Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
Jól gondolom, hogy kereskedésben, márkaszervízben, az Octavia / Superb és Mazda 6-ra annyira nem lehet alkudni, mert eléggé pörög ez a kategória?
Tervek szerint holnap ezt néznénk meg: Skoda Octavia
Meg szombaton egy Mazda 6-ostMelyik az előnyösebb (ha van olyan) a textilülés, vagy a bőrülés? A jövőben bővűlni fog a család és gondolom a kisgyerek összefogja fogja koszolni. Melyiket könnyebb tisztán / épen tartani?
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #215001 üzenetére
A kettő közül azért a 6-os szerintem felsőbb ligában játszik. Ha méretre nem lesz kicsi belülről, akkor inkább afelé hajlanék. Mondjuk a Skoda meg "tisztességes iparosmunka" egy átlagnál jóval erősebb motorral (fogyiban még így is a 6-os előtt lesz szvsz).
Bőrülést talán könnyebb áttörölni, textil esetén foltoknál kárpittisztítás is kellhet. De nincs tapasztalat kisgyerekkel, szóval nem feltétlen releváns a véleményem. A fekete bőr nyáron nehéz eset lehet, de a Mazdánál van
ülésfűtésüléshűtés is, amivel orvosolható a gond.[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz BigBlackDog #215002 üzenetére
Űlésfűtés van mindegyiknél, szerintem amire gondoltál az az űlésszellőztetés
Azt kipróbáltuk múltkor, igaz, akkor a Napon állt autóba ültem be, nyitott ajtóknál pörgettem a levegőt, de nagyon nem éreztem semmit. Persze, ha megy a klíma bent és azt a hideget fújja az űlés az már lehet más
A Mazda 6-os nekem megfelel méretre, a csomagtartó is 480 liter, ránézésre is nagyon nagy. Annyi, hogy mivel nem kombi, ezért nehezebb belepakolni, viszont jobban néz kihttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #215003 üzenetére
Igen, javítottam.
Én télen próbáltam a Mazdát, nem túl hideg időben, de úgy a legkisebb fokozaton volt elviselhető az ülésszellőztetés a viszonylag felfűtött autóban. Ha feljebb tettem, akkor nagyon zavaró volt már (hosszúnadrágban és pulóverben).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz TrollBalint #215001 üzenetére
Nekem biztos a 6-os kéne a kettő közül. Az egy nagyon jól összerakott, elegáns, megbízható autó, néhány idegesítő aprósággal, ami magas felszereltségi szinten már nincs jelen. Nálam volt egy céges pár hónapot, nagymotorral, automatával kéne.
-
válasz TrollBalint #215001 üzenetére
Nehogy azt hidd, nem igazán pörög most semmi se
Viszont ami jó áron van, azt most is el lehet adni és el is viszik, a kinézett autóm az egy hét alatt eltűnt, de jó áron volt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TrollBalint
addikt
válasz kisza25 #215006 üzenetére
Pedig nekem úgy tűnt pörög, vagy akkor azok voltak túl jó vételek, amiken én is gondolkodtam
Mondjuk legalább, mintha az árak picit kezdenének ebben a szegmensben is csökkenni. Nem nagyon, csak éppenhogy Gondolom ez nem sokáig fog tartani (már ha tényleg jelen van, és nem csak én képzelem be )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
válasz TrollBalint #215007 üzenetére
Van vagy 20 db autó 5-6 hónapja a parkolómban, amikor azok alatti áron jönnek be, az hamar elmegy, meg mikor elkezdik lejjebb vinni az árát 1-1 autónak, akkor előbb utóbb elviszik.
Idén már kb 10-15% árcsökkenés volt, a szakértők szerint ez volt a korrekció a tavaly év nagy növekedéséhez, de innét stagnálás várható az árakban[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TrollBalint
addikt
válasz kisza25 #215008 üzenetére
Mondjuk a 10-15%-t nem láttam, de én csak egy szűk réteget nézek. Nekem is vannak a parkolómba autók, amik isten tudja mióta ott vannak, hónapok óta. Meg olyanok is, amik újra, meg újra felkerülnek, de ugyanannyiért.
Picit sokallom a Mazdáért a majdnem 9M-t, de igazából a hasonló Mazdák ilyenekért mennek. És ott van a gyári garancia is még jövő szeptemberig, ami bő egy év. (meg az jobban is tetszik, mint az octavia. Igazából az Octavia mellett a színe szól, hogy nem sablon szürke, meg olcsóbb 1M-el. De skodában is inkább a superb tetszik)https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215001 üzenetére
Bőrt sem lehet akármivel letörölni, mert különben kiszárad és kirepedezik. Persze ha műbőr akkor viszont akár slaggal is moshatod csak arra meg pláne 2 perc alatt ráizzadsz vagy télen hozzáfagysz. Szóval ülés fűtés kell hozzá és nem árt a szellőztetés sem. Céges én nyáron úgy használtam, hogy egy strandtörcsit tettem magam alá mert 2 perc alatt ráizzadtam. Az ingem háta meg úgy nézett ki, mintha kb most vettem volna ki mosógépből.
#nincsbennetarcsi
-
válasz TrollBalint #215009 üzenetére
Én azt látom, hogy van egy csomó kereskedő aki kivár, gondolom drága euróval vette az autót kintről és nem akar bukni rajta.
Megvannak a frissebb hirdetések, amik már alacsonyabb áron kerülnek fel.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TrollBalint
addikt
Gyanítom, a Mazda még nem az a kategória amiben igazi bőr lenne
De van benne fűtés, szellőztetés, legalábbis elől. Aki meg hátul ül, az így járt
De azon is gondolkodtam, hogy valami textil huzatot venni az ülésre, azt lehet is mosni, ha valami baja történik, a bőrt meg le kell törölni. (meg gondolom a műbőrt is kell azért kezelni valamivel)kisza25: Mondjuk ez logikusan hangzik, erre nem gondoltam. De kivárni, én is ki tudok Nem kapkodunk
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215001 üzenetére
Melyiket? Nagyon nem egy kategória a kettő. Ha belefér a keretbe a Mazda jobb de azért nagy menést ne várj tőle. Ha szeretsz sportosan vezetni és nem zavar az igénytelenebb beltér akkor az Octáv. Az ilyen autóházaknál nagy alku nincs de érdemes próbálkozni azért szolidan.
#nincsbennetarcsi
-
Xero
nagyúr
válasz TrollBalint #215009 üzenetére
Egy bolhanyival magasabb felszereltsegu (takumi plus) es picit fiatalabb (2020.09.) es ici-picit kevesebb km-el (52e) 6-ost vettem marciusban 9.7-ert. Akkor az bo 1M-val volt a tobbi takumi plus alatt. Szoval szerintem jo arban van.
Nekem nappa bor van benne, szerintem a revo top-ban is az van mar. En kerdes nelkul ismet azt vennem az Octaviaval szemben.Egyedul a csupa fekete kulso muanyag a fura nekem. Gondolom revo top-nal igy volt, vagy kulon kerheto volt. Ha utolagos kokany, akkor lehet kerulnem.
szerk: Ami nekem fura meg, az a szetult ules, a kicsit fenyes kormany es gazteleszkopos motorhazteto.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215012 üzenetére
Jó a bőr, ápolni kell (az Ikea-s cucc kb a legjobb hozzá) és ennyi. Szöveten minden foltot hagy és magába is szívja, szóval max kárpit tisztítóval tudod eltüntetni. Szóval nem vetném el a bőrt.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Mire gondolsz, hogy melyiket? Amúgy szeretek - a saját véleményem szerint - sportosan vezetni, de nem száguldani Max akkor, ha nagyon jönnek mögöttem és nem tudok kimenni a külső sávba, de az meg ideiglenes.
Xero: én nem látom sem a fényes kormányt, sem a szétült ülést. (de csak telefonon tudom most nézegetni a hasznaltautot )
Az elektornikai felszereltség miatt én is inkább a Mazda felé hajlok. Engem a km jobban zavar, hogy a fényképeken nem látszik, a hirdetésbe 60.000 van írva, de a dokumentumok között már ott van a 90.000-es szervíz is... Az autó külföldi, ezért a feleségem már megvétózta Pedig amúgy neki is tetszik
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
válasz TrollBalint #215016 üzenetére
Látszik az óraállás az egyik képen: 85712km....szerintem elírták a hirdetésben.
Nekem az fura, hogy a középső kijelzőn a 'Kommunikáció' magyarul van, míg a sofőr előtti kis kijelzőn németül vannak a feliratok. Ezt lehet külön állítani?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215016 üzenetére
Mazda jól megy de azért nem tépi le a fejed. Ezek a szívómotorok bőven nem tudják a névleges teljesítményüket (plusz a Mazda nem könnyű autó és automata ami plusz hajtási veszteséget generál), míg a turbók többnyire a névleges teljesítményük felet tudnak. Nyilván más a karaktere is egy szívónak. Szóval azért nem fogod az állad keresgélni.
De beszéljenek helyettem a számok: [link]#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
hja, nemrég láttam egy skyactiv szívóbenzinest tuningoldalon, és. Én biztos nem csináltattam volna meg. Ha nagyonforgatod, van teljesítménytöbblet, egyébként semmi & nyomaték szinte zero tarcsival. Olyan 4ezres fordulatig kb identikus a pre&poszt görbe Én nem szeretem a szívóbenzinesek teljesítmény&nyomatékleadását fordulatszám függvényében szoval számomra irreleváns tartományban kezdődik a varázslat, megkockáztatom, a tulaj a hétköznapokban az egész csipsz-sztoriból semmit sem érez.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
TrollBalint
addikt
Hát valóban jóval jobb az Octavia, ez tetszik, de ha belegondolok, hogy a mostani turbos Insignia sem annyira rossz, és a Mazda picit jobb nála, akkor igazából ott vagyok, hogy (papíron) jobbat kapok a Mazdával is.
Megnézzük mindkettőt, aztán meglátjuk, azét egyik se kevés pénz, amitől nem szívesen válok meg, de előbb-utóbb muszáj lesz, ha akarok új autót.hdanesz: szerintem kétszer végignéztem a képeket, de nem láttam sehol olvashatóan a km-t Pedig nekem is az volt az első, hogy akkor megnézem a képeket, az többet ér De elég rendesen elírták, mert nem egy karakter a különbség. Ráadásul a 85 meg a 89 között azért van különbség. A fényképek után még 4000 km-t mentek vele? Jó messze van a szervíz De mindegy, majd ott megmondják mi miért van. Sajna azt sem láttam, hogy van fólia az autón, mert az - mióta láttam - nagyon megfogta a fantáziám, hogy az tényleg jó dolog.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Paxker315
addikt
amúgy ha zeperfs és van tarcsi a GTE-ben is, mert mégis csak egy turbobenzines autóról van szó
adóoptimalizálásra amúgy a 136 lovas (102kW) dzsudzsu nagyon jó alany, ha úgyis van mozgástér felfelé. fizess 102kW után, használd 160 felett.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
válasz TrollBalint #215023 üzenetére
Akkor lehet nem azonos hirdetést néztünk. Mert én meg sehol nem látok 89 ezres szervizre utalást. Én erről a hirdetésről beszéltem.
Itt a kép amin a 85 ezer látszik.
Illetve a szervizbejegyzések közt ezt láttam:
Idén januárban volt utoljára 79419 km-nél szervizben és most van benne 85712. Ez nekem rendben valónak tűnik. 99419 km-t látok még, de az a következő tervezett szerviz esedékessége a jövőben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #215020 üzenetére
Papíron annyit tud ez a Mazzag 6 mint Bubi és engem lenyom az 1,5 TSI, még ha nem is sokkal (élőben próbáltuk, nem fotelfizika). Mazzag egy kellemes utazós autó a Oktáv meg ezzel a motorral már sportos.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
válasz hdanesz #215027 üzenetére
Nem mintha számítana, de megvan miért nem láttam a számokat, mert én telefonon néztem a képeket és ott hiába közelítettem rá, nem mutatta. Azt hittem ott is a HD képek lesznek, mint gépen.
Qru: Alapvetően az utazást szeretem, de a feleségem szerint nem való nekem pici / gyenge autó, mert nem tudok közlekedni a nyomoréksávban...
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #215021 üzenetére
Volt kollégám is megíratta a 2.0 Mazda 6-ot, sokat javult a gázreakció ami számokban nem leírható de a vazetési élményhez sokat hozzá ad. A nyomaték is előbb jön meg nála azért plusz lovak is jöttek de nyilván egy szívómotor 3 literes űrtartalom alatt nem potens az az igazság.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz TrollBalint #215029 üzenetére
Igen, számítógépen könnyebb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215023 üzenetére
Kérdés mire kell az autó. Nyilván ha time attack-re kell akkor a 2.0 tsi a nyerő, ha meg probléma menetes 5-8-10-15 évet akarsz csendben utazni akkor meg a Mazda.
Megy ez a Mazda is nem kell aggódni csak a 2.0 tsi egy ploccal fentebb van teljesítményben. Megbízhatóságban meg a Mazda.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #215032 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom. Bubi is 2,5i igaz csak 170 ló de cserébe nem nehéz, 1390 kg. Na most ezzel a 125 lovas 1,4 tsi megvan de a 150 lovas 1,5 tsi már necces de inkább nincs meg mint igen. A TDI meg simán lenyom.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Szerintem meg is fogalmaztad a "legnagyobb gondomat", hogy próblémamentes autózás, vagy a sportos utazás... Majd a kocsik állapota megmondja, hogy melyik esik ki esetleg. Mivel szeretnék vele külföldre is autókázni, így a Mazda felé hajlik ezen mérlegnek a nyelve, de a másik nyelv, meg a Oktáv felé billenti, ahogy írtad is... Ez legyen a legnagyobb problémám az életben
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
szőröscica
addikt
És ez igazán csak együtt élve mutatkozik meg, egy rövid próbaúton nem fog kijönni a motor karaktere, padlózva jól megy, arra meg később fogsz rájönni, hogy a reggeli csúcsban a nulláson bizony padlózgatni is kell becsülettel bőgetve a motort, hogy be tudj sorolni a belsőbe egy kamion mögül.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215038 üzenetére
Édes gond valóban. Nekem most egy ilyen megbízható utazóautóm van és... UNCSI. Szóval én megvenném a 2.0 TSI-t. Nyilván majd többet kell rá költeni, már csak azért is mert ezek szeretik csipegetni az olajat de cserébe megy, olcsó az alkatrész hozzá és kb minden sarkon találsz hozzáértő szerelőt. Sok az aftermarket cucc hozzá (bámilyen autós kiegészítő).
Igaz haver már 2x cserélt lengéscsillapítót az Octávon nekem meg még mindig a gyári van a Subaruban (kb egyidősek, a futás is hasonló és kb ugyanazokon az utakon fut mert 2 faluval arrébb laknak tőlünk). Meg elköszönt már pár gyújtótrafója (nekem még a gyári). Utóbbi eset pont előttünk történt és én hívtam a trélert a kocsijához.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
És a mazzagokban hosszabb a váltó a jó fogyi érdekében
Minap néztem TC Winkler mazzag 2 tesztet, kettesben valami 110-120 megvolt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #215039 üzenetére
Ez abszolút így van. Amikor a vétel előtt a tesztkörön 4400 rpm-nél leugrottam a kuplungról aztán az awd miatt fogta magát és nyekkenés nélkül kilőtt ott helyben elmentem kb... de erre hányszor van szükség a hétköznapokban? Kb 0. Ellenben egy normális országúti előzéshez 3-asba vissza kell kapcsolni 5-ből és várni a lehetőséget, hogy kiugorhassak. Miközben meg üvölt a motor 4000+ rpm-en. Na itt a rugalmasságra/tarcsira viszont jóval gyakrabban lenne szükség...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Mondjuk ezek a gyújtótrafó meghalások, meg lengéscsillapító cserék gondolom nagyban függnek a vezetési stílustól is (meg nyilván az úttól is).
Szóval leegyszerűsítve az a kérdés, hogy unalmas legyen, vagy költségesebb?Próbaútra én igazából nem is szoktam menni, mert mi hosszútávon használjuk az autót, most egy pár perces úton tényleg nem jön ki semmi, ami nekem fontos. (kényelem 1-2 órai vezetés után, dinamikus előzés 120-130-nál esetleg...) Annyira meg nem értek a kocsikhoz, hogy bármit meg tudjak állítani a lehetséges bajaiból, ezért is szeretnék ilyen helyről venni, ahol van hozzá állapotlap.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
őstag
Nekem speciel első autóm amiben valami nyomaték is volt az 1.4t scross volt (előtte szívó benzinesek és nem v8). Utána azért úgy voltam hogy nem fog menni a visszaszokás a pörgessünk az életért üzemmódba. Kisebb toyota hibridektől is ezért tartottam (jajj miért nem megy érzés egy rakat pénz kiadása után). Azért az új power hibridet kipróbálnám a toyotánál... 2.4 turbó plusz elektromotor azért tolhat egy szépet (és a turbó ott van ha sokáig vagy állat és az akksi már a földön hever).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215043 üzenetére
Trafó az nem de a csillapító élettartama az viszont igen.
Valóban a kérdés az, hogy akarsz/mersz többet áldozni/kockáztatni a potensebb motorért vagy sem. Mondjuk ha éppen pl Trieszt külsőn a Lidl parkolóban nem indul be a kocsi, mert a gyújtótrafó bemattolt az necc. Bár hiába szívó ha külföld akkor is kötök assistance biztosítást. Egy defekttel még elbánok mert van pótkerekem de pl haver járt úgy, hogy autópályán elütött egy előtte átrepülő verebet ami kilyukasztotta a hűtőt és elfolyt a hűtővíz. Na az ilyen védhetetlen hiába van alattad a világ legmegbízhatóbb szívómotorja...
#nincsbennetarcsi
-
válasz TrollBalint #215043 üzenetére
Azért ergonómia, lábaid elférnek-e, üléspozíció, váltásérzet, tükrökbe mit látni, váltó kiosztása stb
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #215043 üzenetére
Proba ut kell. Volt olyan auto ami papiron jo lett volna de probakoron ugy kovalygott hogy azonnal offoltam a markat.
#nincsbennetarcsi
-
tibce1
csendes tag
Sziasztok!
Egy 2010-2011-es 1.4 tsi golf vagy leon mennyivel jobb vagy éppen rosszabb vétel mint egy 1.4 t J astra?
-
Talán utolsó kérdésem (egy időre ) autóvásárlás ügyben.
Két autó maradt a kalapban:
Mazda 6 (2014) 2.2 dízel, 150 lóerő, 286 ezer km futással és a korábban már emlegett mindenféle vezérléscserével, olajpumpa lánc, kuplung.....stb. Ezek egy évvel és 20 ezer km-rel ezelőtt történtek. Jó állapotú nyári gumival és egy szezont futott téli gumikkal.
Ford Mondeo kombi(2016) 1.5 TDCI 120 lóerő, 226 ezer km futással. Ezer km-rel korábban volt vezérléscsere, valamint kettőstömegű és kuplung is cserélve lett. Téli gumi alufelnin, nyári gumi nincs---tehát ez még hozzájönne mint költség.
Az áruk csont ugyanaz, 3.6....
Vezetni mindkettőt jó volt, talán a Mondeo csendesebb volt némileg mert azon 16-os míg a Mazdán 17-es kerék van.
Felszereltségük csak pár dologban tér el. Amik közösek: digit klíma, ülésfűtés, holttér figyelő rendszer, parkolást segítő rendszer elől-hátul.
Az eltérések: Mazda: kulcsnélküli indítás, illetve a Mondeo-ban mindkét első ülésen van deréktámasz, míg a Mazdában csak a sofőrnek, és a Mondeo-ban fűtött az első szélvédő és a kormány is. Kényelem szempontból is hasonló benyomásaim vannak.
Ha ez számít, a Mazda a szokásos 'mazda piros' színben pompázik, míg a Mondeo fekete.
Ti melyiket választanátok? És miért? Évente 30 ezret futna a gép.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vigneau interaktív lokálblogja
- LEGO klub
- Fotók, videók mobillal
- Gyúrósok ide!
- World of Tanks - MMO
- Házimozi belépő szinten
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest