- Yettel topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Mobil flották
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Dare2Live #183997 üzenetére
Ja, az egész család egy akkora autóval, életszerű. Szerintem meg a Tesla nem svájci bicska, városba felesleges nagy az akkuja, és én továbbra is úgy gondolom, hogy ár-érték arányban egy otthon töltős PHEV vagy egy kisebb, városi használati elektromos autó lehet értelmes. Te nem értesz egyet, tiszteletben tartom. Aki akar, járjon vidékre elektromossal, aztán töltögesse közel benzináron.
(#183998) hobizoli: ja, meg is lepődtem, mert a német oldalon előtte 45e € volt, azt hittem ez az ÁFA különbözet, vagy az valami fapadabb kivitel.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz hobizoli #184000 üzenetére
Én csak hozzáadtam egy plusz infót Tin hozzászólására, pont tudom mire használhatók.
Aztán jött a megmondóember, hogy 130km/h-val majd xyz km-t IS el tud menni. Erre reagáltam csupán.Pest megyére pl. tök jó egy Leaf. Beközlekedni vele agglomerációból aztán haza. Este sima fali tőtike, másnap újra. Ennyike.
-- end of transmission --
-
Tin
veterán
válasz SaNyEe #184002 üzenetére
Ja, ezt írtam le fentebb már többször. Melóba járásra, megyébe simán jók ezek, hosszú távra nem. Oda meg csak cipeli az ember a plusz súlyt (meg a vele járó felárat).
PHEV 50-100 km-es hatótávval most a legjobb. Pl. a RAV4 PHEV (alap) Model3 árban fog kijönni, 60 km-es hatótávval. Azzal tényleg lemegy az ember "horváth"-ba, el is fér benne, és a hétköznapi közlekedést megoldja áramról. 100x inkább az, mint egy Model3. De ott a Mitsu Outlander PHEV is. Általános használatra szerintem most ezek a legjobbak. -
SaNyEe
aktív tag
Nem svájci bicska ezt adom, de aki pl egy évben 2-3 hosszabb utat megy csak és amúgy elvan egy 5 ajtós kompakttal simán jó a model 3(most, hogy babaholmikat nem kell cipelnünk már, elférünk hosszabb utakra is a bőröndökkel az Amoerában). Igaz 1-2 órával hosszabb lehet az egész utazás nagyobb távon, de egy évben egyszer-kétszer nem nagy veszteség.
Emiatt nem tartanék fenn pl egy második autót. S mivel nincs pénzem az öregebb model S-ekre, így marad a svájci bicska jó pár évig . A többit meg majd a jövő megaszondja[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Dare2Live
nagyúr
válasz SaNyEe #183999 üzenetére
'Standard akku hasznos kapacitása kb 49kWh'
nincs standard aku 1eve legalabb. standard plus van.
hibas infokbol vonsz le kovetkezteteseket.
ezen felul a performance fogyaszt a legrosszabbul.andras videokat nem nezek de akkor majd erre ralesek. a horvat tengepartra anno le jutott egy toltessel ami kb 600km.
130nal legkondival nem szokasa 21kwnal tobbet enni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Tin
veterán
válasz SaNyEe #184004 üzenetére
Emiatt én sem, de erre is inkább PHEV-t vennék, ami kb ugyanaz városban, városon kívül meg nincs 1-2 óra plusz sem, és nem kompakt méret. Ahogy fentebb írtam, két autónál kis elektromos + nagy családi benzin/dízel, egy autónál meg családi PHEV.
Model 3 az egyedülállóknak, gyermekteleneknek jó, de próbálj meg 2 gyerekkel 2x megállni 1 órára tölteni egy utazás alatt. Meg férj el benne. Model S meg drága. -
SaNyEe
aktív tag
válasz Dare2Live #184005 üzenetére
Tesla blogpost: "Similar to other software-limited vehicles produced in the past, Standard customers will have the option to upgrade to a Standard Plus at any time."
A változás a szoftverben van. Esetleg a feszültségtartományon "tuningolhatnak", ha úgy tapasztalják, hogy jól bírják a cellák, nem?
-- end of transmission --
-
hobizoli
nagyúr
nem
ez egy maganceg, ami szemfulesen gyorsan megszerezte a Tesla nevet, igy megteveszto
ok megveszik a megrendelt autot, amit megrendelsz naluk, es a profittal adjak tovabb
de ennel az is olcsobb, ha megveszed pl nemetorszagban a ottani hivatalos Tesla disztriburtornal az autot es itthon forgalomba helyezed
regado nem sok, de ra tuti nincs 6-7kEUR, mint ami ezek huznak rajtaa magyar felhivatalos disztributor a www.teslounge.hu , csak ott meg nincs kiirva ar
több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
válasz SaNyEe #184007 üzenetére
Én azt írtam jelenleg kb egy éve nem kapható model 3as SR. Nem azt, hogy a régen megvett SRt nem lehet SR+ra upgradelni.
Ebben az esetben nem tuningoltak semmit az összes SR is SR+nyi aksival jött le a sorrol. Megjelenés után nemsokkal már neten rendeli se lehetett csak telefonon, vagy Teslanal direktbe. Aztán már úgy sem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Dare2Live #184012 üzenetére
az akku ugyanaz, nézd meg mire reagáltál, köszi.
szerk: de inkább összegzem.
Szval az állítás az volt, hogy kb 49kwh kivehető a standard akkuból.
Ezzel az autó 26.2kWh/100km mellett kevesebb, mint 200km-t megy el.Nyilván értem válaszodban kifejtetted a legtöbbet a performance fogyasztja, nem vitás, 4-5%-al többet fogyaszt. Meg azt is, hogy nincs standard akku, ami azért mégiscsak van.
szval 24.9kWh fogyi mellett se lennék túl nyugodt egy 200km-es úton télen köztes töltés nélkül, na.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
_q
addikt
Szerintetek mostanában lassabban lehet a rossz idő miatt eladni autót? Várjak március-április körülig és akkor majd beindul jobban az eladás vagy csökkentsek az áron inkább?
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz SaNyEe #184015 üzenetére
98-as 1.4-es g astra 173 ezer km-el. Szerintem korához képest szép állapotú 700 ezer Ft-ért hirdetem január eleje óta és még egy érdeklődő se volt. Lehet elsőre kicsit magas az ár, de alig használt télig gumit is adok hozzá alu és acél felnivel. Elnézve a kínálatot szerintem így már árában adnám.
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Talán annyi, hogy jó időben könnyebben utaznak az emberek, de ennek valószínűleg kis hatása lehet. Meg ha nagyon olcsó autót adsz el, akkor esetleg a decemberi költekezés és a nyári utazások után kell egy kis türelmi idő a vevőkör egy részének. De emiatt azért felesleges lenne nem hirdetni.
-
Tin
veterán
Sok vásárlónak az ár a legfontosabb. Tizenvalahány éve árultam egy kocsit extrákkal, tartozékokkal, alufelnivel, friss gumival drágábban, mint a többi. Nem érdeklődtek.
Aztán kiheréltem, vettem rá bagóért szar gumit lemezfelnin, kiszedtem pár extrát, levettem belőle tartozékokat, és felraktam olcsóbban.
Azonnal jöttek az érdeklődők, első ember el is vitte, külön megvette az alufelnit friss gumival még pár extrát, a többit meg eladtam alkatrészként. 100e-el több jött be, mint az induló ár. -
SaNyEe
aktív tag
Ne haradudj, de blindre bemondom, hogy rohadt drága. F Astra kínálat ide vagy oda, ennyi pénzért 8-10 évvel fiatalabb autókat is meg lehet fogni.
Ezekkel próbálsz konkurálni (ezek pl. mind klímásak, ABS már jellemzően van, elektromos ablak stb): [link]
A helyzet az, hogy az autódnak használati értéke van és piaci már nincs.-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
1-200k a java, 300k a "jobb állapot" 400k a "merész". Van fölötte még pár darab árban, statisztikába majd jók lesznek.
De abban is biztos vagyok, hogy a végén mind 300 alatt megy el, hirdetési ár ide vagy oda. Tipikusan beszámítós autó az újabba, ha akar vele foglalkozni egyáltalán a kereskedő.-- end of transmission --
-
nagyúr
Használt auton uj gumi nem jelentos arkepzo. Ha nagyon szar, alkudnak miatta, de ha jo, nem fognak tobbet fizetni az autóért. Ugyan igy az alufelniert sem fognak 100.000-el tobbet adni egy 22 eves auton...
Elso korben aruld lemezfelniken es vidd le 500 korulre. Meg legyenek jó képek, legyen tiszta az autó es a hirdetes ne legyen tele felesleges bullshittel.
Ha meg mindig nem erdeklodik senki, egy het utan vidd lejjebb az arat.
Arulni lehet akarmennyiert, de ha el akarod adni, tenni kell erte.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz Mauzes #184017 üzenetére
Persze hirdetem azóta is, csak nem akarok abba a hibába esni, hogy most nagyon leviszem az árát, közben a jelenlegin is elkelne csak a jó időt kell megvárni.
400 ezer körül még 200 ezer + futott g astra van, ami ráadásul még legtöbb esetbe klímát és elektromos ablakot/tükröt se tartalmaz.
Akkor szerintetek mi a reális ár? Én a többi g astra-t néztem, km, felszereltség és + hozzáadott cuccokkal. Így nem tűnt elrugaszkodottnak annyira az ár.
(#184023) tboy93
Lemezfelnivel árulom, csak pont azon van a 2 éves téli gumi. A nyári már elég régi, az meg alufelnin. Tehát pont rossz kombináció részemről.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Annyi kiegészítés még, hogy bluetoothos rádió, alufelni, acelféleni téli nyári kerék, klíma, elektromos ablak, tükör, Kormányon nincs kiszakadva a duda, váltón a szoknyák cserélve. 500 ezer Ft fölött is a legtöbből ezek hiányoznak.
Tehát így mennyire lőjem be úgy, hogy még alkudható legyen az ár?
-
SaNyEe
aktív tag
Azok a dolgok amiket írsz 2020-ban már nemigen árképzők java részben. Esztétikailag érdekesek lehetnek, amúgy nem. Maga a tény, hogy hirdetik 500e fölött is pont azt jelenti, hogy hirdetik. Meglepne, ha bármelyik 300-350e fölött elmenne. Nézd meg árban milyen autókkal konkurálsz, linkeltem korábban.
S az őszintét megvallva, az Astra F egy 80-as éveg végi fejlesztés, amit 90-es évek elején hoztak piacra. Biztonság téren óriási a szakadék az ezredforduló közepén kihozott járművekkel szemben. Nekem pl ez is egy szempont.Amit én csinálnék: Ami külön eladható eladnám, sima legolcsóbb fejegységet bele, ha egyáltalán tennék bármit és beraknám a kínálat medián árába. Abból meg már nem kell engedni, mert úgy "kitűnik" valamivel a többi közül.
focvis: ja, hogy G. Egy fokkal jobb
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz pècsimunkás #184030 üzenetére
vagy benéztem vagy szerkesztés után dobta oda.
Továbbra is túl van árazva szvsz. Majd eladogatja a kiegészítőket aztán berakja a kínálat közepébe. Ott kitűnik az állapotával és elkel-- end of transmission --
-
válasz pècsimunkás #184030 üzenetére
A tényen nem változtat, hogy 700-ért nem.fog elkelni, de valószínűleg 500-ért sem.
-
-
SaNyEe
aktív tag
Ha totál ingyenes hirdetést csináltál grátisz tipp: Ha naponta vagy hetente, vagy ahogy akarod felteszed újra a hirdetést a csökkentett árral, azt az összes hirdetésfigyelőnek kiküldi, akiknél stimmelnek a paraméterek.
Szvsz ha egy Astrára egy hétig nem csörren meg a telefon, az tuti nincs árában
Az Epicara kb 8-10 naponta jött egy telefon (kb 20 eladó van belőle országosan általában)-- end of transmission --
-
rbalint88
addikt
2016 nyarán bruttó 4 óra alatt ment el az 1.2-es kombi fapad+klíma felszereltségű G Astra 2002-es, 96e km-rel. Megkérdeztem unokatesómat, hogy árulni szeretné vagy eladni. 800-ért felraktuk délelőt, 750-ért ment is aznap délután, az első telefonáló vitte. Pedig a jobb hátulja még sérült is volt kicsit.
Tömegmodellt szerintem nem lehet az árát kitartva eladni vagy csak nagyon-nagyon nehezen. Lehet érdemesebb lenne leszedned egy hétre, aztán új képekkel visszarakni 600-ért. Aztán ha két hétig így se viszik el, akkor megint egy hét pihi és mehet vissza 500-ért. -
Szerintem ne add hozzá a + gumit és alut, hanem azt add el külön, annak az árával meg csökkentsd le ezt, mert ha hozzá adod azt nem fizetik meg
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
_q
addikt
Köszi mindenkinek a hasznos infót.
-
Tin
veterán
Nekem is lenne egy kérdésem az autóeladással, leginkább az időzítéssel kapcsolatban.
Röviden: eladnánk asszony Swiftjét, de csak 2-3 hét múlva tudnék hazamenni Magyarországra és foglalkozni vele, de csak azon a hétvégén (akkor persze egész nap lehetne jönni megnézni). Elvileg mivel 5 éves kocsi, kifogástalan állapotú, ráadásul Budapest környékén van, nem kell, hogy gond legyen az eladással, de nem szeretném "hirtelen" ár alatt eladni, és azt sem, hogy egy csomóan anyázzanak miatta, hogy "mér nem lehet megnézni holnap?!".
Szerintetek mi a jó taktika, mennyivel előbb célszerű meghirdetni az autót a tényleges eladásnál?
-
batai15
félisten
Én is elkezdtem hirdetni a kis pezsot ,be raktam abba az árva kb amiből még engedek valamit aztán leírásban miket. Cseréltem rajta, es előbb utóbb elmegy. Buták az emberek, mert a kotlak Audi egy hét alatt elment.
Pirosra kíváncsi leszek .
Vettem közbe egy 407et végül nincs rossz bőrbe -
8th
addikt
Azzal kell kezdeni a leírást, hogy külföldi munka miatt csak és kizárólag xyz napon lehet megtekinteni az autót és pont. Az értetlenkedőkre pedig simán rá kell nyomni a telefont. Te vagy az eladó te diktálod a feltételeket.
mod: én már most felraknám a helyedben. Elszalad gyorsan az a néhány hét.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184043 üzenetére
Másik kocsi így lett eladva, de el is tartott egy ideig.
Itt azt tervezem, hogy hazamegyek, aki akar odajön megnézni, aztán utána már szabadon meg lehet venni később is. De a papírjai is itt vannak, szóval az kell.
8th: köszi, én is úgy gondoltam, hogy 2 héttel előbb már felrakható. Fel is rakom a héten.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
2013 utáni mazda 6-okról mi az általános vélemény ? (2 v 2.5 liter benzin kombi revolution felszereltség)
Még jellemző a rozsdásodás ezeknél a típusoknál? -
őstag
Hali!
60 év körüli párnak milyen autót ajánlotok olyan 700K-ig, amiben magasabb az üléspozíció és könnyű ki- és beszállni? Nagyon kevés futásra lenne, szinte semmi nem kell bele, csak benzines legyen és megbízható, klíma előny. Suzuki Ignist és Wagon R+-t néztek eddig. Mik vannak még ebben a kategóriában? Fiat Panda milyen? Motorikusan, elektroniusan?Köszi!
-
blu79
addikt
válasz ADAM1337 #184047 üzenetére
Szia, mi is mazdát akartunk .. csakis mazdát ... csak dizelt mert azok árban jobbak , viszont többen írtak a rá jellemző láncszakadást ... meg rozsdát ... Ennek ellenére megnéztünk párat (2016 évjárt) nagyon szépek voltak de alulról az egyiknél az alvázon lévő csavarok full berozsdásodtak nem mindegyik de a nagyok közül ... a másik a hátsó sárvédőn apró pici rozsdapöttyök... így vegképp kiábrándultunk belőle .... és lett egy Passat B8 ...
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Fujifilm X
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Yettel topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Hobby elektronika
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen