Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
(Bundás)
addikt
Sziasztok ismét!
Ki mit venne, hozatna be külföldről 700-800e Ft (max) alatt? Regre, stb kb 200-at számoltam pluszba. Igazából ami fontos: biztonság, már coupe méret is megfelel (kombit nem akarok), mivel nincs család, klíma, kényelem. Benzinesben gondolkodom elsősorban, de nem zárkózom el "megbízhatóbb" dízeltől sem.
Motor-lóerő a kaszni méret és megfelelő fogyasztás tükrében.
Olasz autótól félek, franciát max ha muszáj.
Nem probléma ha drágább az alkatrész, csak ne legyenek típushibái, amivel csak a copás van.
Javarészt városban lenne használva, havi max 1-2 hosszabb út.Szimpatikus pl. a CLK-230 is, eddig csak jókat olvastam róluk. De érdekel BMW, Opel, Vw, stb. Minél nagyobb a paletta annál nagyobb körben lehet vadászni.
mod: azért ne legyen nagypapás autó, se túl csajos
[ Szerkesztve ]
-
-
senior tag
Hali!
Dízeles kocsiba megéri lefújószelepet venni?
Ezeket olvastam róla:
A lefújónak két áldásos hatása van:
1. A turbo nem "fulladozik", míg a pillangó szelep zárva van
2. A turbo tengelye nem torpan meg, és ha gyorsan ismét a gázpedálra lépsz, akkor a lefújó nélküli autókhoz képest hamarabb lesz képes újra töltőnyomást felépíteni, ezzel javítja az autód gyorsulásátA lefújószelep kétfajta lehet aszerint, hogy hova engedi el a felesleges levegőt:
1. a szabadba - ez a legtöbb lefújó szerelmes kedvence, hiszen erős hanghatással jár
2. visszavezetve a felesleges levegőt a turbo elé, mivel ezt a levegőt már egyszer a rendszer megszűrte, így "nem vész kárba" a légszűrő munkájaMáshol azt írták, hogy felesleges parasztvakítás. A hangja nekem is tetszik, van itt a környéken pár sziszegős verda
Your car, your life ;)
-
nagyúr
Megnéztem a Focust, nagyon szép belül, de a motor az csalódás. Ez sehol nem 180LE, de ezt írta több újságíró is. Megy az autó, de nincs hűha érzés. És persze a fene vigye el, nem akarok botozós autót Spórolok még egy kicsit, hátha csoda történik és találok jó automatát ócsóé...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
nesa
veterán
válasz Bull Boss #118486 üzenetére
Esetleg egy eurovan?
az elso generacio szerintem bolond biztos nekem is az van , teljeserteku 7 szemelyes. -
-
Kickass
őstag
-
Zsolt!!
aktív tag
Udv!
Használtautót keresek 800 max 900e-ig. Idáig focus-t opelt meg golfokat nezegettem melyik lenne jobb? Nagy csomagtartó meg hatsó lábtér nem olyan fontos.Fogyasztás megbizhatóság olcso fenttarthatóság a számomra lényeges. Benzines 1.6-os motorral nézegettem eddig. Más típust esetleg? Kereskedésben nem lehetett kipróbálni az autot igy nem veszek autót.
-
Declare
őstag
válasz Integrale #118528 üzenetére
Azert az, hogy jelenleg az opel nem közölt informaciot a K 3 gtc röl, szerintem ne kezeljük tenykent, hogy nem lesz. Az astra a golf vetelytarsa es amig lesz gti addig lesz gtc is szvsz.
Az hogy esetleg a bmw hez hasonloan uj nevvel vezetik be es lesz gtc/opc valamilyen nev alatt, az lehetseges akar. -
-
hobizoli
nagyúr
a siklocsapagyasnal mind1, mert az is forog a hazban, igazabol nem all meg es kezd forogni a masik iranyba a tengely, csak 150k rpm-rol ez pillanat alatt lelassul 20-30krpm-re, ami eleg nagy sokk hatas, gondolhatod mennyi G ero hat ra kozben
de lefujoszelep nelkul a tengely ket vegen a ket kerek gazelvetelkor ellenkezo iranyba akarja forgatni a tengelyt, a kipuffgaz meg a lendulet az egyik iranyba ahogy normals uzemben is, a pillangoszeleprol visszapattano gazoszlop meg ezzel ellenkezoleg
ekkor ha le tud fujni vhova, akkor a tengely lendulete megmarad, a szelep zar, a nyomas felepules kb azonnali
vagy recirkulacios szelepnel a turbo szivo es nyomo oldala rovidre van zarva, azaz a turbo beszivja a sajat maga altal fujt levegot, amikor a szelep aktivalva van valtas kozben0.5bar-g ez nem problema, ha nicns szelep se, pl a Fiesta/Escort RS 1.6Turbo-ban, nem is volt lefujo gyarilag se
a legoszlop egyebkent veszett sebesseggel halad a csovekben, 60-80m/s
több drón kell ;P
-
Coyot
őstag
Jónapot kívánok!
Végre autócsere előtt állunk, vagyis asszonyság áll autó csere előtt a kitétel pedig hogy működjön
Nyilván nem ilyen egyszerű a helyzet amit keresünk:
- az egy inkább városi cirkáló
- 4-5 ajtós
- kisbenzines 1,2 vagy 1,4
- tipikus kisautó kell
- évjárat: 2001-2005
- összeg: 6-800k de akár lehet 900 is ha van valami jó találat
- egy klíma jó lenne beleAmiket eddig nézegettem:
- Opel Corsa 1.2 16V 75Le pl.: [link]
- Renault Clio 1.2 pl.: [link]
- Ford Fiesta 1.4 [link]
- Suzuki Swift 1.3 pl.: [link]
- Seat Ibiza 1.4 pl.: [link]
- VW Polo 1.4 75Le pl.: [link]Ami esetleg szóba jöhet még bár nem preferáljuk:
- Mazda 2 1.2 75Le
- Fabia 1.4 16V
- Honda Jazz - árkategóriából jócskán kilógnak sajnosTiltólistás:
- toyota yaris - belső miatt asszonyság leszavazta
- nissan micra - randaA kérdés az tehát hogy esetleg hagytam e ki valami értelmes lehetőséget a listából?
Valamint a preferáltak közül melyik miért lehetne jó/jobb választás mint a társai.Köszi ha valaki elolvassa és még hozzá is tesz valamit
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz hobizoli #118542 üzenetére
Ezt megnézem köszönöm!
tresh:
Ezek közül egyikkel sem egy nagy kunct a parkolás szerintem, kis szar mind Asszonyság meg jól is vezet szerencséreMondjuk kezdem úgy érezni néhány telefon után, hogy bármi jó lesz ezek közül ha a "csodálatos" 1.5 dci Clio-t be akarjuk számíttatni - nyilván emiatt eleve csak kereskedés jöhet szóba ugye.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
tresh
addikt
válasz Coyot #118546 üzenetére
Sokat fogsz rajta bukni kereskedésbe, emlékeim szerint volt/van baja annak a gépnek rendesen. Nálunk cégbe 2001-es 1.5 dci-t adtunk el 200+fába , de az már ledolgozta kétszer az életét 450ezer volt benne magasnyomású haldoklott, porlasztok is max 50%-ak voltak ette az olajat turbó is a végét járta
-
Coyot
őstag
válasz hobizoli #118542 üzenetére
Hát sajnos ezekből 1.2-esek vannak inkább, gondolom ebből érdemes a 80 lovast keresni.
(#118547) tresh
Bukni? Egy bukás az egész. Amugy 1,5 éves porlasztók vannak benne, már mindent megcsináltunk rajta kivéve azt hogy eszi az olajat. Valaki szerint főtengelycsapágynál valami tömítés valaki szerint gyűrűzni kéne valaki szimplán azt mondja szedjuk szét aztán meglátjuk.Namost akárhogy is nézem ha beleverünk még 200k-t abba a fosba hogy utána el tudjuk adni 500-550ért akkor inkább számítsák be 250-ért és engem azzal a csodálattal hagyjanak békén.
Nem is az a baj hogy nem lehetne megcsinálni sőt lehet hogy 70k ból tökéletes lenne, egyszerűen az idő meg a szopakodás amire se időm se energiám. Főleg hogy egy városi autó kell arra meg a dízel amugy se lenne megfelelő.[ Szerkesztve ]
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen