- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- LTE frekvenciák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
fasyrt
őstag
válasz Stylewars_kp #199000 üzenetére
Nekem meg a haz fogja elvinni a penzem, ezert nem marad.
Ugy vagyok vele, hogy amig berlakasban elek, szegeny vagyok en egy auto fenntartasahoz. Majd ha lesz lakas-haz-kacsalabon forgo palota, akkor lesz jargany is. Addig meg drotszamar es tömegközlekedes a nevem. -
őstag
válasz MC Pite #198987 üzenetére
VTI-ről mindenhol azt írják, hogy kerülendő, a tipikus milyen motorral szerelt autót ne vegyél oktatóvideó tartalma. Nem erőltetném. Pedig a 308 tetszene alapvetően.
Ellenben a 208, Jazz, Punto, Clio és hasonló kategóriatársaik vonalai inkább a női szíveket dobogtatják meg, nem ezeket keresem. Max a MiTot vállalnám be egy jó T-Jettel, még élményautónak is elmenne.Mindent összevetve, dizájn, műszaki tartalom, a Bravo és a Golf VI jön be a legjobban, ezen a vonalon keresgélek. A figyelő talált is ma egy szép FL T-Jet Bravot. Mármint hirdetésben szépet, élőben nem tudom milyen. Ebben a színben valami egészen gyönyörű az autó. Le kellene csekkolni, de jó messze van...
[ Szerkesztve ]
-
-
MC Pite
veterán
válasz yuing #199004 üzenetére
A direktbefecskendezéses THP változata aminek vannak bajai, főként 2014 előtt (kb mint a TSi-k, ha úgy ismerősebb). Ha tudsz angolul, 10-15 perc googlezás után magad is láthatod. Meg még sok mindent mondanak mit ne vegyél, bezzeg a VAG 1.6 8V milyen fasza motor. Haha... A VTinél normális olaj, vezérléscserénél vezmódosító kerék (kb minden magyar autónál szükség van erre sajnos), ja meg persze vezérléscsere egyből (de ez nálam amúgy is alap). 130-200k között meg szokott nyúlni a lánc, jele sokszor nincs, csak néha felvillanó chekckengine meg nem megy úgy (mind BMW, mind PSA-nál). Megmérik, megnyúlt, csere.
Nem azt mondom hogy a világ legjobb, legmegbízhatóbb motorja, de jól megy, jól fogyaszt, tűrhetően megbízható - és a korabeli hasonló motorok közül nem sok megbízhatóbbat tudok. Papíron a Meganeom 1.6osa 8szintén városi legenda) örök élet plusz két nap. Jah. Magyarirsztánban fos olajjal természetesn vezmódosító kerék is egyből megy a vezérléshez (jó, 30 ezer volt,nem a világ, de a plusz célszerszámok és tanítás miatt 50-60al kerül többe a vezérléscsere). Korábbi változatoknál szintén trafó (min sok VAG konszernesnél), FHP jeladó, néha injektorok is cserések. Egyik sem drága, és nem balfasz szerelő hamar megtalálja, de az itthoni szerelő állomány nagyja nem ebbe a halmazba tartozik. Plusz van pár tömítés, amit magad is kicserélhetsz, ezt sem annyira csipázom (fojtószelep, szívósor tömítései), de oké, 6000 Ft az összes tömítés és nulláról egy óra kicserélni (de igen, van amiben nem kell). Igaz, jól eszik, jól megy, főleg hatos váltóval, de a korábbi PSA 1.6oshoz képest több törődést igényel. A TU5JP4-en filléres vezérlés csere 6-7 évente oszt joccakát.
Nem tudok olyan autót amit 10 évesen mikor hozzád kerül csak tankolni kellene, én mindig nullszervizzel kezdek (minden szíj, minden folyadék, minden szűrő).
Jó a Bravó, én szeretem; olajnyomokra figyelj és kérd el _pontosan_ mit töltöttek bele (ez mondjuk kb mindenre igaz, turbósoknál főleg). Keresgélj új emblémát, és készülj a lámpa takarításra, akár polírra, hogy hogy elkezdesz normális H1-es fényforrásokat keresni hogy láss is vele rendesen (pl a minőségi ledesek).
G6al is van ez az (mivel nincs), de 1.6 MPI *boá*. Na, abban aztán nincs élet.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
-
alázógyík
őstag
válasz Luck Dragon #199013 üzenetére
Nem csak a motor problémás.
Szar a klíma, k.b. az összesben megdöglik. Ha jó, akkor is gyenge.
Mindegyik beázik, brutál f.s a gyári "hifi" benne, és a kormányzása is ilyesztő. -
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Luck Dragon #199013 üzenetére
Ha' pedig béjjemvé.
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Az uj Opel insignia 1.5 os motorral van szerelve, es 165 lovas, ez egeszseges amugy? Jobban hangzana a 2.0 as motorral az a loero. nem lehet hosszueletu az a motor, mit szoltok hozza?
-
-
venom8888
őstag
válasz BigBlackDog #199020 üzenetére
ugy tudom azok a motorok nem hosszueletuek amik kicsik, es nagy loerot pasziroznak belejuk. De javits ki ha tevedek.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199022 üzenetére
Mondásnak jó, de azért nem mindenre húzható ez rá. Meg kérdés az is, hogy mit jelent a hosszúéletű. Tény, hogy amelyik motor megbontás nélkül elmegy 700-800e kilométert, az hosszabb életű, mint az, amelyik csak 400e kilométert bír ki, viszont kérdés, hogy még mi minden térdel le ekkora távolság alatt a segédüzemben (pl. részecskeszűrő, EGR, kettőstömegű, stb.).
-
venom8888
őstag
Gondolkodok autot venni olyan 5.5M ertekben, ami 2-3 eves, es nincs benne 50k km, es nyomatekos is, azert nezegetem az insigniat
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #199022 üzenetére
Mutass olyan korszerű turbós motort az utóbbi ~5 évből, ami kicsi, és nincs “nagy” lóerő bennük. Az 1L-es, háromhengeres förmedvények átlagosan 110LE körül vannak, az 1.4-esek 140LE-sek, de tesztpadom eddig szinte csak többet mértek. Az 1.5-ös, háromhengeres Fiesta ST 200LE-s. De ha nem hot hatch vonalon akarunk körbenézni, akkor ott az 1.5-ös Civic, ami 182LE.
Ez ilyen.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
venom8888
őstag
válasz vzsryl #199026 üzenetére
Hat igen errol beszelek, mar nem tudsz kis motorral kis loeroset venni, igy jonnek ki az utok,hogy hamar tonkre menjenek,nem birjak a nagy nyomatekot a kis motorokkal, nem azt mondom,hogy masnap tonre megy... De pl egy Honda accord a 2.2 es motorral es a 350Nm nyomatekkal inkabb realisnak,es esszerunek tunik, mint egy 1.2 es 140 lovas, szerintem.. Vagy ez a fejlodesnek tudhato be. Remelem... Eleg jol neznek ki pl a ford mondeo 1.5 os motorjai a 160 lovas teljesitmenyel.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199027 üzenetére
Az Accord 2.2-es egy turbódízel. Illetve 350Nm és 140 ló volt említve az összehasonlításban, amiknél a dimenzió sem stimmel (egyik teljesítmény, másik nyomaték).
Ami tény, hogy jó régen véget ért a nagyköbcentis szívók kora és a közepes-kis szívóbenzines motorok is már szinte kihaltak teljesen az újatokból. Jobban mondva nem teljesen igaz, mert hibridek esetén azért nincs turbó a legtöbb helyen.
Ha írnál néhány sort, hogy mire használnád, évente mennyit és meddig szeretnéd használni a leendő gépsárkányt, illetve mekkora autóban gondolkozok, esetleg van-e valami preferencia, kívánalom, akkor szerintem tudnánk ajánlani pár típus-motor párosítást, amit érdemes lehet megnézned.
-
-
venom8888
őstag
válasz BigBlackDog #199028 üzenetére
Koszonom. Hat a helyzet,hogy most jelenleg UK ban elunk mar 10 eve, es 2 ev mulva tervezzuk a hazakoltozest. Es egy jo megbizhato autot akarnank venni, ami jol is nez ki, es nyomatekos. Most jelenleg egy Swiftunk van . munkaba jarni tokeletes. Tehat amire hasznalnank, napi munkaba jaras, es kirandulaskora, ritkan hosszabb utakra pl Horvat tengerpart stb.
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199030 üzenetére
Dízel tiltás mennyire aktuális Nálatok? Napi munkába járás mennyi kilométer lenne? Többnyire városi üzem, vagy inkább autópálya?
Ha sok a város, akkor szétnéznék a hibridek (pl. Auris) között is, ha inkább csak országút-pálya van, akkor esetleg dízelben is gondolkoznék (bár évi 10-15e kilométer alatt inkább nem).
-
venom8888
őstag
válasz BigBlackDog #199031 üzenetére
Varosi forgalom inkabb. Az auris hibrid csak 99 lovas :( erosebb autora vagyunk,regota van kis gyenge autonk.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199032 üzenetére
Az alábbi hibrideket nézném meg első körben;
- Toyota Auris, Prius
- Lexus CT, IS
- Passat GTE, Golf GTE
- Kia Optima
- Hyundai Ioniq
- Fordból nem vagyok otthonos, de pl. Mondeoból is van hibrid, Toyota technikával, ha jól tudomMég felmerül a kérdés, hogy otthon, vagy munkahelyen van-e lehetőség töltésre? Ha igen, akkor plugin hibrid is képbe kerülhet. Hibridek esetén a CVT és a kombinált belsőégésű-villanymeghajtás miatt kicsit másak teljesítmény szempontjából. Mindenképp érdemes vásárlás előtt egy próba, ha errefelé akarnál továbbmenni.
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
válasz BigBlackDog #199033 üzenetére
azt hozza akartam tenni hogy 3 max 4 eves autot szeretnenk, 5.5 bol nem jon ki? Es olyan 50k km alatti
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #199036 üzenetére
Nem fog kapni PHEV-et ami 5,5-ből kijön és nincs benne több 50k km-nél. Sőt hibridet sem fog kapni ilyet. Ezért az árért erős kocsi nagyon ritka lesz ilyen futással 3-4 évesen.
Valamiből engedned kell majd venom mindenképpen.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #199038 üzenetére
Nem tudom, hogy jól szűrtem-e, de pár találatot látok.
-
venom8888
őstag
ez pl nem rossz, ugy ertem tetszik, es nem rosz a teljesitmenye sem.
-
venom8888
őstag
válasz BigBlackDog #199040 üzenetére
Magyarban kell az auto, UK ban van olcosbban, de hat a kormany tudod
-
venom8888
őstag
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #199040 üzenetére
Az itthoni piacra gondoltam én, de ahogy látom a kolléga is. Sajnos már az erős és a hibrid kizárják egymást. Van 25 találat és mindegyik "kis" autó. [link] Ha km korlát el lenne engedve akkor a Ford Mondeo hibrid jóféle. Már valamennyire erős is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bdanyy
addikt
Mazda 6 esetleg? [link]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Honda topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Politika
- Dragon Age: Origins
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen