Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Ami eddig történt
gp Napokon belül érkezik a folytatás, érdemes lehet megnézni a korábbi rész összefoglalóját.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz kisza25 #188498 üzenetére
Most barátnőm (a Ford Focus után) pár hónapig egy i20-at használ, 1.25 szívó motorral, null kilométeresen kapta, szóval eléggé bejáratós.
Hogy a bejáratás miatt van-e vagy az Euro6 miatt van ennyire visszafojtva én nem tudom, de nem tudok szépen elindulni a kocsival (ő sem tud egyelőre). Vagy lefulladás közeli állapot van (rángat, rúg, dadog), vagy bőgetem, mint egy kezdő sofőr 4000-es fordulaton, de még így is rángatós az indulás. Imádkoztam tegnap is hazafelé jövet, hogy kapjak végig zöld hullámot, mert nem akartam állóról elindulni vele. A pedál az olyan könnyű, mintha nem is lenne, a gázreakció meg másodperces késleltetésű bőven, ezért marha könnyű véletlenül bőgetni. Mire eléri az 50-es tempót, lefő egy kávé. Meg is mondtam neki, hogy először és utoljára vezettem ezt a szart.
Ha pár ezer kilométer után megváltozik, akkor beszámolok róla.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz xEon1337 #188501 üzenetére
Nekem ilyen gondom nem volt, egyszer sem fulladtam le vele 10ekm alatt, mondjuk én 3-4 autót vezetek felváltva és mindegyikben máshol fog a kuplung. Az enyém 2015-ös volt.
2000 fordulaton tartva simán el kell tudni vele indulni
Amúgy én azt vettem észre, hogy kitartja a fordulatot váltáskor, lehet nagy a lendkerék[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
veterán
Bekalampas corollak mar vallalhatatlanok?
Everybody lies.
-
válasz SzlobiG #188504 üzenetére
Szerinted más alap autók belépő motorja jobb 4M Ft környékén?
Amúgy első 5-6e km után érezhetően jobban megy, meg nem 6.ban kell vele gyorsítani. Igen pályán 8 liter körül eszik 140-150-nél.
Kamionál 150yt!
Ez meg egy 110yt![ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
inf3rno
nagyúr
válasz kisza25 #188498 üzenetére
Nem túl gyenge a Rio? Ahogy nézem csak 1200-as, bár lóerőre elmegy. Nagyjából bejön, amit írnak róla, hogy egy alap kocsi, de tisztességesen össze van rakva. Ilyesmit keresek kb 5 éveset, hogy legyen még rá gari, de árban már megérje. Nem rossz ez a Hyundai sem végülis, és azt olvastam, hogy ugyanazok csinálják, mint a Kiat. Alkatrészekben is van átjárás a kettő között, vagy hogy működik ez?
Más. Faternak van egy dízel Honda FRV-je, és furcsának találom. Szerintem balesetes lehetett, és a szokásos német orvos családnál volt harmadik autó szöveggel adták el neki. Igaz csak olyan 2 milláért. A fő tünet, hogy 140 körül elkezd rázni a kormány, 170-nél meg már kb. olyan mint a repülő lehet átesésnél. Mintha egy kicsit húzna is az egyik irányba. Igaz kerékcsere, centírozás után ezek sokat enyhültek, de teljesen nem tűntek el. A másik fura dolga, hogy amikor hirtelen erősen a gázra lépek, akkor egyszerűen nem gyorsul vagy tart pár másodperc gondolkodási időt mielőtt elkezdene gyorsulni. Valami mintha a kuplunggal nem lenne rendben és elcsúszna vagy ilyesmi. Sosem tapasztaltam ilyet más autónál, igaz csak benzineseket vezettem, még az is lehet, hogy ez dízelnél normális. Na ezt vehetném át tőle viszonylag olcsón, vagy vehetnék egy másikat. Én inkább az utóbbi felé hajlok, mert nem akarok már szívni fater által lelakott kocsival. Az előző Seat is családon belül vándorolt hozzám, és két év alatt legalább 5x volt szerelőnél valami miatt. Olaj folyás motor környékén, rosszul beszerelt fékcső, törött rugó, törött vezető oldali zár, törött vezetékek vezető oldali ajtóban, ami miatt a központi zár elég esetlegesen működik, nem működik rádiósan sem már évek óta, a motor nagyon durván eszi az olajat, valszeg az olaj lehúzó gyűrű kopott benne, kb. 2-3000 alatt eszik egy litert, aksi csere, stb. A szerelő nagyon meg akart dumálni, hogy szét kell szedni teljesen, meg generál kell a motornak, én meg azért láttam már nem egyszer autókereskedőkben, hogy hogyan cserélik a lehúzó gyűrűt a motor szétszedése nélkül, úgyhogy annyira nem hajlottam rá, hogy elverjek rá 300 pénzt. Megértem olyan szempontból, hogy neki is kell valamiből élni, de azért ne nézzen már teljesen hülyének. Nagyjából itt szakadt el a cérna és odaadtam bátyámnak, aki hajlandó szívni vele meg egyik haverja szerelő. Ez volt idén télen, a járvány miatt kellett neki valami gyorsan. Azóta volt már tönkrement kézifék, a váltó sem az igazi, folyó hűtővíz, hibás önindító. Szóval eléggé szopóág a kocsi. Igazából fel vagyok háborodva, hogy fater ezért képes volt pénzt kérni családon belül, de nagyjából mindig is ez volt a stílusa. Most úgy vagyok vele, hogy kétszer nem követem el ugyanazt a hibát, és inkább nézek másikat valami használt autó kereskedésben a Honda helyett. Sürgősnek annyira nem sürgős, néhány hónapig még elvagyok kocsi nélkül, a vásárlást helyben megoldom úgy ahogy, de nyaralni, kirándulni már azért szívesen mennék augusztus - szeptember környékén.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
SzlobiG
félisten
válasz kisza25 #188508 üzenetére
Nem, ezért nem is vennék ilyen gyenge szívómotoros autókat mert egy kínlódás a közlekedés velük, de valahogy isminek a 3 hengeres ezres logan is jobban megy mint ez az 1.4 a tipoba. Hát itt már 10e km körül jár valamelyik egy picit érezhető csak, hogy jobban megy. 8 liter? Inkább 10-12 nem is tudja tartani még a 140-et se jön egy kisebb emelkedő azt vissza lassul 120 körülre.
-
inf3rno
nagyúr
Ez milyen kocsi lehet? Nálam átment a törésteszten. [link]
Buliban hasznos! =]
-
válasz inf3rno #188510 üzenetére
A rioból az 5 éves az egyel régebbi 2017- ben volt modell váltás.
Helyén kel kezelni, könnyű az autó helyben nem éreztem gyengének, 100- ig lehet vele haladni, autópálya 130-140 tartható, A-B-be elvisz, nem élményautó.
A hyundaihoz tartozik a kia, ugyanaz a padlólemez, motor váltó stb. Az újabb i20 2015-től van, abból kapsz 5 éveset, 2018-ban jött FL és jól tévedek, most jön az új.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz SzlobiG #188511 üzenetére
Van benne egy sebességváltó, amit használni kell, minél több a fokozat, annál többet.
6. sebesség tartásárá van, emelkedőn 1,4 szívó 6.-ban nem fogja neked tartani a 140-et, vissza rakod 5.-be és tartja. Amúgy is városba országútra való, aki sokat pályázik vegyen dieselt, vagy fele-fele, akkor egy nagyobb/turbós benzinet.
Nálam többet fogyasztott, mint az fb csoport 90%-nak és így volt 7,9 16500km átlaga.
Amúgy néha kedvem lenne felrakni egy videót, hogy engem folyamatosan feltart a forgalom akármilyen gyenge autóban ülök, magyarán nekem felesleges erősebb autó[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz inf3rno #188512 üzenetére
Kipörögte az enegiát a nyaka másnap biztosan fájt.
Volt ilyenben részem, egy régi suzuki swift 120-al szálltunk el, de kipörögtük a levegőben és mindhárman karcolásokkal (vagy az nélkül) megúsztuk.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
-
inf3rno
nagyúr
válasz kisza25 #188514 üzenetére
A-B-be elvisz, nem élményautó.
Pont ilyen kell, ami visszafog, mert ha jól megy a kocsi, akkor hajlamos vagyok száguldozni és a végén még felkenődök valamire. A Hondát pl csak alig vezettem, mégis sokkal több necces szitu volt emiatt, mint a Seattal, ami harmat gyenge. A hang, rázkódás, stb. elnyelés milyen ezekben a Kiakban?
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
válasz inf3rno #188518 üzenetére
Ezek már modern autók, de kis autók és nem prémiumok.
A kia keményebb, mert az a sportosabb vonal, a hyundai puhább. I20 15" kerekeken a magyar utakra pont jó volt.
A motor halk, amit a legjobban hallani fogsz a kerekek gördülési zaja.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz xEon1337 #188501 üzenetére
Jut eszembe, mekkora kerekek vannak az autón?
Mert ezeket a kicsi szívókat jól meglehet szivatni egy 17" nehéz kerékkel.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Stylewars_kp #188521 üzenetére
Itt leírtam a tipo eladás okát
Szerencsére azóta rendeződtek a dolgok, de most nem ugrálok, ki tudja ősszel mi lesz
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Stylewars_kp #188524 üzenetére
igen, most elvileg mindent megcsináltattam rajta (folyadékokat lecseréltem, szűréket lecseréltem, vezérlés kapott egy új porvédőt, mert cserénél eltörték, fékeket rendbe rakattam, kapott új középső dobot, meg hátsó dobot, vettem rá új gumikat). még van pár apróság, de egyelőre ennyi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz kisza25 #188520 üzenetére
Ez a most kapható "Life Plus" alias fapad felszereltség, 15-ös acélfelnivel.
A kocsiban most van 350 kilométer, én azért titkon a bejáratás számlájára írom ezt a dolgot, de ez akkor is vicc. Vezettem már elég sokféle járművet életem során, de ilyet még nem tapasztaltam.Tény, hogy az újabb autókban a gázreakció nem olyan direkt, de az i20 ezen példányában bőven 1 másodpercen túli. Mint amikor egy pörgős FPS-ben akarnál 1000 ms egér késleltetéssel játszani a megszokott 1-2 ms helyett.
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz xEon1337 #188526 üzenetére
Nem jeleztétek a szalonnak? én ilyet nem tapasztaltam vele, bár lehet az euro6 hozománya
kia ceed-nél nem tapasztaltam semmit, a 0. km-tél ugyanúgy ment, mint később. Mondjuk 2 nap alatt raktam bele 1000km-t.
TIPO-nál nagyon lehetett érezni az elején, hogy bejáratós, a 3500km-es olajcsere után a hangja is más lett,6-7ekm után kezdte el jobban szedni a lábát.
A fabia-nak konkrétan reszelős hangja volt az első 1000-res olajcseréig.
Az i20 2 évesen került hozzám arról nem tudok nyilatkozni, de nálam nem így viselkedett
Mondjuk vezettem új rio-t 240km volt benne, abban sem tapasztaltam ezt, meg vezettem stonicot, abban meg 100km sem volt, abban sem, pedig ugyanez a motor, mondjuk 2017-2018-ban próbáltam ezeket.
Amúgy az ibisa is el volt lustulva, de most már megyeget[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
N.Szil
tag
Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem, családi autót szeretnék mindenképpen Dízelt, van is két kiszemelt TOYOTA. Szerintetek melyiket érdemesebb megvenni? Esetleg 2 milla körül lenne jobb alternatíva?
[TOYOTA Avensis] Wagon 2.0 D-4D Sol
vagy
[TOYOTA Auris] Touring Sports 1.4 D-4D Lounge -
rbalint88
addikt
válasz N.Szil #188530 üzenetére
Hat az auris nagyon doglott ezzel a motorral, ugyhogy azt ki is zarnam. Nyugodt orszaguti vezetesen kivul semmire nem ajanlott ekkora kasztniban. Orszaguton nem tudsz vele elozni, palyan is csak lenduletbol elert 130-cal erdemes tervezni, varosba meg nem valo a dizel. Illetve az aurisnal eleg kicsi a hatso labter, emiatt se erdemes annyira azzal tervezni csaladinak. Elol se egy tancterem, 190 centi kornyeken mar hatareset, hogy elegge hatra tudod-e tolni az ulest (ez fugg attol is, hogy ki milyen pozban szeret vezetni)
-
inf3rno
nagyúr
válasz xEon1337 #188528 üzenetére
Én Honda FRV-nél tapasztaltam ugyanezt a lagot. Szerintem kuplung hiba okozhatja. Igazából még veszélyes is, mert ha előzni akarok és belövöm a távolságot, hogy pont beférjek, akkor sokat jelent az a több másodperc késés. Volt már, hogy a szembe jövőnek kellett lassítani, mert nem fértem be miatta. :S
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
-
challo
csendes tag
Sziasztok,
1.5 TDCI (120 lovas) Focus-ról van bárkinek bármi tapasztalata?
Köszi előre is!
-
inf3rno
nagyúr
válasz kisza25 #188534 üzenetére
Nem, egyértelműen a kuplung csúszik el valahogy ha hirtelen kövér gázt adok. Legtöbbször váltásnál jön elő, de volt már anélkül is. Volt olyan, hogy teljesen elforgott, és semmit nem gyorsultam. Ha csak óvatosan adagolom, akkor rendesen gyorsul, de úgy meg nehézkesebb előzni. Még akár az is lehet, hogy bizonyos szintig ez a természetes, mert a gyenge autókhoz szoktam, amiknél tövig nyomhatom a gázt különösebb gond nélkül. A kolléga Riojának viszont tutira nem az a baja, hogy túl erős a motor, és finomabban kéne gázt adnia, meg ugye az alap modellen turbo sincs.
Amúgy milyen sűrűn vannak Kia teszt napok és hol, tudja valaki? Szívesen kipróbálnék néhányat, hogy tisztább legyen a kép.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
challo
csendes tag
válasz molnarpeter #188539 üzenetére
3.5, 2016-os
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Elnézést, ha nem teljesen idevág a téma, de lenne egy kérdésem. Megéri felvenni 1-1.2m forint hitelt+a jelenlegi autó árát (kb 600e, Peugeot 207, 1.4 16v kfu, 2007/9) beforgatni egy újabb, megkíméltebb autóba, vagy gyűjtögetni, esetleg a jelenlegit teljesen rendbehozni? Azt számoltam, 1.2m 3 évre 45e körül lenne havi szinten (OTP). Felhasználás: Munkába járás (Érd-11. kerület napi kb 50km autókázás) + néha Bp-re bemenetel, nagyon ritkán vidék.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz FrankMonzano #188541 üzenetére
Szerintem még annyi pénzért sem kapsz olyan állapotú autót, amire három évig nem kellene költeni a tervezett kiadásokon kívül. Én maradnék a mostaninál, hitelbe emiatt nem mennék bele.
-
Drughi
addikt
válasz FrankMonzano #188541 üzenetére
Havi szinten költesz egy autóra fixen 45ezret és még bele sem ültél.
Ha ugyanezt az összeget havi szinten rááldozod a mostanira, akkor azzal jobban járhatsz.
Ha a mostani betegágy és nem éri meg fenntartani, akkor érdemes lehet, de ha csak valami jobbra, újabbra vágysz és megteheted, akkor vegyél fel hitelt is.
Szerintem.Sokkal újabb, modernebb autót nem kapnál a pénzedért, ami úgyanúgy viheti a pénzt, mert jó állapotban lévő autót kevesen adnak el, inkább akkor, mikor már kezd nyűgössé válni a fenntartása.
-
FrankMonzano
őstag
válasz BigBlackDog #188542 üzenetére
Lehet igazad van. Azt néztem évjáratban se tudnék nagyon előbbre lépni, max egy kategóriával feljebb ugyanebben az évjáratban, mivel a jelenlegi is majdnem 2008-as. Drágultak a használtautók is, amiket néztem 4 éve ugyanannyiba kerül most is, vagy még drágábbak, csak amortizálódtak+több km.
-
dj79
senior tag
válasz FrankMonzano #188541 üzenetére
Nem éri meg. Inkább ezt rázzad gatyába.
-
FrankMonzano
őstag
válasz Drughi #188543 üzenetére
Kellene rá költögetni. Szelepfedél körül folyik az olaj, egyszer cserélve lett,de nem oldotta kerékcsapágy zúg+recseg elől valami a futóműben. Gázadáskor csörög, 100-as benzinre enyhül vagy megszűnik, erre nem jöttem még rá, hogy mitől lehet, mert ugye itt már nem lehet állítani az előgyújtást, mint a régebbieknél. Hidrotőke szól hidegen, legalábbis a hang alapján.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz FrankMonzano #188546 üzenetére
Eddig tartunk kb 150-200 ezernél, ami az "új" autó első szervizköltsége simán lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz FrankMonzano #188544 üzenetére
Csináltasd meg, ha egyébként elég amit az autó tud nyújtani.
Sztem csak az átírás + első szerviz, ami elvinne annyit, amiből a 207-es helyrehozzák. -
FrankMonzano
őstag
Milyen esetben érdemes "váltani" anyagi szempontból? Amikor már sok pénzt visz el? Illetve mi az az ársáv ami előrelépés lenne? Gondolom egy régebbi, kevés kilométeres japán se lenne alternatíva hasonló árban, ennyi idősen azok is le vannak fingva (ezen is gondolkodtam, szívó japán benzines 500-600e körül).
Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek, aki segített!
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz FrankMonzano #188549 üzenetére
Ha kényelmesen tudsz lízingelni vagy egyben kifizetni egy új vagy garis autót.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- GARDENA 330 kézi fűnyíró eladó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen