- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Valakinek ötlet beragadt izzító gyertyára?
Ma a négyből kettővel is próbálkoztunk, de nem indult meg.
Lehet, hogy csavar rögzítő van a gyertyákon(ezt mondták tippnek)?Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
hdman
őstag
válasz KAMELOT #32997 üzenetére
1M lett volna az ára + egy 17" garinturával, átirás, plusz szerviz = ~1,5m. Annyiért meg már vicc lett volna. Nézdd meg a zöld tds 780k, és tök ugyanez. Kivül-belül m paket. Kicsit drágán akarta adni a srác, ő ennyire tartotta
Nekem is tetszett ez a felni, 19"-os, de a futóművet teljesen tönkretette pár hónap alatt, pedig megvoltak a kerülőutak mindenhol
Sopron city :)
-
Snooker
senior tag
[link] ezt kb mennyi lepapíroztatni ?
-
Snooker
senior tag
-
KAMELOT
titán
Hm az tényleg drága. Nálunk 2500euroért automatával veszel ugyan ilyet.
Ezek olyan 1600-2200euroért mennek. Mondom az árakat úgy hogy a szomszédból írok.
Amit ő írt kicsit felülárazta. 1997-es A6 quattro 2,8-as Benzin/gáz 220 000km 4000euro
Az a bmw ér olyan 700 000ft-t.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
8th
addikt
válasz bigmasterg #32993 üzenetére
Tényleg? Menj ki kunmadárra. Idén augusztusban a profin lekezelt pályán a komolyabb ezres sportgépek mentek a döntőben 9,6-10sec között negyed mérföldön. Szabyk a hajszállal több mint 600lóerős versenykészen (folyadékok + sofőr) 1tonna feletti fwd Ford Fiestával ment 9,3-at. De oké vonatkoztassunk el a gyorsulási versenyek világától mert ahogy Szalacsi mondaná "speciális téma". Ezt mivel magyarázod? Padon 420 lóerő az autó és mivel napi használatban van semmi sincs kidobálva belőle. Sofőrrel együtt durván 1200 kiló. Csúnyán elpicsázza a seggrakétát pedig a súly/lóerő aránya rosszabb a gördülési ellenállása, a homlokfelülete, a hajtási vesztesége, légellenállása nagyobb mint a motoré. Nem kizárt, hogy az én látásommal van a probléma de én nem azt látom, hogy egyenesben a motor lenne a jobb.
-
#25954560
törölt tag
hat, en olyasmikkel probalkoznek meg h sportmotor eseten indulastol szamitva jo darabig nem lehet atvinni az osszes teljesitmenyt az utra, ugye kettesben harmasban is kerekre allnak, mig autonal a negy guma es a tomeg ezt sokkal korabban megengedi.
az r6-os meg vegsebesseg kornyeken meg jo, hogy nem gyorsul rendesen...de nem egeszen ertem h miert kell ezt ennyire veresen komolyan venni. majd jon neduddki es jol kiszamolja nekunk h a motor teljesitmenye azert eleg magas, mert forog, mint a barom de a gyorsulasert a forgatonyomatek a felelos. csak nemtom h szoktunk-e szamolni tomeg/Nm aranyt, illetve van-e ertelme. nyilvan figyelembe kene venni h milyen fordulatszam-tartomanyon all egyaltalan rendelkezesre. szoval a nyomatekgorbet a hasznalhato fordulatszamtartomanyban integralva es korrigalva a fordulatszam es attetel (=sebesseg) fuggvenyeben utra viheto teljesitmennyel maris fekete-feheren latszani fog az eredmeny
-
bigmasterg
addikt
Könnyű, de kis lóerős dolgok alacsonyabb sebességen gyorsulnak jobban, ahol kisebb a légellenállás.
Ha két azonos súly/lóerővel (meg légellenállással) rendelkező, de nem egyforma súlyú és erejű (a példa kedvéért) autót nézel, akkor a nagyobb lóerős, de nehezebb autó nagyobb sebességnél elhúzna. (pl 160-200 felett).
Azért, mivel hozzáadódik a légellenállás is az autó súlyához, így a könnyebb és gyengébb autó aránya ((súly+légellenállás)/lóerő) lényegesen rosszabb lesz a sebesség növekedésével.Drag pályán rengeteget jelent az elindulás, tapadás. Autó elve 2 kerékkel tapad és nem is kell attól félnie, hogy hanyatt esik, míg a motornál csak 1 gumi tapad, kisebb felületen és rajtnál játszani kell a kuplunggal, gázzal és hátsó fékkel, hogy ne ágasodjon a gép.
A videón pedig mintha egy kicsit később reagálna az R6-os + a fent emlegetett + lég ellenállás rontja a dolgot.
Plusz ez egy 600as motor, ami 260nál nem megy többet.
De még lehet 1000 dolog. Tuti, hogy 400 ló az opel ?
Ezen a videón már reálisabb a dolog.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz SyntaxeError #33011 üzenetére
Meg a behajtott tükör!
-
hdman
őstag
válasz KAMELOT #33005 üzenetére
Tudom, hogy drága, azért nem vettem meg. Ennyiért irreálisan sok lenne.
Sokat böngésztem a mobile-t, a gebrauchtwagent, a bazart, a willhabent, tényleg nagyon sok ilyen kaliberű van. 3000-4000 euroért olyanok vannak, hogy az ember esze megáll Csak mire kimész érte németbe kaja, szállás, üzemanyag (~100k), regadó (~200k), átirás (~100k) kicsit megdobja, és igy lesz a 3000 euros autóból 1,2. Az meg megint sok
Mondjuk én az osztrák vállalkozásomra meg tudnám venni .at rendszámmal, viszont NO-AU viszonylatban nem tudom mennyi lenne az átirás és a járulékos költségek.
De ha valaki idetol nekem egy gyönyörű szépen felujitott kombi 325 tds-t 1M-ért biz Isten megveszem
Sopron city :)
-
hobizoli
nagyúr
vagy az a posche KKL-n [link]
1600kg 800le azaz kb 2kg-t visz egy nyiha
es megy egy 10-s idot
annyit, mint az a motor ahol csak 1kg-t visz egy loes kozben tok utcai gep, sajat labon kijon meg hazamegy, teljes belso benne van, utcai gumikkal fut, nem dragslick-l meg a ragasztos resz mellol indul
mirol beszelunk?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
KAMELOT
titán
Még a 3000 is sok. Talán komplett felújítva.
Nálunk egy gyerek árult, de már eladta. 325i coupe totál felújítva motor is+ motor tuning 250hp széles gumik felfüggesztés hang cuccok benne. Nagyon durva volt. Azt árulta 4500euroért. Motorban volt 5000km
Linkben megnézheted a képeket![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
hdman
őstag
-
bigmasterg
addikt
Sorry, tényleg kár volt felhozni a motorokat (csak a szívó motor liter/lóerő teljesítménnyel kapcsolatosan említettem meg őket), mert itt nyilván mindenki 900 lovas Schwitzer Porsche-vel és épített drag autókkal jár nap, mint nap. (és még a motorok ellen hozták fel feljebb, hogy milyen sokat esznek )
Pedig nincs is motorom már. és a következő, amit veszek, az kocsi lesz.
Nem is tudom, hogy lesz-e valamikor újra motorom, vagy nem.
Most több értelmét látom autót venni. De nem azért, mert 400 méteren én akarok lenni a legjobb.(#33020) KAMELOT : Ez tényleg ronda.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz #25954560 #33007 üzenetére
HI!
konyrogom TE mernok vagy: a nyomatek es a teljesimeny csak a yomatek koze a forszam kell 2PI()vel megszoroza...
ud
neduddki
miod: dare: na villogtasd paratlan palerozasu elmedet hagy rohogjek:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DJ WOKKY
addikt
nagybátyám ilyen bmw-t szeretne venni.
2003-as évjárattól felfelé. 150le, manuális 6seb.-es váltóval. olyan 200-220e km-el. Az sem baj, ha külföldi. Sedan, és kombi is szóba jöhet.
Mi a véleményetek e fajta gépekről ?Ilyesmire gondolt (csak egy példa, nem nézte ki): 320d tourig
-
whitezo88
nagyúr
válasz DJ WOKKY #33037 üzenetére
x20y-tól vannak a 6hengeresek 150le felett. 200 alatt úgyse talál az ember 10 évest amúgy. fontos hogy meg kell nézni diaggal, meg jól körbejárni, mert sok a lelakott.A faceliftes, 2003től idefelé lévő E46ok már egész jók mai szinten is.
a 20D pl nevetségesen keveset, átlag kb 5-6 litert iszik.
(a szerző E46 tulaj és BMW őrült)
[ Szerkesztve ]
-
DJ WOKKY
addikt
válasz MunezXBK #33038 üzenetére
igen, az alacsony fogyasztás és a nagy nyomatékosság miatt tetszett meg neki is.
Az alkatrész árakról kifejtenéd azért Utángyártott terén nem drágább mint egy hasonló kategóriás passat, vagy astra h, ahogy nézte állítólag. Én még nem néztem.whitezo88: köszi szépen, ezeknek majd jobban utána nézünk. Ezzel sokat segítettél most.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz bigmasterg #33026 üzenetére
nem, meg mondjuk relativ nehezen lehet vele elesni, van cuccolni is hely benne, meg nem azol meg, meg telen is hasznalhatod, meg 4 szemellyel nem kell 3x fordulni, csak 1x...
LOL
több drón kell ;P
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #33043 üzenetére
Autót és a motort nem lehet egy lapon említeni.
Autó minden bizonnyal praktikusabb de azt a szabadság érzettet és élményt soha nem fogja nyújtani mint egy két kerekű. Én pl Vele szeretnék közeli kapcsolatot ápolni de csak akkor veszem meg ha lesz stabil helye a garázsban.E46 320d jó kis járgány. Pont egy ilyen Szürke touringgal szoktam én is közlekedni alkalom adtán. Az erőforrás jó de a 136lóval megáldott adagolós erőforrás megbízhatóbb és kevesebbet is fogyaszt. Futóműve nem szereti a magyar utakat, érdemes tüzetesen átvizsgálni! Tényleges 200k futástesítmény meg sem kottyan neki.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
válasz bigmasterg #33008 üzenetére
Annyi. A Madness Motorsport épített kettő turbós GSI-t Bulgáriában. Egyik 420 másik 445 lóerős. Rendszám alapján ez inkább a 445lovas lesz nem a 420 de ez a lényegen nem változtat.
-
KAMELOT
titán
4500euroért komplett átépített kocsi + motor is? Az amit a másik kolléga linkelt akkor ér 2000eurot nem 1,5 millió forintot!
(#33024) !Overdose!: miért sokkoló? Élőben kicsit máshogy mutat. Szerintem beléülnél mennél egy kört és ki sem szálnál.
(#33048) 8th: lehet hogy 300 ló csak könnyű is volt a kocsi. Ott voltam kiskunlacházán idén is. Amit lehetett kivettek belőle a súlycsökkentés végett. Nekem akkor is tavalyról a lengyel Turbós 1200 lóerős Corvette tetszett. Aztán 2011-ben volt egy 1000lóerős 4x4-es AUDI is.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Milyen routert?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen