Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz dellfanboy #222141 üzenetére
De 3,8M Ft-ért 2026-2017- es autók is vannak
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kenguru99
aktív tag
válasz dellfanboy #222147 üzenetére
Másoktól is hasonlókat hallottam a kopaszról. Szórakoztató arc, szeretem a tartalmait de attól még egy nepper, nem érdemes többet várni tőle.
-
szebe
őstag
válasz kenguru99 #222152 üzenetére
Ha jól rémlik, volt innen a fórumról valaki, akinek az e-mailes megkeresésére (autó behozatal ügyben) szimplán nem válaszolt.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
dannie_Hun
csendes tag
Sziasztok,
Közel jövőben lenne lehetőségem vásárolni egy 2020 év végi 1.0 tsi (95le) skoda-t. Több autó közül lehet választani, ebből már egyértelmű. hogy céges autok voltak, de a cégnél több ember is hajtotta, változó vezetési stílussal = volt, aki hajtotta szépen. Javarész 150-200 ezer km között vannak, 10-20 ezer km-k között alig van árbeli differencia, így a 150 ezer futott modellek felé nézelődnék. Kézi 5 sebességes. Főleg város, havi 1x 100km körüli távra használnám én. Egy valamit biztosan lehet tudni, hogy az előírt szervízelési időintervallumokat betartották velük, így karbantartottnak mondhatóak.
Természetesen piaci ár alatt valamennyivel lehetne hozzá jutni ezekhez, ezért kecsegtetőbb ajánlat számomra. De ha sok negatív szól ellene,főleg motorizáltság ellen, természetesen nem vágok bele!
Köszi a véleményeket!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Lassan szeretnék a mostani 2007-es 1.3-as Swiftről fentebb váltani, semmi bajom nincsen a kocsival, jön-megy teszi a dolgát, városi használatra szerintem egyik legjobb. Viszont igényem lenne a modernebb, komfortosabb kocsira. Mivel fiatal vagyok még, ezért az sem ártana ha kicsit sportosabb is lenne, szeretem a menést, viszont városban is lenne használva munkába járásra rövidebb távon (4-5km).
A keret olyan 2-3 millió + a Swift eladási ára.Mik eddig eszembe jutottak:
- BMW E39 528i/530D: nem egy kompaktabb kocsi és 20 éves tele hibalehetőséggel, viszont egyik nagy szerelmem
- BMW E90: kicsit félek itt is a BMW fenttartásától
- VW Golf VI GTI: nemtudom mennyire kalapálós ez a TSI motor, szeretné-e a városozást, VII-es Golfből a GTI már nem férne beleTSI/TFSI motorokat honnan szabad nézegetni?
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
addikt
válasz Villa7 #222161 üzenetére
Igen, a bömbiknél én is félek ettől és azért nem akarnám folyamatosan kalapálni a kocsit, használni is szeretném.
Ezek a GTI Golfok mennyire bírják a városi forgalmat? Tudom a fogyasztás nem lesz túl baráti, de tervezek jobban menni kirándulgatni, így a kikormolás szerintem nem lenne gond.Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
addikt
-
addikt
válasz molnarpeter #222168 üzenetére
Nem lottózom, nem szeretem a szerencsejátékot
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
tboldi
nagyúr
A kuplung nálam csúszik gyári turbóval és stage1 remappal is 165k km után, sokadik tulajként nem tudom, mennyire gyepálták elődeim (nyáron csere erősítettre, ha már le fog kerülni a váltó felújítás céljából).
Az intercoolert természetesen érdemes nagyobbra cserélni, gyakran a Giulietta 1.75 TBi-jét teszik fel a MiTóra is, de nem létszükség, ennyivel a gyári is megbirkózik még (lásd Abarth Grande Punto esseesse, ic-t pont nem cseréltek rajta).[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz szpeti40 #222163 üzenetére
"Ezek a GTI Golfok mennyire bírják a városi forgalmat? Tudom a fogyasztás nem lesz túl baráti, de tervezek jobban menni kirándulgatni, így a kikormolás szerintem nem lenne gond."
Ezeken a közvetlen befecskendezéses motorokon általános probléma a szívóoldal, dugattyúk és gyűrűk lekormolódása. Hosszú távú használattal éppúgy előjön mint városozással.
Ha megszoktad egy japán szívó benzines autó egyszerűségét, megbízhatóságát, onnan nehéz úgy tovább lépni hogy ne kerüljön sokkal többe az autó fenntartása. Én javasolnám, hogy maradj inkább a japán vonalon. A német prémiumokat nagyon drága üzemeltetni. -
kenguru99
aktív tag
válasz BigBlackDog #222176 üzenetére
Nem vagyok egy Tsi guru, ezt fejből nem tudom. Azt viszont igen, hogy a kettős befecskendezéssel ellátott autók ugyanúgy kokszolódnak mint a simák.
-
szebe
őstag
válasz kenguru99 #222179 üzenetére
Ez egy olyan dolog, amit közvetlen befecsisnél bele kell kalkulálni (igen, dízelnél is). Nem ettől lesz rossz egy konstrukció.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #222176 üzenetére
G7-tol, a kerdes pedig G6-rol azolt.
Mindenesetre Swift utan az osszes kerdezett/javasolt tipusra megkapja a vadasz rangot -
profesur
csendes tag
Ti ajánlanátok első autónak citroen 1.6 hdi-t, még a régebbiek 2007-2008-at? Jó áron mennek, a HDI motrokat pedig ahogy nézegettem mindenki dicséri.
-
dj79
senior tag
1.6 hdi 90 le esetében ezeknél az évjáratoknál emlékeim szerint nincs dpf, meg asszem fix geos a turbo. A motorral nagy issuek csak az elmaradt karbantartások miatt vannak, amúgy ez is ilyen "kitudmenniavilágból".
Alapjában véve focusban keresgélném, de azok már rohadnak ilyenkorra, tehát vagy a francia elektronika fog kiidegelni, vagy a rozsda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen