- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- iPhone topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Eleglide M2 - pedálszenzorból a maximum
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #87999 üzenetére
Benzines = lomha
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
gyenge47
tag
válasz Dany007 #87989 üzenetére
Félreértelmezed a törvényt. Nem arra ad felmentést, hogy részegen is lehessen kerékpározni, hanem azt az állapotot törli amikor, valaki megiszik egy fröccsöt vagy sört és fél órán belül felül a biciklire azt meg lehessen büntetni. Ezáltal afelé mozgósítja a népet, hogy a potenciálisan nagyobb kárt okozó gép helyett a kétkerekűt válassza inkább a jó nép.
Nyilván, ha valaki beböflékedik a kocsi elé és elütteti magát, akkor az evidens, hogy nem volt biciklizésre alkalmas állapotban, tehát övé (is) a felelősség.Amin nem lehet változtatni az az államilag is támogatott alkoholizmus, amit a törvényhozó helyesen felismert. Nyilván mivel az alkoholt nem lehet betiltani, és az alkoholos befolyásoltság alatt történő baleseteket sem lehet jelentősen csökkenteni, akkor legalább a baleset súlyosságát és az ártatlan áldozatok számát lehet ezzel csökkenteni.
Nyilván abban igazad van, hogy sajnos a magyar kerékpáros kultúra jelenleg az autóvezetési kultúra környékén van, valamint az a felvetésed is helyes, hogy balesetben a kárt ki fogja állni. De azért annak az esélye és kockázata, hogy valaki előtted elesik és te elrántod, aztán pont belemész a szembejövő ifába az relatíve alacsonyabb, mint az, hogy egy részeg autós mit tud művelni. 1+ tonna vs 90-100kg nagyon nem mind1.
Nyilván ott van egy kicsit elszúrva, hogy nem hittan meg erkölcstan nevű marhaságokat kéne oktatni, hanem kreszt 12 éves kortól.
-
runner 125
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #88004 üzenetére
Ja, értem.
Azért akad olyan....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
En ultem mar olyanban, automataban raadasul, megvannak ott a lovak Ha nem megy az user error, vagy vmi gaz van az otoval ...
Persze eleg sok az ilyen "elozok a szivbenzinnel hatodikban ezerotszazasfordulaton jajdeszar nemmegy dizelakiraly" sofor, szoval nem lepodok meg[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tomcsi23 #88005 üzenetére
2001-ből nem találtál semmit?
Kihegyezett téjjefesi üzembiztossága nem egyenlő a D5-tel, de a számok szépek, ma már úgyis csak a katalógus adatokra hajtanak a gyártók, nem érdekli őket, h mennyire lesz tartós - sőt, nem is cél h az legyen, sajnos.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hdman
őstag
MunezXBK: hát ez tényleg el van 90% város, évente 1x olaszországi nyaralás, meg párszor vidéki túra. Átlagfogyira a BC 10,9 litert mutat.
tomcsi23: ez szemét volt
runner 125: hát ja, teljesen más vezetni, pedig a LE kb ugyanannyi... Viszont azért sokkal nehezebb és ahogy irtad a 4wd is elvesz egy parányit.
8th: mit kapaszkodtam, lerágtam
[rvilike]: nincs itt semmiféle user error. Nagy, nehéz tohonya, 4wd, ellustítva városban. (kiemelve a gyengébbek kedvéért) Köszi, de tudom, hogy kell vezetni egy benzines autót. 3, ban 60ról nem mertem megelőzni vele 2 autót, egyet is csak alig. Csak bőg, de szar sem történt, pedig mint már az előbb is irtam, a LE kb ugyanannyi mint az enyémben.
Ezt éreztem:
80 to 120 in 4 : 10‚З s. vs 7,1 s.
80 to 120 in 5 : 1Ƽ‚2 s. vs 9‚4 s.Sopron city :)
-
-v-
addikt
80-nal aruld mar el miert 4.-be raksz egy szivot .... az enyemet meg masodikba kell, de kb. barmit harmadikba .... ez miert is mervado, hogy egy nyomatekosabb motor nem visszavaltva jobban megy?
Otodiket meg tenyleg minek irod ...."Köszi, de tudom, hogy kell vezetni egy benzines autót"
Latom ...
-
-
-
-
sketchifun
senior tag
Na, ma történelmi pillanat. 4-es úton tartok hazafelé, fater 89-es Nissan Bluebird típusú kocsijával. Valami történik a műszerfalon. Nézem. 0 km. Átfordult az óra. Ennek örömére vettem neki egy adag motorolajat. Megérdemli.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
runner 125
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
-
giigz
veterán
Elhiszem, milyen érzés egy erősebből egy gyengébbe átülni, én is érzem amikor a Volvo 200 LE után visszülök a sajátomba, nyomom neki, de mintha be lenne húzva a kézifék... Sőt a Focus-ból átülve is szentségelek egyet, hogy miért nem az 1.6-ot vettem, de legalább az 1.4 16V-t...
A tied nagyot ugrik, látszik is a 7,1s 80-120 4.-ben, viszont még az a 10,3s sem olyan vészes, persze mint írtad, érezhető, de hogy tudd, mi az amit én átélek nap mint nap... Pont tegnap mértem, még a régi injektorral, 80-120 4.-ben nekem 23s körül van... Ismétlem 23 másodperc körül...
Valószínűleg ezen az új injektor sokat fog javítani, de ez tragikus érték, gondoljatok bele, milyen élmény lehet nekem előzgetni...
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #88025 üzenetére
nem is 1,2 misit írtam, hanem 5 éves megane-t bár nem tudom mennyiért mennek azok, de mondjuk 3 millából mindennel együtt megáll. fogyasztást meg az esetleges gyakoribb beavatkozásokat kompenzélja, hogy évi 20 ezerből lehet biztosíani egy ilyen autót és az alkatrész is elég olcsó hozzá, meg nem nagyon tudsz belefutni olyan szopásokba, mint a turbóhiba meg a common rail megkotlása.
a BMW-met 550-ért vettem, mindennel együtt 800-ban állt (felni, új gumi, szervizek), ha totál patikára meg lett volna csinálva, akkor lett volna kb 2M a nagyon nagyon teteje, de akkor kb olyan állapotban lett volna, mint a linkelt Merci. -
giigz
veterán
Sajnos nem mértem el... Nem tudom mi van szegény Megane-ocskával, 80-110-re tudok pontos értéket, az tegnap este 16,3s lett. Ugyanez, pontosan ugyanígy mérve (nagy tudomány nem kell hozzá, telefon kezembe, videó indít, padlógáz, itthon fps szám alapján hajszálpontosan kiszámol), tavaly októberben mértem utoljára, ugyanezzel az injektorral, minden ugyanez, 11,2s volt az egyik mérés alkalmával, 12,6s egy másik mérés alkalmával. Kapásból két mérés között ez az 1,5s eltérés is furcsa nekem... Nem tudom, nem-e valami légtömegmérő vagy valami jeladó viccel meg engem... Viszont valamelyik nap már bent lesz a másik injektor, nagyon remélem, hogy ez a mostani 16,3 nemhogy a tavaly októberihez, de az alá bőven be fog menni
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz rbalint88 #88030 üzenetére
Az 5 éves Megane-ok pont onnantól elérhetőek.
Abban viszont egyetértek, h hiába tizenév, egy 2002-es e46-nak nagyobb a respect-je, mint egy újabb Megane-nak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #88032 üzenetére
mondjuk én az újabb generációra gondoltam, nem erre. durván nincs ára. ennyire vacakok lennének? (nem trollkodás, mindig német autóm volt, most meg a toyota. nem nagyon volt képben francia soha, így az árakat se figyeltem)
-
#10726912
törölt tag
Ne akkor méricskélj, ha egy soseromlikelopelt, vagy egy agyonüthetetlenswiftet húzgálsz S a hivatalos méréshez hajtsd be a tükröket, fújd fel a kerekeket (a gumikat 4 a felniket 2 bárra), szereld le a felesleges dolgokat, tankolj nitrohigítót...s amúgy is: minek ide injektor, ha a szakadék széle csábít???????
-
Dany007
veterán
válasz gyenge47 #88003 üzenetére
"Nem arra ad felmentést, hogy részegen is lehessen kerékpározni, hanem azt az állapotot törli amikor, valaki megiszik egy fröccsöt vagy sört és fél órán belül felül a biciklire azt meg lehessen büntetni. "
Amíg nincs hajszál pontosan lefektetve, hogy hol a határ, addig bizony arra ad felmentést, hogy akár részegen is lehessen kerékpározni.
Ahogy olvasom azt írják - nem szó szerint -, hogy amíg biztonságosan képes közlekedni, addig a szintig lehet inni.. Most akkor ezt mi alapján döntik el, hogy még biztonságosan megy-e vagy már nem?
Szal érted mi a problémám?
De még ha szabnának is határt, az sem lenne a gyakorlatban kivitelezhető. Mert ugye van akinek megárt már 2 sör, másnap meg 8 sem igazán. Van aki egy sör után se tud már vezetni normálisan, van aki meg 4 után is lazán...
Teljesen egyén függő, nyilván akinek kisebb a testtömege annak kevesebb alkohol is megárt mint egy 120 kilós férfinak.Tehát az, hogy nincs ez pontosan megnevezve és szabályozva alapvető probléma. A másik meg, hogy ellenőrizni szintén ugyanannyi energiába fog telni, mint azt ellenőrizni hogy ivott-e vagy sem. Egyébként se értem mért baj az, ha valakit megbüntetnek alkoholos befolyásoltság alatt történő biciklizés miatt, amikor azt tiltja a törvény. Nem értem...
Azt a részét megértem, amit írtál, hogy inkább biciklire üljön, mint kocsiba alkoholosan. Okés. Tényleg egy fokkal jobb. De ez megint egy olyan dolog, hogy ahelyett, hogy betartatnák a törvényt, inkább megengedik és akkor nem kell betartatni.
Kb, mintha a sok gyorshajtást úgy oldanák meg, hogy felemelik a speed limitet és kész. És akkor 130 helyett 160-ra emelik akkor a legtöbb gyorshajtó "megszűnik".Nem ez lenne a megoldás. És mivel már így is a biciklisek közt van a legtöbb ittas "vezető" - nem az autósok között(!) és a biciklisek okozzák a közúti balesetek 11%-át (ami a számukat figyelembe véve baromi sok).
Idézem: "a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint tavaly a közúti balesetek 11 százalékát kerékpárosok okozták. Érdekes, hogy az ittasan okozott szerencsétlenségek aránya a kerékpárosoknál és a segédmotorkerékpár-vezetőknél (21-23 százalék) volt 2011-ben a legmagasabb." forrás
Na ezek után, szerinted jó ötlet ha még ráadásul emelleé direktbe megengedik nekik az ivást?
Én ezzel nem tudok egyetérteni, hiába próbálom elfogadni az érvet, túl kevés ide. -
enginev3.0
félisten
Sziasztok
Összetörték az autónkat, és másikat kell vennünk helyette
800 ezret kapunk a biztosítótól, tehát 800-900ezer a keret +-Fiatal autó legyen (10 évnél fiatalabb)
Ne legyen nagy (sedan se jöhet szóba)
Benzin, dízel, fogalmam sincs
5 ajtós
"Olcsó alkatrész"Leginkább városban szaladgálás a cél, bevásárlás stb... tehát családi autó, évente pár kirándulás vagy nyaralás, ami hosszabb táv lehet
Amiket nézegettem
-CHEVROLET LACETTI, sajnos csak benzines van belőle, és azt mondják sokat eszik, vagy van benzin/gáz, de gázos autóról fogalmunk sincs, mennyire jó, nem jóPeugeot 307 / 206 de inkább a 307, azt mondják francia... nem jó...
VW-ből csak 4-es golf van, vagy polo, egyik sem tetszik, bár biztos jó választás lenne
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
hdman
őstag
-
zsolt19900
őstag
válasz enginev3.0 #88040 üzenetére
hmm igen, almera, vagy civicec de majd a többiek adnak hahus szűrős listát és onnan kedvedre szemezgethetsz
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
enginev3.0
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz enginev3.0 #88040 üzenetére
Remélem nektek nem lett bajotok, az autót meg le kell szarni, pótolható!
Típusok: Toyota Corolla, Honda Civic, Nissan Almera, Mazda 323, Golf4, Focus I, Astra G.
Ezek nem romlanak el vagy van hozzájuk alkatrész. -
werszomjas
őstag
válasz enginev3.0 #88040 üzenetére
Skoda Fabia
Nekünk volt kb 4 évig, dízel, városi autónak sztem tökéletes, és 1-2 hosszabb útra is vállalható.
üdv
-
raczger
őstag
Gyorsan változnak a dolgok, de hát nem igazán jutna idő ma elmenni már sopronba, de találtam ezt a közelben, már lebeszéltem, elmegyek megnézni a délután: [link]
Csak a kormány nem tetszik, de azt lehet cserélniwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
enginev3.0
félisten
válasz rbalint88 #88045 üzenetére
Nekünk semmi, anyum jött haza, párhuzamos parkolóból pedig kijött egy autó (itt van pár kép az autóról)
Mazda-ból sem találtam, 2004-nél fiatalabbat 900ezerig
Ford Focus nekem nagyon tetszik (Y)
Corollából sem találtamPersze én használtautót nézegetem, olx-en vagy más oldalon lehet van egy egy darab belőlük
Kifejezetten Lacetti vagy 307-ről vélemények?
És a Benzin/gázos autók?A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Dany007
veterán
válasz enginev3.0 #88048 üzenetére
Hasonló Suzuki? Swift az újabb fajta?
Úgy emlékszem az már 700k-től indult klímával meg ilyesmi... Ilyenre gondolok.
Egy "erősebb" motorral már városból is ki lehet merészkedni vele.Amúgy mért ennyire merev határ az a 10 éves kor? Azért ahhoz elég csücskös a 800k...
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A Plus modell gyengébb lett
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Assetto Corsa Competizione
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest