- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Digitális detox a Nokiától
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
demars
addikt
válasz aero. #121004 üzenetére
Ha minden fasza, kitöltötték a papirokat, elhozza a kocsit. Köt rá biztosítást! Az igazolással bemegy eredetiség vizsgálatra valamelyik szervizbe! Majd az ott kapott igazolással mehet az okmányirodába!
15 napja van rá igen...
Azt nem tudom, hogy be kell e jelenteni valahol... Én sose tettem... Intézik ezek ezt a dolgot... A súlyadó csekk is majd jönni fog elvileg jövőre! (Mert egész évet kell fizetni... ) Az eladónak annyi dolga van max, hogy lemondja az ő biztosítását...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bmwsan
senior tag
Nagy átlagban a vevo fizeti, kivéve ha bele alkudja, legalábbis magánszemélyeknél .
Arra figyelj, hoyg 15 nap és nem 15 munkanapod van az eredetiség vizsgálatra illetve az átírásra. Illetve valahogy azt kellene megoldani, hogy ahogy meg lesz az autó akkora már legyen rá kötelezö, mivel ha anélkül el kap a rendor akkor csak az o jóindulatán múlik, hogy kapsz-e csekket, ne adj Isten valami balaset történik az meg még nagyobb roller.
Ha nem megoldható, akkor nagyon óvatosan hazagurulgatsz. Bár én úgy tudom ha meg kötsz egy kötelezot egy autóra elore, de mégsem veszed meg akkor az érvénytelenné válik, vagy valahogy lehet érvényteleníteni.
Talán érdemes lenne a netrisket felhívni biztos tudnak segíteni, hogy hogy is van ez. -
h1ght3chzor
őstag
Kocsi eredeti papírjait, adás-vételi szerződést vissza kapom, vagy csak az új papírokat kapom meg?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
!Overdose!
őstag
válasz h1ght3chzor #121008 üzenetére
Megkapod a forgalmit és a törzskönyvet (ha van), illetve a 4 példányban kitöltött adás-vételi 2 példányát.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
g4bb3r
tag
válasz !Overdose! #121006 üzenetére
Én is így tudom.. nagyot kell alkudni hogy az eladó fizesse
Kötelező: mi úgy csináltuk amikor vettem , hogy amíg ment a papírozás addig neten laptopon megkötöttem netrisken (már előtte kinéztem mi kell) és amint megvan az emailes visszaigazolás a brókertől + küldi a kötvényt pdf-ben él a biztosítás. Ez kb fél órás szüttyögés. Érdemes netrisk-re előre regelni.
-
Sutee89
aktív tag
válasz Kickass #120975 üzenetére
Köszi!
Nagyon tetszik a Ceed és az i30 is, de sajnos 1,5 millió alatt az utóbbiból is csak néhány fehér holló akad.Ami inkább beleférne a keretbe, az a Honda Jazz, Mazda 3, Toyota Corolla, Focus MK2, Astra H. Ezek közül talán az Astra H 1.7 CDTI lenne nekem a legokosabb választás, állítólag ezzel a dízellel sincs sok gond. De természetesen 1.6 benzinesek is játszanak. Jazzről is elég jókat olvastam Népítéleten, kevés az elégedetlen tulaj.
-
deicide
veterán
Ez urbán ledzsend. A nyár kellős közepén voltam Milánóban, 37-40 fok volt az Olasz alföldön, semmi baja nem lett a téli guminak. 7 évesen dobtam ki az a Bridgestone szettet és csak mert elöregedett, a mintájával még akkor sem volt semmi baj. Autópályán, vészfékezés nélkül semmilyen extra kopás nem lép fel.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
rwin5
őstag
Uraim legrosszabb esetben, milyen dolgok romolhatnak el már egy V-VI. golfban? (csak PD TDI motorral nézek) Gondolok ilyen rejtett bajokra, ami csak kis idő múlva jönnek ki. (Vannak-e olyan "súlyosabb" alkatrészcserék amik a pénztárcát megterhelik, és fel kellene készülni rájuk eme autó vásárlása esetén) 5-10 éves golfokról beszélek kb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rwin5 #121021 üzenetére
Legrosszabb eset, ha 2.0TDI, mert ott az olajpumpa halála másodpercek alatt viszi a turbót és beállhat a két vezérműtengely, vagy az egész motor. Elég alattomos?
1.9PD-t nézz, ott kicseréled 1x a a hajtókar csapágyait és onnantól örök élet. Meg se forduljon a fejedben a 2.0TDI. A legjobb esetben, amikor csak a pumpa és a turbó: 1000 euró, legrosszabb eset 4000.
SzlobiG 1.9PD-nél még nem láttam olyat, hogy meghalt volna a PD elem, mindenki csak nagyobbra akarja cserélni, més okból még nem cseréltem. Pedig nem tegnap kezdtem dízellel foglalkozni. Akadjunk már le erről az okosságról, hogy a PD elem biztos szar lesz.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz Mágus2 #121023 üzenetére
Igen kellően elrettentő válasz arra, hogy inkább váltsak a családnak egy 100 éves bérletet tömegközlekedésre Nemrégiben pedig azt olvastam erről a motorról, hogy alig lehet baja.
Egyébként konkrét összegről beszélve ez mennyire saccolható?
szerk: nekem az 1.9-es hengerűrtartalommal ajánlották
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rwin5 #121025 üzenetére
1.9 mehet. Az jó motor. A BXE a kedvencem, nincs DPF, viszont az olajcserére kényes a csapágysor a hajtókarokban. Azt érdemes 150 000km után cserélni, mert gyári hiba miatt a 3. hengeren meg szokota fogni a hajtókart, ami elég nagy lyukat üt a blokkon. Ha veszel egy ilyet, érdemes minél hamarabb kicserélni a gyapágyakat. Az 1x150 euró, onnantól nem kell aggódni miatta. Turbó és kettőstömegű sokat kibír bennük, PD elem is tartós.
Ha cserélték, előny.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz Mágus2 #121026 üzenetére
Most ráírtam haveromra is, hogy megijesztettetek, ő is azt mondta, hogy az övéké gyári hibás volt de garancia volt még rajta és kicserélték. Akkor ha keresek pd tdi- golfot az előny ha már 1x cserélték vagy inkább negatívum?
szerk: pd elemet *
re: okés köszi
[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
Szerintetek jó 205/55/16-os gumi Honda HRV-re úgy, hogy a gyári méret 205/60/16? Tudom, kevesebb mint egy centivel lesz alacsonyabb az autó, de ebből lényegesen problémám nem lehet, nem? Városban használom az autót, terepen nem, így a hasmagasság szerintem még mindig elég marad.
Kisebb átmérő tempóban akkora hátrány szerintem nem okozna, ileltve a max amit pályán megyek 7-8km.[ Szerkesztve ]
-
Promi
aktív tag
Jobban megindul az autó, viszont a nyomvájúk könnyebben elviszik az elejét, és a kilóméteróra is pontatlanabb lesz.
-
h1ght3chzor
őstag
válasz !Overdose! #121009 üzenetére
Már azon túl vagyok, elintézték nekem mindent. Magyarországon forgalomba van helyezve, az én nevemre átírva, meg minden, csak azt kérdezném, hogy amik voltak papírok, tőlük vissza kapom-e, vagy csak az újakat?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
veterán
válasz rwin5 #121035 üzenetére
Erre gondoltam én is. :-)
Meg arra is, hogy Mágus2 a 2.0 PD TDI-ről akart lebeszélni és nem a Golf VI-ba szerelt CR TDI-ről (lásd Joshua hsz.-ét). De csak gondolom.Amiben biztos vagyok, az az, hogy egy Golf 6 jelentős minőségérzetbeli ugrás egy Golf 5-höz képest.
Szvsz inkább 6-ost vegyél, ha találsz megfelelőt.[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz focvis #121037 üzenetére
Hamár aktív vagy akkor + kérdés ugye a KIA márkát is nézem, plusz olvastam az autónavigátorban, hogy 2009-es modellektől 7 év garancia. Egyetlen kivetnivalóm van a 6-7 év körüli autókat nézve, hogy párnál lefényképezték a motorteret de úgy néz ki kb mint a 30 éves golfunké. Árban viszont szerintem tök korrekt (bár itt se kép és nem is 6 éves, csak példálózok, hogy ennyiért megérné ennél a márkánál garanciásat keresni nem?) [egy hirdetés]
-
TaaT
veterán
válasz stickermajom #121039 üzenetére
Megjegyezném, azt a NOx-et ami miatt kirobbant a hiszti, idehaza nem is mérik műszakin. [link]
Most akkor mit csökkenjenek a VW-k árai idehaza?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
nesa
veterán
Attol hogy nem merik meg atbasztak mindenkit mert nem tudja PL az euro 4-5 ot , legjobb esetben csak a 3 at vagy azt se.
Szoval ha en azert vettem ilyet mert olyan kornyezet tudatos vagyok hogy csak a foka bebikre gondolok, es most ez kiderul, hat gomboc lenne a torkomba.
Egyebkent nem erdekelnek a foka bebik.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz akos727 #121030 üzenetére
Ez a gumis/felni topikba való kérdés.
Nem váltóméret szóval csalni fog a sebességmérője a kocsinak, módosul a futóműgeometria így ha nem állítatod be a futóművet akkor félre kophat a gumi, a nem tervezettnek megfelelő terhelés miatt a futómű alkatrészek is gyorsabban kopnak el...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
Aki környezet tudatos az vesz egy használt benzines autót, ami mondjuk már tudja az euro4-et.
Aki meg legyártat (megrendel) egy új autót az megöl kb 20fóka bébit, még ha prius-ról is van szó.
Mondjuk már korábban is leírtam a témával kapcsolatban, ha egy vw ugyanannyit szennyez az utcán mint egy olyan autó ami a próbapadon tudja hozni a normát de utcán nem, a 2 nekem egykutya. Hiszen nem a laborban kell a környezetet védeni hanem az utcán.
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz rwin5 #121038 üzenetére
Nem igazán vagyok otthon a KIA-kban. 🤗 (Inkább a fritz gépek vonzanak.)
Autóbuzik ritkán veszik, így nem is igen foglalkoznak a motortér állapotával (szvsz). Vagy ha arra gondolsz, hogy nincs ezeken motorburkolat, akkor az azért lehet, mert a célközönséget nem érdekli a motortér és/vagy ezzel is spórolnak.A linkelt autó a fotón jól néz ki. Suzuki SX4 nincs esetleg hasonló árban? Elterjedtebb típus.
Azt már írtam, mások is írták, hogy egy Golf és egy Kia Rio, Hunyadi i10/i20, stb. két külön világ. El kéne döntened, hogy merre tovább.@stickermajom: nem olvastam ilyenről.
@(#121045) TaaT : olyan szép kormos a TSI kipuffja 700 km-rel a mosás után, ne tudd meg
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen