- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- LTE frekvenciák
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #207992 üzenetére
Nem veletlenul olcsobb a dizel. Ott elofordul injektor hiba is es az olajszivattyu hajtolanca is hajlamos szakadni, erdmes vetel utan csereltetni. Illetve a kokszosodassal is szamolni kell, erdemes egy tisztitasra elvinni mert a szelep zart allasban ragad amitol lefullad a motor (nem kap levegot). Meg volt visszahivas a kezifek miatt. Haverom tesojanak volt dizel hatosa, ott az egyik injektor csere meg gariban megvolt de a szerelo tanacsara inkabb eladta (kifutott a gari idobol es a tobbi injektor halal is varhato volt).
Es ha belefer arban akkor 2015 utani, mar faceliftest vegyel, annak sokkal modernebb/kulutraltabb a belseje.
Szoval benzines 2015 utanit neznek. Es a rozsdara nagyon figyelj, ahogy irtak elottem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Ezeknek nagyon nem örülök, mert nagyon tetszik a Mazda...
Ilyenek ellen az alvázvédelem tud segíteni? Vagy esetleg valami más? Én hajlandó vagyok megadni az autónak, amit igényel, de cserébe elvárom, hogy megbízható legyenQru: köszi, akkor módosítom a kereséseket, és meglátjuk mennyire tudunk még nyújtozkodni. A lehetőség nagyban függ, hogy tudom eladni / beszámíttatni a jelenlegi autót javítás után
(Ha esetleg nem Mazda, akkor valami más, utazós nagy autó? )
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #208002 üzenetére
Honda Accord, abbol a dizel is jo konstrukcio nem csak a benzin.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Rokonok pont most adnak / adtak el 2 Accordot is, mert folyamat gond volt velük (bár a korukat nem tudom. Ettől függetlenül a Hondák is tetszenek, végül is egy megtekintést megér Első körben úgy is az lesz, hogy elmegyünk valami kereskedésbe és beleülünk, hogy mennyire tudjuk elképzelni magunkat benne
Volvoról mi a vélemény, 6 M alatt vannak már egész friss Volvok is, de ugye azok is főleg dízelesek (2014-2015-ös évjárattal)[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #208004 üzenetére
Esetleg egy Civic kombi? Abban az 1.6 dizel is jo meg az 1.8 benzin is.
Volvo az oke, ott a 1968 ccm-es sajat motor a 1984 ccm-es az Pug/Citroen motor amikkel nem szokott nagy gond lenni.
Illetve a nemet vonal? VW, Seat, Skoda?
Vagy akar Opel esetleg Ford?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz TrollBalint #208002 üzenetére
Azert ezek a 6-osok mar nem feltetlen rohadnak. Itt a parkoloban egy ceges 2017-es, nulla rozsda van rajta.
-
rbalint88
addikt
válasz TrollBalint #207992 üzenetére
Az nem opcio, hogy megcsinaltatod az insigniat es hasznalod tovabb? Abban nem latom a raciot, hogy egy hasonlo koru, kategoriaju, aru autoba atulsz, ami ismeretlen, ergo plusz kockazat a mostanihoz kepest. Raadasul a faceliftes insignia egy kifejezetten kellemes auto, nem feltetlenul menekulnek belole egy hiba miatt. AA/CP beszereles sem lehetetlen szerintem.
-
őstag
válasz tboy93 #208006 üzenetére
Teljesen elhiszem mert én is ezt hallom. Vagy tök rozsda mentes, vagy rozsdál már 2 évesen mint a fene...Amit a mazda lottó dob. Hallottam valami olyat hogy itthonra már "skadináv" kezeléssel jönnek (rozsda ellen) az újak. De hogy ez urban legend vagy valóság azt nem tudom...
Nem értem miért nem oldják meg, már régen mazdában ülnék ha ez nem lenne gond...
-
TrollBalint
addikt
Ezek a motorok nem csak a 2010 előtti Volvokra érvényesek? Mert én azokról hallottam ezeket, hogy jók.
Német vonal annyira nem tetszik, Opelből egyedül az Insignia tetszett, de most abban csalódtam. VW az amolyan so-so, ami tetszik belőle az a Passat, meg az Arteon, de ezek kellően újak és drágák Seat-ot mondhatni abszolút nem ismerem, a Skoda viszont még tetszik, főleg a Superb, meg az Octavia. Ez utóbbinál azért van némi félelmem, hogy milyen állapotúakat árulnak, ahogy látom a pályán, jópáran hogy mennek vele, de ha találnék egy megbízható állapotút, akkor biztos nem mondanék nemet
Viszont a sok infó között elvesztem; melyikek azok a motorok Volvonál, amik ajánlottak?rbalint88: Alapvetően belefáradtunk a feleségemmel abba, hogy ennek az autónak mindig van valami nyűgje, sokszor kiderült, hogy arra vezethető vissza, hogy az előző tulaj (vagy az őelőtte lévő, aki valószínűleg céges autóként használta) nem tartotta jól karban. Az elsődleges cél, hogy lecseréljük, de nem minden áron. Következőre mindenképpen úgy fogom venni, hogy átvizsgáltatom egy olyan helyen, ami megbízható. (Erre vonatkozó tanácsokat, majd fogok kérni vásárlás előtt )
szerk: a Civic-re nem reagáltam, abból vannak olyanok, amik nagyon tetszenek, az még esélyes lehet, csak úgy rémlik, annak nem túl nagy a csomagtartója
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #208015 üzenetére
Abbol a 1984 ccm es a 2400 ccm-es motorok nagyon megbizhatoak.
Az 1997 ccm-es PSA blokk nem annyira. Ott el tud szallniba turbo geometria szogallasat vezerlo potmeter, a valto recseghet es jellemzo hiba a resolajcso szivargasa.
Superb: a 2.0 cr tdi az megbizhato, nekunk is volt olyan. Kicsit puritan belul de ez az aran is latszik.
#nincsbennetarcsi
-
addikt
Sziasztok!
1.4-es Golf 4-ről mi a vélemény?
Most van itt a környéken egy, nincs rossz állapotban, elgondolkoztam rajta.Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szpeti40 #208017 üzenetére
Rozsda (küszöb eleje és sárvédő találkozása környékén összegyűlik a komposzt, szintén elöl ív tetején van egy szivacs ami rohaszt - kidobandó -, csomiajtó is hajlamos rozsdásodni - ha jó az jó, csere drága). 1.4 16V vezérműtengely ház kopás miatt alacsony olajnyomás rá hajlamos, trafók szoktak hullani, eszik. Váltó létezett egy széria, amiben difi szegecs szakadhatott, gyári megoldás csavarra csere volt, ilyen korban már jó eséllyel fény derült rá (kivéve nagyon kevés km), korai évjáratokban fordult elő tudtommal.
-
ZolkoW
őstag
válasz Dare2Live #207998 üzenetére
ez tényleg durva, ha jól olvasom a címsorban, 2015-ös... biztos valami időzítetten aktiválódó savval kezelték a gyárban a festék alatt... hát jól megnézném vétel előtt, az biztos. Aztán kezelni, ha talál az ember vállalható darabot. Gondolom aki 3 évesen eladja, azt nem nagyon zavarja. Kivéve hogy az értékét se mindegy, mennyire veszíti emiatt.
szerk: megvan a cikk
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #208015 üzenetére
Octavia úgy látom, sokak szerint best buy, nálam a mérete miatt esett ki leginkább.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
slett27
addikt
Srácok ! Ez a Hyundai i30 1.4 DOHC 109LE ez most tényleg ennyire nem megy, vagy nem tudom. Semmi hibakód. Annyi hogy nyomom a gázt megy felfelé a fordulatszám mérő, a sebesség meg vánszorog. A végsebességét eléri (185-190km/h) azzal nincs baj. Annyi összehasonlítási alapom van hogy volt egy 2006-os Seat Leon 1.6 MPI 8V 102LE 147nm és sokkal izmosabb volt. Ráadásul 2 évvel öregebb 8 szelepes. Az előbbi meg a marketinges változó szelepvezérlésű, könnyebb is 100kg-al a lovak meg eltűnnek. Folyamat 5-6 ezres fordulaton pörgetem váltások között 1-2-3 ami nem biztos hogy hosszú távon jó a kocsinak, de van amikor bizony fel kell venni a "forgalom ritmusát".
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
addikt
válasz molnarpeter #208018 üzenetére
Köszönöm!
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
slett27
addikt
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #208022 üzenetére
Kéne, fizu is hozzá.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Köszi a tippeket. Körbe nézek.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
FoLey-v
addikt
válasz szpeti40 #208017 üzenetére
Vigyázz a küszöbnél,mert úgy jársz mint én anno.
Csomagtér kilincsnél szokott hólyagos lenni. A motor ha nem csattog akkor jó vagy,de leginkább 1.6-ot ajánlanám.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
TrollBalint
addikt
-
FoLey-v
addikt
válasz szpeti40 #208035 üzenetére
Mert nekem volt 1.4-em. Az inkább városi cirkálásra javaslott. Előzni háromszor megkell gondolni. Pedig nemrossz autó csak 75 lovast kevésnek éreztem. Autópályán 170-et vitte. Két emberrel még okés.
Az 1.6 már jobb a kasztni megmozgatáshoz,de 1.8 lenne az ideális. Mellesleg kevesebb probléma is vele. Nekem 1.4 AHW motorkódom volt.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Autót tervezek vásárolni, a régi 2004 Seat Leon 1.6 benzin-t szeretnénk (amit amúgy imádok), valami frissebb, nagyobb, erősebb gépre cserélni. Novemberben érkezik a baba, egyre gyakrabban járjuk meg a Budapest-Debrecen távot, de városban is elég gyakran használjuk, kb 50-50%.
Amiből nem engedek: automata váltó, kombi vagy SUV, benzinmotor és 7.5 millió ft plafon. Természetesen minél fiatalabb és minél kevesebb km-rel.
Ti mit mondanátok elsőre?
Egy ideje nézem az autókat, de a benzinesekből csak fapadosak vannak azok is horror áron, sosem volt még dízel autóm, valóban félni kell tőle? A premium szegmensben gyakoriak.
Amikkel szemezek:
BMW X1, X3, 3as GT
Opel Insignia
Passat
Octavia[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboy93 #208038 üzenetére
kétféle volt, a 8 szelepes (AFP, AEP, AKL) és a 16 szelepes (AUS, AZD, BCB)
nekem a 16v a Leonban egyáltalán nem ette, bár én 5w30 fullszintetikusat öntöttem bele“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
_drk
őstag
Tegnap benéztem pár kereskedésbe.
Ugye ami zavaró:a nagyon lelakott autók 2 alatt. Kisebbek 1 alatt.
A normalisabbak 3 körül indulnak, de ezek se biztatoak, a jó autók meg 4+.
Nehéz menet lesz.
Egyik kereskedővel hosszasabban el is beszélgettem.
Azt mondta hogy 2-2,5-ert nem is fogok autót találni. Ebben a kategóriában minden is van és mind szar
Ő tőle megveszem másfélért az jobb lesz.
A benzines ebben a kategóriában nem lesz jó. 2-300ezer km. Mindegyik szét megy, nem erre tervezték.
Gondolkodjak el dízelen mert legalább abban vannak jó típusok. Megbízhatóbbak.
Rendes volt a faszi amúgy, másik 3 helyen ki se jött senki amíg nézelődtünk. Ő legalább megosztott 1-2 álláspontot. -
addikt
válasz FoLey-v #208036 üzenetére
Leginkább városi használatra keresek amúgy is autót, ilyen 1 milláig, de azért néha lenne használva kirándulásra is, akár 4 személlyel is, ilyen évi 3-4 alkalommal.
Néztem swift-et is, de annak nagyon kicsi a csomagtartója, és képbe jött a 4-es golf, az legalább kicsit nagyobb, kicsit kényelmesebb (?). (egyik barátomnak volt audi a4 b7-e, abban nemtudom milyen űlés volt, valami bőr/alcantara, de pestre alig lehetett elmenni vele, mert a segged szétment).Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
tibbike01
őstag
válasz tboy93 #208039 üzenetére
Köszi, de Koreai márkát inkább kihagynám. Német vonalon nézelődök leginkább, szeretnék egy igazán jó, prémium autót most.
Doki 16: 15ezret megyek egy évben, ebből 8at kb pályán.
Vannak olyan dízel-benzin motorok, amik kifejezetten jól sikerültek kevés hibával? Ha jól tudom a VW féle 1.6 CRTDI ilyen. Más?
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #208034 üzenetére
Nekem óriási bálnának tűnik, tehát nagy. De nyilván ez felhasználásfügő, ki se használnám igazán. Jó volt a kombi Focus amíg pici volt a gyerek, de már keveset is cuccolok, kisebb lett helyette. A garázsban sem tudnék kiszállni belőle
Amúgy biztos szét lehet taposni mindent, de az autópályás használat nem feltétlen jelenti azt, hogy meg is teszik, legalább sokat megy üzemmelegen, kevés kuplungolással, szóval ilyen üzemmódban 2-300e km lehet hogy kevésbé árt a gépnek, mint városban 100e.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #208045 üzenetére
Hát az pont ilyen határeset, hogy benzin dízel. Egy jó kis Toyota Corolla Hybrid [link] Egy ilyen vagy más hibrid jó lesz városban és a pályát is bírni fogja. Cserében egy dízel nem fogja nagyon szeretni a sok ezer km várost.
Német prémium, "szeretem" ezt a szókapcsolatot A valaha volt legdrágább Passatban ülök, de nagyon messze van ez a prémiumtól
Vegyél egy jól felszerelt Oktávot 2.0 dízellel és tegyél félre egy milliót bármi gondra.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tibbike01
őstag
válasz Doki16 #208047 üzenetére
Hybrid? Na velük abszolút nincs tapasztalatom. Milyen extra karbantartás/költséggel kell számolni az esetükben?
Van pár dízel oktávia a parkolómban
Ez az X1, amibe szívesen beülnék. De biztos bekajálna 10+ litert.
A másik ez az Insignia, de nincs tapasztalatom velük.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #208048 üzenetére
Egy ilyen hibrid Toyotával kell a legkevesebb karbantartással számolnod. Fokozatmentes "automata" bolygóműves váltója a legmegbízhatóbb ami kapható a piacon. Nem hogy extra karbantartási költség nincs vele semmi, hanem kevesebb mint bármelyik másik német prémiummal. Röhögve mennek el gond nélkül fél millió km-t. Motorba 0w20 megy tízezrenként, váltóban 90000-ként csere. 200-250 körül vízpumpa csere és a világból kimegy.
Nem mellesleg 5-6 literrel eljársz vele. Ha pro leszel városban elvan 4-5 literből.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tibbike01
őstag
válasz Doki16 #208049 üzenetére
Na de hogy Vályi Pisti kb 10percet tudott csak erről az új Toyotáról beszélni, annyira jellegtelen, unalmas és silány.
De a kipróbálásban benne lennék, nem ültem még ilyenben, bár az ülésmagasság állítás hiányozna szerintem vagy azt csak az anyós ülésen nem lehet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Politika
- Napelem
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest