figyelembe vetelevel)[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok!
Játszós autót keresek 1.5 millióig, nagyon-nagyon max. 2 milláig, de utóbbi esetben nagyon faszának kell lennie.
Ami fontos:
- erős szívó benzines motor
- strapabíró futómű
- kéziváltóVezetéstechnikai tréningekre, házi gyakorlásra akarom használni, pl. kézifékes fordulás, 180 hátra, szlalom, meg minden ehhez hasonló dolog.
Normál használatra is alkalmasnak kell lennie (pl. klíma feltétel).
Az autó viszonylag kevés km-t fog menni, de azt zúzósan.Fiat Stilo Abarth a szívem csücske az 5 hengeres, 170 lovas motor miatt, de nincs belőle eladó kézi váltóval, ezért keresek alternatívákat.
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz tboy93 #207022 üzenetére
Nem szívesen vennék cabrio-t a normál használhatóság miatt, de mivel nagyon jókat mondanak róla, benne van a pakliban.
De csak ilyen zs.) tervként.Most, hogy ez felmerült, preferálom a fix. keménytetőt. Ha lehet. :D
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
őstag
öcsém szerint a hazai NB-k már mind elporladtak, még ha nem is úgy tűnnek
amik itthon eladóak, azokat csak a szórógitt meg a festék tartja össze
öcsém nagy MX5-ös (volt neki több) nagyjából képben van.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
pvtfoley
csendes tag
Helló!
Suzukira nem gondoltál? Ignis sport vagy Swift sport? Swift ügyesebb futóműben, Ignis meg rövid váltó és kis súly. (valahol totalcaron még van róluk összehasonlító teszt is)
Vagy franciák C2 VTS, Saxo VTS (bár az 1.6-os itt is irdatlanul drága lett mint az mx5)?
Általános igazság amúgy függetlenül attól mit választasz hogy legyen tartalékod főleg ilyen hülyegyerek autóknál. Tuningolni meg előbb futóművet majd gumit érdemes semislickre cserélni. (ezeket nekem is megkéne már lépni ) -
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #207034 üzenetére
GE-ből ennyiért a kínálat alja megy, a GD-ből esélyesen jobb állapotút kapsz.
facelift utáni = 2005 és 2008 közti (MY05 is szokott jelölve lenni mint model year)
ES Sport = a csúcsfelszereltség
VSA-val = Vehicle Stability Assist, vagy közismertebb nevén Electronic Stability Program, azaz ESPDe fl utáni 1.4 LS alá ne add.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #207037 üzenetére
Viszont a legtöbben azt sem tudják, mit árulnak, ismerni kell a felszereltségi szinteket. Az LS-eket is nagyon gyakran ES-ként hirdetik, de a kurblis hátsó ablak, illetve a vezetőoldali első ajtón a 4 helyett 2 kapcsoló rögtön lebuktatja.
GE-nél is ugyanez van, csak nem ismerem a hangzatos fantázianeveit a különböző szinteknek.
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok. Sajnos eljött az idő, hogy szeretett Ford c-max energi-met lecseréljem. Számomra tökéletes autó volt, de sajnos engem is utolért a kis csomagtartó problémája. Jelenlegi keretem kb 12-14 ezer euró. Ilyen árban keresnék nagyobb csomagtartós, akár kombi vagy suv gépet, hybrid vagy Plug-in hybrid meghajtással. Esetleg sima benzinest, sima dízel kiesik a túl magas útadó miatt. (diesel hybrid is jó, de úgy látom, az csak a Volvonál van) Napi kb 100-200 km-t megyek, ennek 80/90%-a autópálya. (Hollandiában élek, itt elég jó az autópályák minősége). Ami nekem fontos lenne, automata váltó, minél több kényelmi extra (ilyen téren a c-max energi nagyon elkényeztetett... ), és az aránylag dinamikus vezetési élmény. (c-max kb 7.5 mp 0-100 km/h, ez szerintem egész jó egy majd 2 tonnás autótól.) Tudtok ajánlani valamit? Nem vagyok márka b*zi, vezettem már Suzuki alto-tól kezdve, honda crx-en át, Outlanderig kb mindent.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
válasz vzsryl #207045 üzenetére
Nézegetem, egész pofás...
Pl ez nincs is messze és nagyon szép, csak az ára sok egy kicsit: [link]Molnarpeter: ezt már több ismerősöm is mondta. Nagy, és kényelmes ezt aláírom, de a fogyasztása nem igazán tetszik. Rövidtávon nincs vele baj, meg otthon tudom is tölteni, napelemem is van, de, ha elfogy a nafta az aksiból, akkor nagyon megnő a fogyasztása... De még ez is a listán van. (plussz... Nem is nagyon találok ilyen árban, csak ilyen lerúgott példányokat. 300+k km futással, és sajnos ez látszik is rajtuk. Eléggé mélyen kellene a zsebembe nyúlni, egy jó állapotúért.)
[ Szerkesztve ]
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
vzsryl
nagyúr
válasz icemad #207047 üzenetére
Ez nem kombi. TS vagy Touring Sport néven keresd, de ott felétek szerintem drágább, mint itt Magyarországon. Itt a büdzsédbe beleférne néhány magasabb futásteljesítményű példány, de a tulipánföldek mellett 15k € alatt nem nagyon látok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- SkyShowtime
- Építő/felújító topik
- Társasjáték topic
- Politika
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Opel topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen