Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa134
addikt
válasz Gabesz87 #88517 üzenetére
Megkérdezhetem, miért akarsz dízelt? Ez az új benzines Mazda motor vegyesben alig eszik többet mint az 1.6 TDI, cserébe jóval olcsóbb fenntartani (ha esetleg zűr van - dízelnél részecskeszűrő, kettőstömegű, miegymás), járása kultúrált, halk finom gépezet. [link]
Persze Te tudod, én mindenképp elmennék, kipróbálnám a helyedben, nem kerül semmibe.
A V40 sztem csak egy túlárazott Focus (sajnos..).itt is egy teszt: [link]
Tudom, autós teszteket fenntartással. De Kedves barátom új 6-osa (2l benzin, automata) is eljár 7,5 körül vegyesben. Ráadásul az övé kombi. Igencsak jól sikerült motorok, van élet a turbón és a downsizing-on kívül is.
[ Módosította: Qru ]
Avanti Roma
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Gabesz87 #134855 üzenetére
Kis eszmefuttatás után arra jutottam, hogy ha 87-es születésú vagy (nicked alapján) és a párod is hasonló korú, akkor a szülők 50-es éveik nagyon végén, vagy 60-as éveikben járnak. Ezzel gondolom nem lőttem mellé nagyon, ugye?
Mindenképp valami jó magas üléspozíciójú autót ajánlgatnék, így kihullik amúgy sok jó vétel.Mennyire fontos az a fajta variálhatóság amit a Jazz nyújtana nekik?
Unokatesóméknál szolgál egy Suzuki SX4, igaz dízel. Sose panaszkodtak rá, azt viszont nem tudom milyen a menetkomfortja.
Ekkoriban (2006-2008) már voltak kis egyterűek is (szintén jó magasak az üléspozíciók), pont nemrégiben került szóba Ford Fusion egy másik fórumtársnál, hátha tud róla Vesztor87 nyilatkozni, ha kipróbált 1-2 példányt.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
#94529552
törölt tag
válasz Gabesz87 #134855 üzenetére
Nem tudom milyenek a Jazz-ek, használatóságra és a fenntartási költségei, de az a bizonyos nepper csak a saját bizniszét építi, azért ajánlja azt amit, mart a saját érdeke ezt kívánja. A Jazzt nem ismerem, és konkrétan még nem is próbáltam, szóval a típustól most elvonatkoztatnék.
-
Integrale
veterán
válasz Gabesz87 #134862 üzenetére
Itt is Jazz-t hasznal az oktato (Nagykata) kozel fel millio kilometer van benne, hetkoznapi autoja egy Civic mellette.
Meg van elegedve mind a kettovel, haverom aki azon vezetett, viszont utalja, de ebben biztos benne van az iskola erzet is."Bad reklám is reklám too"
-
#94529552
törölt tag
válasz Gabesz87 #134862 üzenetére
A hozzáértése egy neppernek annyi, hogy melyiken tud több hasznot minél gyorsabban realizálni. Sose bízz meg egy nepperben. Vajon miért tekerik a használtatók km számlálójának a 90%-át?
ACAB95 Állítólag nagyon orr nehezek ezek a dízelek, talán e miatt problémásak az első futóműveik.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Gabesz87 #157403 üzenetére
Én csak annyit tennék hozzá, hogy egy rutintalan nőnek, aki csak Budapesten használja az autót, 100%, hogy automata váltóval szerelt kocsit néznék. Sokkal jobban fog tudni a vezetésre koncentrálni és dugóban araszoláskor is áldás lesz.
"Less but better" - Dieter Rams
-
footy
addikt
válasz Gabesz87 #157403 üzenetére
Ezek a mini autok nem olcsok, foleg ar-ertek aranyban adjak ki dragan.
Varosi kozlekedesre valami Swiftet vagy Jazz-t vennek. Ezekbol inkabb az automatakat keresnem.-Szerk-
Egy hibrid Yaris is befuto lehet.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gabesz87 #157403 üzenetére
Peugeot ion, Citroen c-zero, Mitsubishi i-miev. Ha néha városon kívül is kell, Ampera. Ingyen parkol (kezdőnek Bp-n előny lehet), otthon konnektorról tankol, adózni sem nagyon kell utána, nem sok dolog tud elromlani rajta, kopó dolgokkal is ritkábban kell foglalkozni a visszatöltős motorfék miatt, az automata pedig az első piros lámpa után imádat tárgya lesz
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Gabesz87 #157406 üzenetére
En mar leszoktattam az asszonyt a mini autokrol. Most mar egyre nagyobbat akar
A pici autoknak tobb hatranya van mint elonye. Altalaban pont annyival kisebbek, hogy nem fer be pl.a babakocsi. Yaris,/Swift ala szerintem ne menjetek meretben, komfortban es biztonsagban a mini autok nagyon gyengek. Egy tolatoradarral vagy kameraval konnyu a parkolas is. -
Gabesz87
veterán
válasz Gabesz87 #175334 üzenetére
Mondjuk a RAV4 már eléggé a megcélzott áron felül van. Ha ilyen 3 éves. kevesett futott példányt nézek. Ill. ami még nagyon tetszik híbridből, és tényleg sokkal jobban tetszik, mint a Toyoták, az a Mondeo híbrid. Csak hát az a picike csomagtartó... Kár érte. Az 5 ajtós Megané nagyobb.
(#175336) zoo8800: Bocs, csak kiegészítettem az előző hosszas gondolatmenetet. De egyébként nyilván tippekre, típus ajánlatokra volnék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #175334 üzenetére
Akkor már inkább hibridet vegyél, ha a benzinest alapból kizártad. Nekem az utolsó szériás Auris kombi Hybridem van. A technika nagyon jó, megbízható és keveset fogyaszt. Csomagtartó hatalmas, de sajnos a hátsó tér rovására megy. 178 vagyok és magam mögött ekkora hely van. [link] Ha a formával meg tudsz barátkozni akkor kapsz egy jó kocsit összességében ami a dízelednél is kevesebbet eszik.
A Rav4 kicsivel nagyobb a számok tekintetében. Nagyobb motor van benne ami ezáltal erősebb is és jobban megy. Viszont többet fogyaszt. A megbízhatóság azonos. Mondjuk lényegesen drágább mint az Auris. Ámbár ha van pénzed egy 2016 körüli Rav4-re akkor tényleg azt vedd, ha jobban bejön.
(#175335) Gabesz87: Mondeoban is a Toyota rendszere van.
+1 az Outlanderre
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #175341 üzenetére
Outlander nem Toyota szinten megbízható, de alapvetően szeretik az emberek. A Mitsubishi-nél azért annyi bejön a képbe, hogy ha tudod tölteni akkor azért eltud menni olyan 50 km körül tisztán elektromosan. Az azért a napi bejáráshoz nagyon jó. Méreteit tekintve nagyjából akkora mint a Rav4.
Természetes, hogy idővel több lesz a fogyasztásod. Telítődik a részecskeszűrő is folyamatosan. A napi 16km nem túl sok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
albiosz
őstag
válasz Gabesz87 #175353 üzenetére
Nem hülyeség, köszi! Megmutatom majd neki.
(#175354) rbalint88: ez az utólagos jó ötlet. bevált cég tipped van erre? Mondjuk kérdés, hogy mennyire lenne esztétikus Vitarán pl., meg garancia szempontból problémás-e. Ennek utánajárok a topikban.
(#175356) kisza25: köszi! Dacia kizárt, erről beszéltünk régebben vele. Rossz emlékei vannak még a szoci verzióról. Tudja, hogy már kvázi Renault ez is, de nem szeretne. Pedig ár-értékben szerintem se rossz. Ignis szerintem nagyon ronda, de megkérdezem majd. -
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #184831 üzenetére
Te neked találták ki a Passat GTE-t. Rengeteg extra van benne. Led Fényszoró például alapfelszereltség. Ha tudod tölteni a legjobb választás lehet számodra. Vagy ha van türelmed és pénzed akkor ahogy molnarpeter is írta jó lesz az Octavia plug-in is.
GTE vonalon tudok segíteni mert elég jól ismerem a típust.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz Gabesz87 #184846 üzenetére
En ennyiert (ha belefersz) a Corolla TS-t vennem hibrid motorral. Tud mindent amit szeretnel, es arban is belefer a keretbe. Palyan nem lesz annyira izmos, de kis fogyasztas, jol pakolhato, kozepen meg letakarod azt a 10 eves tabletet
(#184848) Qru: te, oszinten, amikor en osszel szamonkertem itt par kereskedot, hogy mi ez a gagyizas, hogy heteket kell varni egy autora, mindenki tok furan nezett ram. Mondjuk azok nem konfiguralt autok voltak. Azota latom, hogy ez a modi (amit egy egyedileg konfiguralt autonal megertek, amugy nagyon nem), mar nem szolok semmit. De meglepodnek, ha valami nesze semmi ajanlatnal tobbet kapna. Nem hulyek ezek, ketlem, hogy a szerzodesbe csuszas eseten barmifele karterites lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Gabesz87 #184849 üzenetére
Annyit siman elbir, max megpakolva nem lesz egy erogep, de attol meg siman hasznalhato. En a 2.0 valtozatot neztem, vezettem, tetszett, de a B1-ben eppen elferek a 185 centimmel. Hatso labter van, csomagtarto is jo meretu, jok az elektronikus cuccok is, egyedul az a szornyeteg tablet es a Toyota hiresen fejlett Navija nem kellene bele, de utobbi kivalthato az Android Autoval.
Mindenkepp ulj bele es vezesd, hogy elfersz-e benne. Hatul nem fog a fejed, es az anyosulesben sem, mert nem allithato magassagban. De ha a B1 jo, siman lehet jo.(#184850) emvy : tizennyolcmillio?
(#184852) emvy : pontosan erre hivatkozva nem fogsz kapni a gumiszonyegen kivul semmit. De szivbol kivanom, hogy legyen szerencsed!
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #184846 üzenetére
Nem is fogsz még egyhamar, egyelőre azt se tudni, hogy mikor jelenik meg. GTE-ből kiindulva tippre olyan 10-11 millió körül lesz a fapados.
Használtan is drágák a Passat GTE-k ez igaz és azért bennük lesz a 100k+ km simán. Egyébként ebben már a legújabb generációs TSI van és a legmegbízhatóbb 6 sebességes olajos DSG. De tény, hogy nem fog tudni versenyre kelni megbízhatóságban egy Corolla 2.0 TS-el. A Toyota nagony jó választás lehet neked, de mindenképpen próbáld bele magad, mert elég hasonló a Megane-hoz.
(#184851)Tin: Toyotában nincs Android Auto. A tablet megszokást igényel, biztosnágtechnikai okokból van ott. Az Aurisban nagyon elrontották, hogy annyira lentre rakták. Most a Corollában észszerűbb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabesz87 #192481 üzenetére
Utólagos xenonosítással nem számolnék. Lámpatesteket kellene cserélni, lököst (hogy lámpamosó legyen), kellene ballaszt (automatikus szintezéshez), kábelezés és esetleg szoftveres mókolás. Szerintem nem éri meg.
Scenicre eddig elég sok panaszt hallottam olvastam összeszerelési minőség, illetve zörgések miatt. És egy EDC-s (Renault duplakuplungos robotizált váltója), amire megint nem izuglnék rá annyira (ha jól rémlik, elég lassú és sok beszámoló alapján butácska is tud lenni). Ha Scenic az is képben van, akkor Renault topikba is érdemes bekérdezni, szerintem ott is tudnának hasznos tanácsokat írni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz Gabesz87 #195364 üzenetére
Nagy az esélye, hogy nem úgy ülsz ahogy kellene, érdemes rákeresni.
Amúgy a kompakt kombik általában nagyobb tengelytávúak, itt is kb 4,5cm a különbség (itt pl azt írják hátul a fej 190cm-ig elég, de a lábhely csak 175-ig (185ös sofőr mögött). A kombinál már 190 centis magasságot adnak meg.
Adacnál (auto test) meg lehet nézni a kinézett típusoknál mennyi hely van.
Nem kell egyből Superb-re célozni, más kompaktot is meg lehet még nézni (kb bármelyik kombit ami szimpatikus, 308, Leon ST, stb). Scenicet is, bár rekordkicsi, papíron (se?) egyterű már.
C4 SpaceTourer(ebből marha jó a kanyarxenonos, de relatív ritka), 5008 is megérhet egy rápillantást; előbbi nem csak tágas, annak is érződik.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Gabesz87 #195368 üzenetére
Beállításra nem tudok jó videót, 3-4ben van összeszedve hogy kellene; de a fenti kiindulásnak jó.
Pedig hidd el, hogy a 9 és 3 óránál a csukló (lapocka hátul nekiér a támlának) a kormányon nem hülyeség; egy tréningen érdemes lenne ezt js megtapasztalni.Ha valamihez többször visszakanyarodsz és tetszik, azt kell venni.
Jó, én a Picassohoz ezerszer kanyarodtam vissza, de amilyet kerestem (és amennyiért), olyan nem volt(mindig elvitték ha jött is), de a több tíz alternatíva közül a mostanim volt amihez második legtöbbször kanyarodtam vissza. :DD
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
yodamester10
őstag
válasz Gabesz87 #195377 üzenetére
Kamera csak tolatáskor nyílik fel vagyis a W jel hátul ha R-ben van addig nem látható,sima csomagtartó nyitáskor sem látszik.Amúgy nincs gomb az aktiválásra,a 2 gomb a váltó mellett csak extra felszereltségű példányoknál van mint pl az enyém ami 360 fokban radar a másik a beparkolás mód.Amúgy jogos mert ennek egyik sincs a váltó mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195377 üzenetére
A tolatókamera mindegyikben van. Külön gomb nincs hozzá, a hátramenettel együtt kapcsol. Amiről te beszélsz az a 360 kamera és az fent van az óra alatt. A váltó mellett nincs semmi a Passatnál. Nekünk van Golf és Passat GTE is, nagyon jól ismerem a típust. Írtam is róla egy kis FAQ-t. [link]
Benne van a kamera rész is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gabesz87 #195385 üzenetére
A GTE szvsz egy best of válogatás. Szíjas 1.4 TSI (ha jól rémlik, még nem a henger lekapcsolós), és a sima változattal ellentétben itt olajos DSG váltóval társították a villany nyomatéka miatt (simában száraz DSG van olajcsere nélkül, ez pedig az 1.8 és nagyobb motorokhoz volt, 60 ezrenként előírt olajcserével - meg is látszik a dolog élettartamban). Kb csak a koksz maradna (mint minden direkt befecskendezős motornál), viszont itt legtöbb esetben ideális körülmények között működik a motor, árammal letudja az amúgy koromtermelő helyzeteket. Eltérés szerintem csak akkuban van a változatok között, eddig nem hallottam más különbségről, sem kerülendő dologról. Volt egy visszahívás akkura, szerencsés esetben kapsz egy újat, és akkor 1-2 km plusz hatótáv Azt mondjuk érdemes otthagyni, ahol a váltóban elhanyagolták az olajcserét, illetve vétel után a következő alkalommal érdemes a szűrőjét is külön kérésre ledobatni, mert nem lenne kötelező alapból.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz Gabesz87 #195385 üzenetére
Ahogy Peti is írja egy remekmű kopp-kopp.CUK motorkódos és klassz verda.Doki nem nagyon kergeti benzinnel én annál inkább és így sikerült 2,1 literes átlagot hozni 15 ezer km alatt.Mindennap tölteni kell még úgy is,hogy most kaptam garanciába új akku pakkot.Több mint egy éve meg van és imádom.Nálunk nincs gyerek így kettőnknek elég a Golf.Dízel után azt mondom,hogy verhetetlen nyomatékban, fogyasztásban.Nem kell tojni ha jön az autópálya átlököd ha kell GTE módba aztán hajrá.140-nél kb 6,5 litert kajál előzésekkel.Ritkán járok pályán.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195393 üzenetére
Simán vennék a helyedben egy 2.0 crtdi Passat B8-at jól felszerelve. Nagyon jól eltalált motor. Ha bármi baja is lesz akkor simán meglehet javítani a GTE felárából. Pályára ettől jobb autót nem nagyon lehet találni. A hibridnek semmi előnye nincs nagy távoknál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kickass
őstag
válasz Gabesz87 #195543 üzenetére
Ez mar az ujabb B20DTH motorkod ha jol sejtem, erdemes lenne InsigniRicsit megkeresned az Insignia forumrol, biztos ad neked bovebb infokat a motor+valto parosrol, bar a 2.0CR (ha ezel van parba allitva) eleg jol sikerult.
Viszont belulrol a Spurb/Passat tagasabb az Insignianal, ha ez szempont akkor a VAG termekek ebben jobbak. -
veterán
válasz Gabesz87 #195586 üzenetére
all itt egy az utcan, es megbamultam most amikor leugrottam kaveert, nagyon formas, aranyos. mas tapasztalatom nincs. de azt hiszem ez is - nem csak a sharan - kerheto volt toloajtoval, amit igazi kincskent irnaknle a gyerekesek, en tuti arra mennek ra ha valoban letezik
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Gabesz87 #195586 üzenetére
Picit régebbi modelleknél a 6-os nedves volt (QD250), a 7-es száraz(QD500), de már ezekben az évjáratokban utána kell nézni, mert csináltak a nagytestvér Audis QD500-ból egy QD381 típusú 7-es nedves DSG-t gondolom az is jó már és nagyobb nyomatékot is kell bírjon, nagyon meg kell nézni., ez az információ sajnos elégtelen.
Van 1.6 dízel 250Nm-rel 7-es DSG-el, ez biztos hogy a száraz.
Van 2.0 dízel 300Nm-rel, 7-es DSG-vel, ez nem biztos, hogy már az új nedves 7-es
Van 2.0 dízel 360Nm-rel és 150 lóval évjárattól függően 6-os DSG-vel, ez biztosan a QD250 nedves, és 7-es DSG-vel is, ez biztosan az új nedves DSG
Van 2.0 dízel 400Nm 190LE évjárattól függően 6-os és 7-es DSG-vel is, ennél ugyan ez lesz a helyzet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Xbox Series X|S
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Battlefield 2042
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen