- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Gabesz87 #184849 üzenetére
Annyit siman elbir, max megpakolva nem lesz egy erogep, de attol meg siman hasznalhato. En a 2.0 valtozatot neztem, vezettem, tetszett, de a B1-ben eppen elferek a 185 centimmel. Hatso labter van, csomagtarto is jo meretu, jok az elektronikus cuccok is, egyedul az a szornyeteg tablet es a Toyota hiresen fejlett Navija nem kellene bele, de utobbi kivalthato az Android Autoval.
Mindenkepp ulj bele es vezesd, hogy elfersz-e benne. Hatul nem fog a fejed, es az anyosulesben sem, mert nem allithato magassagban. De ha a B1 jo, siman lehet jo.(#184850) emvy : tizennyolcmillio?
(#184852) emvy : pontosan erre hivatkozva nem fogsz kapni a gumiszonyegen kivul semmit. De szivbol kivanom, hogy legyen szerencsed!
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #184846 üzenetére
Nem is fogsz még egyhamar, egyelőre azt se tudni, hogy mikor jelenik meg. GTE-ből kiindulva tippre olyan 10-11 millió körül lesz a fapados.
Használtan is drágák a Passat GTE-k ez igaz és azért bennük lesz a 100k+ km simán. Egyébként ebben már a legújabb generációs TSI van és a legmegbízhatóbb 6 sebességes olajos DSG. De tény, hogy nem fog tudni versenyre kelni megbízhatóságban egy Corolla 2.0 TS-el. A Toyota nagony jó választás lehet neked, de mindenképpen próbáld bele magad, mert elég hasonló a Megane-hoz.
(#184851)Tin: Toyotában nincs Android Auto. A tablet megszokást igényel, biztosnágtechnikai okokból van ott. Az Aurisban nagyon elrontották, hogy annyira lentre rakták. Most a Corollában észszerűbb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gabesz87
veterán
Bocs a hülye kérdésért, de a B1 micsoda?
Jobb 1-en, meg hátul úgysem sűrűn utazom. Lényeg, hogy a feleségem elférjen, ill hátul a gyerekülésben a fiam lába, ill majd ha lesz még egy gyerek, akkor a hordozó is. Emlékszem a Megane-ban is eléggé előre kellett húzni az anyósülést, hogy a hordozó beférjen mögé. Gyári navi nem érdekel, tök jó, hogy van a Megane-ban is, de Android Autot (Waze) használom (csak kb. 3 évet kellett várnom, hogy működjön - legutóbbi szoftverfrissítés+fejlesztői beállításokban való aktiválás tette lehetővé, annak ellenére, hogy kezdetektől azt mondták, ebben a korai változatban még nem támogatja a hardver az AA-t).Igen, az árlistában ott van az AA/CarPlay.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #184853 üzenetére
De, van, vagyis az ujakban elvileg mar szeria, a tavalyiakban pedig elerheto lesz tavasztol, addig meg ki lehet birni a gyari navival is. A Golfban is van, de egyelore meg sajnaltam a 200€-t kifizetni erte
Azzal a tablettel nem az a baj, ahol van, hanem a vegtelenul gagyi minosege, a kijelzonek es a gomboknak. Komolyan ilyeneket lehetett venni 10 eve a Tescoban karacsony utan a kiarusitason 10e forintert.[ Szerkesztve ]
-
-
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #184806 üzenetére
4 millió körül szeretnék egy 6 - 8 éves kocsinál fiatalabbat. Amúgy az Ampera ennek ellenére megéri az árát?
Sok jót olvasok róla, de azt is sok helyen, hogy annak a tudatában vásároljak Amperát, hogy egy akksi csere bármikor lehetséges.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Doki16
addikt
válasz mobal #184862 üzenetére
Amperában pont az akkumulátor ami legmegbízhatóbb. Nem kell félni tőle, hogy bármi bajuk lesz. Még 7-8 évesen is gyakorlatilag 95% körüliek. Viszont 2013-as a legfiatalabb belőle. Totalcarnak van egy nagyon jó videója érdemes megnézni. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Seep
senior tag
Szep estet, 6-7M korul mit vennetek ami automata, 10% varos, 10%kozut,80% autopalya. Hetente 1x 200km melo oda vissza. Havonta 1x 1000km csaladlatogatas. Ulesfutes, tavolsagtarto tempomat, carplay, 360 fokos radar? Uj vagy max 1-2 ev.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mobal #184862 üzenetére
Szerintem igen, összességében jól tartja az árát és nem romlik el minden sarkon. Tudják a gyárak is, hogy mindenki attól fél, hogy az akku elromlik, ezért kifejezetten tartósra tervezik őket - gyakorlatilag ha nem hagyod egy évig lemerülve egy helyben állni, akkor szinte semmi félnivalód nincs. Inkább hajtómű csapágy szokott hiba lenni, nem vészes tétel (spóroláshoz képest főleg). Casco némileg drágább tud lenni a plug-in hibridekre, Ampera esetén az elején van több hűtő, ami meg tudja drágítani egy karambol javítását. Mivel van piaca, vannak szervizek is, akik kenik-vágják (elsősorban e-service). Ampera klub fb csoportot ajánlom, van egy profi GYIK/tudástár (illetve ha kell, biztosítós ember is akad, aki segít jó áron casco-t kötni).
-
veterán
Még egy kérdés a Mazdás dologgal kapcsolatban. Március végén lejár a műszaki és így nem menne át mióta ennyire megszigorították, már le van beszélve a csókos vizsga. Hogy hirdessem így?
- Írjam le, hogy a műszakira költeni kell rá, hogy átmennyen?
- Vagy hogy vizsgát intézem?
- Vagy friss vizsgával? Csak nehogy felnyomják a vizsgaállomást.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz focvis #184872 üzenetére
Értem én de mint mondtam jelen állapotában nem menne át rendes vizsgán. Ha friss vizsgával is adom bele kéne irni hogy csókos vizsgával nem?
Jobb hátsó emelési pontot egy nagyon pici felületű emelővel sikerült beroppantanom. Hátsó gátlók szilentje ki van porladva. Sajnos csak gátlóval egyben cserélhető. Más ami gátolná hogy átengedjék nemigen van. Checkengine nincs, fékek jók, mondjuk utólagos xenon van de azt ki lehet venni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
w333
félisten
Na megvan a gépsárkány, köszönöm mindenkinek a segítséget !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz MunezXBK #184878 üzenetére
Ez volt a Leon amit a tegnap mondtam ... 1.9PD (105Le)
Szerencsére nem
Köszönöm szépen, igen ez az
Magyar autó, szervizkönyves+ összes Seat papír, motor szépen jár, kuplung lendkerék nagyon jó, futőmű tavaly felujítva, turbó tavaly cserélve, EGR cserélve mindenről összes számla megvan, nagyon normális magyar fiatal családtól vettem ... a Balaton a kert végében volt !
Neki megmarad a másik Leon ami ugyan ilyen csak az kicsit extrásabb !
Tegnapi vevő ma délután már hívta hogy akkor elviszi az autót de mondta hogy most jönnek megnézni és lehet hogy meg is veszik én pedig el is hoztam, azt mondta hogy nagyon macerás volt azt mondta hogy válaljon 2 hónap garanciát meg ilyenek (létezik ilyen ?)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #184891 üzenetére
Én satíroztam ki, mondjuk minek az jó kérdés
Szerk.
Köszönöm mindenkinek !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
cafat
tag
Sziasztok!
Eddig asszonynak J Astrákat nézegettük, most viszont még felmerült a Ford C-max is.
Milyenek a C-maxok az 1.0 EcoBoost motorokkal?
Mondjuk erről vélemény?
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs