- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- iPhone topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Eleglide M2 - pedálszenzorból a maximum
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #97979 üzenetére
Nem is a futással van a probléma, hanem a szervizkönyv eredetiségével.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #97979 üzenetére
Az lehet, de hogy az a szervizkonyv kamu, az 100 ... kozel ennyi km van enyemben is, elso 6-7 evben ugyanoda jart szervizbe szoval nekem is hasonlo ott sok bejegyzes, na de nem ennyire Itt a legregebbi pecset meg iras se halvanyabb a tobbinel, na persze, 7 ev utan ...
-
.mf
veterán
Az Evo volt az elején kiszemelt, utánajártam azoknak is, de ahogy a hsz-ben is említettem, ott sem egyszerű a helyzet:
- balkormányos csak a VIII. generációtól van, de annak magasabb az ára
- a VII-ig sztem jobban nézett ki, a X már megint pofásabb, de mivel az a kurrens (és valószínűleg utolsó?) modell, sokkal drágább, arról nem is beszélve, hogy felszedett újabb 200 kilót hol vagyunk már az I-III gen 1200 kilójától... meg a hasmagassága is csökkent, szóval ez is már csak egy díszből ralliautó...
A linkelt darabot is néztem már többször, de a szénné tuningoltság és "soha nem használt" valahogy piros lámpákat villogtat a fejemben. Mellé kora ellenére elég drága is.Tothgera: hát, az elején már írtam, hogy autóban unatkozó motorosként keresnék szerpentinezős-játszós sportos autót, de mindegy, most legalább már tisztázva van. Mondjuk azt is írtam, hogy könnyű, jó tömegeloszlású, jó felfüggesztéssel és fékekkel, és ebbe egy 1.7 tonnás Passat nem igazán fér bele.
A Legacynak tetszik a relatív alacsony tömege, alacsony súlypontja, jó tömegeloszlása és kanyarstabilitása, de a teljesítménye és fékei hagynak maguk után kívánnivalót.Rendben, akkor úgy látom, hogy az a kettő van, amiket én is eleve kinéztem (Lan-Evo és WRX), de ezek öregen is drágák, más hasonló meg nincs.
Akkor vegyük ki a négykereket az egyenletből. Azaz:
- szerpentinezős-játszós élményautó
- hátsókerekes preferált
- jó felfüggesztés és fékek, amik terhelve se mondanak teljes csődöt
- semleges, 50-50 tömegeloszlás
- alacsony tömeg
- kompakt, de nem mini (192 cm vagyok, meg nem árt egy kis csomagtér is)
- elegendő teljesítmény (>0.13-0.15 le/kg *sírok*)
- 4 üléses, keménytetős (MX5 kiesik)
- ne legyen horror a karbantartás és szervizköltség
- megbízható, tartós, nem szétrohadós (nevezzetek előítéletesnek, de nálam itt az olasz kiesik, francia is inog)
- ne legyen túl alacsony a hasmagasság és túl kicsi a kerék (magyar útviszonyok)
- vegyes fogyasztás max 12-ig
- 10 év alattFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #98007 üzenetére
350z terepre?
-
Declare
őstag
Szerintem ket olyan kategoriat akarsz összemosni, amit nem lehet de lehet rosszul latom....
Most vagy olyan kocsi kell, amivel ki tudsz menni uttalan utakra es ott nem akad fenn a hasa egy tuskoban, vagy olyan amivel szerpentinen alacsony hasmagassaggal, hatsokerek hajtassal akarsz cruiseolni.
Vegyel egy hasznalt elmenyautot meg egy lada nivat
-
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #98010 üzenetére
Nemrég még túrázást mondott
-
Declare
őstag
válasz bitpork #98012 üzenetére
Erre gondoltam en is, de nem akarok en is celtablava valni
Amugy amiket irt, hogy alacsony suly, alacsony sulypont, szerpentines elmenyautozas, az mondjuk nem az allroad.
De ha a nagy szerpentines hatsokerekes "picit kidobom a segget hagyszoljon a jaszkari" vezetest normalis hetköznapi vezetesre csereli akkor az allroad jo a mindennapokban es gyengebb terepre is Mondjuk varosban jönni menni nagy....
-
-
hdman
őstag
Elég nagy gáz van: a kombiba hátul kiborult kb 3 deci gumiápoló szer Brutál csipős torokkaparó szag van. Próbáltam körömkefével és tisztitószerrel kiszedni, felemás eredménnyel. Aztán elvittem profikhoz. Ott kiszedtük a tálcát, átmentek rajta géppel, sterimobbal,gőzzel, minden szarral. Most jobb lett, de nem az igazi. Van valakinek ötlete? Én még csak-csak mászkálok vele, de a gyereket nem szívesen ültetném be
Rostlemez filc anyaggal bevonva.
Sopron city :)
-
Zola007
veterán
mondjuk egy "összetevők" címke vagy ilyesmi nem ártana, hogy tudjunk modnai valamit, mi oldja
de ha már rámentek gőzzel, akkor beleverették a préselt lemezbeMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
runner 125
nagyúr
Létezik ózonos tisztítás, keress rá. Állítólag mindent kiszed, Munez-nek talán embere is van rá, ha jól emlékszem.
De, nem értelek. Miért nincs csomagtértálcád? Az volt az első a lábtálcákkal együtt, amit mindkettőbe megvettem. Műanyag, kb. 6-7 cm-es peremmel ellátott tálca remekül véd az ilyen balesetek ellen.
..illetve, legalább nem kopik a gyári kárpit.Szerezz be mindenképpen egyet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Zola007
veterán
válasz runner 125 #98003 üzenetére
Azt is érdemes megnézni, hogy legújabban milyen egy lelakott f.st árul [link]
nem biztos, hogy beleülnék magamtól[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zsoltee10
addikt
Már kezdtem megbarátkozni a fekete színnel, ezt nézegetem, de a tulajt egyszerűen nem érem el. Nagyon kedves, csak nincs ideje velem beszélni.
-
zsoltee10
addikt
válasz zsoltee10 #98027 üzenetére
Freelanderről vélemény?
-
MunezXBK
nagyúr
-
hdman
őstag
giigz: szardizel, tudom
Zola007: abban a pillanatban kidobtam amikor kiömlött, mint macskát szarni.
runner 125: tényleg nem rossz dolog egy tálca, de nekem felesleges. Nagyon ritkán viszek olyan cuccokat, amikor érdekes lehetne. babakocsi, 1-2 bőrönd max. A bevásárláshoz meg van egy kinyitható dobozom.
MunezXBK: szerintem csak ezért nem ugrom le Viszont körülnézek ezügyben itt is.
Vagy még valószínűbb: veszek egy bontottat
Sopron city :)
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #98029 üzenetére
Elolvastam pár népítéletet, hát elég veszélyes.
-
Goblin12
őstag
Hali,
volt munkatársammal beszélgettünk a kombi autók világáról és igazából egyikünk se tudja, hogy akkor a közép mezőnyben mit lenne érdemes venni.
Szereplőkből 3 van, Audi Merci meg a BMW az kilőve.
O3 combi rs
Mazda 6 sport kombi
Toyota Avensis de a toyota egyikünknek sem jön be szóval marad a Mazda meg a Skoda.Szerintetek?
-
giigz
veterán
-
runner 125
nagyúr
Íme az ékes példa, h bármikor jól jöhet. Szerintem simán megér 9-10k-t, de persze ahogy érzed.
zsoltee10
Mondom, ezeket a köröket én már lefutottam májusban, igaz 2m-ig kerestem, de a konklúzió egyértelmű volt. Honda.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Goblin12
őstag
Akkor mondhatni, hogy mind2 rendben van? Nem is tudom miket boncolgattatok visszaolvasva egyes kocsiknál, hogy beázás, szétrozsdásodás etc, ilyen jellegű problémákról tudtok a fent említett két cég modelljéről?
Ahogy nézegettem egy árban van a kettő nincs sok különbség, igen a kinézet de azt úgy is meg kell nézni. -
lsc
nagyúr
Egy dögös Auris. Bejövős, mondjuk a lexus 2 l-es turbójával.
Az élet kegyetlen .
-
-v-
addikt
válasz Goblin12 #98034 üzenetére
Szerintem nem egy kategória a 3 autó Egy öreguras szürke semmilyen A-ból B-be elviszlek soseromlok el dögunalom semmiextra vezetni Avensis meg egy új octavia rs? Még jó hogy kilőve ...
Én az rs-t venném mert csak a gázt nyomni van eszem(#98042) kornelka: jó akkor 'szomtudja mondtam valamit, nem ismerem a Toyotákat csak japán akkor az biztoos nem romlik el ez a sztereotípia nem?
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
Egy elég korrekt kis vas áll a garázsunkban (a többin kívül), erre most mit olvasok...
Itt van pár infó a tulajról, a kocsik stimmelnek. A neten rákeresve a nevére még látható pár verdája. A múltkor alig bírt kiállni a garázsból az F12-vel, leér a padkánál az alja.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz TayRol #98044 üzenetére
Szokott járni Magyar Timeattackre is (fotóztam is, mikor 458 speciale-vel ment), nem egy fakezű, kíváncsi vagyok mi történhetett. Bár én a helyébe városban biztos nem mernék ilyen autóval járkálni akármennyi pénzem is lenne.
Mostanában biztos ő is irigykedik egy szép ezüst Mazda6 iránt, ami feltűnt a mélygarázsban
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
.mf
veterán
válasz Tothgera30 #98007 üzenetére
Ez az irány már jobban tetszik
A 2 ülés kicsit kevés (dettó MX5, S2000 és még sok más), a 3.5 l meg jó sok, kicsit a tömeg is. Az alulkormányzottság is, főleg hátsókerekesként. Az ára viszont barátibb, mint gondoltam (3-4 m 8-10 évesekért, nem kevés, de a teljesítményéhez és ritkaságához képest baráti. Vagy van valami "catch"?)98015: Blues Brothers vagy Mad Max újraforgatáshoz talán, de nem kanyarogni
Declare: végülis van, Lan-Evo és WRX
Viszont Mo-n csak a VIII és újabb Evok vannak, az olcsóbb régebbiek jobbkormányosak; a WRX-ek meg elég drágán forognak. Pedig III-tól kezdve bármelyik Evot elfogadnám
Terep alatt természetesen nem hegymászásra és kidőlt fákra kell gondolni (kidőlt fa ellen terepjáró se jó, tank vagy triálmotor, esetleg Tatra 8x8?). Kicsit mélyebb nyomvályúk, pocsolyák, nagyobb kövek pl. -- már ezekhez is kell valamennyi hasmagasság és rugóút, valamint ennek megfelelő előkészítés. Néhány nagyon alacsony hasmagasságúnál már attól félek, hogy akár fekvőrendőrön vagy járdára parkoláskor is fennakadhat, nemhogy levinni aszfaltról.
Mint mondtam, terepre akkor marad a gyaloglás vagy a bicikli, esetleg egy enduro.
Krúzolás, túrázás....ja, sportmotorral is csak azt szoktamSasa: Golf R32, most hallok róla először, de úgy látom, nem véletlenül: tc is ritkaságként ír róla, hahun sincs. Egy gyűjtői darabot sajnálnék pályán vagy szerpentinen odaverni. Meg őszintén, a VW-ek külseje sosem vonzott.
A BMW specifikációilag érdekes, de ugyancsak ritka, 1 db-ot látok belőle, azt se olcsón. Formára valahogy az elejéhez nekem nem passzol egy ennyire hirtelen levágott hatchback hátsó, coupé jobban illik hozzá, csakhogy egyetlen benzines 1-szériás coupé sincs a hahun a kereten belül. Meg ha lenne is, már megint min. 4-5 millánál és másfél tonnánál vagyunk.Köszi a tippeket, akkor ezek szerint nincs modern hachiroku
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Fotók, videók mobillal
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A Plus modell gyengébb lett
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Assetto Corsa Competizione
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen