Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz molnarpeter #189034 üzenetére

    Ja valahogy így. Viszont akinek nincs akkora tapasztalata, az elsőre nem fogja tudni belőni, hogy mennyit kell egy kocsira pluszban költeni, és hogy megéri e. Azt hiszem itt linkelte valaki, hogy 20-30k-ért átnézik a kocsit helyetted, és felmérik, hogy mi a helyzet vele. Szerintem megér annyit, ha komolyan tetszik valamelyik, de nem akarsz pofára esni vele.

    Ez a km óra visszatekerés is érdekes, mert pl a Seat Leonunkban így 300k km körül már nincs ép alkatrész. Gyakorlatilag mindent cserélni kellett már, volt amit többször is. Most ha veszek egy kocsit benne 200-250k km-el, akkor garantált, hogy még egyszer annyit rákölthetek 5 éven belül és az is, hogy állandóan szerelőhöz fogok járni vele. Azért az ember inkább az 50-100k km fele hajlana, mert az nem annyira elhasznált, de már nem új, és ezért lehet spórolni rajta. Szerintem a piacot ez a visszatekeréses csalás teszi tönkre a legjobban, mert így mindenki azonos áron adja a kocsit függetlenül attól, hogy mennyire van lelakva. Ha ez nem lenne, akkor simán lehetne a jobb kocsikat drágábban adni, a rosszakat meg olcsóbban. Szerintem részben az állam cseszi el és részben az autó gyártók, hogy nem lehet egyszerűen használt autót venni anélkül, hogy az ember azon agyalna hogyan basszák át. És azért a legtöbb embernek nem kevés pénz egy autó ára, úgyhogy nagyon sokat lehet bukni rajta.

    Buliban hasznos! =]

Új hozzászólás Aktív témák