- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz AmunRa #174986 üzenetére
A fékfolyadékot 2 évente kell cserélni minden autóban, gyártmánytól függetlenül.
Ha meg tudsz barátkozni az SX4 ábrázatával, vedd azt, jobban tartja az árát. Lehetőleg az 1.4T motorral.#hibrid
Tegnap egy régi barátommal utaztam 200 km-t, Prius 3; a BC szerinti fogyasztás 5,1 volt. Főleg autópálya tempomat 135 (GPS 127 környéke); azt mondja nagyvárosban (Bp) 6 a jellemző, de a szerdai esős dugóban 11 litert evett.
Különösebben nem béget, egész normálisan gyorsul, autópályán meglehetősen zajos. -
Dare2Live
nagyúr
válasz focvis #175001 üzenetére
"a szerdai esős dugóban 11 litert evett."
az, hogyan? Ez a "15km 1.5h alatt" tipusú araszolás, állásnál sztem 6l/100kmet is csoda lenyomni a prius torkán. Van, hogy 10-15percig nem jár benzinmotor csak akuból megy a 10m gurulás, 1perc állás, 10m gurulás 1perc állás, 10km/hs átlagsebességgel töttyögés....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
válasz Dare2Live #175002 üzenetére
Ezt mondta, 11 liter; ha szeretnéd megadom a telefonszámát. Az én 2.0 TSI Golfom aznap délután 16-ot kért.
Szerk: huszonvalahány perc alatt ment 1,5 km-t a belvárosban. Feltételezem, esőben a párátlanításhoz nem elég az akku; de ez csak feltételezés.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz focvis #175004 üzenetére
Elhiszem azt mondta ettől még amit én láttam azok alapján köze nincs a valósághoz.
De van a topikban hibrid tulaj megmondja majd mennyire reális a 11legy BPi durva dugóban, főleg elöző héten amikor nagyon nem kellett se fűteni, se légkondizni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz focvis #175004 üzenetére
Más miatt van az a 11 liter, annak utána kell nézni jobban. Lehet, hogy már teljesen el van oxidálódva az összes akkumulátor saru vagy tiszta kosz az egész EGR rendszer.
A páromnak átadtam a kocsit ,hogy kicsit gyakoroljon vele a parkolóba. Ennyit mentünk összesen [kép] Ez simán lehet kisebb dugó szimulátor, 18 km/h átlag így. Végig ment az 51 perc alatt a klíma, aminek olyan 1-1.2 kWh a fogyasztása.
Ha lassabban megyek akkor még kevesebb az üzemanyagfogyasztás. Extrém esetben egy délutáni csúcsban volt már 2.6 is.Amúgy azt is hozzá kell tennem, hogy ehhez kell egy beállítottság. Teljesen máshogyan kell vezetni mint egy sima benzinest. Sok apró részletre kell figyelni ami akár egy litert is jelenthet.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #175006 üzenetére
Nekem nem szükséges ezt magyarázni, egész biztosan nem veszek Priust, mert nem passzol a felhasználási módomhoz (sok autópálya powerból).
A héten volt szervizben a Sakuranál. Ha a gimnáziumi padtársam azt mondja nekem, hogy 11 volt, akkor azt fenntartások nélkül elhiszem neki.Én vagyok a hülye, hogy ezt itt magyarázom. Minden Toyota HSD mindenkori fogyasztása egyszámjegyű és 3-assal kezdődik; továbbá ezt 200 km/h tempónál is tudja.
-
Hogy ne menj vele
Más
Sikerült tegnap katalógusadat alá vinnem Max fogyiját Utána számolva a BC 8.4-s értékének (ez azt jelenti h a tágulási tartály miatt hozzáadtam 5 plusz litert) 9,6-ra gyött ki a fogyasztásom. Ebben volt 10% város, 10% pálya (óra szerint 140) és sok telitalpas előzés is a tempomat 100 mellett.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
Elsősorban fejben kell átállítani a dolgokat, hogy nem szabad digitálisan kezelni a gézpedált. Kezdésnek az ECO mutató nagy segítséget tud adni. Sík talajon amikor az egyes tartományban tartom akkor még lehet vele csak elektromosan haladni, ha fel van töltve az aksi legalább hármasra a nyolcból. OBD-n keresztül kiolvasva androidon a Hybrid Assistant nevű appal még ügyesebbe lehet ezt csinálni. Ott lehet figyelni mikor hajt a benzinmotor vagy mikor csak "generátor". Itt tapasztaltam ki, hogy akármilyen hideg is van reggel, hiába indul be a benzinmotor akkor is tud csak villannyal hajtani és ha ésszel kezelem a pedált akkor mentesítem a benzinmotort a sok hajtásbeli veszteségtől. Mert ha abban az üzemmódban van amiben gyakorlatilag csak a nagy akkumulátort tölti az sokkal optimálisabb.
Azt is megtanultam, hogy nem szabad a végletekig villannyal menni mert akkor annyira le lehet meríteni, hogy masszív töltés fázisba kezd a benzines és simán 10 literes átlagom tud lenni rövid távon, mert csak áll egy helyben és tölt, a fedélzeti meg úgy számolja, hogy nem haladok de sokat fogyasztok. Ilyenkor a fordulat simán 1500-1600 is van. Ezért szoktam az, hogy amikor tudom, hogy egyébként is haladok, akkor rálépek jobban a gázra és akkor elkezdi tölteni az aksit és a hajtásba is ad.
A fékezéssel lehet még nyerni valamennyit. Próbálom azt csinálni, hogy a hidraulikus féket soha ne is használjam. Ez az esetek 90%-ban megy is.
Vannak aztán még motorfázisok is amiből összesen 5 van és ahogy melegszik a motor úgy váltja őket. S4-ig számozza őket. Hülyén hangzik de ebbe a legtakarékosabb módba csak akkor lép be, ha 70 fokos víz felett félreállunk várunk egy kicsit majd elindulunk. Nagy ritkán autózok ebben, mert ha pályázom vagy hosszabb útra megyek a franc se fog a kedvéért beállni egy pihenőbe.
Legtöbbet amúgy a tapasztalás segít, hogy mikor melyik módban haladj. Főleg ha ismerem a terepet akkor tudom, hogy itt most inkább megyek benzinnel, mert a lámpánál járó motor nagyon megbosszulja magát.
Egyelőre ennyi jutott eszembe, de ha érdekel még valami nyugodtan kérdezz privátban(#175008) focvis: Én elhiszem nyugi. Komolyan csupa jó szándék vezérelt amit írtam. Ezek miatt szokott nagyobb lenni a Priusok fogyasztása. Nem értem miért vetted ezt most támadásnak. Sajnos a szervizekben nem szedik szét az akkupakot és az EGR-t sem nézik. Szélsőséges esetben nekem is írt már ki 8-11 körül.
Linkeltem a spritmonitort láthatod, hogy nekem is 5,3 a kocsi összfogyasztása.
A 200-as témát meg már megbeszéltük nem értem miért jössz megint ezzel. A HSD nem arra van. Ha ennyire tudni akarod a Passat meg könnyen hozta a 200-at tartósan 8-10 liter átlaggal. De mehetek tovább is az A6 2,7 TDi meg gond nélkül ment 250-et is. Azok arra vannak kitalálva. Ennyire van értelme összehasonlítani ezeket a kategóriákat.(#175009) bitpork: VAG TDi verhetetlen szerintem ebben. Múltkor egy 300 km-es etapot toltunk le Q5-el országúton (Dunaújváros-Pápa-Dunaújváros) és 6,5-öt írt a fedélzeti.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
AmunRa
aktív tag
válasz kisza25 #175000 üzenetére
Köszi a sok tippet!
Dacia nem tetszik külsőre, belsőre sem. Normális motorral drága. Rio , i20 meg valószínűleg kicsi nekünk. Az idősebb gyerekem 180 cm körül van 15 évesen. Kell hátul is a hely. Te is az S-Crosst mondod? Néztem a fogyasztását is a Tipohoz képest, és kb. csak fél liter.
Ami még fura volt, hogy a Sedan, meg az 5 ajtós között van 50 kg eltérés az 5 ajtós javára, és kisebb az üzemanyag tartály is. Mit soproltak le még a Sedanból? Az állítható ülés, meg mintha az ajtó borítása is más volna. A full fapad Tipo fehéren nem tetszett, ott még a metálra is fizetni kellene, S Cross meg tetszik fehéren is.
Pest melletti kisvárosban élek, és pestre (11.ker) járok dolgozni. Hungárián bumlizok ki az M3-ig Olyan távban 1/3 Budapest, és 2/3 országút.Duster, ha úgy felszereled mint a többit, meg van egy rendes motor még drágább. Holnap megnézem a suzukit meg a fiatot újra.
(#175001) focvis: Csak az full fadpadost vennénk. Az 1,4 csak magasabb felszereltséggel elérhető, annyit már nem szeretnék új autóra költeni. Vitarától jobban tetszik, talán a Tipotól is. Ha azokat nézem amikben gondolkodtam. Igen az értékét is jobban tartja több a gari mindenre. Átrozsdásodás, és a fő elemekre is. Szervize is olcsobb talán.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #175012 üzenetére
"Azt is megtanultam, hogy nem szabad a végletekig villannyal menni mert akkor annyira le lehet meríteni, hogy masszív töltés fázisba kezd a benzines és simán 10 literes átlagom tud lenni rövid távon, mert csak áll egy helyben és tölt, a fedélzeti meg úgy számolja, hogy nem haladok de sokat fogyasztok."
Akkor már értem miért evett 11-et Focvis haverjánál a hsd.
mod:
Tetszik a hsd mint rendszer de egyelőre sajnos nem ez a megfelelő hajtási rendszer a felhasználási szokásiamhoz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Inkább gázt kell adni amíg van az aksiban és úgy töltsön rá, sokkal hatékonyabb. Főleg hideg időben nem tanácsos sokat villannyal menni, mert gyorsan vissza tud hűlni. Inkább mindig adok egy nagyobb gázt és "beindítom" a benzinest. Rátölt, ketyeg a darabig és megint jó vagyok.
Én is csak a megbízhatóság miatt választottam. Nagyon steril az egész rendszer, nulla élménnyel. Nekem meg pont ez felel meg a szokásaimnak. Nálam ez a kocsi 70%-ban városban éli az életét 2-4 km-es távokkal.
De V60 phev egyre jobban tetszik Jól zuhan az ára, ez a HSD meg nevetségesen magasan van
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz LuckyL #175017 üzenetére
A hibrid egy dolog és szerintem is ez lehet a jó irány a városokban. De ez a mélység a fillérbszásban számomra , ok én autóbuzinak vallom magam ha nem is vagyok az tudásomat tekintve, az igazi szekunder szégyen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz AmunRa #175013 üzenetére
Katalógus adatot néztél?
Nálam a tipo 8 körül eszik, de sokaknál 6,5-7,5 között.
Mondjuk én a szívó benzinest fordulaton használom, nem szeretek tötymörögni.
Amúgy 4M alatt van még:
Skoda rapid
Renault clio grandtour, (nekem keskeny volt elöl, hátsó tér is szűkösebb, de jó nagy a csomagtartó
citroen elysee
Peugeot 301
Suzuki baleno
Utolsó 3 szerintem tipo alatt van minőségben
Ha most kellene vennem bajban lennék, mert már ez is túl volt a tervezett kereten, a 15"-al meg nem tetszett, szóval most lenne 4M, akkor meg már vagy vitara/s cross, vagy stonic.
Nekem bejött a fehér:[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
AmunRa
aktív tag
válasz kisza25 #175021 üzenetére
Spritmonitort néztem. Alapból nem krómozott a kilincs, és nincs alufelni. Te autód jobban néz ki a krómkilincsekkel. Sedan fapadot láttam az egyik kereskedésben. A szalonban mindig jobban néznek ki az autók.
Baleno szűkös, Tipo jobb annál. Csak a fogyasztása ami tetszik. Skoda motorjától félek.
Dacia loganra is ránéztem a 75 LE klímával 2,6M. Nem szép, de olcsó és feltépi az aszfaltot. Lodgy szép nagy, de nem igazán kell ilyen nagy csomagtér. Normálisabb motor van benne, 3,6-ért de a Fiat annál jobb választásnak tűnik.
Megrágom ezt, nem tudom, hogy mennyire kell nekem a Suzuki extrája, de mikor a Tipo alapot megláttam élőbe kicsit bili füle effekt volt. Azt lesz a legjobb, ha holnap megnézem egymás után a kettőt. Pár hónapja 3,6M volt az 5 ajtós Tipo, így 3,8 körül már a S-Cross megéri a felárat.
Kia Ceed tetszik a legjobban. A belő tér is nagyon otthonos, csak az már húzós.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz AmunRa #175024 üzenetére
A fényezett tükör+ króm kilincs 20 eFt
A 16" alufelni+ sötétítés +ködlámpa 165eFt
A stonic-ra is nézz rá, város+ országútra van kitalálva, de mindegyiket próbáld ki, a tipoban az első dolog ami feltűnik, hogy nagyon csendes. A stonic viszont rövid 5-ös váltót kapott, 110-nél már hangos, ja a ceed 4,5M, volt kia ceedem, szívesen vettem volna újra, de 4,5M nekem már sok volt.
A logan-t korábban a 0,9 tce-vel néztem, lehet most nincs azzal nem tudom.
Ugyanezek közül választottam a tipo-t
Mondjuk nekem így volt 3,775M és 5 év ingyen szervíz volt ajándékba. Igazából nem bántam meg, arra amire nekem kell teljesen jó.
Van pár apróság amit szervizeléskor majd jelezni fogok, de nem nagy dolgok.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Gombinyó #175028 üzenetére
Az már 4,5M, annyiért már ceed-et vettem volna, szóval nem próbáltam. Kia rio-t vezettem 1,4-et hatossal, annó kértem is a tesztautóra ajánlatot, 3,8M adták volna oda (2017) akkor még nem szántam rá annyit.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Gombinyó #175028 üzenetére
Az 5 gangos 4000-et forog 120-nál azért hangos (15:40-nél), de a gördülési zaj is megvan
Mentem én is vele és amúgy nem volt rossz városban, de én nekem mindenes autó kellett, autópályán meg 120-nál 4000 már 100- nál hangos volt. Azért is volt csalódás, mert az i20 ugyanezzel a motorral, 5-ös váltóbal jól használható voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Gombinyó #175035 üzenetére
Ha ugyanolyan váltókiosztása lett volna a stonicnak az 1,25 ötgangosban, mint az i20- ban, akkor most egy stonic lx ex-el rohangálnék, 3,95M lett volna a családi kedvezménnyel (faternak is kia van). De ez nagyon rövid váltó, az 1,4 meg már 4,5M lett volna.
Amúgy a videóban rosszul mondják, az alapban nincsen klíma.
A tipoban ugyanilyen rövid a váltó, viszont van egy 6. sebesség fokozat. Amúgy nem bántam meg a tipo-t 2 hét múlva meg költözök a nyári rezidenciára, akkor jól fog jönni az a + 22 cm hosszEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz focvis #175034 üzenetére
Oda én nem is lépek be inkább. Ha valaki bemondja, hogy az övé X mennyiséget fogyaszt akkor tuti lesz egy X-1 és így tovább, amíg végül arra jön ki a téma, hogy termeli a benzint és le kell szívni már. Vagy ha nem is akkor meg, hülye vagy amiért nem X-et fogyaszt ha nem X+1-et
Én csak a magam szórakoztatására csinálom ezt, senkit nem akarok én meggyőzni vagy megtéríteni. Másban amúgy sem tud egy ilyen kocsi kiemelkedő lenni.
Amit írtam tényleg komolyan mondtam, sajnos a szervizek nem foglalkoznak azzal, hogy a nagy akkumulátor saruk 10 év felett már erősen oxidáltak és nem vezetnek annyit amennyit kellene.Add el a GTi-t és legyél te is hibrides, az még másnapra is jó
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #175034 üzenetére
Előbb állt az ablakom előtt egy hetes GTI ... Hülyèn fog hangzani amit írok , de egyszerűen az egyik legszeb " tömegautó " volt , amit valaha láttam . Piros volt , fekete tetőablakkal , fekete cápauszony antennával , annyira újszerű volt , mintha pènteken adták volna át . Gyönyörű , csodaszép autó volt ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
válasz bitpork #175038 üzenetére
az hogy modern hibrid rendszerű autók mennek még környezetkímélőbbre alakítva?
bár így lenne
mellesleg megnéztem egy kalkulátorban, egy taxis aki megy évi 50 ezer km-t, simán spórol vele 400 ezret évente. mellé töredék annyi mérget pöfög az orrod alá...cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #175040 üzenetére
Az én orrom nem ennyire érzékeny. Ha ez lenne a legnagyobb bajom sokkal kisímultabb lennék
Nem mellesleg ha ilyenre lenne nagy igény akkor lenne cng-s kivitel is. Valamiért nincs. Mi több, ezzel szemben van dízel hibrid. Az meg hogy ő nem akarja megfizetni valaminek az árát legyen az ő baja, amíg ezzel másoknak nem okoz gondot (itt most a másban megjelenő fillérb@szára gondolok pl a behajtott tükörrel pályázás meg ilyenek).https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz bitpork #175041 üzenetére
nézd, biztos logikus ez amit most mondani akarsz, de én egyszerűen nem értem...
hogy a bánatba jön most ide a dízel hibrid? mi köze ennek az egész válaszodnak ahhoz amiről eddig beszéltünk
mi az hogy nem akarja megfizetni az árát?egyszerűen kiváncsi vagyok, hogy mi bajod van azzal, ha valaki hibridet gázosít, de inkább feladom, mert nem akarom teleszemetelni a topikot, egy normális választ meg nem lehet kiszedni belőled, csak ilyen csűrt-csavart furcsaságokat írsz
olyan érzésem van, mint amikor valami filmben az "öreg bölcs", mindig valami rejténnyel válaszolt a kérdésekre...cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Declare
őstag
válasz pècsimunkás #175039 üzenetére
Jo kis verda is a GTI, de azert van még 1-2 eleg jol kinezö auto Nekem az A5/S5 audi ami nagyon tetszik, de az arteon is jol nez ki, na meg ugye az 4er bmw
-
pècsimunkás
addikt
válasz Declare #175044 üzenetére
Persze , van sok szèp tömegautó . Lengyel kollègám nemrèg vett egy, A5 - ös Audit. Nagyon szèp autó - ráadásul 3 ajtós . Az - szvsz - szebb mint az 5 ajtós . Van itt azèrt viszonylag sok GTI , de az a piros ... Na azt megnèztem nagyon .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Willie
őstag
Sziasztok!
A cégemnél eladóvá vált egy 2014-es 128 lóerős kombi 1.6 CRDI Kia Ceed 256.000 km futással.
Beszéltem a 2 tulajdonos kollégával, a hátsó lökhárító lett koccanás miatt újrafényezve, de ezenkívül semmi javítás nem történt a kasznin.
2018-as Continenal nyári gumi van rajta, télen került bele új akkumulátor.
200.000 km-nél került bele új kuplung.
A féktárcsáknak válla van, a szervizkönyv szerint vezérlés még nem lett benne cserélve. A lengéscsillapítók lenyomás alapján elég jónak tűnnek.Ülésfűtés, kormányfűtés extra van benne.
1.3 millióért kapnám meg, megéri szerintetek? Mit nézzek meg? Milyen költségekre számíthatok és mikor?
Előre is nagyon köszönöm a választ, a segítséget.
-
őstag
Sziasztok!
Erősen gondolkodom, hogy itt az ideje megvenni életem első autóját.
Használat:
- napi munkába járás ( 2x10km)
- havi 2-3 alkalommal vidékre utazni autópályán (2x200km)
- egyéb random kiruccanások..Milyen autó javasolt? Én a városi használat miatt benzinesre gondoltam, gondolom ez a kis táv nem túl jó a dízelnek. Télen nem lenne fedett helyen az autó.
Elvárások:
- Bírja az autópálya tempót, dinamikus legyen
- Digitális klíma
- Ha jól pakolható, az előny, így 5 ajtós, vagy valami sport kombi jöhetne szóba.
- Hosszabb utazások során 4 felnőtt kényelmesen elférjen, plusz hozzá a csomagok.
- Ha lehet akkor automata, de ha nem, akkor az sem gond.Árban 2.5-3.5 millió környékén gondoltam, nem tudom mi férhet ebbe bele.
Továbbá nyilván a megbízhatóság, alacsony költségek is fontosak, de ez gondolom alap mindenkinél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Eredeti játékok OFF topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Politika
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen