- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
Hirdetés
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
válasz concret_hp #13 üzenetére
VW Caddy SDI?
-
dízelracer
senior tag
Kezdésnek fejre állni összetörni egy ilyen is simán megteszi: [link]. 190k. Ebbe beleülsz és mész. Csak a profi csövezés közel ennyibe van. Bármilyen alkatrész gombokért áll hozzá hegyekben akármelyik bontóban. Csapatni ez a legjobb vétel. Kókányolt sufnituning "1.6 drift bmw"-t (muhhahahaha 1.6 + drift? ) felesleges is nézegetni mert gecidrága és szar mind. A használható E30/E36-ok 600-700k körül kezdődnek, a jók amibe csak beleülsz és rúgod neki 1millától.
-
dízelracer
senior tag
válasz H.Ezredes #71 üzenetére
Szerinted mindenki szarja a pénzt? Egy oszak vagy frt szezont lehúzni, hogy az összes versenyen indulsz még ha nem is töröd az autót akkor is legalább 200.000-250.000 forint. Ha fejre állsz sokkal több. Namost ez egy Swiftet összekalapálsz relatív kis pénzből. Egy E30-at vagy E36-ot akkor sem ha csak a bódé sérül. Ha esetleg kiütöd alóla a futóművet, hazavágod a motorját, ne adj isten elnézel egy féktávot és komolyabban összetöröd a kocsit lehet mélyen zsebbe nyúlni. És megvan rá az esélye, hogy eldobja a kocsit mert ilyen szempontból tapasztalatlan. egyébként csak, hogy tisztán lásd a dolgokat, egy 1.0 Swift-el is lehet pokoli gyorsan autózni ([link] [link]) ezért nyugodtan össze lehet hasonlítani a két autót. Egy Swift 1.3GTI simán pariban van egy 328i-vel. Szűkebb technikás pályán még gyorsabb is annál. Szlalomversenyen általában az fwd autók a leggyorsabbak, utána az awd-k következnek és csak a sor végén kullognak az rwd-k (bmw, lada stb...). Minél szűkebb és technikásabb egy pálya annál nagyobb hátrány a hátsókerék hajtás. Látványnak nem utolsó keresztbe hosszába menni csak semmi értelme nincs.
Egy reklám szlogen jut az eszembe minderről: "mit ér az erő ha nem uralod..."
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz H.Ezredes #78 üzenetére
Mivel amatőr rally autón gondolkodik mertem feltételezni, hogy indulni is akar amatőr zártpályás versenyeken nem csak a város széli földutakon akar vele dagonyázni a sárban. Mert abban van a kihívás és attól fejlődik a vezetési technikája nem attól, hogy az erdőszélen egy bukócső nélküli autóval kamikáze módjára játssza a nagyfiút a haverok előtt. Több kisebb versenyen is megfordultam még a kétezres évek elején. Kivétel nélkül mindenhol kötelező volt a bukósisak és az érvényes forgalmi engedély. Mindenki saját felelősségre állt rajthoz csakhogy ott állt a mentőautó ha ne adj isten történne valami. Az erdőben nincs mentő ha szétszaladnak a lovak.
"És képzeld el MI MENTÜNK e34 535-el és semmi nem volt bohóckodtunk elvoltunk bukócső se volt fölborult a verda belülről emelővel kinyomtuk és ???????? semmi nem volt....."
#84: Gratulálok. Raj vagy... Ha 200nál kaptok egy defektet ott haltok meg mindnyájan. Biztos ami biztos egy szervdonor kártyát szerezz be mihamarabb.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz H.Ezredes #86 üzenetére
Valóban jó dolog a defekt tűrő abroncs. Arra megfelel, hogy 60-80al elgurulj vele hazáig. Lehet vele relatív gyorsan is menni csak kanyarodni és nagyot fékezni ne kelljen mert akkor jön a váratlan felismerés, hogy ez bizony lóf@xt se tapad. Faterodnak egyszerűen hatalmas mákja volt és e mellé rendelkezik kellő vezetői rutinnal, hogy megoldjon egy ilyen vészhelyzetet. Nem kötekedésképpen mondom de neked ugyanez a videón látható szar minőségű forgalmas szűk úton ~230km/h-val defektet kapva nem sikerült volna. Húszas éveim elején pár éves jogsival kellő rutin nélkül én is azt hittem enyém a világ és engem semmi baj nem érhet mert jól vezetek. Egy francot, ez nem így működik.
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz Napfénysüti #263 üzenetére
A Daihatsu Charade műszerfala is nagyon fincsi. Valami műbőr jellegű puha ruganyos anyaggal van bevonva. A mai kopogós műanyag műszerfalakhoz képest azt szinte öröm megtapizni. Azon sincs egy repedés sem pedig elég öregecske már.
-
dízelracer
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #276 üzenetére
Azért az új ötszázas nem egy pici autó. Szerintem simán megvan 800-900kg de mindjárt feltúrom a neten. A két hengeres motor viszont állati fasza lehet!
szerk: Fiat 500 1.4 16v Lounge 980kg
Iszonyatjó kispolszki szuperturbó (Tudom vótmá).[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #280 üzenetére
Ez tényleg kispók feeling: [link] Kéne.
-
dízelracer
senior tag
Az túlzás, hogy elnyűhetetlen. Bár az volna. Viszont az adagolós tdi motorok a mai CR dízelekhez képest maximálisan megbízhatóak és valóban relatív olcsón szervizelhetőek (ugyanez igaz bármelyik "öreg" előkamrás turbódízelre). Ha nem tapossa szét az ember egy Octavia kombi méretű kasznit hegyen völgyön át elvisz 6literes átlagfogyasztással. Alkatrész beszerzés nem gond. Ahhoz már elég öreg autó, hogy utángyártottban is megkapni hozzá bármit gyári alkatrésznél jóval olcsóbban. Viszont ezeknél elég nagy a minőségbeli szórás ezért érdemes beleolvasni a tdi-s fórumba, hogy kinek mi vált be.
-
dízelracer
senior tag
Hülye vagyok vagy ezt már egyszer lehozta a totalcar valamikor tavaly?
-
dízelracer
senior tag
A pótkerék helyén van a gáztartály. Ezzel megmarad a teljes csomagtartód viszont vagy nem viszel magaddal pótkereket vagy viszel de a csomagtérben vagy defekt javító spray-el oldod meg ha defektet kapsz. Akkor viszont a befújt gumi megy a kukába. Menthetetlen.
-
dízelracer
senior tag
válasz runner 125 #475 üzenetére
Ez nem kreatív hanem hülye. A következő képen ott virít a rendszám.
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
Ez a becsületes üzletember jó nagy iq betyár lehet ha nekiesik pajszerral egy maybach-nak ...
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
Eredetiségvizsgánál mindez halál tökmindegy. Elviszed a magyar papíros kocsit és annak a papírjaival használod azt amit behoztál. De ha már típus azonosságról beszélünk a legegyszerűbb 1:1 átcuccolni a magyar papíros bódéba (már ha az a jobb állapotú). Bontáskor kiderül hol kell belejavítani a karosszériába (mert egy Golf 3 korú autóknál már biztosan bele kell) és legalább egy kalap alatt megejthető az is. A motorbelet egy hétvége alatt kényelmesen át lehet lapátolni az új jövevényből az eredeti blokk öntvénybe. Legalább a motor is bontva lesz és kiderülnek az esetleges hibái így később nem érhet váratlan meglepetés. Igaz ez idő, munka és pénzigényes folyamat de legalább egy minden szempontból jó autó lesz a végeredmény amire ezután néhány évig nem kell nagyobb pénzt kiadni. Annak sincs semmi értelme ha megveszel 800-900k-ért egy sportos kocsit amire aztán 1-2év alatt ráköltesz még vagy 300-at mert sorra jönnek elő a problémák amit az előző tulaj eltitkolt és/vagy elhanyagolt.
-
dízelracer
senior tag
válasz Napfénysüti #634 üzenetére
utóbbi
-
dízelracer
senior tag
Ez: Én azért nem szeretnék gázos autót, mert már akkor is félek, ha egy öngyújtó van a zsebemben
Szerinted ha balesetet szenvedsz mi fog hamarabb sérülni/szétnyílni a gyári műanyag üzemanyagtank vagy az acél gáztartály? Sosem hallottam olyat, hogy a gázszett miatt égett volna ki autó Magyarországon pedig futkos néhány ezer darab belőlük. Tudomásom szerint közlekedési balesetnél sem volt ebből még gond soha. Még a pótkeréktartály is úgy van kiképezve, hogy hátulról jövő nagy erejű ütközés esetén deformáció hatására kiugrik a pótkerék helyéről a csomagtartóba. Ahhoz már nagyon durvát kell karambolozni, hogy az szétnyíljon neked.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Napfénysüti #698 üzenetére
Nem tudom lehet, hogy így lesz. Ami ebben az országban olcsó a polgárnak az drága az államnak. Ahogy itthon végleg kiherélték az E85-öt nem tartom kizártnak, hogy idővel hozzányúlnak majd az LPG-hez is a magasabb adóbevételek miatt.
Viszont azt bírom mikor pár ember a dízelek szervizigényével és magas alkatrész áraival jön, pláne ha benzinest hajt. Egy sima hengerenkénti befecskendezős 4hengeres motorra a szekvenciális gázszett alsó hangon 220ezer forint. És ha gázosítasz választhatsz. Vagy pótkereked vagy csomagtartód nem lesz. De van helyette defektjavítós spray. Ja van, csak az szépen hazavágja a gumit amit aztán lehet kukázni. Dízelnél nincs ilyen gond. Csomagtartód, pótkereked is megmarad. Egy relatív bonyolult 4hengeres pdtdi motorhoz egy garnitúra vatta új befecskendező fúvókát kapsz 130-150ezerért. Ezek jellemzően kibírnak 300ezer kilométert. Legrosszabb esetben is egyszer kell cserélni az autó élete során. Turbó meg 90%-ban a faszkalap tulajdonosok és a csokipuding állagúra használt motorolaj miatt megy tönkre.
Dízel = fújjdeszarfosokádék. Mikor rákérdezek miért = mert a benzines jobb.
Ezek aztán a komoly érvek...Az egyetlen racionális érv a gáz mellett az, hogy sokkal környezetkímélőbb mint a benzin vagy a gázolaj. Ha váltanék gázosra csakis ezért tenném és nem azért mert (jelenleg) qrva olcsó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Dragon Age: Origins
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ASUS routerek
- Hisense LCD és LED TV-k
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest