- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Laraxior #6000 üzenetére
Tudom, milyen hangja van Nekem pont az tetszik benne mondjuk, hogy normál közlekedés mellett meglepően halk, plusz a két három hengeres blokk csak 4000-es fordulatszám körül nyit egybe, ezért tud elfogadhatóan fogyasztani városban is (10 liter körül). Nem száguldozásra kell, drága a csekk és a benzin Különben is ez Gran Turismo, nem sportkocsi
-
Bigemperor
senior tag
válasz VR6-Fan #5998 üzenetére
mert nem autót szándékoztam ajánlani, nagyon ritkán ajánlgatok már autót...
csak ha baromságot írnak, arra szoktam reagálni ha ép időm úgy engedni.Na, ha csak ennyit ért is a szájtépésem, már megérte. Segítettél a kollégának, és ez igen jó.
Igazad van, szerintem is normális arcok vannak itt, köztük Te is, csak bizonyos dolgaidat nem értettem.
-
Laraxior
titán
válasz Alvin_ti4200 #6002 üzenetére
hmm.. ezt nem is tudtam, végre valami pozitív ami a nagymotor mellett szól
Hát én sportkocsit csinálok belőle"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
hobizoli
nagyúr
Egy tgk/busz ellen reccsenve sem a legzsak meg az NCAP 5 csillagja sem ved meg, 80-90km/h-s sebessegu utkozesnel szgk ellen sem.
Az, hogy kicsit-nagyon halsz meg, vagy nagyon-nagyon meghalsz, lenyegtelen. Meghalsz.Tudod, mint a FF-ben:
"It doesn't matter if you win by a second or a mile, winning is winning!"
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #5023 üzenetére
HI!
rongalom a kozgangulatot itt is egy kicst:- )
veger kijutottam micronix-hoz 5 perccel zaras elott, de szerencsere nem a zaras volt a lenyeg, szoval megitn kaptam sok jo infot, es megbeszeltuk, hogy leteszteljuk a "szulfatmentesitoket", kivalo alany lesz az ex-yuasam /kozben kaptma az onfot, hogy az akku kapacitasa 25-30% az ujnak, indtoaramara is hasonlo/ elso korben a BA12 lesz az aldozat, utanna teszunk egy kort ey ctek-kel is, varakozasuk szerint sok valtozas nem lesz,en kivancis vagyok.
Zsolt felajanlotta, hogy aki nem hisz az akku toltesi karakterisztik, annak szivesen tart bemutatot.
Ma megint volt egy "vasarlojuk":- ), alapbol .7A-t zabalt az oto, igy asztn akku nelkul tavozott villamosagi szerelozho. /komojjan mondom nagyon teccik a policijuk:- )/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #5997 üzenetére
Mondd neki, hogy 1.4M ha mar nyari kepekkel tette fel mert azota hirdeti ennyiert.
Arra keszulj fel vele, hogy qrva hosszu, es szarul latni ki belole, ugyhogy parkolni szopofaktor vele bp-n
Na meg mivel nem egy tomegmodell a bode, es ugyan nem is jon szembe minden sarkon ketto masik, de barmi is kell hozza, mert pl vki kedvesen lebassza lokodet parkolas kozben es elillan, az konyekig zsebbe nyulos tema, mert ehhez utangyartottban nincs semmi.
Amugy egy masik forumban vkinek van ijene, de "csak" 2.0 16v-ben. Na az eszik 10-t neki bp-n, pedig probal ovatoskodni vele, de a kaszni baszomnehez, lehet a 3.0-nak mar nem annyira, de a köccentiket etetni kell benzinnel. A lovak zabbal mennek.
10 literrel ezzel ugy lehet eljarni, hogy atlagban 10 az, es jarsz mellette bp-n kivul is.
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #6002 üzenetére
"a két három hengeres blokk csak 4000-es fordulatszám körül nyit egybe"
He...???
több drón kell ;P
-
Bigemperor
senior tag
Nem tudtok valakit, aki komolyan ért Renault-s indítókártyákhoz? Esetleg (igazságügyi) szakértő, ill. szervizelte, vagy forgalmazza és alaposan ismeri? Fontos lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz hobizoli #6008 üzenetére
Tudom, hogy egy ideje fent van (nagyjából két és fél hónapja), akkor is és most is ez a legdrágább ajánlat (továbbra sem értem, hogyha valaki el akar adni egy autót, miért nem képes legalább a fotókészítés idejére lemosni...). Alkatrész nem gáz, a karosszéria elemek viszont valóban neccesek lehetnek. A fogyasztási adatokat a linket fórumról ollóztam össze, régóta olvasgatom. A kilátást sajna meg kell erősítenem, egy rövid ideig próbáltam, hát nem egyszerű még tolatóradarral se, pláne, hogy kb. egyikben sincs olyan. A budapesti használatot úgy értem, hogy agglomerációból (XXI. ker. széle) a város másik felébe (Duna Plaza környéke) való járkálás meg persze vonzáskörzetben össze-vissza. Vidékre ritkán megyek, külföldön még sosem jártam autóval.
-
dízelracer
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #5997 üzenetére
Ha egy zsúfolt parkolóban ~80centire rád állnak ebbe te be nem ülsz. Nézd meg mekkorára kell nyitni azt a baszom hosszú az ajtót, hogy beülhess. A zsanárok nem tudom, hogy bírják az ajtó súlyát. Extrém nagy az az ajtó.
-
neduddki
nagyúr
HI!
sejtheted, hogy nem lesz titok belole:- )
udv
neduddki
p.s. nagyon varom en is, tegyuk hozza kicsit lelomboztak tobben is, akik szeritn ez megelozesre es nem rekultivaciora van
mod: Alvin: alacsony es kozeesfordulatszamon a 3 hengeres motornak a legnagyobb a nyomateka, ezert is igyekeznke ezt mevalositani szivas oldarol, ijjen volt pl az opel dual-ram-ja
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
k.
őstag
válasz dízelracer #6016 üzenetére
Nem tanultad még meg, hogy csak keresztbe/merőlegesen és vagy a parkoló legvégére szabad parkolni?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #6014 üzenetére
Jo hat ez egy faszlagyito szoveg.
Ez a resze kulon jo a leirasnak:
"Egyszerre mindig két hengerben van gyújtás minden körülmények között, tehát abszolút kiegyensúlyozottan és nagyon selymesen, finoman járó a V6-os motor."
Hat a finom jaras pont nem ettol van, hanem hogy 6 hengernel teljesitmenyatfedes van az egymas koveto hengerek kozott, meg van rajta egy akkora lendkerek, hogy jobb sulyzonak is beillene
Ez a kettos gyujtastema nekem is igy megy, pedig csak 4 henger van, de ez a wasted spark gyujtasrendszer sajatossaga, amikor 1 trafo kimenet egyszerre ad ket szikrat ket hengerbe, ebbol az egyik eppen gyujtas utemben van ahogy kell, a masik meg kipufogasban, azaz oda is megy egy szikra, de az feleslegesen van a "semmibe", innen jon az elnevezese, hogy wasted spark, hulladek szikra.Hatranya, hogy fele annyi futas km alatt leszikrazik annyit a gyertya, mint egy sima hengerkenti trafosnal (coil on plug - COP) vagy gyujtaselosztosnal, elonye, hogy nincs mechanikusan meg sehogy mozgo-kopo resze, mint a rotoros gyujtas elosztosnak, igy sokkal megbizhatobb, de annyira nem is draga a fillerbaszo gyartoknak igy, mintha minden hengerhez kulon trafo lenne, es ugyanugy barhova el lehet tolni az elogyujtast igy is, mint a COP-nal is, de ennek fele a koltsege igy.
Gyertyat meg majd ugyis Te cserelsz benne, nem a gyartonak kerul loveba.A 4 lambaszonda meg a mazochizmus egy kifejezesmodja, foleg akkor, ha Bosch gyartmanyuak.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz dízelracer #6016 üzenetére
Nem kicsi az fix, de gondold el, hogy én a 187 centimmel már a Xsara-ból se úgy pattanok ki, mint egy műkörmös lotyó Mellesleg igyekszem a zsúfolt parkolókban is a legkevésbé zsúfolt helyre állni, nem számít, milyen messze van a célponttól (és nem a ki-beszállás, hanem az autó épsége miatt)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #6015 üzenetére
Ha ritka es nagy ccm-s veretos franszoa autot akarsz, akkor van a Renault Safrane-bol egy 3.0 V6 Biturbo... na az igen, osszkerekes persze
Keszult is belole vagy 800db, ehhez kepest meg a Lotus Omega vagy Lancia Thema 8.32 de egy Ferrari/Lamborghini is egy tomegmodelltöbb drón kell ;P
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz hobizoli #6021 üzenetére
Az a probléma, hogy (bár nagyon szép a Safrane), nekem pont a 406C külseje tetszik igazán (a belseje olyan XX. század végi tipikus francia) A 3.0 V6 tök felesleges nekem bele (felhasználási jellegét tekintve), de igazából a 2 literes mocival se fogyaszt látványosan kevesebbet (max a járulékos költségek alacsonyabbak (biztosítás, adók)), plusz nem is nagyon van eladó jellemzően (ha igen, akkor még az első évjáratokból).
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Alvin_ti4200 #6014 üzenetére
itt is írja hogy a tömítések halnak hát ez nálam is megvan
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
dragonfx
veterán
válasz Alvin_ti4200 #6014 üzenetére
manapság 3.0 V6 benzinest venni halál.pláne régi technikával.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vesztor87
senior tag
A relative fiatal autónak én a Nissan Almerát is jó vételnek tartom, azok alapján amit olvastam róla. Egy 5 ajtós 1,5-ös klímás benzines nekem tetszik. Szerintetek? Tapasztalat?
-
-v-
addikt
Sziasztok.
Mondeo I-es vezethetőségéről tud nekem valaki valamit mondani?
Futómű, kormány, fék.. mennyire feszes, közvetlen.
Tudom, hogy nem egy focus I.. de dülöngélős kasztnit, puha futóművet, meg
nyomom bele a kásába a féket autót nem szeretnék. -
Zewa
senior tag
Nekünk volt Mondeo I 1.8TD Ghia Kombink.
Remek kis vas volt. Szélvédö fütés, ülésfütés, 4x el ablak,bla..bla.. Sokat huztunk vele trelert es egeszen jol birta. Kopó alkatreszeken kivul csak egy öninditó adta meg magát a közel 100e km alatt. (valos 230nal adtuk el).
Úttartása jó volt mert 30mm el le lett ültetve a Adélka illetve R15 205/50 es inkabb feszessé tették a futómüvet. Lehetett van erösebb de nagyin szerettük.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #6034 üzenetére
Van benne logika amit mondasz de amikor a szabad ég alatt éjszakázott a drága, reggelre tisztességesen legfagyott akkor isten király volt a szélvédöfütés. 30mp és ablaktörlövel le lehetett törölni a jeget.
Elég nagy mák de mi szerencsére egyszer nem kaptunk követ."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Mr.Grincs
veterán
Legjobb barátoméknak olyan van és telejesen megbízható 1.8as bengás 1999es évjáratú újonnan vették abs 4elektromos ablak digit klíma, annyira fáj a szívem érte, akárhogy könyörögtem nem adták el, amikor a C5-t vettem, azóta is megvan nekik. Egyszer beszart nekik benne a klíma kompresszor, meg most volt nagyszervízen 170ezres mutatvány, kuplung vezérlés olajcsere stb. De az 1.8 as benzines motor nem egy rakéta, de jól húzta a lakókocsijukat is.
A fogyasztása is jó. Annyit zabál mint a c5 6,5-7-8 liter.[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Mr.Grincs
veterán
Ebből is sok pénzt nyelnek le megint a nepperek. Lehet hogy van köztük egy két jó példány de az ritka.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Polllen
nagyúr
Sziasztok,
egy kis segítség kellene.
1,2-1,4-s autót szeretnék tavasszal venni, 6-8 év körülit, nem fapadosat. Valami megbízható típus kellene, ami kevésbé nyűgős, a keret max 1,5 milla.
Eddig Skoda Fabia és Seat Cordoba jött szóba... Tudom más kategória, de az első felé az eszem húz, a második felé meg a szívem.
Esetleg Ibizával/Leonnal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mennyire megbízhatóak (elektronika, futómű, stb)?
Első sorban munkába járni kellene, napi 70 km, fele autópálya, hétvégén meg kis család (3 fő) hurcolása.
Persze más javaslatot is szívesen meghallgatok, de nagyobb autó nem kell, maximum diesel.
Előre is köszi!
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Vesztor87
senior tag
válasz Polllen #6041 üzenetére
A Cordoba és a Fabia pont hogy egy kategóriába sorolandó, a lemezek alatt elég sok a közös bennül (lévén VW konszern autója mind2), én Ibizában ültem (2005-ös ben) az nagyon kényelmesnek tűnt, a Fabia viszont rohadt kényelmetlen volt, már rövid távon is, és hangos a motorja:S
-
-v-
addikt
válasz lajafix #6040 üzenetére
"egy mondeo I minimum 15 éves"
Rosszul mondtam, MK2 érdekel.
"állapotot veszel, nem márkát"
Ez bármilyen használt autóra igaz, nem? Egy 3 éves autó is lehet 200e km-es szétgyilkolt. Meg nem értem hogy jön a kérdésemhez"de ez egy ilyen korú autónál már lényegtelen"
ööö miért is? -
-v-
addikt
válasz Mr.Grincs #6038 üzenetére
Köszi, ez jól hangzik.
2.0-t nézegettem, 2.5-ről azt olvastam sok helyen, hogy az azért jó eséllyel szopóroller.
Igazából ez az MK2 2.0 mondeo, meg focus I 1.8-2.0 ami így elég sok nézelődés után kezd körvonalazódni ebben az árban számomra.
A triviális szóbajöhetőeken kívül (g astra...) tudtok még esetleg mondani, amit érdemes nézni?
Dízel semmiképp, kicsi gyenge motor semmiképp, francia semmiképp, kisautó semmiképp.
Főleg nem városba kéne (vagy max. ritkán és este). Fontos lenne, hogy kanyargós utón se sírjam el magam a futómű miatt, habár nyilván tisztában vagyok vele, ennyi pénzért nem élményautót veszek. De a vezethetőség egy fontos szempont.
Esetleg az is, hogy gázosítható legyen.
Még nem aktuális, de majd lassan, addig fel akarom okosítani magam minél jobban.
Régi V6 mazdára lennék még nagyon vevő (xedos6, 9, 323f), csak nem tudom esélyes-e értelmes példányt felhajtani, meg aztán az is szopóroller gondolom jó eséllyel.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Mk2-es Mondeo, 1.8-as benyással van a rokonságban, talán 98-99-es évjáratú lehet. Használtan lett véve, 2004-2005 környékén, azóta valahol 230 ezer felett van órában. Persze eredetileg sötétzöld metál színe lenne, de mivel nem foglalkoznak nagyon vele, ezért kopottas szegény, és tudni kell hogy abban már szinte mindent szállítottak, legfőképp almás ládákat és egyéb gazdálkodáshoz szükséges szerszámot. A motorja nagyon jól bírja, soha meg sem nyikkant, pedig hajtva volt/van rendesen jó, és rossz úton egyaránt. Még a hátsó lökhárítót is elhagyták valahol pár éve. Váltó egyszer cserélve volt, futómű szintén rendben, kanyargós úton nem megy el, tartja az ívet. Nagyon ajánlom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mr.Grincs
veterán
"szopóroller" ez hatalmas.
Azért ha teheted akkor a 2.0 benzineset vegyed. Én a V6 osat is bevállalnám, már csak azér is mert sok angliai import autó van mk2 es mondeóból is meg az újabb fajtából is. Van olyan angliai import modell mk2 es mondeo ami már akkor is eladó volt amikor én nézegettem a mondeokat, pedig az múlt év júliusában volt. És ha jól emlékszem akkor az még V6 os is 320 ért vagy 300 kilóért, bordó.
Én fordra szavaznék az import alkatrészek miatt. De tudod. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- PlayStation 5
- Hálózati / IP kamera
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen